Jump to content

2015 VW Golf VII GTI - Limestone Grey


toni

Postare recomandată

Oare cu banii astia nu puteai sa iti faci un turboback 3" custom? Just askin'

Link către comentariu

Turboback custom cu 1780 lei?:)) Poate daca folosesti inox de balustrada...

Mi-am calculat eu luna trecuta materialele pt catback si ar costa 400e doar materialele (de calitate), fara: tipsuri, manopera, coliere :)

Link către comentariu
On 4/22/2018 at 8:35 PM, toni said:

 

41587694472_d4f4c92ea9_c.jpg

Pe filetul prezoanelor NU se pune nici un fel de vaselina (conform elsawin).

Filetul se curata cu peria de sarma si atat.

Link către comentariu

Nu lua mot a mot. Am zis si eu. Ok 2000 si cv si tot merita mai mult

Link către comentariu

@Alex.S3: pe acelasi principiu de ce mi-am luat Golf cand la banii astia puteam sa iau BMW ? 
Initial am pornit de la dorinta unor tipsuri mai mari. M-am interesat pe la Pilot, dar nu prea m-a multumit ce aveau. Asa ca m-am uitat prin afara ce tipsuri de calitate de vand iar pretul a crescut spre 200 euro. Mi s-a parut destul de mult pentru niste tipsuri asa ca am inceput sa ma uit de tobe finale, iar cea de CSS era ce trebuie, la cel mai mic pret: tipsuri mai mari si un plus de sunet. Alte finale care sa sune bine porneau de pe la 5-600 euro. Mai mult decat finala nu a intrat in calcul deoarece nu am soft, deci nu castig nimic, nu vreau sa urle ca nebuna, iar cu cele custom este loterie (drone sau prea galagioase).

@EEXCALADE: teoretic asa e, practic, uneori este nevoie de putin ajutor :) La mine a fost din cauza distantierelor, altfel nu as fi pus nimic. Insa nu e atat de dramatic, creste putin cuplul de strangere; dar fiindca rotile le strang de obicei eu, nu prevad sa se rupa vreun prezon. In cel mai rau caz vor fi stranse la 160Nm in loc de 130Nm.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

De cateva saptamani merg cu toba de Clubsport S ? care intregeste ansamblul arcuri si distantiere, facand masina sa arate si sa sune asa cum trebuie un GTI.

Motivul schimbarii au fost doua ? Ornamente mai mari, 95mm vs 80mm stock, si sunet mai pronuntat datorita constructiei aproape free-flow. Teava are aceeasi sectiune ca cea originala, deci este plug-and-play. Se taie toba veche, sunt marcaje pe teava cu locul exact, si se pune toba noua cu o cupla cu pereti dubli - tot reper OE.

Sunetul mi se pare exact cum trebuie. La mers normal este la fel ca inainte, adica nu se aude mai nimic, decat sound-aktuator. La accelerari cu pedala peste 40% incepe sa se auda sunetul mai gros pe care sound-aktuatorul nu va reproduce niciodata. In anumite conditii (gen ESP/TCS activ) face si DSG-like farts.

29659905758_458d6447c4_c.jpgIMG_2910 by toni.pieleanu, on Flickr

O filmare cu calitate buna gasiti aici, comparativ cu un Remus. In afara de DSG farts, cam ala este sunetul scos de toba.

 

Apropo de distantiere (si arcuri), cand vad asa ceva pe strada ma felicit pentru alegerea lor. De ce VW, de ceeeeee? ?

42626884045_4e5c673615_c.jpgIMG_2912 by toni.pieleanu, on Flickr

Link către comentariu

Foarte tare, sa o asculti cu placere! :) Ai putea pune te rog codurile OE pentru repere? Unde ai facut operatiunea si cat a costat?

Link către comentariu

@cris.g:

- toba 5G6253609DD
- racord 1K0253141AA

Manopera m-a costat vreo 2-3 ore pe sub masina :) si un cleste de taiat tevi de esapament (130 lei). Cel mai mult a durat taiatul tevii, restul merge usor.

@C Z R si una de R, sa fie gasca completa ?

27943594kg.jpg

Modificat de toni
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

In weekend am fost in vizita la specialistii care aduc cai putere - TCM Tuning. Vizita a fost mai degraba de placere si control decat pentru a cauta putere in plus.
Rezultatul 233cp si 366Nm -> 13 cai si 16 Nm in plus, doar pentru ca am dat buna-ziua, e o treaba ?

42974759995_a3a7d22b77_c.jpgUntitled by toni.pieleanu, on Flickr

42974759935_3876878185_c.jpgUntitled by toni.pieleanu, on Flickr

43879373701_8222218c29_c.jpgUntitled by toni.pieleanu, on Flickr

Link către comentariu

? Asa deci, pana la 4000 ture conduci un GTD, dupa 4000 conduci un GTI.

Link către comentariu
  • Administrator

@motan am sa-mi permit sa-ti raspund eu. Cu Toni am fost prieten in copilarie acasa.  A fost o masuratoare cu pret special. De fel @TCM masuram masini la care facem noi soft. Rar inchiriaza cateva firme precum MRC, REVO, APR . Daca ai Golf din semnatura fara soft (sau resoftat la una din firmele de tuning amintite) inca putem discuta sa alocam in agenda ~50minute sa ti-l masuram.  De fel sunt 4-5 masini zilnic in agenda dar stabilita programarea cu 7-14 zile inainte putem sa o masuram fara probleme si masina ta. 

La masina lui Toni vazand curbele eu l-as lucra softul astfel ca la 3500rpm->4500rpm sa dispara acel gol de cuplu (cum e 2.0TSI din fisa de mai jos)

image.png

Link către comentariu
  • Administrator

@toni

azi am facut stage1 pe o Skdoa VRS 2.0TSI
Fara nici un upgrade masina a dat de zici ca este la indigo a ta

image.png

Cifrele dupa stage1 au urcat la 295cp si 427Nm eliminand acea usoara cadere intre 3500-4500 rpm.

Link către comentariu

Nu vreau sa poluez topicul initiatorului dar @voinea de ce este acel gol de cuplu in softul original, ce ar putea explica acest fapt? Este un expected behavior, ceva ce producatorul si-a propus?

Link către comentariu
  • 8 months later...

Salut Toni!
Bujiile le-ai schimbat pt ca dadeau semne de oboseala sau asa ai vrut tu?

Link către comentariu

Bujiile se schimba la 60k. Am zis sa nu astept pana in ultimul moment.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Gti manual, cu carpa in patratele pe scaune. Imi place mult, mai mult decat dsg-urile fullcupiele. Chiar daca la ani lumina de mk1, pastreaza ceva din "entuziasmul" aceluia...

Link către comentariu

unde e butonul de MEGA LIKE ? :)

cred ca arata mai bine acum de cat cand era noua. 

keep up the good work! 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!