Jump to content

2015 VW Golf VII GTI - Limestone Grey


toni

Postare recomandată

On 14.05.2017 at 4:47 PM, toni said:

Sus stock, jos cu arcuri si distantiere

Toni, ai cumva o poza "de ansamblu" a masinii in setup-ul doar cu distantiere montate, fara arcuri ? 

Ma bate un gand si ma gandeam ca ai ceva "material foto" ca sa ma elucidez.

Mersi :) 

Link către comentariu

Am pus mai jos pozele pe care le am mai de la departare doar cu distantierele. Cred ca nu este nici o masina in grupul VAG careia sa-i strice distantiere. Problema este ca dupa ce le pui, o sa te gandesti la arcuri si raspunsul va fi acelasi :P

https://goo.gl/photos/x2Mxoz56xuhj97vR8

https://goo.gl/photos/x2Mxoz56xuhj97vR8

https://goo.gl/photos/x2Mxoz56xuhj97vR8

Link către comentariu
  • 4 months later...

Mai poti sa pui o data pozele cu arcuri Eibach si cu cele stock? vad ca au disparut pozele...

Link către comentariu

Au disparut din cauza photobucket-ului... Eu am plugin pentru Chrome care le repara.

incearca cu link-urile astea:

http://s467.photobucket.com/user/tonipieleanu/library/VW_Golf_VII_GTI?sort=3&hotlinkfix=1510230779577&page=1

http://s467.photobucket.com/user/tonipieleanu/library/VW_Golf_VII_GTI/Springs?sort=3&hotlinkfix=1510230779577&page=1

Sper sa mearga. Daca tot ai probleme da-mi un semn si le mut pe flickr.

Link către comentariu

Mersi, acum se vad, stii cumva si ce cod au? astea sunt prokit, au facut cumva si sportline cu drop de -3,5cm?

Link către comentariu

Codul este E10-15-021-02-22.

Pentru GTI nu au Sportline, inca. Doar Pro-street S, care e suspensie reglabila.

Link către comentariu
  • 4 months later...

In ultima perioada masina a cam zacut in garaj dar am scos-o pentru ITP saptamana trecuta. Ocazie cu care s-a descoperit ca in urma cu 2 ani cand am inmatriculat-o mi-au trecut seria de motor gresit in cartea de identitate. Era gresita o cifra. Motiv pentru care a trebuit sa fac un RAR Grivitei :(
Din fericire a mers destul de repede si am reusit totusi sa fac ITP-ul in aceeasi zi.

40464209974_f4206b4d36_c.jpgIMG_2228 by toni.pieleanu, on Flickr

Apoi am facut si revizia, de data asta de unul singur :study: Este foarte usor cu busonul de plastic si filtrul plasat sus. Am folosit niste rampe improvizate de 15cm ca sa intru sub ea. Saptamana asta o sa trec si la rotile de vara.
Ulei Mobil1 0W40 FS
Buson ulei OE
Filtru ulei Mann - identic cu cel original, le-am luat pe ambele si le-am comparat
Filtru aer Mann - identic cu cel original
Filtru habitaclu anti-bacterian Mann 
Voiam sa schimb si supapa anti-retur din carcasa filtrului dar vazand ca cea pe care am cumparat-o era o revizie mai veche (A in loc de C pe masina), n-am mai schimbat-o.

40464209624_364b870d39_c.jpgIMG_2230 by toni.pieleanu, on Flickr

40464209254_5c55dc6c3b_c.jpgIMG_2232 by toni.pieleanu, on Flickr

Am schimbat si stergatoarele, Bosch A 863 S.

41177052151_8176d748b9_c.jpgIMG_2238 by toni.pieleanu, on Flickr

Link către comentariu

@toni: Salut, de ceva vreme nu au mai fost noutati pe aici, chiar eram curios :) 

Si eu am scos-o "la lumina", tot la revizie: alea sunt filtrele, m-am uitat si eu cu mare atentie, tot ce a fost OEM pe masina era Mann, codurile sunt alea de la tine. Doar pe filtrul de ulei nu am distins producatorul, replacement OEM era ceva Made in Cehia, VW Group scria pe el.

Interesanta alegere a uleiului. Pe Mobil 1 am mers si eu, dar am ales un EPS Made in France 5w30. Acum...ma faci cu second thoughts. :lol: De 5 nu imi pare rau, in sensul ca nu am luat 0, ca la mine nu circula dupa 1 Nov, dar de 40 in loc de 30...mi-ai facut Inception :lol: Faci track day cu ea, sau doar pentru "red-line-urile" ocazionale... ? 

Link către comentariu

si eu aveam seria pe CIV trecuta gresit la Golf si mai jos este notat corect si pus stampile, semnatura si folie cu holograma peste.

se pare ca oamenii mai gresesc, nasol e ca la tine a durat 2 ani sa isi dea cineva seama.

Link către comentariu

@75NOR: filtrul de ulei OE este tot Mann, HU 6002 fara Z in coada, identic cu Mann aftermarket dar dublu la pret.
Am pus 0W40 din mai multe motive: nu am incredere in low-saps, M1 0W40 FS este cam cel mai echilibrat ulei de pe piata la momentul asta si are un pret bun. Gama de viscozitate este putin marita fata de 5W30 dar nu cu mult.  Este doar usor mai lichid la temperaturi joase si usor mai gros la temperaturi mari, puncte de curgere si de aprindere foarte bune. FS-ul este formula noua pe baza de GTL, care asigura stabilitate mai buna in timp si are un pachet de aditivi foarte bun. Una peste alta, pare alegerea ideala pentru cei care mine ca nu depasesc 10-15k km pe an. 
Trackday doar o data si m-am linistit :)

Sa schimbi busonul la fiecare revizie. La al meu am vazut acum ca o-ring-l era cam larg si avea doar vreo 8-9k km. Apropo, exista cheie speciala :o

@Muale: nu avea cine sa-si dea seama. In urma cu 2 ani "s-a produs" CIV-ul, de atunci nu s-a mai uitat nimeni in el/ea :) 

 

Link către comentariu
  • Administrator
23 hours ago, toni said:

Ocazie cu care s-a descoperit ca in urma cu 2 ani cand am inmatriculat-o mi-au trecut seria de motor gresit in cartea de identitate.

Ieri am ramas surprins sa vad carte/talon cu cod motor gresit trecut si evident puterea. Masina era in actele de belgia (si in codul motor de pe eticheta lipita langa prag) 100kW dar RAR a trecut 130kW si alt cod motor! 

Link către comentariu

@toni: mersi de detalii. Voi monitoriza M1 EPS pe care l-am pus si daca vad ca nu-i place, il schimb.

Buson nou - clar, mi-au zis ca e de unica folosinta.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

In urma cu vreo 2 saptamani am trecut la rotile de vara, ocazie cu care am curatat contra-aripile. Desi masina nu a circulat prea mult iarna asta aratau groaznic:

26759480527_11e627f605_c.jpgIMG_2257 by toni.pieleanu, on Flickr

La final au ajus sa arate asa:

41587695702_22316a623b_c.jpgIMG_2258 by toni.pieleanu, on Flickr

Pentru cei interesati de detalii am curatat cu Nextzett W99 diluat 1:10 si o perie, apoi am uscat totul si la sfarsit am aplicat un dressing Koch Chemie PlastStar siliconoelfrei.
Ca pas intermediar am curatat juma de tona de bitum de pe puntea fata :rolleyes: (folosind Spies Hecker 7010)

41587693902_fdcba20525_c.jpgIMG_2263 by toni.pieleanu, on Flickr

26759476647_fc7db4dcd9_c.jpgIMG_2265 by toni.pieleanu, on Flickr

Cand am demontat rotile am observat ca prezonele erau putin corodate. Asta din cauza ca am folosit distantierele si filetul nu este insurubat in intregime ci pe o portiune este doar acoperit de distantier. Orice umiditate (cu sare) intra acolo poate duce la coroziune. Asa ca le-am curatat cu o perie de sarma si le-am dat cu pasta cu cupru.

39819959930_a480f8ac99_c.jpgIMG_2259 by toni.pieleanu, on Flickr

41587694472_d4f4c92ea9_c.jpgIMG_2260 by toni.pieleanu, on Flickr

Pentru cei interesati de curatarea jantelor am gasit intamplat o afacere buna la o benzinarie MOL - solutie de curatat jante Sonax Xtreme 750ml cu doar 40 Lei. Eu am luat ultima sticla din statia respectiva, dar poate gasiti prin alte parti. Solutia este FOARTE buna.

41627596841_985928fd81_c.jpgIMG_2267 by toni.pieleanu, on Flickr

Si inca o poza de final, chiar daca tot cu jantele de iarna :D 

40735906655_c7753f952a_c.jpgIMG_2250 by toni.pieleanu, on Flickr

Link către comentariu

Vaselina/pastra cuprata pe prezoane nu stiu daca este ok, ai grija.

Pe butuc si pe interiorul jantei, am dat si eu, si am vazut asta si  la altii (Catalin Bc) dar pasta pe prezoane nu am mai vazut.

Link către comentariu

Plasticele acelea le-ai curatat pentru aspect, ca banuiesc ca nu ruginesc.:biggrin: . Si in cativa km ajung la fel. daca nu pui masina in vitrina, cred ca un jet de apa era suficient., bitumul acela se sableaza cu timpul. Eu am pasla acolo. Ma rog, fiecare cu piticii lui.Sub ele in schimb ai putea cauta ceva pamant umed, frunze putrezite, in special partea dinspre portiera. Merge sa le desfaci, jet de apa si macar niste spray cu ceara aruncat pe acolo.

Vaselina pe prezoane? Pareriele sunt impartite. Si eu am folosit metoda vreo doua schimburi de anvelope, dar acum le-am spalat cu spray de frane, inclusiv gaurile in care se insurubeaza. Motivul? Cica ar permite o insurubare mai puternica decat cea necesara, care ar duce la lungirea materialului, scaderea rezistentei si in final la forfecarea lor in cazuri extreme.

Link către comentariu

@deenman: am folosit pasta de cupra la Leon-ul anterior aproape 10 ani fara probleme.
Parerile sunt impartite din cauza ca pasta/vaselina scade frecarea iar cuplul aplicat poate fi mai mare la un prezon uns decat la unul uscat. Eu le strang la cuplu cu cheia dinamometrica si chiar daca cuplul este mai mare cu 10-15% (din cauza pastei) nu e o problema. Un surub M14 din otel 8.8 tine 140Nm fara probleme, pe urma incepe sa se alungeasca iar ruperea intervine la cuplu mult mai mare.
Pot sa apara probleme daca le dai cu pasta si le strangi cu pistolul pneumatic la maxim (vulcanizare style) sau cu teava pe post de prelungitor (vulcanizare style 2) :D

@teologul: plasticele le-am curatat pentru aspect, bineinteles. In spatele lor nu cred ca e mare lucru, masina nu a mers prin namoale si nici nu a stat sub copaci. O sa verific la toamna sau anul viitor. Stiu ce am scos de la masina anterioara, 3 pumni de pamant. Legat de prezoane, am scris mai sus de ce nu cred ca este o problema in cazul meu. Fiecare judeca in cazul lui.

Link către comentariu
  • 2 months later...

The fish este la pret de somon, dar... piesa OE ce sa-i faci.

1780 lei toba si 100 lei cupla.

Link către comentariu

Chiar nu e scumpa finala, la Forester2007 toba finala, simpla, pe original e 2000 ron. Deci la tine e pret de somon de crescatorie, nu salbatic :P

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!