Jump to content

2015 VW Golf VII GTI - Limestone Grey


toni

Postare recomandată

Numarul de inmatriculare asa indica :))

Link către comentariu

Referitor la busonul de ulei revizia C si corpul galben de etansare ,l-am inlocuit dupa scurgeri masive pe cel original si am observat ca vaporiza si acesta nou. Cred ca la fiecare desfacere trebuie curatata foarte bine garnitura si suprafata de contact de pe capacul motor de asezare. In felul acesta am reusit sa mentin sub control eliminarea vaporilor de ulei pe la capacul de umplere .

Modificat de radex
Link către comentariu
On 6/2/2020 at 11:19 PM, mad_kat said:

Gti manual, cu carpa in patratele pe scaune. Imi place mult, mai mult decat dsg-urile fullcupiele. Chiar daca la ani lumina de mk1, pastreaza ceva din "entuziasmul" aceluia...

Ocazional ma gandesc ce bun ar fi un DSG, desi de fiecare data cand am condus unul n-am fost multumit de cum schimba. Dar parca cateodata te plictisesti se schimba trepte.

2 hours ago, ShadoWzZ said:

Te ocupi personal de masina ? (revizii, si alte mici atentii)

Pe cat se poate, da. Fiind relativ noua nici nu are nevoie de multa atentie :) 

Link către comentariu

Oricum la ce arsenal de detailing ai in dulapul ala nici nu are cum sa fie altfel masina decat NOUA ! :icon_thumright:  

Foarte misto podeaua !  sa o stapanesti sanatos !  

Link către comentariu
On 6/2/2020 at 2:33 PM, toni said:

Am luat si busonul de ulei care ar trebui sa previna umezirea cu vapori de ulei din jurului lui (06K103485C).

49962983721_44f0cd2523_c.jpgIMG_4608 by toni.pieleanu, on Flickr

49962983661_be46f1118e_c.jpgIMG_4609 by toni.pieleanu, on Flickr

Acelasi buson l-am inlocuit si eu, si are aceeasi problema, poate chiar scapari mai mari de vapori ca si capacul "original". Chiar azi am verificat, si era plin de mizerie... 

Anyhow, frumoas rau GTI-ul. Se vede pasiunea :) 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Inca cateva "lucrari".

Am vopsit discurile spate, ceva ce ma macina de multi timp. Au prins rugina pe zona de prindere pe butuc si se vedea urat, pare ca e boala comuna la mk7. Poate ar trebui sa schimb cu totul, dar pana atunci am optat pentru vopsit ca solutie de compromis.

Inainte

50106694808_e18df3b289_c.jpgIMG_4620 by toni.pieleanu, on Flickr

Dupa

50106694738_595ae0ea48_c.jpgIMG_4624 by toni.pieleanu, on Flickr

Si mai de aproape, inainte

50107504157_6fa09c249e_c.jpgIMG_4621 by toni.pieleanu, on Flickr

Dupa

50107264996_63b7ae41e0_c.jpgIMG_4622 by toni.pieleanu, on Flickr

 

Apoi am spalat covorasele cu Koch Chemie PolStar si o perie rotativa, aspirat cu micutul ShopVac Micro 4.

50107504277_bf255af05e_c.jpg4AC22A70-31F3-4E23-A7E9-AF191B409233 by toni.pieleanu, on Flickr

50106694873_4806154619_c.jpg62AC8BF3-F295-4570-8AE3-69C815DE5D7D by toni.pieleanu, on Flickr

 

Ultima lucrare a fost schimbarea lichidului de frana, dupa 2 ani. M-am echipat cu o pompa cu presiune ca sa pot lucra singur. Lichidul folosit a fost ATE SL.6

Rutina a fost cea din manual:

- ordinea folosita: stanga fata, dreapta fata, stanga spate, dreapta spate

- am extras ~250ml de la fiecare etrier de pe fata si ~350ml la cei de pe spate (manualul specifica 200/300ml, dar am scos ceva mai mult avand lichid din belsug)

- de la cilindrul al ambreiajului am scos 200ml in total vs 150ml specificati, lichidul fiind foarte murdar dupa ce am dat la pedala - vedeti mai jos (intai se scot 100ml, apoi se da la pedala de 10-15 si se mai scot 50ml) 

50106694828_c8739110b3_c.jpgFBE4CF8F-DA63-48C0-A68B-356B7F6B6C06 by toni.pieleanu, on Flickr

Asta am scos de la etrieri

50107265166_8331776eda_c.jpg46F5A1CB-882B-4C44-9C12-B0E303ACA4B5 by toni.pieleanu, on Flickr

Si de la ambreiaj

50107504242_ece673ef06_c.jpg1989F51D-A093-488D-B048-07CB4BBAB625 by toni.pieleanu, on Flickr

Link către comentariu

Rugina de pe butuc e la toate. Chiar daca o sa cumperi discuri noi dupa 1-2 ierni o sa fie la fel. 
Eu obisnuiesc sa le cosmetizez in fiecare primavara atunci cand trec la rotile de vara.

Link către comentariu

Nu cred ca mi se pare dar ceva nu e ok acolo cu discul ala. Pare ca placuta nu calca pe intreaga suprafata a discului...

In rest, foarte bune operatiunile de intretinere. :)

 

Link către comentariu

Voi vopsi si eu discurile noi, inainte de montare. Tu ce vopsea ai folosit?

Link către comentariu

 

1 hour ago, Adi_vw said:

Rugina de pe butuc e la toate. Chiar daca o sa cumperi discuri noi dupa 1-2 ierni o sa fie la fel. 
Eu obisnuiesc sa le cosmetizez in fiecare primavara atunci cand trec la rotile de vara.

Cred ca depinde de producatorul discului si ce tratament aplica. La masina anterioara am avut Textar care veneau din fabrica cu o vopsea speciala si n-am avut probleme. La fel si cu ATE pe care le-am pus pe fata in urma cu cativa ani.

1 hour ago, cristi511 said:

Nu cred ca mi se pare dar ceva nu e ok acolo cu discul ala. Pare ca placuta nu calca pe intreaga suprafata a discului...

In rest, foarte bune operatiunile de intretinere. :)

 

Ai dreptate, aratau chiar mai rau cand am luat masina. Asta este de fapt motivul pentru care ma gandesc sa le schimb. Vedem, franele tin ok, nu e graba.

1 hour ago, catalinmiti said:

Voi vopsi si eu discurile noi, inainte de montare. Tu ce vopsea ai folosit?

Eu am folosit Hammerite, care se aplica direct peste rugina si o neutralizeaza.

Daca cumperi discuri noi nu cred ca este nevoie sa le vopsesti. Majoritatea producatorilor aplica acum un strat protector pe disc pentru a preveni coroziunea. Ce discuri ai luat/vrei sa iei?

Link către comentariu

Hammerite recomanda toti de pe forumurile straine pt vopsirea butucilor discurilor spate la Mk 7R ( discurile fata vin aparent nevopsite din fabrica, insa nu au absolut nicio pata de rugina). Pe spate ruginesc in 2-3 luni si cele noi, din pacate nefiind tratate cumva. Insa as vrea sa le vopsesc argintii/aluminiu. Pt a arata stock. Dar hammerite la spray, rezistent la temperaturi nu am gasit. Poate imi scapa mie ceva. Nu am cumparat inca discuri, as inclina spre originale si vopsite de mine inaintea montarii. Am mai tot intrebat, ar mai fi o varianta cu stoptech, dar  nu cred ca merita investitia pt puterea stock. Dar sunt deschis ideilor. 

Link către comentariu

Eu am dat cu Hammerite din cauza ca aveam deja rugina, la tine nu o sa fie cazul daca sunt discurile noi.

Nu cred ca Hammerite are vopsea rezistenta la temperatura mare.

De ce nu iei discuri ATE? Vin deja cu coating de protectie si vad ca au toate dimensiunile disponibile.

Link către comentariu

Sper sa nu deviem discutia, si chiar mai propusesem demult sa infiintam un topic de frane pe platforma asta. Ate ma tem sa nu creeze vibratii sau alte prostii, plus ca la dealer mi--au zis ca nu accepta piese aftermaket, desi in trecut stiu ca aceeptau.

Link către comentariu

-cum se cheama tija aia pt montat janta pe butuc?

-acelasi "set-up" am si eu , parkside+perie desi la presuri uneori merge mai bine peria galbena.

-si eu urmaream sa cumpar aparatul ala pt lichid de frana, esti multumit de el? inca nu sunt convins daca sa il iau sau sa platesc manopera la cativa ani.

Link către comentariu
22 hours ago, toni said:

50106694808_e18df3b289_c.jpg

la fel aratau si discurile mele pe exterior cand au inceput sa huruie la franare

pe interior aratau de fapt asa:

IMG_20190405_1309404.thumb.jpg.5dd5fdc1bf74d7f451f9bcb254a0d512.jpgIMG_20190405_1310064.thumb.jpg.f0d7361163920b9fedce5935e7b96b91.jpg

deci recomandarea mea ar fi sa le programezi la schimbare

Link către comentariu

@Muale

7L0-012-223 wheel hanger tool

Mi se pare ca se cam chinuie Parkside-ul de 12V, poate din cauza ca era cam descarcata.

Pompa pentru lichidul de frana mi s-a parut ok. Chiar imi faceam griji pentru ca am citit multe pareri despre tipul asta si multi se plang ca rasufla si nu reusesc sa faca presiune. Asta de la Sealey pare ok deocamdata. Ca bani se amortizeaza greu pentru ca manopera este destul de ieftina la noi si faci schimbul rar. Dar daca vrei sa-ti faci singur schimbul de lichid nu prea ai cum altfel.

@z e n i t h: la mine nu arata chiar asa rau pe interior, le-am verificat mai demult. Dar intr-adevar, sunt undeva pe o lista de chestii de schimbat, poate la anul.

Link către comentariu

gandeste-te ca eu fac o masina intreaga cu o baterie de 2A si perii de 5 inch.

la partea financiara ma gandeam si eu la pompa.

as avea de facut 2 schimburi, clar se amortizeaza mai greu dar intervine si factorul (binecunoscut de tine) DIY

Link către comentariu
1 hour ago, toni said:

@Muale

 Dar daca vrei sa-ti faci singur schimbul de lichid nu prea ai cum altfel

Ieri, vazand postarea cu schimbul de lichid de frana, cat pe ce sa dau comanda (la 300 ron), dar mi'am amintit ca aveam de facut proba (doar 2 bucati, regret acum) la Speed Bleeders.

Vad ca si cei de la Goodridge au asa ceva si se gasesc si in Europa, iar pentru o singura masina, unele de inox cred ca's mai ok decat pompa (atata timp cat nu uiti sa tii lichidul peste minim in vas, cand faci aerisirea/inlocuirea lichidului)

 

Link către comentariu

@detinator: am vazut setul respectiv inainte sa comand, dar mi s-a parut mai prost construita pompa decat cea de la Sealey. 

Link către comentariu

Ai folosit vopsea cu pensula? Sa ne tii la curent cum rezista. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!