Jump to content
BOMBANITORUL

2.0 TDI - probleme motor

Recommended Posts

BOMBANITORUL

Imi afiseaza "Ignition lock defective" de cateva zile, cei care aveti B8 2.0 TDI va rog sa-mi spuneti daca stiti ceva.

Cam asta am gasit in carte " Ignition lock defective

If the symbol  lights up in the display, there is a malfunction in

the electronic ignition lock. Take the vehicle to a qualified workshop

to have the problem remedied."

Edited by BOMBANITORUL

Share this post


Link to post
Share on other sites
BOMBANITORUL

Intre timp m-am documentat, eroarea era datorata faptului ca nu am introdus cheia in doua trepte.

1 deblocheaza volanul

2 pornesti masina....care nu are de fapt nu avea nimic, eu nu eram atent.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wviking

salut,

am avut si eu problema asta acum cateva saptamani

ideea e ca la mine nu mai tragea cheia bine

dupa verificari la service am schimbat ignition switch starter (piesa e 286 RON la Porsche) si acum merge brici

surpriza a fost sa vad pe cutia switch-ului si pe piesa scris "Made in Romania" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ct_act

Am avut si eu problema la inceputul anului. S-a gasit defect contactul in care intra cheia. S-a remediat pe garantie. Si pe a mea scria "made in RO", dar cea noua avea "hardware version" mai nou, dar tot made in RO!

Share this post


Link to post
Share on other sites
b10wbd

Buna ziua. Am o problema cu masina din semnatura: A4 2.0 Tdi 143 cp, cutie manuala 6 trepte si anume:

- de cand a venit frigul, cand temperatura este mai mica de cca 12-14, la prima pornire dimineata (deci la rece), timp de cateva secunde pana la 2-3 minute, se aude un zgomot pronuntat (un tacanit, o bataie pronuntata - cam ca o bataie in tabla);

- zgomotul se aude de sub capacul de plastic de la motor, in zona de sus a motorului;

- zgomotul se estompeaza sau dispare cand opresc incalzirea auxiliara electrica si reapare daca o repornesc imediat (este vorba de auxiliary heating si nu de webasto);

- masina merge perfect si nu apare nici un martor aprins;

- zgomotul nu se aude niciodata la cald.

Intrebare: poate fi ceva care se "amorseaza" in functie de pornirea/oprirea consumatorilor electrici importanti?

Zgomotol venind din partea de sus a motorului (chiar de sub capac), ma gandisem ca pot fi tachetii, dar nu prea are sens sau legatura cu consumatorii...

A mai intalnit cineva ceva asemenator?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Valentin

Motorul tau nu are tacheti, ci culbutori, iar astia nu prea fac zgomot. Initial si eu m-am gandit ca se scurge uleiul din compensatorul hidraulic, insa de ce se opreste zgomotul cand opresti consumatorii mari???

Share this post


Link to post
Share on other sites
b10wbd

Pai de aici am si eu marea nedumerire... Zgomotul se estompeaza sau dispare cand opresc consumatorii mari. Zgomotul oricum dispare dupa un scurt timp (ce variaza de la cateva secunde pana la cca 3-4 minute maxim). De asemenea face numai cand este rece afara.. Nu se aude decat la relanti (cum plec de pe loc cu ea dispare si reapare daca ma opresc). Initial ma gandisem la tacheti... Inteleg ca ei nu exista... Apo m-am gandit ca poate forteaza incarcarea suplimentara la alternator. Dar aici trebuia sa se auda in zona alternatorului si nu in partea de sus a motorului, chiar de sub capac. Apropos: am dat jos capacul si apoi l-am pus inapoi pentru ca am crezut ca vibreaza ceva pe acolo dar nu am gasit nimic in neregula...

Share this post


Link to post
Share on other sites
terminatoru

Poate merge socul automat si merge masina putin mai turata,daca zici ca doar cand e rece face asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Razvan_SPD

Va salut,

Sincer sa fiu nu mi-as dori sa fie vreun injector caruia ii ramane duza blocata, trebuie verificat. Uleiul din motor este la nivel normal, a fost schimbat vreodata? Alta varianta mai poate fi compresorul de AC!

Edited by Razvan_SPD

Share this post


Link to post
Share on other sites
b10wbd

Uleiul si revizia proaspat efectuate. Initial am crezut ca uleiul e de vina. L am schimbat dar face la fel. Compresorul de Ac unde este situat? Zgomotul se aude in partea de sus... Nu are erori la scanare vis a vis de injectoare...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Valentin

Mie imi pare o problema de ungere. Daca zgomotul provine de unde ai spus, cred ca e din cauza presiunii uleiului in compensatori. Ai schimbat filtrul? Ce filtru ai pus, ce ulei?

Edited by Valentin

Share this post


Link to post
Share on other sites
b10wbd

Ulei Castrol 5w30 long life III schimbat la reprezentanta. Filtrul idem. Facea la fel si inainte... Ce sunt compensatorii aceia si cat pot costa? Sunt dificil de schimbat? Totusi rste ciudat faptul ca zgomotul dispare cand dezactivez din consumatori. Inca ceva : relantiul este stabil la cca 900 de rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
b10wbd

Buna ziua! Am ramas dator cu un raspuns cu privire la modalitatea de solutionare a problemei semnalate. Raspunsul a venit prompt de la cei de la PoRo: ansamblul de agregate. Lucrarea a fost efectuata pe garantie, asa ca nu stiu un cost real al pieselor + manopera aferenta. De la schimbarea ansamblului specificat nu am mai avut problema (mai ales acum ca a venit si frigul), aspect pentru care cred ca problema a fost rezolvata. Multumesc pentru ajutorul tuturor celor care au dorit sa ma ajute. Declar topic inchis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aurelcov

De noua luni am si un Audi A4 B8 LGCAGBF1, 2,0 TDI, care s-a comportat fara probleme. Masina are 110 mii km. Patru zile in urma am mers la cumparaturi intr-un mall unde am parcat-o in garajul din subsolul acestuia. De aici apare problema pe care vreau sa v-o pun cu marea rugaminte: poate unul dintre voi puteti sa-mi dati o solutie la problema care a aparut subit la aceasta masina. Dupa patru ore de stationare in subsolul mallului de care v-am povestit, la plecare masina nu a mai vrut sa porneasca: la prima cheie a plecat parca mergea in "trei", dupa care la urmatoarele incercari motorul era invartit in gol fara sa porneasca. Mentionez ca nu erau probleme de lipsa de curent iar pompa de sub masina se auzea amorsand. Intre porniri am lasat chiar si perioade de 10 -15 minute si tot nu a pornit. Am incercat s-o pornesc de 8 - 9 ori. Nici un rezultat. Am lasat-o pana a doua zi in acel subsol cu gandul de a o lua cu o platforma si de a o duce la o reprezentanta. Inainte de a chema platforma am incercat, a doua zi, s-o pornim din nou. De data asta am incercat s-o repornim amorsand sistemul de alimentare cu motorina prin punerea contactului de 5 - 6 ori. Rezultatul a fost ca masina la primele incercari de repornire parca ar fi vrut sa "plece", dar fara sa se si intample acest fapt. La urmatoarele incercari facea exact ca seara. Surpriza a fost ca la a 7 a " cheie" masina sa porneasca ca si cand n-ar fi avut absolut nimic. Am dus-o fara probleme la reprezentanta. Am repornit-o de nenumarate ori la " sfert de cheie" chiar si dupa ce am tinut-o o noapte in curtea reprezentantei la -4 grade. La reprezentanta au pus-o pe calculator. Surpriza: nici o eroare. Au verificat apoi clapa de admisie, egr-ul, pompele de motorina, nici un fel de probleme. Va dati seama sa pleci cu ea in varf de munte si sa te lase pe acolo. De aici pleaca rugamintea mea catre voi: poate ati patit ceva similar si puteti sa-mi dati o solutie la problema pe care v-am prezentat-o. Multumesc mult celor ce imi vor da o ideie.   

Share this post


Link to post
Share on other sites
_Florin

Salut, am avut si eu exact acceasi problema, la mine s-a rezolvat prin update-ul softului de management al motorului la reprezentanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coto79

Salut

Am si eu o problema cu masina A4 2.0 TFSi B8 multitronic care dupa ce i-am facut revizia la Porsche Timisoara in 15.12.2004 am inceput la scurt timp sa am urmatoarele probleme:

1- porneste mai greu.

2-tot timpul porneste cu socul (1200 turatii , dar asa trebuie sa porneasca ) si dupa cateva secunde turatiile scad la 800 si atunci incepe sa tremure si merge de parca ar fi in 3 cilindri..

3- pleaca greu de pe loc cu toate ca se tureaza ok si tot timpul la 1900-2000 turatii se aude si un zgomot metalic in compartimentul motor undeva in partea stanga.

4 -daca intru in depasiri raman fara putere .

5 - am facut o diagnoza si am gasit urmatoarele erori care se pare ca au aparut in timpul reviziei la Porsche:

---------------------------------

4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28)

P0016 00 [104] - Incorrect Correlation

--------------------------

2837 - Fuel Rail/System Pressure

P0088 00 [032] - Too High

A doua eroare o pot sterge si imi apare doar daca merg mai mult si daca incerc sa fac depasirii (la un mers cuminte la 80Km/h nu apare).

Stie cineva ce poate fi ???( nu am nici un martor aprins in bord) iar cei de la Porsche doar pe 8 Ianuarie pot sa ii vizitez.

Multam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fiestax

6400/P0016/000022 - Bank 1: Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incorrect Correlation

Possible Symptoms:
Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Possible Causes:
Timing Issue
Camshaft Adjuster

Possible Solutions:
Check Setting of Timing Belt
Check Timing of Intake/Exhaust Cams
Check Cam Adjusters as per Repair Manual

 

 

Daca ai schibat distributia de acolo este.

EOBD II Error Code: P0088

Fault Location:
Fuel Rail/System Pressure too High

Possible Cause:
Fuel pump (FP).
Fuel pressure regulator.
Fuel return pipe blockage.
Mechanical fault.

 

Ambele erori au aparut datorita interventiei,,specialistilor" de la reprezentanta.Mergi mai putin cu masina sau fara sa tragi de ea si cand poti fa o vizita la respectiva reprezentanta si ii tragi de urechi.

Edited by Fiestax

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

ce naiba puteau sa ii faca la distributie in cadrul unei revizii.... ? problema este de la intinzatorul lantului de distributie care a determinat sarirea de la punct. Intre timp a si fost modificat acel intinzator ca era prost.  Nu mai merge cu masina ca darami tot motorul.

la fel, ce treaba au cu sistemuld e alimentare cand nu au umblat la el? - B8 2.0 TFSI nu are nici macar filtru de benzina, deci exclus si asta... 

 

post-17228-0-71084400-1420190809_thumb.j

 

 

Edited by andrei_221

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fiestax

Iti dai seama ca nu prea aveau ce sa ii faca.Dar sa fie o nefericita coincidenta ca dupa vizita de la reprezentanta sa ii apara problemele?

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

da, e cunoscuta problema cu intinzatorul lantului de distributie. Apare si la 60.000 km...

 

in poza se observa ca tija intinatorului are cremaliera pe ea si pe acea cremaliera blocheaza o patina cu dinti, care este tinuta pe cremaliera de o biluta si de inelul acela exterior tip arc.

Se sparge acea patina si blocheaza intinzatorul.

 

Modelul nou vine complet modificat

Edited by andrei_221

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coto79

mersi mult ........o tin in garaj nu mai umblu cu ea pana pe 8 ianuarie cand m-au programat cei de la Porsche Timisoara,

O sa va tin la curent .

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

mergi la PTM si sa ceri kulanza daca ai toate reviziile facute la ei in retea.

Daca nu vor sa iti acorde kulanza, mergi la Procar dealer SKoda, pentru ca vei iesi mai ieftin la reparatie.
motorul e acelasi cu cele de la Skoda de 1.8 TSi 160 cp, 2.0 TSI 200 cp deci au sculele necesare si metodele de reparatie.

 

uite si atentionarea din catalogul de piese pentru intinzatorul lantului - pe care il banuiesc eu

post-17228-0-22659600-1420276034_thumb.p  post-17228-0-86899000-1420276180_thumb.p

piesa s-a modificat de 2 ori pana au gasit o solutie fiabila.

 

este o atentionare mai speciala, intalnita in cazuri rare in catalogul de piese si doar in cazul in care piesa inlocuita are probleme. altfel apare doar o atentionare ca s-a schimbat codul, dar piesele care le ai inca pe stoc din codul vechi pot fi folosite. In cazul acestui intinzator, nu se admite treaba asta. 

Edited by andrei_221

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coto79

cele 2 poze sunt facute din Autodata?

si daca este intinzatorul lantului ....ce alte pagube putea sa imi faca?......in continuare nu am decat prima eroare pe diagnoza.

multam 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

NU, sunt din ETKA>

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

se pot sparge pistoane, indoi supape si biele etc

o sa ai mereu prima eroarea atata timp cat nu se pune la punct distributia. 

 

nu te juca cu treaba asta ca poate sa iese urat. 

Sincer sa fiu, eu as duce masina pe platforma decat sa mai pornesc odata motorul. O fi si deformare profesionala, dar am vazut prea multe distributii sarite de la punct si daunele facute de ele..... adica e chestie de noroc... poti sa mai mergi asa mult si bine.. sau la urmatoarea decelerare, cand scade presiune de ulei din sistem, se slabeste si intinzatorul si sare lantul vreo 2-3 dinti...

Edited by andrei_221

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri