Jump to content

Sfat achizitie masina grup VAG


nclsamy310
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor!

In primul rand va multumesc pentru parerile despre Skodele VRS de care eram interesat, si as avea nevoie de cateva sugestii referitoare la urmatoarea masina:http://autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-ID7GhDfW.html#3ec09af5f0

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

raspuns la toate 3 intrebarile este, DA!

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare Tuturor!

 

Nu sunt sigur daca aici este bine sa postez, dar si eu ca multi altii contemplez la achizitia unei masini din grupul VAG,

mia precis o VW Jetta 1.2 TSI Select + ceva optionale, fara comenzi volan.

In balanta este un Hyundai Elantra 1.6 MPI Highway (modelul de acum din 2016)

Masina o sa fie folosita preponderent in oras max 15000km/an

Intentionez s-o pastrez doar 4-5 ani si sa am grija de ea.

 

Lucrurile care ma framanta sunt:

1. Diferenta de garantie: 4 ani la VW vs. 5 ani la Elantra si pare ca garantia de la Hyundai acopera mai multe si este posibil ca la ei in caz de probleme sa-mi faca mai putine mutre; Inca o precizare: fiind vorba de un VW cu livrare imediata garantia a inceput deja sa se scurga la masina pt care am primit oferta.

2. Consumul: Urban in mod cele declarate de producatori sunt 6.3 pt Jetta si 8.9 pentru Elantra.

Nu stiu daca un 8.5% este un consum realist pentru 1.2 TSI sau o sa am mai mult.

La Elantra ma astept la un 10%, dar iar nu sunt sigur, poate o sa mai intreb si la hyundai.

As accepta diferenta de consum avand in vedere si diferenta de putere (105CP vs 128CP). Vi se pare mare consumul, diferenta intre cele 2?

3. Fiabilitate. Din punct de vedere al motorului cel de pe Elantra este un motor simplu aspirat si nu are probleme, pe cand la Jetta

pe masura ce am citit despre motoarele de 1.2 TSI si 1.4 TSI m-am ingrozit din ce in ce mai mult, mai ales ca am gasit la un moment dat un post cu "fix-urile" care in majoritatea cazurilor nu erau cele corecte si rezolvau partial sau mascau problema.

Sa zicem ca daca apar probleme in cei 4 ani se vor rezolva pe garantia VW, dar nu as vrea sa stau prin service mereu.

Voi ce experienta ati avut?

4. Si am ajuns in final la ultimul punct, revanzarea masinii.

Initial nici nu am luat in calcul VW, dar perspectiva ca o s-o vand rapid peste cei 4-5 ani m-a facut sa trec si pe la PVB si au masini cu livrare imediata care au cam aceleasi dotari ca Elantra si in prezent Jetta ar fi cu ~800EUR mai ieftina.

Este o impresie eronata ca as vinde Jetta mai rapid decat Elantra?

O sa se sperie lumea peste 5 ani de motorul Elantrei si de consumul mai mare?

Daca pun Elantra la vanzare cu 3 luni inainte de expirarea garantiei un posibil cumparator nu ar fi mai linistit/incurajat catre Elantra,

sau romanii pur si simplu urmeaza trendul si cumpara VW sau Skoda si sunt putini cei ce iau in considerare si altceva?

Lumea fuge de Jetta 1.2 TSI din RO si toti vor doar 1.4DGS sau 2.0  Diesel din Germania?

 

Intr-un fel inclin spre Elantra, dar 

Asa ca o perspectiva, acum am un Peugeot 207 1.4 benzina care face 9 ani si 85000km, timp in care nu am avut probleme cu ea. Doar recent am schimbat pivoti, tampon motor, bieleta si singura problema reala a fost craparea termostatului acum 1 luna.

As vrea sa pot ajunge sa spun acelasi lucru si despre noua masina!

 

Va multumesc de pe acum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi s-a aprobat inca postul initial pentru publicare.

Nu mai conteaza, am ales pana la urma VW.

 

Multumesc oricum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Merita verificata la reprezentanta VW . Daca coincid intrarile in service cu cele din cartea masinii si nu are ultima inspectie la 140000km in 2015 (adica sa nu aiba dati inapoi 30-40K km), ar merita 7500 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 minutes ago, xxfiles said:

Merita verificata la reprezentanta VW . Daca coincid intrarile in service cu cele din cartea masinii si nu are ultima inspectie la 140000km in 2015 (adica sa nu aiba dati inapoi 30-40K km), ar merita 7500 euro.

Acum am vorbit cu un amic care lucreaza la VW, si a zis ca el crede ca sunt reali pentru ca, in 2013 avea 91 de mii si prin 2014 110 mii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O testare in reprezentanta pt a vedea daca are defecte sau urme de accidente mai grave si negocierea pretului.Atentie si la acte ca se mai fac inginerii cu TVA-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verifici si seria de sasiu din acte si parbriz, ca mai au obiceiul unii sa dea seria de la alta masina. Si sa alegi tu reprezentanta la care faci testare, nu vanzatorul ca poate stie pe cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Într-adevăr, ma rog nu comentez asta... dar motorul este unul bun? Pentru ca dotări are mașina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele de 2.5 au mai avut probleme, poate la asta au fost remediate. Impozitul este cam 10 milioane pe an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu la faza cu Pitesti. Mare grija.

Ma uitam la asta https://www.autovit.ro/anunt/seat-exeo-ID7GhuuL.html#bfebf87e0c

I-am dat mesaj, sa vedem ce raspunsuri da...

E superba, dar probabil nemtii sunt fraieri daca la ei se vinde cu 11.500 o masina asemanatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exeo sau A4? de care masina vorbesti?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seatul din postul lui uhu10uhu are bara fata, bara spate si portiera stanga spate revopsite.

"STARE IMPECABILA TEHNIC si OPTIC"... Optic, e clar. Tehnic, are cineva chef sa verifice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg de ce va duceti in Pitesti la toti samsarii ordinari. Daca nu e particular (ceea ce e foarte rar probabil :) ) eu nu m-as duce nici daca ar fi gratis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De masini impecabile cu numere de zoll de la Pitesti si Zalau stie toata lumea ca trebuie sa se fereasca :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa argumentezi, nu doar sa arunci vb.în orice pădure exista uscături. Chiar și în orașul tău. ca vorbim procentual, ca mulți se ocupa cu adus de mașini ,au mulți cunoscuți  care activează tot în domeniu și reușesc sa cumpere mașini la preturi la care alți doar visează ăsta e alta problema.și dacă e așa Cum zici dure pana în Germania  ca sunt mai ieftine și te costa mai puțin. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e problema, ca in Germania nu sunt asa ieftine. A..defapt sunt, dar in Germania au 300.000+ km, la noi 110.000, 140.000 sau 180.000. Astea sunt pragurile :lol: Sansele sa iei o masina ieftina si corecta de la un samsar sunt foarte mici. Si daca vrei sa verifici pe bune fiecare masina pe care o vezi, mai pui 1000 euro la buget si iti mai scazi 2 ani din viata de nervi.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ar fi ieftine nu am cumpara.Nu toti care cumpara masina au programe specializate in cautare masini si nici nu mai investesc 200 euro pt 3 luni si nici nu stau,12 ore pe net sa cumpari masini care sa le revinzi in profit.ssi degeaba ai vazut  masina pe internet ca o masina ieftina in 10 minute e vanduta.ca sunt si alti care vor masini:polonezi  chei...lituanieni...unguri...si o gramada de arabi...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Părere. . merita trecerea de la 6 la 7? Mă refer la golf..as dorii sa trec la 7..dar nu sunt așa hotărât. .acum am un golf 6 1.6  tdi. .Am văzut pe golf 7 cu același motor ca al meu și 105 cp.. si altele de 80 și ceva de kw și 110 cp..care sa fie diferenta..știți cv de ele..?încă ceva..7 le..are aceleași probleme ca 6..ma refer..injectoare..egr..etc..? ms 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, tot caut de ceva timp sa o inlocuiesc pe Fabia din semnatura.

Bugetul de care dispun in momentul asta se invarte undeva la ~5000e. In gama asta de pret nu am prea multe optiuni pentru masini mai noi de 2010.

Pot spune ca m-am indragostit de Ibiza de dupa 2010 combi.

Cel mai comun si laudat motor observ ca este 1.2TDI diesel. Ceva impresii despre el, o sa fie mai slab ca 1.4 16v ce-l am pe Fabia? Legat de consum stiu ca e destul de mic, dar fiabilitatea, este predispus sa pice cate ceva? Merita cca 1000e in plus ca sa aleg modelul cu facelift?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!