Jump to content

Sfat achizitie masina grup VAG


nclsamy310
 Share

Postare recomandată

Luni ma duc sa vad 2 leon-uri FR in Germania. Oscilez intre aceste modele Euro 4- (Kit full Aero, turbo nou, injectoare schimbate, bujii noi si butuci spate noi, 183 000 km)  si Euro 5 ( Common Rail-173 000 km ) . Ideea e urmatoarea, masina va fi modificata. Am inteles ca un PD trage mai bine decat un CR sau ma insel ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as alege un Euro5 ca nu poti sti ce taxe anuale in functie de norma de poluare mai baga statul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@stefz  PD-ul doar se simte ca trage mai brutal, nu ca si accelereaza mai repede ca CR de aceeasi putere, insa se si plafoneaza mai repede. Eu as merge pe CR.

Si totusi, nu inteleg o chestie, de ce nu mergi pe benzina daca spui ca ai de gand sa o modifici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie sincer sa fiu imi place mai mult brutalitatea PD-ului :)) am condus si CR dar nu ofera aceeasi senzatie cand pui pedala la fund . Mergi pe EURO 5 CR , vorba colegului in privinta taxelor si in + e motor de generatie noua nu ai de ce sa te rezumi la PD . CR-ul e mai silentios , mai rafinat... PD-ul e asa .. mai oldschool :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe CR , o sa iti consume mai putin si e mai fiabil. In plus e Euro 5. 

Insa nici eu nu as alege Diesel daca vrei sa o modifici mai serios (presupun ca nu doar resoftare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi! Imi framant creierii gandindu-ma cum e mai bine...:banghead:  

Benzinara nu-mi permit din simplu fapt ca are consumul DUBLU, eu fiind student :) 

 

Modificat de stefz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu sunt student și parcă mă doare mai tare când pica ceva la diesel decât 2 litri la consum.  :)):))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un 2.0 tfsi in bucuresti, sub 12,13  nu cred ca ies, mai ales euro 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici cu 2.0 tdi nu cred ca scazi sub 10 in Bucuresti decat daca eviti orele de foc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 am scos eu in Bucuresti cu 1,6 TDI. Ora de vârf, mers normal. Stai linistit ca benzinarul nu consuma mult mai mult decat un Diesel in oras. Si nici in afara nu e mare diferenta. Vezi in aria de consum si te convingi. Din păcate eu nu am gasit benzina, ca-mi luam fara sa stau pe gânduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, nu mai deschid subiect nou ca deja am unul deschis si nu s-a materializat ce spuneam acolo.

 

Am reusit sa dau masina chiar daca avea 312.000km reali pe bord.

 

Am un buget cuprins intre 8000-11500E si tocmai am renuntat la jobul la care aveam nevoie de suv/masina inalta 4x4, asa ca necesitatile mele se schimba.

 

Am nevoie de o masina hatch sau break (dimensiunea breakului sa nu fie mai mare de cea a unui golf break, deci fara masini gen passat break). neaparat diesel, neaparat 150-200CP, ca si dotari vreau obligatoriu (xenon pt mers noaptea, incalzire in scaune, piele partial pe margini, volan cu comenzi, senzori parcare spate daca e break) Pe masina o sa pun o alarma viper cu pornire din telecomanda cu o raza mare de actiune, asta ca sa pornesc motorul inainte sa ajung la masina din casa (bloc etaj 7).

Kilometraj pe an o sa fac cam 20.000km si o sa fie facuti aproape exclusiv extraurban, de aici si necesitatea unui diesel, care sa aiba cuplul necesar pt depasiri din scurt.

Am rasfoit multe zeci de ore toate ofertele posibile si am trecut prin diversi producatori, dar am hotarat ca cea mai buna optiune si rationala ar fi sa raman in gupul VAG.

 

Imi indrept atentie spre golf 6 GTD (e ok si in 2 usi), golf 6 -2.0 140 CP cu dotari din plin, sau de ce nu un golf 7 break insa cu dotari medii, subordonat ar mai fi seat leon, skoda octavia vrs, sau seat exeo berlina (varianta break nu).

 

 

nr de km aceptati maxim ar fi cam 150-160.000km. Cu cat masina e mai noua ca an cu atat mai bine, chiar daca are un rulaj putin mai mare, ex 3 ani vechime si 170.000km e ok.

 

Vreau sa merg personal in Austria/ Germania/ Franta sa o aduc pe roti acasa. 

 

Nu sunt decis inca daca vreau sa nu vreau dsg 6. Ce recomandati? la ce sa fiu atent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand sa arunci un ochi si pe siteurile de licitatii gen carsontheweb, daca nu, sa cumperi doar de la autohausuri cunoscute sau reprezentanta, chiar daca masina o sa fie putin mai scumpa. La DSG sa verifici daca a facut schimbul de ulei la cutie din 60k in 60k km, era pe yt un video cum sa verifici cutia(treci cu schimbatorul prin toate "treptele" succesiv si astepti 5 sec in treapta, mergi cu ea cu amberiajul patinat, schimbi manual de la 1 la 6 si inapoi, etc.) 

Poti sa iei un Golf 6/7  cu xenon si scaune incalzite, si la restul dotarilor sa faci retrofit, majoritatea se fac usor si ieftin. Eu as lua Golf 7 chiar daca are cu ceva cai mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu votez pentru golf 6 gtd. Daca gasesti unul intreg in bugetul tau e ceea ce trebuie. Unele dotarii sunt scumpe de instalat, dar altele precum volanul cu comenzi nu, si daca gasesti o masina fara unele extraoptiuni ce pot fi adaugate cu usurinta ulterior, chiar daca sunt din lista must have, nu o trece cu vederea.

Skoda octavia merita doar daca ai nevoie de acel portbagaj imens, pentru situatii din viitor, precum copii.

Sa inteleg ca renuntarea la acel job te-a facut sa achizitionezi si superbele jantele pe 17 de pe fostul golf? (care puteau fi pastrate pentru viitoarea) :)) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jantele pe 18 le am luat ca o mișcare  de marketing.  După ce le am pus pe mașină mi au crescut vizualizări de 10ori și s a dar în o zi.  Nu sunt dispus sa fac sacrificii pe partea de motorizare.  1.6 iese din discuție. 

Skoda nu îmi place deloc,  nici exterior nici înt. Îmi displac total mașinile berline,  iar copii nu  așteptam deci nu o sa avem nevoie de spațiu pt cărucior.  Cred ca ar fi bine sa nu irosesc tot bugetul pe mașină ci sa sa mi mai rămână bani în caz de ceva. 

 

Sa spunem ca pt gtd as renunță la doua uși și portbagaj însă dacă ar fi golf normal ar trebui sa fie neapărat break. 

 

Sunt foarte păcătoase motoarele de pe Leon cupra 241hp? Consum ulei?! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E chiar bine daca vrei golf break, sunt foarte multe la vanzare pe internet, chiar bine dotate unele. 

Cu motorul de 2.0 benzina e la noroc. Unele persoane se plang de consumul de ulei si unii nu, dar de asemenea este acceptat ca fiind normal sa manance cam 1 litru de ulei la 3-4000 km. Daca nu te deranjeaza consumul e o varianta foarte buna. 

La leon mai gasesti si 1.8 tsi de 160 de cai. Si asta e de luat in calcul iar la golf as evita 1.4 tsi de 160 de cai fiindca e problematic tare.

La o privire asa rapida am gasit cam asa ceva: 

https://www.autovit.ro/anunt/seat-leon-seat-leon-fr-2-0-tsi-211cp-dsg-ID7Gkxwx.html#c19846b904

https://www.autovit.ro/anunt/seat-leon-fr-edition-1-8-tsi-160-cp-2013-euro5-germania-ID7GjZu3.html#0f7b7565a8

https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-2014-highline-xenon-alcantara-2-0tdi-150cp-ID7GkAKw.html#330a78f7fa  -  asta am pus-o asa, doar ca exemplu, ca se poate incadra si un golf 7 in bugetul tau. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

nu lua in calcul 1.8 tsi 160 cp...alea nu sunt motoare...consuma ulei de rup...in ultimul hal, 1 litru la mie dc ai noroc, au pb din fabrica...am avut o2 fl 1.8 dsg si e jale motorul....de la 10000 lua 2 litri, la revizia de doi ani 5 litri la 10000....mie imi lua 1 litru la 500 km. M am lecuit cu masinile grupului....calitate de 2 lei la superpret. Inteleg ca pe unii ii deranjeaza adevarul, dar aste este realitatea...nu sunt singurul care a avut probleme cu mizeria asta de motor, o chestie stiuta si in service urile marcii.  

Modificat de cristiansen077
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, ok, ne limitam la diesel atunci, sa poluam. arhicunoscutul 2.0 tdi 140 cp sau 170 cp.

 

Era o varianta cupra r 260 euro 5, nu euro 4 (241cp), insa nu cred ca am buget pt asa ceva, si sincer, nu cred ca vreau benzina, masina asa puternica, nu cred ca reusesc sa o intretin.

 

Mihai, mersi de linkuri, stiu deja masinile respective, insa ca sa nu incep sa caut acul in carul de fan (masina onesta in grupul celor masluite) varianta de a cumpara masina din Ro cade, din doua motive mari si late:

1. nu gasesti masina cumpara de noua, sh care sa iti satisfaca toate cerintele in materie de dotari, de ex o gasesti cum iti place dar nu are xenon, sau ii lipseste ceva.

2. nu am de gand sa ma iau la tranta cu samsarii sau revanzatorii ca sa le explic ca eu am dreptate, sau sa certam ca la usa cortului.

 

Varianta de a cumpara masina de la autohaus cu traditie si zeci/sute de review-uri mi se pare mai potrivita, si mai eleganta, astfel eviti o intreaga aventura neplacuta, iar prima impresie conteaza, n-ai vrea sa tii minte cum ai alergat dupa masina 1 luna, ca sa selectezi una din 50. (pt ca 40 din ele au km dati inapoi, sau sunt accidentate serios).

Cu coada ochiului m-am mai uitat la a3 sportback, insa interior anost pana in 2012/2013 nu ma atrage absolut deloc.

 

Cand vezi g7 la noi in tara (cu xenon automata, trapa piele si alte dotari) si sunt la 10500E cu 170.000km incepi sa te intrebi ce cauta aici.

 

Uite ce inseamna o masina corecta, de la un autohaus de renume:

http://www.autohus.de/autosuche/details/185708/vw-golf-6-variant-2-0-tdi/#?bfilter={"maker":["Volkswagen"],"model":["Golf-6"]}&page=3

11.000E este un buget prea mic pt un g7 dotat, si cu motor de 2.0. Nu sunt dispus sa renunt la motorizare, este nr 1 la criteriile de selectie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voiam sa spun ca Golf-ul 7 e cam ieftin, la km pe care ii are. Parerea mea este ca pentru G7 nu ai buget, pentru cerintele tale.Deci go 4 G6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 6 GTD pare alegerea optima.

Oricum e cam ciudat sa fie puse comparativ Golf Variant cu un hatch eventual in 2 usi, iar apoi mentionate si 2 berline. Asa ar merge si Jetta.
Sa nu te mire daca vei gasi in Germania unele configurate ciudat, spre exemplu cu xenon, dar fara geamuri electrice pe spate. Ori cu navigatie si fara xenon. De regula neamtul e foarte pragmatic in configurare.

 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur ca niciuna din masinile postate de mine nu e onesta, mai ales golful 7. Eram constient de chestia asta, insa le-am dat doar ca exemplu ca sa iti faci o idee. 

Uite una luata care arata bine de pe site-ul postat de tine: http://www.autohus.de/en/car-search/details/189181/vw-golf-7-variant-2-0-tdi/#?bfilter={"maker":["Volkswagen"],"model":["Golf-7"]}&page=1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt foarte proaste mașinile făcute în perioada 2008-2013 nici nu prea am ce sa aleg.  M a sunat multa lume azi ca știau ca am vândut mașină și ca îmi caut ceva.  Sunt și mai dezorientat.

Golf 6

Costuri achiztie

Rca=1200ron 1an

Vignieta =120

Distributie=1300ron

Revizie=400ron

Rar=450ron

Altele pt numere dosar=100

3600ron 

 

Bimmer X3 m47 2007 m-paket. 

Revizie numere asigurare rov

1800ron 

Nici o diferență, nu?  Exact. 

Sa mai zic de egr + pompa de înalte + injectoare la golf 6?.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca pui problema gresit. Daca vrei sa fii fara stres cumperi masina noua cu garantie si 4 ani stai linistit. In schimb daca vrei ceva mai calitativ si mai dotat in aceeasi bani, iei in calcul si posibilele defecte ce apar datorita rulajului aferent unui sh.

O mare parte din problemele specifice golfului 6 sunt legate de 1.6 tdi, la 2.0 e mai liniste. Daca te orientezi si spre o masina mai dupa 2012 sa zicem, vei scapa si de o parte din bolile copilariei. Totusi, nici golf-ul 5 nu a fost monument de fiabilitate, deci nu e capat de tara.

Legat de bmw. Daca iti place modelul si esti convins ca anumite costurile aferente marcii nu iti vor face probleme, go for it.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, stiu ca suntem pe forumul intitulat VW si stiu ca este de prost gust sa vorbim de rau masinile VW, si da, fiecare marca are problemele ei, insa dupa cum vezi, un golf 6 e mai costisitor de intretinut decat un e83 lci.

 

Problema se pune ca atunci cand fac o alegere, sunt genul de om care ia in considerare absolut tot, de asta iau deciziile asa de greu, si dureaza mult timp, chiar daca e vorba de o suma asa de mica, insa imi face placere teribila sa fac asta.

Tragand linie, golful este masina poporului, in Romania, cred ca sunt mai multe golfuri decat loganuri, insa masina poporului care e mai scumpa de intretinut dupa un total de 3-5 ani, decat unele marci premium, asta e marea problema. Dejeaba stau intr-o masina cu mai putini km, si an mai nou, daca e prost antifonata si ma costa intretinerea mai mult decat la un bmw.  Daca eram un fan infocat al marcii, sau al golfului, atunci alegerea ar fi fost foarte simpla, insa nu sunt deloc asa, la mine totul este rational si calculat, pana la costurile anvelopelor, al intretinerii, si al achizitiei. Nimic nu e la voia sortii, niciodata nu am luat o masina si sa vad pe urma ce iese, daca ma descurc. Iti cumperi masina pe care reusesti sa o intretii in conditii optime, nu cu carpeli.

Sunt foarte indecis pt ca e o trazitie la job, si atunci nu stiu cu exactitate ce necesitati am, o sa fac naveta in Buc zilnic (si atunci x3 cade instant, altfel spus s-ar putea sa cada diesel instant) sau nu. 

 

Momentan ca o lista de cauturi am:

golf 6- piele/xenon/pdc/ - 140 CP

bmw x3 e83 m47-150hp- m-paket

- seat leon 1.4 tsi FL- modelul pe curea- 125 cp, asta e backup in caz de job cu naveta in B-

-golf 7 1.4 tsi- cred ca doar break gasesc si cu 100.000km+- de dotari nu poate fi vorba.

 

La skoda am renuntat, am mai tras un ochi la A3 sportback 4 usi, 2010-2013 140 CP euro 5, insa nu e alegerea rationala.

Dintre masinile enumerate mai sus, cele mai ieftine de intretinut sunt evident 1.4 tsi, urmate de bmw x3 si la final g6 2.0 tdi.

 

Si cu asta inchei, am fost intrebat ce cauta break cu hatch in aceasi oala, sau ce cauta un crossover cu un hatch in2 usi in aceasi oala. Am o perioada de trazitie, in functie de ce decizie iau, pana in 15 aprilie vreau sa fac achizitia. Nu sunt un pasionat fanatic de masini, nu imi place in mode special un model, sunt insa pasionat de ratiune, aleg rational, nu dupa gusturi.

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, cristiansen077 said:

nu lua in calcul 1.8 tsi 160 cp...alea nu sunt motoare...consuma ulei de rup...in ultimul hal, 1 litru la mie dc ai noroc, au pb din fabrica...am avut o2 fl 1.8 dsg si e jale motorul....de la 10000 lua 2 litri, la revizia de doi ani 5 litri la 10000....mie imi lua 1 litru la 500 km. M am lecuit cu masinile grupului....calitate de 2 lei la superpret. Inteleg ca pe unii ii deranjeaza adevarul, dar aste este realitatea...nu sunt singurul care a avut probleme cu mizeria asta de motor, o chestie stiuta si in service urile marcii.  

Pe mine nu ma deranjeaza insa eu sunt un exemplu cu 1.8 TSI care de 80 de mii de km e numai cu zambetul pe buze de motor. Mie imi consuma maxim jumatate de litru la 10 000 ceea ce eu consider un consum normal. Urmatoarea masina o caut tot cu motor de 1.8 TSI.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@deenman m.ai înțeles gresit. Daca mai citesti posturile mele prin alte topic-uri o sa vezi ca nu sunt pro vag in orice situație, ci chiar am sustinut ca alte branduri care sunt vazute ca fiind slabe si nefiabile sunt de multe ori mai bune decât un model vag.

Suntem pe un forum vag, dar trebuie sa fim realisti si obiectivi. Eu de ex as include la costuri de întreținere la mărcile premium (Audi, BMW, Mercedes) și oglinzi, embleme și ce se mai fura noapte de noapte la noi. Mai mult ca sigur că există și o diferența la prețul pieselor  fata de vw, skoda etc pt ca brand premium...

Sa nu ma intelegi gresit, clar x3-ul e altceva fata de golf. Insa eu m.as uita la seria 3 break sau a4 avant, sunt modele care mie persoanal mi se par foarte frumoase, deoarece se pare ca nu mai ai nevoie de 4x4 sau garda la sol mare iar ca dimensiuni nu cred ca sunt diferente prea mari fata de golf break. 

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!