Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

A trecut o saptamana de la verificarea zgomotului care mi se parea a fi lant, la AltoSyncro Pantelimon. 
Constatarea, dupa o noapte in care am lasat masina in service, a fost ca zgomotul ar fi de la tacheti. Am decis inlocuirea uleiului (nou: Mobil 1 5w30) si a filtrului (original, in loc de Mann), chiar daca uleiul fusese schimbat in urma cu 5 luni (~4000km). Din fericire, zgomotul nu s-a mai auzit dupa aceea.

Per total, sunt foarte incantat de cum am fost tratat in service-ul din Bucuresti, iar consilierul de service de acolo, Bogdan, este super ok, mai ales venind de la experienta neplacuta din Constanta, la Exclusiv Auto Seat, unde se pare ca am deranjat in prima zi de munca dupa Pasti, ducandu-ma cu o problema. Mai mai sa ma altoiasca un mecanic care tipa prin curtea service-ului ca plateste el daca se intampla ceva, cand i-am zis ca vreau scris ca nu-i au gasit nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor ...

De ceva timp am inceput si eu sa am zgomot la pornire ... din toate paginile citite aici pe forum ar fi acel ciclu de preincalzire catalizator (zic eu) ...

Dar parca eu mai aud si un zgomot de lant ... un sunet de o frecventa mai inalta ... 

Masina are 5 ani, 73.000 km, ulei mobil1 5w30, filtru ulei Mahle, 10000 km de la ultima revizie (fac reviziile cam la 10k-12k km)

Filmul : https://youtu.be/H7SvTK_3IWo

Multumesc anticipat.

 

 

Modificat de Zapacila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@big_bughy , ce ulei aveai inainte?

Si la mine s-a rezolvat probleme cu schimbarea uleiului,,. la tine e foarte dubios daca zici ca avea doar 4000km,, al meu macar avea 18300 km..

Ma gandesc oare chiar ti-or si schimbat uleiul la CT ? ai stat langa ei? ai vazut tu cand au rupt sigiliul la ce ti-au pus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuirea uleiului....e doar o chestie de moment ,nu o rezolvare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, schimbul de ulei intotdeauna aparent reduce zgomotele...dar dupa 3-4000 km iarasi o sa reapara in stilul clasic... la 1.4TSI CAXA 122 CP schimbul de ulei ideal este la 10 000 km. Cine trece de 15 000 km (orice ulei ar fi) precis va  trebui sa schimbe distributia cu mult inainte de 100 000 km, rolul uleiului avand un rol important la distributia acestui motor. 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am vazut aici pe forum (cred) o postare cu o tabla facuta la strung care se pune in lateralul tijei de la wastegate, pentru a opri blocarea ei. 

Ma poate ajuta cineva cu un link la postarea respectiva? Ca am cautat si nu reusesc sa dau de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://www.drive2.ru/l/9980664/

https://www.drive2.ru/l/4684552/ - aici sunt dimensiunile aproximative. Cel mai bine iei un carton și faci un șablon la fata locului după care croiesti din tabla groasa de cel puțin 2 mm. 

prin încercări repetate după montare vei găsi și unghiul de îndoire a tablii. 

Spor la treaba 

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci!

Tu ai incercat varianta asta? Daca da, s-a simtit vreo imbunatatire? Ca m-am saturat sa ung tija aia o data la doua saptamani si caut solutii alternative.

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ce simptome ai, ca problema asta este mai mult specifica caxa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai trage cum trebuie. Dupa ce gresez tija, raman uimit de cat de bine trage. 

Eu am BLG, iar din ce stiu, problema asta apare cam la toate 1.4 TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat km ai? Este alt producator (borg warner) de turbo la twincharger, problema asta apare/este specifica la turbo japoneze IHI/MHI, eu am patit pe  A Klasse (imi ramanea blocata pe deschis).

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat cu "Spray pasta ceramica ansamblare Sonax Professional, 300 ml", cea cu o perie aplicatoare pentru solutie. In afara de fum in timpul operarii dupa aplicare, nu am sesizat nici macar efectul pe care l-a avut WD-40. Ce fac gresit?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

înseamnă că e FUBAR și trebuie ori pus ghidajul ala de tabla ori schimbata partea cu wastegate ori schimbata turbina cu totul (dacă asta ar fi mai ieftin decât schimbat doar partea cu wastegate ) 

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A trebuit sa caut pe google, spre rusinea mea :).

 

Simptomele pe care le reclam sunt zgomotul metalic ce se aude pe decelerare (click) si..nu stiu sigur cat de liniar face boost, dar pare putin in valuri. Am dat cu WD40 (si am strans putin tija actuatorului) acum cateva saptamani si zgomotul a disparut iar masina a fost mult mai vioaie pe midrpm...pana cand s-a evaporat tot WD40-ul ala. Acum, cu asta ceramic, ma asteptam la aceleasi efecte si pe o durata mult mai mare.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mike am gasit video facut de mine :  exclude partea de tractor, asculta pe decelerare. :) am scos masina din service, intrebandu-i de zgomot, mi-au zis ca nu e nici o problema, "asa face toate" si a doua zi mi-a picat turbina intr-o depasire pe la Buzau :) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se auzeau palele de la turbina cum freaca, e normal pentru o turbina stricata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu stiu. dar daca asculti pe decelerare, nu se aud palele ci exact tija. facea asa inainte sa pice turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Prima mea postare, nu-mi sariti in cap daca spun vreo prostie... Passat B6 1.4 tsi, 2010, 6 trepte... Din cele 6 trepte am ramas doar cu 4, refuza sa-mi intre in 5 si 6 ... Se duce schimbatorul 1cm sa zic si apoi se loveste de ceva si nu mai intra! Pareri? Vreun mecanic bun in Bucuresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva codul pt motorul 1. 4TSI , 125 CP  Euro6 de pe Golf 7 , 2016 ?

Este tot pe lant distributia sau pe curea ?

Stiu ca EA211   1.2 TSI 90cp si 110 CP si 1.4 TSI 140/150 cp  sunt pe curea . Dar nu mi-e clar ce e cu 1.4 125 cp  . E  tot un CAXA doar cu 3 cp mai mult ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am monitorizat in ultimele 4-5 zile, si dimineata, 2-3 zile se mai aude un zgomot, cred ca acum e 100% de la lantz.,.uleiul are 400km..,

Totusi nu inteleg un lucru, apare eroare in bord cand lantul este intins sau nu?

merita sa mai stau 4-6 luni cu el asa ?  sau inchid ochii de 250 euro si gata.. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inchide ochii la 250€ si schimba kitul pt.ca risti sa platesti mai mult daca sare distributia.

Nu apare in bord nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand e prea grav poate apare o eroare dar slabe sanse. Ar trebui insa sa scanezi cu VCDS si sa vezi daca iti apare o eroare cu mesajul "Incorrect corellation".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca nu detin aceasta motorizare, am si eu o curiozitate. 

 

Nu se poate da jos capacul la distributie sa vezi exact in ce stare este lantul si cat de iesit e intinzatorul? o inspectie vizuala e mult mai buna decat datul cu presupusul, si daca se constata ca necesita schimbare comanzi piesele si il schimbi. 

 

De asemenea iti recomand sa incerci o tura de Mobil 1 5w30 ESP sau orice ulei care amorseaza rapid si are o vascozitate buna la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!