Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Pai daca ar fi zgomotul normal, ar trebui sa faca mereu, lantul se aude doar in anumite zile.., totusi cred ca e din cauza uleiului care s-a subtiat dupa 18.500km.., oricum miercuri schimb uleiul daca nu e cazul de lantz, kulantz :D, daca mi dau ok ca nu e alungit lantul, nu schimb nimic anul asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu face mereu, ci in functie de temperatura. Bogdan parca stia intervalul de temperaturi la care face. :) Acum eu stiu? :) Kulanz, fara lant, schimba totusi si distributia cand ai "timp"  $ :) preventiv. si intinzatorul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Ok haideti sa o luam punctual.

Motorul la pornire are 4 tipuri de zgomot

1. Cand e rece afara se aud pentru 4-5 secunde tachetii dezamorsati. (se aude o bataie specifica a supapelor) (toc-toc-toc)

2. Cand e rece afara se aude pompa de inalte, tacanitul acesteia a fost des confundat cu zgomotul de lant (este zgomotul specific de masina de cusut)

3. Cand afara sunt peste 12 grade si masina intra in ciclul de preincalzire catalizator, cand da rateuri si sta turata (comportament normal al acestui motor)

4. Cand intinzatorul este dezamorsat, se aude un zgomot de lant, o bataie specifica de lant metalic pe plastic. Zgomotul este prezent si la rece si la cald

 

In cazul punctului 4 trebuie intervenit asupra distributiei.

In medie, toate zgomotele mai sus precizate sunt mult mai pregnante cand uleiul nu mai este in parametrii normali (concluzie personala)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim Bogdan! :)

Am zis doar ca ne poti lamuri mai bine.. +1 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24 minutes ago, mark21 said:

Pai daca ar fi zgomotul normal, ar trebui sa faca mereu, lantul se aude doar in anumite zile.., totusi cred ca e din cauza uleiului care s-a subtiat dupa 18.500km.., oricum miercuri schimb uleiul daca nu e cazul de lantz, kulantz :D, daca mi dau ok ca nu e alungit lantul, nu schimb nimic anul asta..

Nu o face de fiecare data si din cauza ca daca lantul este alungit - chiar daca intra inca in limitele vw - mai intra in joc intinzatorul hidraulic, care absolut haotic se poate dezamorsa si lasa lantul detensionat...si de aici poate veni ca 3 zile nu caraie, alte 2 zile da si tot asa... si eu am avut motorul tau 5 ani de zile si ii stou figurile de 2 bani ai distributiei. Eu iti recomand ca daca ai inca cea originala si esti undeva in jurul kilometrajului de 100 000 km schimba-o dar la reprezentanta si nu la nu stiu ce service de cartier cu piese after... Si nu o sa ai probleme. Schimba tot ce trebuie...o sa te coste undeva pe la 3500-4000 lei dar min. 100 000km poti sta linistit dupa!!! Apoi faci cum vrei, este masina ta...banii tai.

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-au sunat de la service, concluzia.. tachetii dezamorsati.., mai o las sa o porneasca si maine dimineata sa vedem ce si cum, apoi schimb uleiul.., oricum il schimbam dar nu m-am grabit ca poate era nevoie sa schimb lantul intai.., se pare ca nu o sa am parte de kulantz..., daca schimb uleiul acum, ~ 147.000, o sa fac urmatorul schimb la 160.000 ca sa proteject tachetii :D..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca doresti sa iei in considerare sfatul meu: pune un filtru de ulei Mahe/Knecht - daca ai din acela filetat. Daca ai modelul de motor cu cartus filtrant atunci nu conteaza de care filtru de ulei pui.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat filtru Knect, ulei motul 5W30 Xclean FE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca nu e dracu atat de negru :) 

 

Ca fapt divers, am primit oferta de la Brady pentru masina din semnatura. Ofera 9000 de euro?

Cum vi se pare? 

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: Nu ne'ai zis toate dotarile, anul si kilometrii pe topicul din "Masina Mea" :) Details, details! :D 

OT: Nu ne'ai zis toate dotarile, anul si kilometrii pe topicul din "Masina Mea" :) Details, details! :D 

OT: Nu ne'ai zis toate dotarile, anul si kilometrii pe topicul din "Masina Mea" :) Details, details! :D 

OT: Nu ne'ai zis toate dotarile, anul si kilometrii pe topicul din "Masina Mea" :) Details, details! :D 

OT: Nu ne'ai zis toate dotarile, anul si kilometrii pe topicul din "Masina Mea" :) Details, details! :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 minutes ago, tudy_cnu said:

OT: Nu ne'ai zis toate dotarile, anul si kilometrii pe topicul din "Masina Mea" :) Details, details! :D 

OT: Nu ne'ai zis toate dotarile, anul si kilometrii pe topicul din "Masina Mea" :) Details, details! :D 

OT: Nu ne'ai zis toate dotarile, anul si kilometrii pe topicul din "Masina Mea" :) Details, details! :D 

OT: Nu ne'ai zis toate dotarile, anul si kilometrii pe topicul din "Masina Mea" :) Details, details! :D 

OT: Nu ne'ai zis toate dotarile, anul si kilometrii pe topicul din "Masina Mea" :) Details, details! :D 

Se facu :) am pus si 3 poze de cand era mai curata :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha. Parca e la indigo povestea de mai sus. Si eu am fost azi la "doctor". La fel, zgomotul ar fi de la tacheti. Am lasat masina acolo pentru verificari peste noapte, desi voiau sa "ii dea drumul", dar in ultimul moment, cand se faceau actele le-am aratat inregistrarea mea. 
Sa vedem daca pana maine dimineata descopera ceva. Oricum, ca prim pas, daca in continuare zgomotul ramane "normal", voi schimba filtru si ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/11/2016 at 21:57, giony82 a scris:

La aproximativ 49000km, am primul misfire stocat ca eroare: https://goo.gl/LBMrWX S-a intamplat cu motorul cald, dupa ce am oprit in parcare. Joi am programare in service, sper sa nu se stearga eroarea intre timp. Am facut o diagnoza la un prieten si a gasit P0300 Random Misfire Code, pe cilindrul 4. (se simtea ca merge in 3 pistoane)

Si-a revenit singura dupa vreo 15 sec, fara sa repornesc, si de acum ~10 zile cand s-a intamplat, nu a mai aparut problema. Din ce am vazut sunt mai multe cauze, de la bujii, la bobine, fise..

A mai avut cineva experienta cu reprezentanta in timp ce masina era in garantie cu eroare asta? Ma astept sa spuna ca a fost ceva "izolat", totul ok ...

 

Salut, scuze ca schimb iar subiectul, insa poate ajuta pe vreo careva: s-a schimbat la reprezentanta, pe garantia extinsa, bobina de inductie fara comentarii. Comportamentul nu s-a schimbat cu nimic... 

Am hotarat sa schimb bujiile preventiv, am 51000km, 4 ani si le-ar cam fi timpul oricum.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate se pare la 1.4 TSI , CAXA , nu sunt probleme cu lantul.., si cei de la Avia Motors mi-au zis ca nu au avut probleme cu lantul la acest motor fata de 1.2 TSI sau 1.4 CAVD..

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mark21 Inseamna ca aia de la Avia, nu prea stiu ce vorbesc :) 1.4 TSI CAXA, nu stiu sa fi avut probleme cu altceva inafara de distributie. Poate ma corecteaza colegii.

@giony82 Bujiile oricum se schimba la 60k km, conform manualului de intretinere. Schimba si fisele si verifica si compresia. Au fost cazuri, cei drept izolate,de pistoane sparte si pe motorul asta. Prunaionotz parca a avut problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mark21 Ori ai fost la avia militari ori ai vorbit cu un necunoscator. Am vazut cu ochii mei 1.4 caxa cu motorul pe butuci cand am fost  la cei din pantelimon si cei din service care lucrau la el ziceau ca au mai avut si chiar mai multe fata de cavd(trebuie sa te gandesti si cate caxa si cavd sunt prin tara).

Sunt destui necunoscatori prin reprezentante, la PBV mi-au zis cei de la receptie service ca motorul(1.4 fsi) care il aveam pe un golf 5 nu exista.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avia Pantelimon, asta a zis consultantul din service..,

Am patit si eu ca tine, am mers cu o masina la test, dupa ce i-am dat certificatul consultantului mi-a recomandat, in timp ce masina era pe elevator, sa am grija la filtru de particule si sa schimb distributia preventiv ca e masina SH..la Midocar Vitan.., numai ca masina era 1.2 tsi dsg7..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mark21 In principiu la tine cred ca este zgomotul normal de functionare. La colegul care a pus file-ul cu zgomotul, in vecii vecilor, nu va fi zgomot normal de functionare. 

Poate e deja normal pentru ei, ca s-au obisnuit cu zgomotul de la atatea masini cu problema asta. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, mark21 said:

Din cate se pare la 1.4 TSI , CAXA , nu sunt probleme cu lantul.., si cei de la Avia Motors mi-au zis ca nu au avut probleme cu lantul la acest motor fata de 1.2 TSI sau 1.4 CAVD..

CAXA ,CMSB,CAVD,CNWA,CTHD,CTKA....sunt echipate  cu kit distributie OE Morse Tech china ("italia")

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta ar fi ca la 1.2 tsi si la 1.4 tsi CAVD lantul s-a rupt sau a sarit de la punct iar la 1.4 tsi caxa doar se alungeste si in timp apar missfire sau nu mai porneste.

Zgomotul de la pornire nu are legatura cu alungirea lantului ci doar cu dezamorsarea intinzatorului. Aici partea negativa este ca arcul din interiorul intinzatorului hidraulic nu este suficient de puternic incat sa impinga lantul pana se amorseaza intinzatorul cu ulei.

Eu am schimbat distributia putin peste 100k km, lantul era alungit, aveam eroare senzor pozitie ax came si pornire greoaie. 

Referitor la filtrul de ulei, sunt doua tipuri pentru CAXA, fabricate pana in 2010 si dupa 2010. Cele dupa 2010 au acel manson de cauciuc unde se infileteaza pe flansa.

 

filterobpg7.jpg

Modificat de lucianm86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...eu intampin exact aceeasi problema ca acum un an...dintr-o data incepe sa faca figuri turatia la relanti..asta dupa ce motorul s-a incalzit..deci nu are treaba cu pornirea la rece.  Scade ..creste turatia...apoi imi ramane aprins ledul in bord (ala de ...gaze arse...) si binenteles datorita acestui comportament haotic nu mai porneste compresorul de AC...

Eroarea este ca si anul trecut amestec bogat...climatronic-ul functioneaza doar ca ventilator. Anul trecut am trecut am trecut pe benzina de 95 (de la 99), am curata senzorii de pe tubulatura de presiune...si si-a revenit. De atunci, am folosit numai benzina de 95, senzorii i-am curatat din nou, ba chiar i-am inlocuit sa vedem efectul si tot degeaba.

Simptomele astea sunt..turatia care scade creste haotic la relanti, in mers, in accelerare usoara se simte din cand in cand de parca pun frana de motor...nu mai porneste compresorul de AC. Nu stiu ce sa mai zic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut simptomele tale dar si eu am avut aceeasi eroare, amestec prea bogat. Mi-au verificat presiunea in rampa si mi-au spus ca de vina pot fi doar injectoarele (sonda lambda era ok, conform PBN). Mi-au schimbat injectoarele si aceeasi eroare. Pana la urma era pompa de inalte. Schimbata pe barba lor, ca au facut constatare gresita. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uraa, mi-am luat masina, merge excelent..

Filtrul de ulei e Mahle, nu mai stiam eu exact, o sa revin cu o poza si codul..

Am lasat masina 4 zile si au pornit o si inregistrat in fiecare zi sa fiu sigur ca zgomotul era de la tacheti si nu altceva.

Maine poate o scot si la un drum mai lung..

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/12/2016 at 1:41 PM, Luciosu said:

Nu am avut simptomele tale dar si eu am avut aceeasi eroare, amestec prea bogat. Mi-au verificat presiunea in rampa si mi-au spus ca de vina pot fi doar injectoarele (sonda lambda era ok, conform PBN). Mi-au schimbat injectoarele si aceeasi eroare. Pana la urma era pompa de inalte. Schimbata pe barba lor, ca au facut constatare gresita. :) 

Si cum au constatat ca este de vina acea pompa?? Si aveai doar eroarea asta ?atat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, laur_vd said:

Si cum au constatat ca este de vina acea pompa?? Si aveai doar eroarea asta ?atat?

Nu aveam doar eroarea asta. Când era motorul cald, după un drum mai lung si opream mașina, după aia porneam motorul si murea.

se face test de presiune in rampa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!