Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

Salutare!

1) In acest topic, am gasit useri care au pus ulei 0w30 sau 5w40 la motor CAXA.., pana la urma ce recomandari aveti ?

Personal vreau sa pun Motul Xclean 5w30..

2) filtrul de benzina se schimba la acest model la revizia de 15.000 ? sau la ce nr de km e recomandat sa se schimbe..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg pe X-Cess si chiar sunt multumit mai ales de pornirile in anotimpul rece...filtrul de benzina pe la 30...km sau 5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

La mine s-a rezolvat totul: variatia relantiului si lipsa de putere veneau de la o siguranta care s-a supraincalzit si a topit blocul de sigurante, si bujiile nu mai primeau curent corect.

A fost si o rechemare pentru aceasta situatie.

Am schimbat blocul de sigurante si s-a rezolvat tot. Fara costuri :)

 

Modificat de samael33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e problema (mare). Ala este ulei de la gazele de carter. Se prelinge pe acolo din cauza unei garnituri slabite de la imbinarea dintre corpul turbinei si a tubului care vine de la cutia filtrului de aer. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms.

Inca am garantie pana in iunie, si urmeaza o vizita in service pt alte probleme(cutie).

O sa reclam si chestia asta insa vroiam sa stiu ce argument sa pregatesc pt clasicul "asa face toate, nu e problema, e normal" ...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

giony82, se schimba acea garnitura, codul ei este WHT001386. Si eu am avut aceeasi problema.

 

post-104992-0-42850700-1442054152.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, clar acum..m-am convins, nu e ok.

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, 

Rog moderatorii sa deschida on nou topic pe aceasta tema daca este posibil. Multumesc

Am un vw golf 6 2011 , 1.4 tsi, 160 de cai, dsg 7

Acum o saptmana, eram in mers si cand am vrut sa fac o depasire , masina pur si simplu nu s-a mai turat peste 3000 de turatii ( a intrat in limp mode ) si s a aprins martorul motor.

Precizez ca acest simptom il are si acum .

Am pus testerul pe ea si au aparut urmatoarele erori :

1 ) P10AC - magnetic clutch for mechanical short circuit to ground - Permanent

2 ) P10AE- current sensor for magnetic clutch for electrical charger electrical malfunction - permanent

Am cautat primul cod de eroare pe google si in forumuri ,si am observat ca trebuie schimbata pompa de apa ( magnetic clutch atasat de ea )

Am inlocuit pompa de apa  ( in jur de 900 de ron ) si am eliminat prima eroare.images.jpg.df83e2accf69e347ee26211395ae3

Acum a ramas doar a 2a eroare cand pun testerul, dar masina are aceleasi simptome ( nu trece de 3000 de turatii ) oricat as incerca .

Are cineva vreo idee cum as putea sa rezolv aceasta problema ? Am mers cu ea la toate serviceurile din oras si nu prea stie nimeni de la ce este ( cei de la reprezentanta imi spuneau ca trebuie inlocuit ambreiajul, dar ca nu o pot face ei si sa merg la bucuresti la PBN :)) )

 

Va multumesc, astept raspunsuri .

 

 

 

Modificat de Alex vnt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: astazi am observat un scurtcircuit care imi ardea instant sigurantele, baietii de la servici n au reusit deocamdata sa afle ce cauzeaza acest scurtcircuit

Va multumesc, astept raspunsuri .

images.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am aflat ca trebuie inlocuit ambreiajul turbinei.. Stie cineva daca se gaseste la dezmembrari, sau ce cod are? 

Modificat de Alex vnt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce anume reprezinta ambreajul turbinei ... nu am auzit de acest termen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are doua ambreiaje, cel din cutie si asta care este legat la turbina. Am gasit piesa, costa undeva la 2000 ron... Maine o sa merg la service , i fac poza la piesa si o sa postez. Si la mine e prima data cand aud de asta :) nu sunt tocmai un cunoscator al mecanicii masinii.. Te tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul asta este deosebit. Are un compresor mecanic si un turbocompresor. Posibil ca ambreiajul asta sa fie la compresorul mecanic?

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ajung in curand la service, sa vad despre ce este vorba . O sa postez o poza cu piesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, Ebi said:

Motorul asta este deosebit. Are un compresor mecanic si un turbocompresor. Posibil ca ambreiajul asta sa fie la compresorul mecanic?

Compresorul mecanic e in mod uzual actionat de o curea similara curelei de distributie si functioneaza tot timpul cat e pornit motorul .... nu prea are nici o legatura ambreajul cu sistemul de supra alimentare. 

Chiar sunt curios despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza scurt circuitului mi a ars tot pompa asta, cod N421... Trebuie inlocuita iarasi . Mecanici de nota 10:) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Denumirea este magnetic clutch for supercharger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, ShadoWzZ a scris:

Compresorul mecanic e in mod uzual actionat de o curea similara curelei de distributie si functioneaza tot timpul cat e pornit motorul .... nu prea are nici o legatura ambreajul cu sistemul de supra alimentare. 

Chiar sunt curios despre ce e vorba.

Te contrazic. Nu functioneaza tot timpul compresorul. Peste 3500 rpm il opreste, cu ajutorul ambreiajului electric de pe pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul magnetic este cauza.. Miercuri ajunge piesa.. Deci mai am de stat o sapt, in total 2 pe dreapta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce aveai scurt ai descoperit ?

Nu stiam ca se poate comanda ambreiajul fara pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai l au comandat cu tot cu pompa.. Doar ce il schimbasera dar din cauza scurtcircuitului s a ars iarasi si au comandat iar piesa.. De data asta piesa a costat 1500 ron ( prima data am cumparat o eu de la un depozit mai ieftin) . Ma costa doar manopera , sper sa le iasa lucrarea de data asta :) nurvil valcea ma punea sa schimb ambreiajul din cutie, undeva la 1000 eur ... 

Scurtcircuitul era cauzat de un cablu care fusese afectat de vasul de expansiune( s a rupt cureaua de alternator) la relanti, s a supraincalzit apa si a dat peste si probabil un fir era mai ros sau uzat.. Si a intrat apa si a cauzat o intreaga debandada :) prea multe  fire si piese pe acest motor complicat... Dintr un defect pot aparea foarte usor altele . Sper sa fie bine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot n-am inteles despre ce ambreiaj e vorba la turbina. Am acelasi motor si am schimbat turbo cu totul, inclusiv galerie si n-am vazut nicaieri vreun ambreiaj. Este ceva specific DSG-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!