Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Eu in mod normal fara clima am 800  rpm la ralanti si daca pun ac pe turatie maxima scade pe la 700.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Ego - daca ai 4 ani cu masina si aproape 60k km poate nu ar strica sa vezi in ce stare sunt bujiile.

De asemenea merita demontata clapeta de acceleratie si curatata (e o operatiune foarte simpla) urmata de o readaptare in VCDS.

Daca dupa operatiunile astea nu se amelioreaza simptomele poti sa te gandesti la altceva. Din pacate la "fineturi" din astea de la VW doar prin eliminare se pot diagnostica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La revizie peste cateva saptamani, pe langa schimbul de filtre (inclusiv cel de benzina), ulei, voi schimba si bujiile + demontarea clapetei de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum aproximativ 2-300 km a ramas aprins in bord martorul pt "Sistemul de control pentru gazele de eşapament" ..ceva de genul inseamna...eroarea a fost stearsa. Astazi iarasi...ca si prima data am observat o usoara scadere a turatiei la relanti, la un moment dat, motorul fiind cald, urmata de aprinderea acestui martor...benzina numai de 100. Tb sa ma duc iarasi la service, doar ce am facut si revizia.

O fi avut iarasi o scama...in benzina?

Modificat de laur_vd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Ai pus testerul pe ea? Ce eroare avea? Martorul ala se aprinde de la multe chestii, missfire, lant intins, apa in benzina etc.

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Data trecuta diagnosticul a fost "amestec bogat"....adica cum? mai multa benzina? pai asta o face softul de management al motorului. De asta s-a sters eroarea si a ramas sub observatie, acum inca o data a aparut. Nu-mi place...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"amestec bogat" este dat de factorul ltft si stft lambda. Ceva probleme de ardere,lambda, senzor de temperatura motor care ar arata ca e mai rece decat este in realitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am alimentat azi cu 100 de la omv si s-a stins martorul ...asta da efect. Cred totusi ca acea cantitate alimentata de la Petrom in urma cu cateva luni a avut o problema. Si cred ca ar fi trebuit sa schimb si filtrul de benzina la revizia ce tocmai am efectuat-o chiar daca am putini km. Sper sa ramana stins... :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cine ma ajuta si isi da cu parerea despre asta?

Merci! :)

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce problema are dar trebuie sa spun ca se aude foaete frumos evacuarea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal aici nu aud nimic care ar aduce la zgomot de lant, numai un zgomot specific produs de evacuarea ce este pus pe acest tip de motorizare... cam asa suna si la mine daca stau in spatele masinii si cineva ii da sprituri scurte si tari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fiu clar inteles, vorbesc despre "zumzaitul", "zornaitul", zgomotul ce se aude cand turatia scade.

Multumesc, @ShadoWzZ

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude ca un fasait mai mult, nu zornait. Ceva care elibereaza presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am erori in bord, se aude cand recircula presiunea la eliberarea din sarcina si face boost ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aparent exista un TPI la VW legat de distributia CAXA si de noile repere aparute in pe la sfarsit de mai.

TPI 2040174/12 din 28.07.2015

 

Nu i-am vazut continutul, dar am inteles ca pinioanele au alt numar de dinti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Traducere de pe motor-talk.de:

there is a new chain drive. in series production since 5.25.2015 in use.

there is a new chain, sprockets, camshaft adjuster, spanner and slide rails in a repsatz 180 € including taxes..

 

which is installed immediately. it was changed at the sprockets the number of teeth.

who has a pitch-and CAXA or C motor from the mid range. since the oil pump drive must be new. because there is a bushing chain runs. But the new parts probably only with the built-in from the first and 3 series silent chain work.

presumably space constraints.

 

TPI 2040174/12 with release date 28.07.2015 ie ergo today .....

Then there are the CAXA and c new software to determine the chain elongation for the VW tester."

 

Ultima parte mi se pare importanta daca se poate determina pe tester. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cand, Doamne, si pentru motoarele CBZB?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi cred ca exista si pe tester vreo posibilitate pana acum. Dealeri de la noi insa se rezumau la a tine masina cateva zile si pornitul rece. Abia dupa scanat pt erori care puteau sa fie sau nu.

Imi e greu sa cred cu atat de multa electronica in motor, senzori si valori care pot fi citite tot acel sunet sa fie baza schimbarii lantului. Practic inlocuirea lantului desfasurandu-se dupa cum suna la ureche. Cam miroase a amatorism de abia dupa 7 ani de la lansarea motorului sa zici ca ai scos un soft care iti poate citi elongarea lantului. Deci senzorii si valorile erau disponibile, doar ca nu aveai cu ce citi. :banghead:

 

Luni intreb la reprezentanta concret despre ce e vorba in TPI 2040174/12. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

totul doar la 180 euro? pai cum....,cand doar variatorul este 2400 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit la PBV si mi s-a zis ca se schimba doar intinzator si lant, dar nu conform ultimului TPI, ci a celui dinainte lui :)). Intinzatorul ar fi revizia de pe 2014.

Am intrebat daca exista vreun TPI, o informare legata de tija actuatorului care ar mai trebui gresata.

Nu. Se precizeaza ca daca se blocheaza, se schimba cu tot cu turbina:))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A incercat un coleg cu g6 caxa sa vada cat ii cere pt tija aia la tess brasov. 6000 lei :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vreo luna ma plangeam ca s-a intamplat sa nu cupleze compresorul de ac, sa ramana aprins led-ul de...gaze arse...(ceva de genul). Si binenteles la service totul parea in regula. Acum treaba sta in felul urmator: pornesc motorul, apoi dupa stabilizarea turatiei, pornesc climatronic-ul si uneori se intampla sa fluctueze turatia in jos-in sus foarte mult, cu o vibratie a motorului vizibila (am ridicat repede capota) si dupa cateva secunde se stabilizeaza. Pare in regula...ieri a ramas aprins din nou acel led in bord, care la tester , prima data a dat "amestec bogat". Totul e sporadic...nu imi dau seama de ce...ce am mai remarcat este faptul ca parca am frana de motor mai puternica  si cand apas acceleratia, parca e mai brusca reactia...

Maine ma duc sa schimb filtrul de benzina, sa vedem ce da pe tester led-ul aprins si sa le spun de fluctuatia la pornirea climatronic-ului, care se manifesta sporadic(nu la fiecare pornire a climatronicului).

Modificat de laur_vd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a mai schimbat filtrul de benzina deoarece nu prea avea rost...s-a sters eroarea care indica tot amestec bogat, totul in regula. O sa trec la benzina de 95 si o sa merg mai turat, altceva deocamdata nu se preteaza...nebanuite sunt caile tsi-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni...pe cuvantul meu de onoare...reprezentanta Skoda Cluj ii batut in cap.. a treia(si ultima) oara ma duc pe capul lor sa ii intreb de schimb distributie la masina mea si ei o tin pe ale lor ca la 1.4TSI CAXA nu trebuie... ca foarte rar au schimbat distributie la acest motor. Cu chiu cu vai au zis sa las masina la ei si ca o sa inregistreze zgomot lant etc... am vorbit frumos cu ei...le-am explicat sa ma lase odata cu aceasta prostie cu ascultatul...si sa se uite la motor chiar pe cheltuiala mea, au strambat din nas... cred ca o sa schimb reprezentanta si numai la probleme de tinichigerie pe CASCO o sa apelez la ei(acolo sunt foarte buni) , am impresia ca habar nu au de aceasta motorizare. Am 96 000 km, toata lumea schimba distributia in voiosie la aceasta motorizare la acesti km...ei nu au auzit pe nimeni sa fi schimbat sau sa fi avut probleme de lungire lant...Sa nu mai vorbim de ultimul TPI la aceasta motorizare... inginerul s-a uitat la mine ca vitelul la poarta noua... imi este ciudat desi Compexit sunt unii dintre cei mai mari din Romania si au masini bagate cu saptamanile... Nu de alta dar posibil o sa am un drum de Croatia si tare nu as dori sa ma imprietenesc cu niste mecanici de acolo pe bani frumosi... 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!