Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Bogdan Moraru

Am verificat si eu actuatorul de la Forge, dar dupa o curatare temeinica a tijei nu mai ai probleme. Am curatat-o acum aprox 20K si inca nu face nazuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ungeti nebuniile alea de imbinari cu un spray ceramic sau cu gafit. Nu are treaba pana la 1400 de grade si nu cred ca ajunge tija aia la asa temperatura avand in vedere cat de mica este turbina.

 

 

Cam asa ceva  http://www.automoly.ro/cumpara/pasta-ceramica-liqui-moly-50gr-3418-1691

Modificat de torentmonkey
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza cat de mare e turbina, tot se poate aduce la incandescenta, in situatii extreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alta ordine de idei am curatat clapeta de acceleratie si cei doi senzori de presiune/temperatura de pe admisie la 44500 km

Senzorii erau un pic murdari de ulei dar fara depuneri.

Pe corpul clapetei in partea de jos erau un pic de depuneri de carbon nu foarte pronuntate care se simteau iesite in relief daca dadeam cu mana pe acolo.

Se simte o imbunatatire in felul in care accelereaza la turatii mici acum. Nu majora, dar se simte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Au fost necesare adaptari etc? Borne deconectate, recalibrari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Iata ca am desfacut si eu clapeta si am curatat pe acolo cu putin Breckner. As putea spune ca nu exista mizerie, nici urme de depuneri. Un pic de ulei si cam atat. O mare diferenta fata de clapeta aspiratului 1.6 BCB care la 137K era plin de depuneri. Acum Skoda are 153K iar clapeta cat si admisia erau curate.

Schimbari/imbunatatiri nu pot spune ca am simtit.

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut cineva de curand update se soft pt 1.4 TSI caxa? Care este ultima versiune de soft pt acest motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca VW a revizuit tot sistemul de distributie pentru CAXA.

Incepanda cu 11.05.2015 mai toate reperele din sistemul de distributie au coduri noi.

 

Variator: 03C109088G

Pinion fix distributie: 03C109571K

Lant: 03C109158H

Intinzator: 03C109507BC

Patina ghidaj: 03C109469R

Bolt de lagar patina: 03E109511

Patina ghidaj pe partea cu intinzatorul: 03C109509AA

Bolt de lagar patina: 03E109511

Pinion de jos: 03C105209BD

Surub pentru intinzator: N91097201

 

Carcasa de la distributie: 03C109210CP cod nou din 1 feb 2015

 

Are cineva mai multe informatii in legatura cu aceste schimbari ?

 

 

A reusit cineva sa comande piesele de mai sus? Incerc de cand au fost postate sa iau cateva dintre ele, printre care lantul si intinzatorul si nici macar la reprezentanta VW din Craiova nu sunt disponibile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ... bine-bine, nu sunt disponibile in reprezentanta, dar nici nu pot fi comandate?

Incearca si la alti vanzatori de piese OEM - unul dintre ei este Augsburg. Dar mai sunt si altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ETKA nu au pret, deci nu se pot comanda momentan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ETKA nu au pret, deci nu se pot comanda momentan.

 

Despre asta vorbesc si eu.

 

De cca 5 saptamani astept cate 4-5 zile sa vina piesele, pentru ca apoi sa primesc acelasi raspuns - nu pot fi livrate.

 

Cred ca o sa incerc si la AutoKarma..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti informatii si in ce consta exact toata revizuirea?

 

Nu e rau ca inca se mai scot imbunatatiri, dar nu pot sa nu ma intreb de ce au revizuit toata distributia dupa 7-8 ani de la lansare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

madhorsefuzzy

Au durat mai mult testele pentru a iesi o distributie buna. :lol:

 

Autokarma lucreaza si cu Augsburg dar au si un distribuitor/depozit in Germania. Dar de obicei pentru depozitul din Germania termenul e mai mare de 5 zile, in general de 12 zile.

Modificat de madhorsefuzzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce au constat acele teste? Lasatul masinii la ei si datul cu pararea dupa auzite la prima pornire motor? Ca parca exista si ceva masurare lant dar acolo trebuie desfacut o parte din motor si costa circa 300 lei... 

 

Scuze... am inteles gresit... se poate sterge postul 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mai inteleg nimic, de o saptamana de zile a disparut sunetul de lant la pornire dimineata.

Care ar fi costul complet al distributiei pe noile coduri ?

Modificat de aurelmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai de unde sa iei piesele pe ultimele coduri..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum vad eu lucrurile legat de ultimele coduri:

Trebuie schimbat absolut totul... inclusiv pinionul de pe arborele cotit (care e presat). Asa ca nu prea cred iese foarte ieftin lucrearea. Cu vechile coduri distributia tine cam 80-90k km. Asta inseamna ca pe la 160-180k km va trebui schimbata din nou. Asa ca nu prea cred ca se justifica investitia decat daca vreti sa tineti masina la peste 250k km in stare perfecta.

 

Parerea mea e ca mai bine schimbat uleiul mai des in caz de drumuri scurte si asta mareste teoretic durata de viata a distributiei

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica nu sunt compatibile?

 

Daca se schimba doar lant + intinzator + patine cu ultimile coduri nu se potrivesc cu celelalte piese existente?  Astazi am fost la reprezentanta si am intrebat de preturi, nu mi-au spus nimic in sensul ca ar trebui sa schimb toate elementele de la distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand e cald afara la relanti, in special la pornire cu motorul cald sta la 600rpm si evident se simte ca nu merge uniform. Dupa ce apas putin acceleratia revine la 750rpm cat e normal si totul e ok.

Mi s-a intamplat azi si cand am parcat pana sa opresc motorul sa scada la 600rpm. Banuiesc ca este remediabila eventual din versiunea de ECU. Sper de data asta sa imi accepte sa pun o varianta mai noua. Eu merg cu cea originala, de la sfarsitul lui 2010.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tind sa cred ca este de la aerul conditionat. La fel se intampla si la mine, insa daca opresc ac-ul isi revine

Modificat de aurelmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aerul conditionat trebuie sa urce automat turatia la 8-900 rpm... la mine cel putin asa face. Chiar si raspunsul motorului devine total altfel, nu neapareat mai rau... altfel. Si eu am softul original din 2010 iunie(adica deja MY2011)

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba cu AC-ul. Am testat si cu el pornit si cu el oprit, inclusiv pornit masina fara cu AC. Niciodata n-am vazut peste 750rpm chiar si daca merge la maxim climatizarea.

 

Ce am observat cu AC off este ca se reduce o bataie, un huruit.

Se simt mici vibratii in schimbator, dar fara AC ele sunt foarte mult diminuate, la fel si zgomotul. Ele dispar complet la apasarea ambreiajului. Stiu de acel rulment problematic la toate cutiile manuale, dar ma surprinde cum poate amplifica compresorul de AC fix acelasi zgomot. Doar in perioada asta foarte calda, cand e mai solicitat compresorul am remarcat.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_2401

Am observat si eu astazi, pe loc la relanti cu ac pornit (am clima) ca turometru joaca intre 600-800 turarii si se simte cum motorul merge neuniform (ttrepidatii)..daca opresc aerul totul revine la normal..eu am dsg,nu am manuala. .aveti idee de la ce pot fi aceste simptome??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!