Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Ma intereseaza si pe mine tot ce tine de distributie motor CAXA. Am si eu 94400 km si deja incepe sa caraie daca o las mai mult de 2 zile nepornita... ce ma intereseaza pe mine: costurile si daca se mai poate face schimb distributie la reprezentante cu vechile componente, ca daca cu noile coduri trebuie neaparat sa schimb si variatorul ii jale... sa dai 1000 de euro la un schimb distributie...asa pot sa tin si un Audi A6....Cum la sfarsitul verii o sa am un drum de 2000 km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.4 TSI CAVD ce piese implica schimbarea distributiei?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motul Specific 504/507 s-a consumat de la maxim pana la minim (adica s-a aprins martorul in bord) in 9500km.

Dupa ce am completat 400ml, imi arata la jumatate nivelul. Verificat cum scrie la carte, la 5 minute de la oprirea motorului.

343m1ir.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Acum intrebarea din partea mea. Vede des ture peste 3500?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea vede 5-6000 in fiecare zi si mananca insesizabil intre schimburi :)LM Top Tec 4100 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anul asta a vazut mai mult decat de obicei, dar nimic semnificativ pentru ca merg destul in oras si putinele ocaziile cand a trecut de 5000rpm.

Totusi martorul s-a aprins dupa un Buc-Brasov mers destul de tare (rar treapta a 6a). Verificasem in urma cu vreo 3000km si era cam 2/3 din cate imi amintesc.
Diferenta intre minim si maxim cat ar fi pe joja?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 litru parca.

Totusi mi se pare mult, posibil sa fi masurat in plan inclinat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masuratoarea din poza e facuta pe plan drept. La fel si cea luata de senzor. Plus se potrivesc cei 400-450ml adaugati cu nivelul actual de pe joja.

1l in 9500km mi se pare acceptabil pentru un TSI, mai ales ca nu l-am mai menajat ca in alti ani cu mers pana in 3500-4000rpm.

Acestea fiind zise, Specific 504/507 este ulei compatibil Long Life si masina nu a vazut talpa cand era uleiul sub 80 de grade si lasat sa se raceasca cateva minute inainte de oprire. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte pe castrol/mobil tot asa iti consuma?Posibil sa fie si de la ulei (pe langa stilul de condus si modul in care a fost rodat motorul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anul trecut fiind tot pe Specific a consumat mai putin si pentru ca am mers mai usor. TSI-ul cand te dai la el consuma.

Rodajul l-am facut cum trebuie, ba chiar mai lung decat indica la carte :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine vede des ture peste 3500 si nu a mancat nimic cu Motul 300v in ~12k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sergiu niste poze ar fi de ajutor. Si la mine scartie si aia de la reprezentanta nu au fost in stare sa il remedieze.

 

Cu rosu e incercuit numarul criteriu al furcii abreiajului, si cu verde punctele pivotante.

Nu stiu cum e ambreiajul la voi, trebuie sa verificati, la mine a mers trucul.

 

post-75511-0-06994000-1435349985_thumb.j

post-75511-0-48656700-1435350163_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Petru cei carora le consuma ulei destul de mult, exista daca imi aduc aminte corect, un TSB care prevede ca se schimba segmentii de ungere de la pistoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sergiu multumesc pt poze dar din pacate din ce vad trebuie demontat ambreiajul ca sa il ungi si pentru asta trebuie data cutia jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luni am programare la service pt problema cu scartaitul ambreiajului. Revin cu informatii daca reusesc sacrezolve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa bagi ceva pe tija sa gresezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Petru cei carora le consuma ulei destul de mult, exista daca imi aduc aminte corect, un TSB care prevede ca se schimba segmentii de ungere de la pistoane.

 

In situatia noastra, nu putem spune ca avem consumuri mari. Undeva la 500ml pana la 1L in 15K este mai mult decat decent. Imi amintesc uleiul Castrol de reprezentanta care disparea din motor cand aveam 30K si piciorul mai greu. Am avut o singura data situatia cu becul aprins si asta cu Castrol. Mobilul nu l-am vazut niciodata mancat si aici ma refer la norma 5W40. Cu motul, am un consum de 500ML undeva la 12-13K. Daca am piciorul mai greu...uleiul dispare ca prin minune :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost doar o constatare cu uleiul ca se duce un functie de talpa. Mai ales pentru ca pot compara cu anul trecut folosind acelasi ulei.

 

In alta ordine de idei, multumita lui Bogdan(Cogdao) am gresat tija. Se simta raspuns mai bun peste 3000rpm, la modul talpa si impins in scaun instant, chiar si la 4500rpm. Senzatie pe care nu o mai resimtisem de ceva vreme. E o diferenta destul de mare cel putin ca feeling.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sergiu multumesc pt poze dar din pacate din ce vad trebuie demontat ambreiajul ca sa il ungi si pentru asta trebuie data cutia jos.

 

Eu nu am demontat decat cilindru receptor de la ambreiaj, pt aceasta a trebuit sa demontez si bateria.

 

Furca mea sta pe verticala, ceea ce m-a ajutat sa ung surubul cu bila de jos prin turnare ulei pe furca, acesta s-a prelins pe ea si a curs din carterul ambreiajului prin fantele de scurgere, sus am pus niste veselina ca e mai buna.

 

Deocamdata nu desfac ambreiajul ca nu e nevoie, si am scapat si de zgomote. Cand voi desface ambreiajul voi schimba tot pe acolo: disc, placa daca trebuie, rulment, furca si surubul cu bila de jos si gresate cu vaselina smechera (siliconica, sau cu cupru, sau cu litiu).

 

Furca si surubul cu bila se schimba fiindca se tocesc in zonele de contact si sistemul de parghii format nu mai debraiaza bine discul.

 

Cand era rece nu scartaia, dar cu cat se incingea motorul mai tare incepea sa scartaie ca un parait, tot mai tare, pietonii cam intorceau capul crezand ca misc masina, cu geamurile deschise imi suna pe creer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Ego, ati demontat tija de la actuator sau doar ati gresat la suprafata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara demontare. Eu urmez sa o fac, la mine e in fata, pe cand la el e in spate si mai greu de umblat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Cogdao, tu ai 140~ish de cai nu? Intr-adevar la CAXA- CAX este un pic mai complicat, iti trebuie cam 20 de minute sa dai protectia termica jos, dar merita. Suprafata dureaza maxim 2 luni si iar incepe cu bolile

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 170, nu 140, insa sunt la fel amandoua.

Protectia termica, daca este motorul rece se da jos in maxim 5 minute, daca e cald trebuie umblat cu grija, te poti arde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Cred ca ma apuc azi sa desfac, din lipsa de preocupare si am sa fac un DIY pentru caxa. Pentru a demonta si tija trebuie data jos si tabla pe care se prinde suportul termic, conducta de la vaporii de ulei si prinderea conductelor de ulei. Sunt vreo 14 suruburi in total. D-asta ziceam ca dureaza aproximativ 20 de minute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strict protectia termica am dat-o la o parte, dar intradevar tot e spatiu mic.

 

Posibil sa tina 2 luni si pentru ca Sonax nu rezista atat de mult timp la temperaturi asa mari si se duce. 

Pentru cine are deja suficienti km si simptomele se manifesta frecvent, poate cel mai bine ar fi inlocuirea cu un actuator de la Forge.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!