Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

03C906283 nu este N75 de care a pomenit  torentmonkey mai sus?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, e acelas lucru numai ca ala e codul de piesa. N75 e o valva care se gaseste pe motoarele care au turbina :) ca au coduri diferite si pt fiecare motor in parte e nevoie de o valva usor diferita e alta treaba. Principiu de functionare e acelas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am observat un alt zgomot, de data aceasta cand apas pedala de ambreiaj. Zgomotul nu apare de la inceput ci dupa ce mergi cam 10 min cu masina.

 

E furca de la ambreiaj, la modelul meu are 2 puncte pivotante: unul e tija de la cilindru receptor de ambreiaj, si in celalalt capat are un surub cu bila in cap. La tija cilindrului se greseaza cu vaselina si daca furca e verticala, in timp ce e cilindru receptor demontat, se pune ulei cu o seringa sau printr-un furtun pe furca ca sa se scurga pe langa rulment jor la surubul cu bila in cap, carterul ambreiajului are scurgere si ai sa vezi cand ajunge jos, pe discul de ambreiaj nu are cum sa ajunga, asa scapi de scartaieli fara demontaj.

 

Cu demontaj se inlocuieste furca si acel surub cu bila in cap, se greseaza cu vaselina in ambele puncte (si la tija cilindrului receptor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

03C906283 nu este N75 de care a pomenit  torentmonkey mai sus?

 

 

Ba da, e acelas lucru numai ca ala e codul de piesa. N75 e o valva care se gaseste pe motoarele care au turbina :) ca au coduri diferite si pt fiecare motor in parte e nevoie de o valva usor diferita e alta treaba. Principiu de functionare e acelas.

 

Nu este N75, ci N316(Intake manifold flap air flow control valve).

Modificat de cogdao
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sergiu niste poze ar fi de ajutor. Si la mine scartie si aia de la reprezentanta nu au fost in stare sa il remedieze.

 

 

post-6094-0-65252600-1434884058_thumb.jp

post-6094-0-86329100-1434884063_thumb.pn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N249 e perechea lui n75. Asta se ocupa de deschiderea diverter/blowoff.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am intalnit o problema mai ciudata, pentru ca masina merge cum trebuie pentru ceva timp, sa zic 10 minute dupa parca merge fara turbina. Realmente nu se simte ca intra turbina, accelereaza ca un aspirat. Fara nicio eroare in bord.

Trebuie sa ma duc la o scanare, dar tare imi e ca e vorba de valvele astea, eventual de tija actuatorului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai N249 e Diverter Valve..

@George: Eu am patit de doua ori asta in ~71k km. Tin minte ca prima oara era stock masina; am oprit motorul, l-am pornit, si si-a revenit. La fel, nu aveam nicio eroare in bord, nu aveam nicio eroare stocata, dar masina mergea intr-un soi de limp - fara turbo.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o una din n75 sau n249 ramane deschisa sau faceceva aiurea poti sa mergi fara presiune ori din wastegate ori din diverter. Mie imi tinea diverterul deschis si facea presiune 0.1 bar fata de 0.5 cat ar trebui stock. Am inlocuit cu o valva mecanica pe care o setez eu sa deschida actuatorul cand vreau eu si aia a fost. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, limp-ish. Problema e ca am facut 3 drumuri cu masina de vineri si s-a manifestat la toate, dar niciodata de la inceput (deci se reseteaza cu contactul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ar fi o idee sa faci o tura cu vagcomul sau macar cu elm 327 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Pai N249 e Diverter Valve..

@George: Eu am patit de doua ori asta in ~71k km. Tin minte ca prima oara era stock masina; am oprit motorul, l-am pornit, si si-a revenit. La fel, nu aveam nicio eroare in bord, nu aveam nicio eroare stocata, dar masina mergea intr-un soi de limp - fara turbo.

 

Simptomele astea se mai manifesta si cand tija de la wastegate se blocheaza si acesta ramane deschis. Masina merge ca un aspirat si nu se mai aude pufaitul specific de la dv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar in cazul ala nu da eroare?

L.E. Ma gandeam la cazul meu "fericit" in care ramasese pe inchis...

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tind sa cred ca este mai degraba tija actuatorului. N75 si N249 nu mai sunt asa problematice dupa 08/09. Mai ales ca problema nu se manifesta imediat ci dupa putin timp de mers si nu se aude sunetul de DV.

Inteleg ca merge cu Sonax professional ceramic spay (pana la 1400 grade) sau Loctite 8008 (pana la 980grade). Aparent Loctite 8008 ar rezista mai multi km fiind pasta.

Acolo se unge, nu?

hfnd6f4u.jpg

Daca are cineva din Buc vreo solutie de acest gen, much appreciated. Nu de alta, dar am de plecat vineri din oras si mi se pare imposibil sa merg asa cu ea.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonax il gasesti cam la orice magazin de piesea auto, iti trebuie doar un pai lung care sa il infigi in capul cu care se sprayaza (sigur gasesti un WD40 care are pai din asta lung - cam 10-15 cm iti trebuie sa poti aplica pasta ceramica fara demontarea scutului termic al turbinei)

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

O gresare ca la carte trebuie facuta dupa cum zice fixpixu prin demontarea scutului termic. Personal am demontat si tabla in care se prinde scutul termic, am eliberat tija si am curatat rugina. Operatiunea necesita ceva timp, dar rezultatele se vad, se simt.

 

LE: Ego, daca esti prin zona Valea Prahovei poti trece pe la mine sa te ajut, am si Sonax si rabdare :D

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un amic din bv cu golf 6 1.4tsi a avut probleme cu actuatorul si l-a rezolvat prin gresare. II tragea intermitent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmeaza sa schimb distributia la CAXA. Ce ulei ma sfatuiti sa aleg?

Am avut Motul 300v; e ok, dar presupune schimburi dese si as vrea altceva.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

motul 8100 x clean 504/507

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Eu recomand Specific 504/507...fiecare cu ce prefera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc sa bag 5w40, am citit cateva feedback-uri ale unor colegi care erau multumiti.

Specific mi se pare mai ok, dar as vrea sa incerc si altceva decat Motul. Daca nu o sa gasesc altceva, o sa merg pe Specific 5w30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Am schimbat si eu azi distributia la golf la Alin. Intinzatorul de pe masina era intins la maxim iar lantul era slab(in comparatie cu lantul  nou,lantul vechi era mai lung cu cativa mm). Desi nu aveam probleme cu pornirea dimineata (decat daca masina statea nepornita 2 zile)am luat hotararea de a schimba distributia preventiv si bine am facut. Sfatuiesc pe cei care au acest tip de motor sa schimbe lantul cand se aproprie de 100.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce componente ai schimbat? Ai mers pe ultimele coduri? Pentru ce ulei ai optat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai schimbat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!