Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Un 1.8 tfsi de cca 190 cp gen noua oare are un conaum considerabil mai bun decat 2.0 tfsi ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce legatura are intrebarea ta cu 1.4 tsi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai gresit putin. Nu latimea da diferenta ci inaltimea cauciucului ;(

235 40 18 are un diametru mai mare decat 225 40 18 , si da este si mai lat cu 1 cm , 40 respectiv este 40 % din latimea anvelopei , mai studiaza nu contrazice http://www.rimsntires.com/specspro.jsp

  

la cum zici tu 255 40 18  este egal cu 225 40 18 total fals !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pit90 fa un calcul si te linistesti: 40% din 225=90mm, 40%*235=94mm. Adica mai putin(94-90=4mm) sau aproximativ decat diferenta dintre un cauciuc nou si unul uzat. Nu este chiar o diferenta care sa te dea peste cap, poate doar exprimarea colegului nu a fost cea mai buna! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un soft si la intoarcere o sa va spun o diferenta de consum...if any.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Multumesc nervos :), cand sunt pe telefon nu am dispozitia necesara sa scriu romane. Pentru a nu face un flame si pentru a nu induce colegii mai putini tehnici in eroare, trebuie sa ne exprimam mai mult plastic decat tehnic. In acest sens un incepator ar intelege ca un cauciuc mai lat abereaza tahometrul atat de mult incat devine sesizabil. Anyway, ma bucur ca ne-am lamurit pe aceasta tema. Off: hai sa lasam soferia pe strada, nu pe google si forumuri ca aici toti sunt experti cu 2-3 linkuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

care sunt semnele cand valva N75 e pe duca? am tot citit dar nu mi-e clar. La mine sunt niste pierderi de putere (ca si cum as lua piciorul de pe acceleratie si apoi as apasa din nou) in acceleratie maxima undeva intre 2500 si 3000 RPM, nu face mereu.

am facut un log pe boost ( specified vs actual ) si nu reuseste mereu sa tina boost-ul acolo unde trebuie.

ma gandesc sa schimb cele 2 valve pana la urma ( n75 si n249 ) ... poate fi si de la altceva? daca da, ce loguri pot sa mai fac pe vcds?

 

 

LOG-01-115C-1418.zip

Modificat de rcodru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n249 e aprox 250 de ron si se schimba foarte usor.

 

n75 inca nu am schimbat, dar mereu am simtit si eu o intrerupere in wot. dupa ce am facut modificarile la motor si soft masina trage liniar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde sunt localizate n249 si n75 ? n249 e cea de pe turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si n75 la caxa e sub tubulatura de la filtru de aer. Are 3 furtunase legate la ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu observ acum dupa resolftare o usoara ezitare pe la 3500 rpm dupa care merge struna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat n75 si nu e nicio diferenţă. S-a uitat cineva la turbina ( demontata) si mi-a zis ca tija actuatorului are joc si ca e posibil sa agațe.. Eu am citit despre asta si aici http://www.sciroccocentral.co.uk/forum/viewtopic.php?f=25&t=8915&start=20 ... A mai avut cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Eu sincer iti recomand sa o lasi in pace. De obicei forumurile au tendinta sa te faca sa descoperi probleme care nu sunt acolo.

 

Vezi nebunia cu schimbarea lantului si impresiile de lant care zornaie dupa ce oamenii au citit pe internet despre aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.golfv.de/153745-1-4-tsi-122ps-wastegate-verklemmt-sich-bekannte-probleme.html

http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1108329

http://www.motor-talk.de/forum/leistungsschwankung-beim-122-psler-t2577864.html

http://www.drive2.ru/l/36756/

 

Am inceput sa studiez asta acu vreo saptamana pentru ca de cateva ori am patit sa accelereze in valuri, de alte cateva ori sa nu mai urce in ture (mergea ca un aspirat) - de fiecare data fara erori stocate.

Astea s-au adunat in cei trei ani de cand am luat masina.

 

Avand aceste informatii am demontat scutul termic al turbinei si am miscat clapeta. Ce scartait sinistru a generat. Daca stiti cumva cum merge o roata din metal pe o osie din metal fara rulmenti si fara pic de vaselina..... asta e.

 

Am cumparat un spray anti sieze cu ceramica care rezista la 1400 grade http://profi.sonax.de/Industrie-Handwerk/Produkte/(filter_category)/11609/(search)/1/(so)/0/(node)/13268/803200-SONAX-PROFESSIONAL-Keramikpastenspray si am uns imbinarea tijei cu parghia care actioneaza wastegate-ul.

 

Ca rezultatat - accelereaza liniar de pe la 1800 ture, si se pare ca pentru moment zgaltaitul pe care l-am raportat aici http://vwforum.ro/topic/51645-14-tsi-tfsi/page-45#entry2376646 s-a mai temperat.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista kit de reparatie pt turbina asta ? E safe de folosit ? Sau mai degraba turbo nou ? A mai schimbat cineva turbina la motorul asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista kit de reparatie... am intrebat la reprezentanta si pret pentru el:

03C198722 - repair set for exhaust gas turbocharger - 2170 ron

 

Ce mi-au zis a fost ca nu l-au comandat niciodata, desi a aparut in prima jumatate a anului 2013. Parerea mea e ca nu se incurca cu asa ceva pentru ca dupa ce se monteaza asta trebuie calibrat, si pentru asta trebuie unelte specifice.

 

A schimbat lumea turbine la motorul asta, nemtii se lauda si cu cate 3 turbo-uri schimbate in 80k km. http://www.motor-talk.de/forum/leistungsschwankung-beim-122-psler-t2577864.html - si toate din cauza wastegate-ului.

http://www.motor-talk.de/forum/a3-1-4-tfsi-leistungseinbruch-t2377432.html 

http://www.motor-talk.de/forum/sporadisch-leistungsverlust-diagnose-turbolader-stellgestaenge-fest-neuer-turbo-hilfe-t4177913.html

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu-mi mai oscileaza cu turbo schimbat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma poate ajuta cu interpretarea logului de boost atasat ? ( grafic inclus ). Initial crezusem ca pulsatiile acelea in WOT sunt de la turbina, dar ieri dupa niste log-uri, nu stiu ce sa mai cred.

Din log-ul  cu boost si n75 duty cycle, in opinia mea pare ok ce se intampla acolo ( boost-ul urmareste cu mici variatii ce ii cere ECU-ul ).

Si al doilea log e cu misfire care apar cand forjez masina ( WOT ) ...

 

Deja nu stiu ce sa mai cred sa fie de la misfire toate simptomele astea... bujiile sunt noi, sa umblu la bobine? Ieri pt prima oara de cand am masina mi s-a aprins check engine dupa ce am forjat-o in turatii mari .. eroare era de misfire pe cilindrul 1 si 4 parca. Daca nu calc pedala mai tare masina merge ok, ba chiar si relanti-ul s-a stabilizat si e ok.

 

Ca fapt divers, un mecanic mi-a deconectat senzorul de pe axul cu came in timp ce mergea motorul si nu a fost nicio modificare a relanti-ului - e semn de senzor defect?

 

Log boost

https://dl.dropboxusercontent.com/u/13675540/log_boost_2.xlsx

 

Log misfire

https://dl.dropboxusercontent.com/u/13675540/log_misfires.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci impresii dupa 200 km (55 autostrada, restul DN si urban) de la gresarea parghiei actuatorului wastegate.

Motorul nu a mers NICIODATA asa bine, nici cand a fost noua.

Trage minunat incepand de la turatii mici (1600rpm), liniar si constant se simte ca a castigat mai multi NM cuplu.

Ideea e ca am facut un chip tuning (aka cheap tuning). A costat 48 ron spray-ul + 12 ron o surubelnita subtire si lunga.

WTF VAG.... ce piese pun astia pe masini de noi... Si ce naiba nu greseaza unde e imbinare metal/metal ??? Numai ca sa se f@@ta mai repede si sa le umplem buzunarele ?

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce simptome aveai? Aveai si misfire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, chiar m-ai facut curios: poti descrie operatiunea / da un link catre un DIY?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rcodru

Fara missfire. Doar simteam ca raspunsul la acceleratie e foarte greoi, similar unui corp greu pus in miscare de catre un resort (resortul fiind tras si el la randul lui tragand corpul greu).

Pe langa asta  - de mai multe ori oscilatii, si de cateva ori fara raspuns la acceleratie


DIY - http://www.drive2.ru/l/36756/

 

Atat ca rusul nu unge cu nimica, raportand dupa vreo 30k km ca a inceput sa ii apara din nou simptomele de clapeta care agata. Altii au incercat cu WD40 - dar mie mi se pare o ideea proasta - pentru ca e inflamabil la temperaturile alea mari.

Asa ca am cautat o pasta care rezista la temperaturi peste 1000 grade. Aveam de ales intre o pasta pe baza de cupru - dar am zis ca daca cumva turbina se incalzeste peste temperatura la care rezista pasta asta s-ar putea topi pulberea de cupru si sa se sudeze cumva pe acolo in mod neplacut - si una fara metal.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fixpixu ce spray ai folosit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!