Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Tocmai ca la dieselurile cu DPF eu nu am vazut teava afumata ca la tsi :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da este metal polisat la culoare.de cand am masina nu am avut vreodata teava neagra.mie mi se pare foarte normal lucrul asta.chiar ma uitam la bmw-uri mai noi diesel care aveau teava la fel de curata si imi spuneam ca la vw diesel nu am prea vazut asa ceva.

 

tips-ul pare a fi inox,dar nu sunt sigur.maine va fac o poza si postez.

 

Asteptam pozele  :D Eu am esapamentul afumat (putin ce e drept) la 13k km ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit asa de cateva ori(3-4) inainte de ultimul update dar la turatie normala(2500-3000) in treapta a 2-a.

 

subscriu. pe a 2-a in wot sau accelerare mai pronuntata are cateva momente foarte scurte cand da putin in nas, ca si cum ar da misfire. asta se intampla intre 2700 si 4600 rpm, peste nu se mai simt desi poate face si atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste 10-15k km, cand va fi cazul de schimbat bujiile din nou, ma gandesc sa trec la NGK Iridium IX BKR7EIX, am vazut ca toti care trec la stage 3 le schimba pe cele OEM cu acestea.. Sper ca atunci sa scap de problema de mai sus :)

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici mie dar inca n-am scapat de tremuratul al relanti.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca si benzina folosita este responsabila de treaba asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!am facut poze dar cu telefonul si nu sunt clare.maine incerc cu aparatul,insa nu vad ce rost are daca insinuati ca voi sterge teava sa fie curata in poze.cine ma crede,bine,cine nu,sa faca ce vrea.credeam ca discutam serios pe un topic tehnic.

 

Eu folosesc numai benzina de 99 de la MOL si am tremuratul la relanti.bujiile le-am schimbat acum 8000 de km cu cele care erau si pe original.NGK parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stii de gluma...pune ca ne dam noi seama.

Vezi ca bujiile au mai multe versiuni(toate NGK).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu de bujii,insa nu am luat iridium sigur.am pus exact ce era pe masina.modelul acela.am dat 45 ron per bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea OEM este de la 80 ron in sus si difera distanta intre electrozi de la versiunea care a venit pe masina la cea actuala(0.9 inainte si 0.7 acum).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai un pic ca acest motor prima data a aparut cu norma de poluare Euro IV si numai dupa 2009 s-a trecut pe Euro V. Poate ca cel cu norma EU IV are alt soft...dar este numai o presupunere din partea mea. In rest  la masina mea din prima saptamana am observat funingime la tevile de esapament si daca pun degetul in interior ramane binisor urma de funingime uscata neagra pe deget. Nu s-a agravat sau ceva ci constant din prima saptaman. Momentan am 60 700 km, daca asa face dar alte probleme nu are... eeeeeh asta este. Oricum am un vecin BMW 320D cel de 184 CP si nu are absolut nimic la sfarsitul tevii , pus degetul si ramas degetul absolut curat... deci asta e...

Legat de acel lag, la accelerari... parca parca am observat si eu ceva asemanator daca apesi prea repede si tare acceleratia... daca accelerezi treptat nu se intampla, cel putin la mine nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Eu am patit asa de cateva ori(3-4) inainte de ultimul update dar la turatie normala(2500-3000) in treapta a 2-a.

 

subscriu. pe a 2-a in wot sau accelerare mai pronuntata are cateva momente foarte scurte cand da putin in nas, ca si cum ar da misfire. asta se intampla intre 2700 si 4600 rpm, peste nu se mai simt desi poate face si atunci.

 

 

Welcome to my life vreun an de zile, cu aceasta manifestare la una din doua accelerari. La mine s-a rezolvat cu o versiune noua de soft Revo si o lungire pret de 4 rotatii a tijei actuatorului ( tentantiva asta de turbina facea overboost si intra in semi-limp de la ECU ). Stock n-avea nici pe naiba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intreb si aici: stie cineva unde e localizat egr-ul la TSI cod motor BMY( cel de 140/170 cai)? o poza m-ar ajuta mult

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am schimbat motorul am facut 2 plinuri cu OMV 100, cum fac de cativa ani. La ultimul plin am avut trepidatii mai accentuate de cat aveam de la obisnuitele misfire-uri. Ieri am pus Evo 5 si la pornirea de dimineata la rece aproape ca nu am simtit nimic nimic. Ceva misfire-uri dar f discret. Fac urmatorul plin cu OMV 100 sa vad daca se repeta sau a fost din cauza pompei de la care am alimentat. Daca da, cred ca trec pe MOL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi mergea mai prost cu omv 100.. sfatul meu este sa bagi direct de la mol .Pana acum la 64.000 am bagat numai evo in ea(mai putin in afara tarii cand nu am gasit) si nu am avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am schimbat motorul am facut 2 plinuri cu OMV 100, cum fac de cativa ani. La ultimul plin am avut trepidatii mai accentuate de cat aveam de la obisnuitele misfire-uri. Ieri am pus Evo 5 si la pornirea de dimineata la rece aproape ca nu am simtit nimic nimic. Ceva misfire-uri dar f discret. Fac urmatorul plin cu OMV 100 sa vad daca se repeta sau a fost din cauza pompei de la care am alimentat. Daca da, cred ca trec pe MOL

 

Tot cu OMV 100 alimentez si eu, si de fiecare data cand stationez cu motorul pornit, simt niste trepidatii (sau mai degraba zvacnituri fine neregulate, le simt in coloana efectiv). Asta cand e motorul rece, pornit si stau pe loc. Nu am apucat sa testez cu motorul cald. O fi de la benzina? In 13k km am alimentat, cu cateva exceptii, doar de la OMV (face la fel cu OMV 100 sau OMV 95) ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut trepidatii dintotdeauna la rece, dar dupa ce ajungea la 90 nu mai avea nimic. Cu ultima alimentare de la OMV am avut si dupa ce a anuns la 90 si stateam la semafor, exact cum descrii. Cu MOL nu am mai avut. Dupa ce se duce asta pun iar OMV ca sa concluzionez.

Inainte sa i se schimbe motorul am completat 3l ulei intre revizii si imi spuneau la momentul respectiv ca e normal. Acum dupa aprox. 2000+ km facuti mare parte in forta, nu s-a miscat deloc uleiul. In trecut in km astia bagam deja 250-300g.

Prima data a mers cu 5w30 iar acum i-au pus 5w40 si tind sa cred ca are importanta si vascozitatea, pe langa problemele pe care le avea fostul motor. Nici evacuarea nu se mai afuma asa tare ca inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ce descrieti aici mi s-a intamplat si mie cu omv 100. Am trecut la Mol Evo si nu mai am nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosesc 0W-40 Mobil New Life...la 61 000  km nu am consum de ulei deloc...momentan am 7000 km de la schimb si nivelul sta la maxim lipit, legat de trepidatii... momentan am benzina Petrom 99+ in masina si dupa incalzire nu am nici macar cea mai mica terpidatie sau oscilatie a turometrului...altadata am foarte mici oscilatii... Cu EVO de la MOL intr-adevar functioneaza cel mai bine TSI-ul... si fin si dezvolta si putere mare. Consumul acela de ulei nu  era normal deloc...

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am fost nevoit sa completez cu ulei pana acum (mentionez ca am pus numai castrol edge/slx prof).

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut poze.unde este negru in partea de jos e putin afumat,insa asta dupa un drum de 5 minute dimineata.daca fac un drum mai lung,nu se mai vede deloc funingine.o sa fac poze si in aceasta situatie.Voi aveti mai mult sau mai putin?

post-12843-0-92580200-1384685960_thumb.jpost-12843-0-08573200-1384685998_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai uitate in teava prietene, nu in tips!!!!!!!Daca tipsurile sunt in afara ! Ia fa o poza mai in spate putin! Si eu am pus tips si e la fel ca la tine. dar teava e neagra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am finala schimbata si e neagra toata :)) cand am avut de-cat era mult mai rau..in special mirosul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!