Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Si a mea face asa cateodata, nu mereu si nu asa de mult timp.

Poate gaseste cineva un fisier cu explicatiile tuturor grupurilor din measuring blocks.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca odata......la measuring blocks se intra in meniul advanced si acolo sunt listati parametrii masurati. Se selecteaza ce se doreste logat...e destul de simplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thread-ul acesta este in continua crestere.

Cumva se aude lantul in accelerare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasati oameni buni lantul in pace. Ce se aude la tipul asta de CAXA este piesa "afurisita" de la injectia mecanica. Cea din spatele, partea superioara a motorului. Nu m-a interesat in mod special cum se numeste. Cutiuta aia rotunda tacane asa, nu lantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa acel sunet obisnuit. Ci eu am impresia ca este un zgomot supraadaugat peste acela.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu aud nimic suspect. Poate are altcineva o ureche mai fina sa ne spuna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

 Schimbate bujiile originale (care de altfel erau marca NGK) cu unele la fel tot NGK luate dupa model catalog NGK pentru motorizarea mea. Nr. de kilometri pe masina: 60 350 km. Desi motorul inca functionea bine(desi in ultima vreme am observat un consum ceva mai maricel pe niste sectoare de drum pe care ma duc intotdeauna aproape intr-un stil de condus identic)  iar la inspectia bujiilor se vedea clar pe capul acela mic ca deja erau mai scurte decat cele noi si aveau o uzura considerabila. Deci va recomand sa le schimbati dupa indicatiile fabricii, adica la 60000km !!! In rest desi la capat erau curate si identice toate cele patru bujii, era prezenta pe ele o cantitate mult mai mare de funingime decat la orice alta motorizare pe benzina pe care l-am avut pana acum. Deci este clar ca TSI este dieselul motoarelor pe benzina  24.gif  si nu degeaba este prezenta funingimea si pe tevile de esapament in spate. In rest dupa schimb...(poate fi si efectul placebo) parca parca functioneaza un pic mai fin motorul si parca un picut reactioneaza mai bine la acceleratie, dar cum am zis... nu sunt 100% sigur de aceste observatii(mai inspectam). 
Schimbul a fost efectuat de catre bunii si vechii mei mecanici care au lucrat migalos si au cerut numai 25 lei pe manopera(in loc de 80 lei cat mi s-a spus la reprezentanta) . 
In rest totul curat si uscat in compartimentul motor, nici macar o lacrimare ceva...
In final o fotografie cu motorul meu cu acel capacel negru scos...unde se vad fisele(si praful de pe ele) bujiilor : 20131108_101013.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am schimbat la 45.000 si se vedea pe ele ca mai mergeau, dar am zis sa stau cu inima impacata..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu schimb bujiile la 30.000 km si crede-ma ca merita....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am schimbat la 55k cu cele revizionate(distanta mai mica intre electrozi, aveau 0.7 fata de 0.9 cele vechi) si nu am simtit diferenta..si da se pare ca tsi-urile cam afuma bujiile.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

TSI le face negre........le afuma rau de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca, la un 1.4 MPI euro4 teava de esapament e curata, la fel si la un 2.0 TDI euro5. La mine la 1.4TSI nu e chiar asa de curata.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai aparut vreun update de soft pentru motorasul asta? La ultimul update am avut o pierdere de cuplu precum 1.2 care ma irita destul de tare mai ales la plecarile de pe loc. Inainte avea mai multa viata in ea. Consumul a ramas acelasi dar puterea nu prea se manifesta ca pe vremuri. A incercat cineva o atenuare a tacanitului specific facut de injectia mecanica? Un capitonaj ceva?

 

In alta ordine de idei, dimineata la temperaturi mici tacane un pic tachetii, vreo 2 secunde pana urca uleiul, am eu o impresie sau e uleiul 5W30 de vina? parca la 5W40 nu facea asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La toate motoarele turbo cu injectie directa, esapamentul este putin afumat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant din punctul asta de vedere. Mai adaug si eu ceva.. mirosul de benzina pe la esapament la pornirea motorului rece.. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I s-a mai intamplat cuiva din senin sa ii taie din putere in acceleratie? Fara alt simptom sau vreun martor in bord.

Concret, acceleram azi mai voiniceste si putin dupa 4000rpm pt o secunda poate nici atat s-a simtit de parca as fi atins frana dupa care a revenit la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Welcome to the club! Nici pana in ziua de azi nu am aflat de ce face (rareori) asa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

si mie imi face asa.....foarte foarte rar....cauza nici acum nu am gasit-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prima oara cand am remarcat desi am trecut de destule ori pragul celor 4000rpm :))

 

E cumva vreun pattern? In acceleretie mai serioasa, peste o anumita turatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit asa de cateva ori(3-4) inainte de ultimul update dar la turatie normala(2500-3000) in treapta a 2-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu esapamentul putin afumat vreau sa va spun ca este singura masina la care nu am teava afumata.Am avut si diesel si benzina si la toate era afumata.nu am un stil de condus sportiv,chiar pot spune ca merg batraneste insa nu am vazut funingine in 50.000km de cand am masina.Acum are 78.000km.

Modificat de eug-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa zici ca pe interiorul tevii se vede metalul si nu este negru?!?

Vezi sa nu ai o gaura pe traseu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu ai tips cromat la evacuare.

Toate TFSI si TSI-urile afuma evacuarea mai mult sau mai putin.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da este metal polisat la culoare.de cand am masina nu am avut vreodata teava neagra.mie mi se pare foarte normal lucrul asta.chiar ma uitam la bmw-uri mai noi diesel care aveau teava la fel de curata si imi spuneam ca la vw diesel nu am prea vazut asa ceva.

 

tips-ul pare a fi inox,dar nu sunt sigur.maine va fac o poza si postez.

Modificat de eug-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!