Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

sau cu 2... sau oricare alta. E cel mai sigur test, pentru a verifica bobina - cred ca ea face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile cand au fost schimbate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca idee - eroarea si problema poate sa fie generata de bobina cu probleme, cablaj, bujia, problema injector sau probleme mecanice pe acel cilindru.

 

poti scoate si bujiile sa le schimbi intre ele - ca sa le scoti din schema

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e pasul urmator, dupa injector si la sfarsit test compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

missfire e normal intre anumite limite. El se inregistreaza ca fiind diferenta intre semnal senzor arbore cotit  si senzor ax cu came

 

 

eu le-as curata pe amandoua in primul rand.

 

din pacate la cil 1 mai mereu da missfire, dar le corecteaza ecu, atunci cand nu sunt o problema  mare. Cele mai frecvente cauze sunt:

 

sonda lambda (se recomanda schimbarea dupa 160.000 km)

bujii (recomand a se folosi NGK (asa sunt si OEM)

bobine (se fac permutari intre ele pentru verificare, dar nu e sigura... de preferat folosit una noua)

injectoare (foloseste o solutie de curatat, eu una folosita de mine si din punctul meu de vedere rezultatele au fost ok)

probleme cu compresia

ax cu came (de obicei apare la cil 2 si 3 daca sunt probleme, dar nu e exclus si cil 1)

 

daca missfire se manifesta numai la ralanti, dar nu ai alte probleme/zgomote/batai las-o in pace "asa face toate"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ceva batai, asta e problema si merge o idee( foarte putin) intrerupt. Nu merge cum ar trebui, asta e clar. Ma sperie faza cu pistoanele crapate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o impresie dupa schimbarea bujiilor la 45.000 km:

 

Momentan am 47.700 km si a reaparut tremuratul la relanti. Ma asteptam sa apara mai tarziu, dar asta e :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi la cineva care se pricepe sa asculte un motor, nu fii ca doctorii in anii de facultate... Atunci ei sunt bolnavi de toate bolile de care invata, gasesc simptome pentru fiecare....

Modificat de Cib_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Imi cer scuze daca nu postez exact unde trebuie insa sunt nou pe acest forum si aici mi s-a parut cel mai ''convenabil'' de postat. Am o mare provocare: detin un Vw Jetta 1.4TSI, 170CP, DSG6. La 93.000km, am avut un piston topit, bloc motor crapat, am inlocuit tot cu componente originale. Tot bun, insa de pe la 102.000km a inceput o alta problema la care nu-i dau de capat. Am fost si la reprezentanta si peste tot, nu gasesc solutia. Atunci cand ''cer'' mai mult de la masina, in panta in special, chiar daca nu schimba treapta de viteza simt 2-3 inpinsaturi sau buftinuri ( ceva de genul ca nu ar avea benzina, sau pb la alimentare...). Am crezut ca o fi de la filtrul de benzina, l-am inlocuit si a mers brici 280 km apoi a inceput din nou povestea cu bufniturile. Mentionez ca nu am nici o eroare la testul pe calculator... Rog pe cineva care are vreo idee sa-mi dea un sfat...

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Imi cer scuze daca nu postez exact unde trebuie insa sunt nou pe acest forum si aici mi s-a parut cel mai ''convenabil'' de postat. Am o mare provocare: detin un Vw Jetta 1.4TSI, 170CP, DSG6. La 93.000km, am avut un piston topit, bloc motor crapat, am inlocuit tot cu componente originale. Tot bun, insa de pe la 102.000km a inceput o alta problema la care nu-i dau de capat. Am fost si la reprezentanta si peste tot, nu gasesc solutia. Atunci cand ''cer'' mai mult de la masina, in panta in special, chiar daca nu schimba treapta de viteza simt 2-3 inpinsaturi sau buftinuri ( ceva de genul ca nu ar avea benzina, sau pb la alimentare...). Am crezut ca o fi de la filtrul de benzina, l-am inlocuit si a mers brici 280 km apoi a inceput din nou povestea cu bufniturile. Mentionez ca nu am nici o eroare la testul pe calculator... Rog pe cineva care are vreo idee sa-mi dea un sfat...

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la o pierdere de cuplu in wot pe la 2800-3000? Eu asa mai patesc uneori. Se simtea mai pronuntat cand aveam catalizatorul scos.

 

L.E. eu am motorul de 122..

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. In 50% din cazurile in care sunt la drum lung si intru intr-o panta, in momentul cand calc acceleratia un pic mai tare, indiferent de viteza pe care o am si de turatie, imi face 2-3 impinsaturi puternice...am schimbat benzina, nimic. Pe orice tester nu am erori, dar, ma tem sa nu fie o pb la DSG cu anbreiajul intermediar...a patit careva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Loguri in mers la pompa de inalta si cea de joasa, misfire, boost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic...daca nu era ok, nu avea eroare la tester?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, astea nu apar la diagnoza decat cand pica de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, am inteles. Ai idee cum se verifica pompa de benzina? Sau unde e mai indicat sa fac aceasta operatiune? Mai am putin si o iau razna...dupa motor, ma gandeam acum si la cutia de viteze...deci o combinatie nasoala rau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de un laptop cu vcds instalat, interfata OBD2 si cineva care se pricepe sa faca loguri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saibot,

 

Care sunt grupurile de pe engine pe care se face logul in mers? Ai idee?

 

Multumesc,

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 15 pt misfire

231 pt pompa de inalta parca

Nu le am memorat dar la measuring blocks dai pe advanced si selectezi de acolo ce vrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema lui "condorul".

Am patit ceva asemanator si eu in panta. Eram in treapta a6a, 100km/h, am calcat acceleratia la maxim si nimic, nu crestea viteza, am trecut in treapta a5a si a inceput sa creasca....are idee cineva de ce a facut asa?

Sa fie N75 de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi alt soft. In aceleasi conditii a stat mai putin?

 

Arpopo, la tine are rateuri ca in clip?

 

Din fericire la mine nu face asa.

 

Recent am avut si eu probleme cu missfire la pornirea motorului la rece cum ar spune unii si se manifesta identic si la fel cu exemplul de mai sus.

Rezolvarea a venit cu un update de soft de la VW si un schimb de bujii. ( bujiile care le avea masina aveau 92 000 km , fostul proprietar a vrut sa le testeze longevitatea ).

In urma softului am observat si o schimbate la CB.

Undeva sus , pe rand cu afisajul orei acum apare si treapta de viteza in care este masina si cu sugerari de schimbare de treapta de viteza , sus/jos in functie de situatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea face asa si cu soft la zi si cu bujii schimbate la 45000 :))

 

M-am obisnuit oricum cu ea :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!