Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Bogdan Moraru

Revin cu pareri dupa update soft 1.4 TSI la varianta de soft cred 5050.

 

Scadere cuplu in turatii joase (protejare turbina) scadere consum cu aprox 0.5% pastrand acelasi stil de mers. Deranjanta scaderea de putere la prima vedere dar pe termen lung e benefica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum sub 2000rpm motorul nu trage si nu are rost sa fie fortat acolo. De abia peste 2500 se simte.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Eh pana la schimbarea softului tragea haotic de la 1200 rpm. asta fiind primul soft cu care a iesit masina. Unii inca se bucura de el :)

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci au inceput scaderea cuplului si aici ca la 1.2TSI? Zic ca protejarea turbinei? La acest motor sunt multi care au ajuns la 130-150 000km fara probleme cu turbina originala, daca au respectat anumite chestii de bun simt pentru protejarea turbinei...deci nu prea imi arde a pune acest nou soft...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Da. Protectia turbinei. Intra mai devreme decat la Diesel si da, poate pentru regimul nostru de circulatie. Acum nu poti stii exact daca au ramas cu softul ala. Poate a fost un pact tacit sa se faca update de soft la fiecare revizie. Mai stii? Nu pot sa ma plang acum de ea, singura plaja de turatie diferita fiind 1200-2000 rpm. De la 2000 este in normalitate.

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles...daca la revizie care se apropie o sa imi zica ca trebuie sa-l puna, sa-l puna, dar nu o sa le atentionez in special eu pe ei de existenta acestuia...Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
prunaionutz

Salut,

 

Sunt interesat de montarea unui FMIC pe masina. Pe timp de primavara/vara, am mereu impresia ca masina se chinuie in WOT, si cred ca i-ar face bine ceva 'racoare'   :)

 

Am citit in topic-ul acesta ca un coleg si-a montat un intercooler pe masina cu motor 1.4 TSI CAXA.

 

Ma gandesc la un intercooler de dimensiuni mici, plasat in bara fata chiar dupa grila centrala din partea de jos.

http://www.atpturbo.com/mm5/graphics/00000001/Catalog%20Images/Vehicle%20Specific/ATP-VVW-178_550-6.jpg

 

 

Un link care ar putea ajuta:

http://www.vagoc.co.uk/vb/showthread.php?t=12698

 

 

Atasez 2-3 imagini care ar putea ajuta (zic eu):

 

 

2070529001mini18l.jpg
 
2070529001mini17l.jpg
 
2070529001mini16l.jpg
 
 
Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prunaionutz

acelasi lucru am postat si eu :)) doar ca de pe alt forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am deschis al doilea link :)) .

 

Pe mine m-ar interesa partea cu k03 oem daca merge si cam cat s-ar putea scoate :D.

Cu un al doilea intercooler si k03 hybrid de la Loba: 

photo5_zpsb7786331.jpg

Nu-mi place varianta cu filtrul de aer pus acolo. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prunaionutz

Da, filtrul de aer arata ciudat acolo.

 

Turbina e plug and play dar vad ca e pusa in oglinda fata de pozitia la 1.4 tsi 122.

 

Eu n-as umbla momentan la turbo, as vrea doar un intercooler si vad ca nu e prea greu de facut, necesita doar ceva custom piping :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge pusa direct, dar fiind in oglinda trebuie modificate destule. Inclusiv mutata admisia pe cealalta parte si nici vorba de plug&play in cazul asta :( .

Eu credeam si speram ca un k03 oem inlocuieste IHI-ul de pe CAXA cu pastrarea arhitecturii. Vise frumoase :))

 

Turbina fiind de pe 1.4TSi 160/170 ar trebui facuta si admisia la fel, insa la noi e mai greu datorita pompei de benzina (cred ca ea e)

3.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prunaionutz

Momentan trebuie sa asteptam ceva inlocuitor care sa fie plug&play.. Sau putem sa facem turbo hybrid.

 

DAAAAR... eu tot ma gandesc la racire, nu vi s-a parut ca e mereu incinsa?

 

Nu se poate face cumva 'bypass' de la intercoolerul OEM la unul mic in partea din fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 tsi tot cu IHI vine echipat care este echivalentul lu k03

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prunaionutz

Daca s-ar monta k03 cu downpipe de 1.4 tsi 160 si admisie custom, ar fi cam plug&play (in mare :)) ), nu?

 

Ar mai ramane doar racirea de rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

adevarul : ......este cam incinsa,iar cand afara este foarte cald parca te rogi de micutul motor sa creasca in putere .....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o sa faca o asemenea modificare o persoana din Romania si o sa ii mearga in mintiile ei masina, atunci am sa ma gandesc si eu la asa ceva. Pana atunci, visam frumos ca nu am auzit sa incerce cineva sa se bage sa modifice motorul asta de 1.4tsi 122/125 cai masiv la noi in tara.

Etuners sunt niste greci nebuni si au scos aproape de 340 cai daca nu ma insel din 1.4 tsi 140 cai...

Modificat de alecsutzyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca pierzi timpul de pomana cu motorul asta, are deja destule fitze si cu hardware stock, numai eu stiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mOFO l-a modificat punand o turbina hibrid si a scos 190cp doar din turbina si soft.

 

Oricum +1 pt ce zice yopy. E unul din motoarele cele mai greu de tunat, adica investitiile sunt mari, iar rezultatele nu mi se par pe masura.

Pentru ceva spectaculos 1.4tsi 170/180 sau 2.0TFSI.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prunaionutz

@yopy: ce fel de fițe? Poti te rog sa detaliezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu consider ca nu merita tunatul acestui motor, mai ales ca am citit destule depsre ea si se pare ca este facut cu tot dinadinsul sa nu prea fie posibil tunatul mai serios. Chiar si fata de 170/180 CP 1.4TSI sunt diferente uriase. Sau se pot face mariri de puteri mai mari dar cu o fiabilitate foarte scazuta . Sau un engine rebuilt, cu toate componentele schimbate pe ceva mult mai durabil...Pana la un 155 CP mai merge dar peste esti cu mila lui Dumnezeu. Va spun sincer mie imi place si stoc si nici nu am avut asteptari mai mari de la un motoras ca si acesta pus pe o caroserie mare cum este Octavia. Daca ai in minte tunatul mai serios acesta nu este motorul celui care o cumpara. Parerea mea simpla....numai bine va doresc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionutz:Ma refeream strict de remapare Stage 1. Detaliem pe PM daca vrei.

Modificat de yopy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suntem mai multi interesati, inclusiv care vrem sa remapam motorul. sa nu o facem? daca nu vrei sa fie publc, dati-mi add la PM va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot generaliza la toti providerii de soft, evident, si nici macar la toate masinile cu acest motor de la acest provider. Te-am adaugat la PM. Nu vreau sa fac public pentru a nu dauna imaginii softistului, cel putin pana la o rezolutie a problemei.

 

Ca o paranteza, stiu ca BiCos parca n-avea nici o problema dupa resoftare la Voinea.

Modificat de yopy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Dragos-Ionut
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!