Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Amestec bogat... Posibil injectoare care pisa... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau scapari de presiune aer pe undeva, turbina lenesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Am fost si la alti mecanici din afara retelei Vw. Pe nici un tester nu da erori. Injectoarele au fost verificate si sunt in regula. Cum verific amestecul? Sunt ceva valori ale amestecului pe tester?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal... Vcds și ai parametri de amestec...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la Vw. Au facut test la pornire si are rateuri pe cilindru 4, cred ca 14. Dupa un timp s-a linistit motorul si nu mai avea rateuri. Au zis ca probabil este de la injector(bobina si bujia au fost schimbate), dar eroarea nu este atat de evidenta incat sa le dea ceva pe tester. Acete rateuri apar sporadic la relanti, in timpul zilei, apoi dispar. De obicei balbaie dupa pornire, in relantei, dupa ce masina a stat oprita o oar sau doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci “balbaie” la rece… De ce nu au mutat injectorul pe alt cilindru si vedeau daca se muta si missfire. Asa iti dai seama daca este injectorul sau altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm....nu e ca si cum muti o bujie. Mutarea injectorului implica ceva manopera...timp..ce trebuie platit.Demontezi ceva..pina ajungi la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca nu e foarte usor si implica manopera/costuri. Dar daca a decarbonizat motorul, a inlocuit bujii si bobina(e) ce i-a mai ramas? 🙂 Daca vrea sa afle adevarul cam asta e urmatorul pas...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa schimb si injectorul si o sa vad ce se intampla. Multumesc pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, am vazut ca se discuta de ceva ani in acest topic, si sunteti cativa cu motoare tsi. Am si eu un VW tiguan, 1.4 tsi 150 cp, 2010, e twincharge, si compresor si turbina. Problema este ca la cald( dupa ce se incalzeste putin motorul), imi taie pedala de acceleratie si intra in limp mode, nu mai trece in orice treapta de 3500 rpm si foarte greu mai prinzi viteza, consumul zboara la 30 direct, esapamentul huruie asa de parca as avea evacuare, zici ca efectiv arunca benzina nearsa. Am fost la 4 5 service uri, inclusiv reprezentanta, nimeni nu stie ce are, erori pe bord nu are, compresiile la motor sunt perfecte, turbina am schimbat miezul prima data, apoi mi s a spus sa o schimb cu totul si asa am facut, catalizator nou, senzorii toti verificati, diagnoza si in mers, totul arata ca este in parametrii,, chiar nu stiu ce sa ii mai fac, aveti vreo idee ? A mai patit cineva sa ii taie pedala cand ti e lumea mai draga, fix cand sa depasesti, sa schimbi banda, sa urci panta, iti taie pedala si acolo ramane masina.. nu mai trage deloc. Cel mai ciudat lucru este ca in unele zile merge, in altele nu, dar daca a apucat sa taie o singura data pedala intr o zi, apoi face din ce in ce mai des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina intra in “limp mode” cu siguranta ai erori stocate! 
Am avut in trecut o astfel de situatie - in sarcina intra in limp mode. Era acuatorul de le turbina - dar fara erorile exacte nu ne putem da seama. 

Cauta un service ok (nu neaparat reprezentanta locala e cea mai potrivita). Dar nu prea cred sa nu ai erori stocate cand masina e in limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service-uri, la mai multi electricieni si au pus vreo 3-4 oameni testerul pe ea (de la service uri diferite), nu are eroare la nimic, niciun martor nu se aprinde in bord, toti au zis sa astept sa apara martor in bord si dupa sa ma intorc ca sa vada de la ce este, dar martorul nu a aparut niciodata. La ECU ar trebui sa apara eroare pe bord, insa am sa intreb totusi de ala, ca nu sunt sigur ce au mai verificat si ce nu.. daca ma iau dupa ei, eu am tinut masina in service 2 luni cred, au zis ca au verificat tot cap coada. O sa incerc sa ma duc saptamana care vine sa intreb si de actuator si de ecu. Multumesc de sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este. Mai rar sa fie probleme si sa nu ai stocata eroare in Ecu. Doar sa nu fie facut Dtc off...

Cauta si fa o diagnoza cu un Vcds si posteaz-o in topicul dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua tuturor,

 

De ceva vreme ma confrunt cu urmatoarele probleme la un Scirocco 1.4 TSI.

 

Accelerare cu intarziere ( LAG ) pana in 3000 de ture iar dupa 3000 de ture masina intra in limp-mode, practic turatiile cresc foarte incet iar masina sta pe loc ( nu se mai simte accelerarea ) iar cand schimb in treapta superioara accelereaza din nou pana la 3000 de ture si tot asa.

Chiar si cu accelerarea pana in 3000 de ture, masina numai are aceasi putere...

 

La o verificare de cartier pe tester mi-a iesit un miss-fire pe cilindrul 4 si ca de vina ar fi fost bujiile care le-am si schimbat iar problemele au ramas acealasi..

La o verificare la un service mi-au iesit urmatoarele erori:

 

000655 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 000 - Control Range Not Reached

 

008803 - Turbo/Super Charger Boost System
P2263 - 000 - Performance

 

004266 - Magnetic Clutch for Supercharger
P10AA - 000 - Stuck Open

 

S-a mai confruntat cineva cu aceste probleme?

 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca e Cavd. Verifica cablajul compresorului si daca totul e ok,jos cu el. A ramas blocat ambreiajul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este CAVD.
 

Am lasat-o astazi in service sa o puna pe tester din nou si sa vedem ce zic..

 

Cum aflu ceva, postez aici poate ajuta si alte persoane pe viitor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

TIGUAN Cava 1.4 tsi de 150 cp, epc aprins in bord, nu se tureaza, consum enorm de 16%, care e clapeta defecta la mine ?

 

3  coduri de defecte:
005445 - Acþionare actuator clapetã 
               P1545 - 000 - defect funcþionare - MIL aprins
             împrejurãri cod:
                    Stare defect: 11100000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecvenþa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 105182 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2063.14.31
                    timp: 11:27:16

             împrejurãri cod:
                    RPM: 0 /min
                    sarcinã: 0.0 %
                    vitezã: 0.0 km/h
                    temperaturã: 81.0*C
                    temperaturã: 36.0*C
                    pres.absolutã: 1010.0 mbar
                    tensiune: 11.684 V

008454 - J338 unitate clapetã 
               P2106 - 000 - limitare de funcþionare prin defect sistem - MIL aprins
             împrejurãri cod:
                    Stare defect: 11100000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecvenþa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 105182 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2063.14.31
                    timp: 11:27:16

             împrejurãri cod:
                    RPM: 0 /min
                    sarcinã: 0.0 %
                    vitezã: 0.0 km/h
                    temperaturã: 81.0*C
                    temperaturã: 36.0*C
                    pres.absolutã: 1010.0 mbar
                    tensiune: 11.684 V

005464 - Actuator clapeta -G186- defect circuit electric 
               P1558 - 000 - 
             împrejurãri cod:
                    Stare defect: 01100000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecvenþa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 105182 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2063.14.31
                    timp: 11:27:16

             împrejurãri cod:
                    RPM: 0 /min
                    sarcinã: 0.0 %
                    vitezã: 0.0 km/h
                    temperaturã: 81.0*C
                    temperaturã: 36.0*C
                    pres.absolutã: 1010.0 mbar
                    tensiune: 11.684 V


Gata de funcþie: 1110 0101

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti un cod Oen ? Sa iau noua sau sh ? Aftermarket ce firma sa aleg ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare
Ma poate ajuta cineva cu codurile pieselor necesare distribuției pe lant?
Am găsit preturi la Variator cu diferența de 1000 lei intre ele(oe ambele).
Wvwzzz1kzcp101978
Multumeac 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat Sh la 300 ron de pe un golf 5, s-a rezolvat doar prin schimbarea clapetei si o adaptare cu vag-com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, sunt un posesor al celebrului motor 1.4 tsi caxa si in urma cu 7600km am schimbat distributia, ulei si toate filtrele dar fara regulatorul de la axul cu came, nu suna si nu avea probleme din spusele mecanicului. Chestia e ca acum de cand a dat frigul suna cam asa la rece(vezi video din link). Operatiunea de distributie a fost facuta in luna iulie, deci abia are 3 luni si in tot acest timp cat a fost cald afara, pornea normal fara pic de zgomot si statea turata la 1200 rpm timp de 30 secunde poate 1 min. De cand a dat frigul(cam 8-10 grade dimineata) a inceput sa nu mai stea turata, dar sa scoata zgomotul asta. Totusi intensitatea a crescut considerabil odata cu scaderea temperaturii. Pe timp de zi, cat e cald afara, porneste normal dar dimineata cand e rece face cum se vede in video.

Sa fie oare de la regulator? Mie parca nu imi suna a lant

Astept pareri inainte de a arunca cu banii pe mecanici.

 

/ poate afecta ceva acest zgomot? Sau trebuie urgent sa merg in service?

Mentionez ca dupa ce porneste, masina se comporta foarte bine, nu da rateuri, nu se balbaie sau cade in nas cand accelerez…totul functioneaza normal cand se incalzeste motorul, ba chiar si cu el rece. 

Modificat de MrDroopy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salut, eu sunt la al doilea caxa, de data asta e5 pe octavia dar nu are importanta norma. Cel de pe golful 5, euro 4 se comporta la fel, cand temperatura scadea sub 10 grade dimineata nu pornea turata si ar fi fost nevoie parca, datorita combustibilului de kko tot intrerupe dimineata, daca nu sta turata chipurile pt. preincalzirea catalizatorului(de fapt pentru a ascunde efectul intreruperilor) .

In privinta zgomotului incearca sa o lasi parcata peste noapte pe liber si doar cu frana de mana trasa. In plus poate ca nici uleiul nu e ce trebuie sau s-a depreciat deja. 

Fostul caxa zornaia ca al tau desi avea distributia facuta foarte recent inclusiv variator. Actualul zornaie cand vrea el, distributia a fost schimbata acum 75tkm dar nu e stres, pana nu aprinde becuri nu ma agit.Eu insa schimb uleiul la 6 luni sau 5tkm, circul mai mult in oras, km nu sunt foarte multi dar motorul are ore multe de functionare in gol. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am din nou erori legate de decalaj distributie, acum se aude si un sunet metalic in acea zona.

Distributia a fost schimbata acum 10k km cu tot cu variator si nu au fost probleme, a mers impecabil pana astazi.

 

Am atasat si un video in link, porneste si greu uneori,ce sa se fi dus iarasi la distributie ? 1.4 tsi Tiguan CAVA 150 cp

https://we.tl/t-IEakEabOlK

Log-TIGUANOCTOMBRIE.txt

Modificat de opleistul23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!