Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Bujiile si bobinele sunt schimbate. Am facut diagnoza cu VCDS si apare codul de eroare 11505 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96) - P0106 00 [032] - Implausible Signal (am schimbat si senzorul si verificat mufa + cablu). De asemenea, imi apar si martorii pentru frana si senzor presiune roti (Control Module for Tire Pressure Monitoring (J502) 004 - No Signal/Communication - Intermittent) din cand in cand. Am verificat si o eventuala pierdere a vacuumului dar nu pare sa piarda pe nicaieri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

Revin cu un update: 

Am schimbat distributia la Golf 5 1.4 TSI cod motor CAXA 122cp si tremuratul si balbaitul nu au disparut. Ba din contra, daca alimentez cu benzina 95 face si mai rau, parca se ineaca, relantiul se tureaza singur, da sa moara motorul, sau cateodata moare motorul instant cum a pornit. Sa fie de la injectoare? Stiu de la un service ca in 2009 au fost rechemari masive de la VW pt modelele pe benzina caci ar fi avut probleme cu injectoarele si s-au schimbat seriile 2007-2008.

Chiar nu stiu ce sa fac, o varianta ar fi sa merg cu injectoarele intr-un service sa le curat in baie cu ultrasunete si apoi sa le verific valorile. Masina nu pare sa mearga in 3 cilindi, dar trepideaza si la rece si la cald, e foarte enervant. Recomandarea lui @spido era ca pe langa distributie sa schimb si injectorul care dadea missfire nonstop--> e ok sa schimb doar 1 inj, sau e nevoie sa le schimb pe toate 4?

merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca are missfire pe un cil iar bobina si bujia sunt bune ai putea inlocui doar injectorul respectiv, insa nu inainte de a rface si un test de compresie. Eu as face un test de compresie pe toti cilindri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @xmisterx,

 

Multumesc!

Am facut comperia si am valori intre 10.8-11 pe toate 4, deci nu e cazul-->toate servicurile la care am fost mi-au zis ca tre sa segmentez motorul: LOL ce japcari

Faza e ca am schimbat distributia, am bujii noi, bobine noi, curatat corp clapeta acum 1 an-->dupa curatare clapeta nu s-a simtit absolut nimic dar macar am eliminat-o din posibilitati.

 

Nu situ de unde s-o iau acuma, sa fac treaba cu spalarea injectoarelor cu ultrasunete sau ma complic?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca vei rezolva ceva. Doar vei plati manopera de 2 ori. Odata curatarea si odata cand il vei inlocui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, multumesc. o sa investesc 1000 lei intr-un injector, ce sa fac, revin cu un update dupa treaba asta.

merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a lua decizia sa iei alt injector, mai fa niste teste, vezi care dintre cilindri este mai puturos in relanti si muta injectorul pe alt cilindru care merge bine, daca cu alt injector bun se manifesta la fel  defectul e din segmenti sau vreo supapa fisurata, daca se muta odata cu injectorul atunci injectorul e defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are segment/supapa defecta,se vede la testul de compresie. Da,poate face si inversarea a doua injectoare ptr a fi sigur de problema. Dar nu e ca si cum ai schimba o bujie,crede-ma. Posesor Tsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spido +1 :d

toxicity808 este kit reparatie ptr injector,iesi mai ieftin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Oricum maine seara ma duc la un mecanic sa-mi dea jos galeria de admisie si sa vedem ce depuneri sunt pe acolo + ca am observat ca se scurge putin ulei de la un senzor de pe langa bujii si sper sa nu fi intrat ulei pe acolo, o sa schimb oringul. O sa-l rog sa faca si mutarea asta intre injectoare, 1 si 4 sa le puna in locul celor cu probleme si erori, adica 2 si 3. Compresia e buna, o s-o iau din nou si o sa verificam si valorile injectoarelor cu testerul. Altceva nu stiu ce sa fac, sincer. 

Merci pt sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce valori sa vezi la injectoare la benzinar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @spido

 

Dar de ce? M-am uitat in VCDS dar cand intru in sectiunea de injectoare imi apare totul blank..

O sa desfac diseara galeria de admisie si vad ce e pe acolo..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, ai 3 segmenti, de sus in jos, de ardere, de compresie si de ungere. 

De unde pana unde, daca ai compresia buna, inseamna ca ai segmentul de ungere bun?

Mai ales ca vorbim de EA888 gen 2 care e arhi-ultra-mega cunoscut ca fiind mancator de ulei din cauza segmentului de ungere si asta la kilometraje foarte mici, doar dupa 50-60k km au avut probleme unii proprietari cu masini noi.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am confundat topicurile, credeam ca sunt pe ea888 probleme :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

Am revenit cu update, si e cam asa:

Desfacut galeria de admisie, curatat toata depunerea(arata ingrozitor) de carbon, spalat injectoarele, spalat corp clapeta acceleratie, verificat pistoane cu camera, verificat bujii, bobine, totul este in regula.

Dupa montare masina a mers Impecabil..dar doar 2 minute, dupa care a inceput din nou sa balbaie si sa intrerupa si dadea missfire incontinuu pe cil3, but wait..doar la relanti.

Cu testerul in mers nu da absolut niciun missfire. am testat iar treaba cu mers linie in treapta 3 care e cea mai lunga treapta si am ajuns in 6,000 turatii fara sa am vreun missfire sau check engine--inainte de curatare aveam missfire mereu pe cil2 si check engine, undeva pe la 5,000 turatii, acum nu mai am.

Deci cumva a ajutat curatarea asta descrisa mai sus, cu siguranta.

Deci care e faza, injectoarele nu functioneaza in parametri optimi de face asa? sau poate am vreo problema pe electric? mentionez ca imi palpaie din cand in cand si luminile in habitaclu sau luminile de zi+acele trepidatii sau intreruperi. Bateria la masina este noua, ce sa fie, ce sa fie? 😐

Masina in rest trage ok, merge ok, doar ca trepideaza la relanti si e foarte enervant si deranjant.

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca inversai injectoarele 3 cu 4/1/2 vedeai ca se muta missfire pe cilindrul respectiv. Concluzia o tragi singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. o sa caut injectoare. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am avut si eu pentru prima data eroare de misfire. 1.4 tsi 150 cp, 75000 km. Am facut inspectia la service si cand sa pornesc masina si sa plec de la service, la relanti, am observat ca clipocea indicatorul de motor si alace EPC de langa el. Plus mesaj ca start stop e indisponibil.

 

Au pus (repus?) testerul si au scos eroile din poze. Misfire pe cilindrul 1 si 4, inteleg ca s-a intamplat o singura data. Au zis ca poate e depunere carbon. Ca daca se mai repeta sa faca o curatare cu nu's ce aparat...

Eu merg ocirum doar extraurban drumuri lungi, dar destul de rare. Am bagat ceva autosrada azi si forje, nu apare nimic. Sa incep sa ma ingrijorez?

IMG_7731.jpeg

IMG_7732.jpeg

IMG_7733.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu au fost schimbate demult....poti pune niste bujii noi. Nu te zgarci la bani

 Ia ceva de calitate,nu-s o avere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SwatKat vezi sa nu fie de la baterie, adica sa fie pe duca. ceva de genul am patit si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spido: bujiile sunt schimbate la reprzentanta anul trecut la 60k. Ca doar la Avia am mers pana acum la tot. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@scuba: mersi, o sa fiu atent. I-am intrebat si de stare baterie inainte sa iau masina, ca e din mai 2017. Start/stop inca merge, deci nu e chiar moarta. Au zis ca e ceva descarcata, dar nu s-a recomandat schimbul. Oricum mersi, tin minte si mai vad. Seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Missfire de la baterie descarcata??? NICIODATA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!