Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Salut!

 

Pentru un 1.4 TSI 125 cp din 2017: este contraindicat sau indicat un aditiv benzina?

Masina are 60k km si am impresia ca are un foarte mic tremurat la relanti la rece. Nu are missfire sau alte chestii, dar daca o accelerez putin si coboara acum de la turometru, chiar inainte de a ajunge la relanti are un mic tremurat.

 

Cei de la reprezentanta zic sa nu pun nici un aditiv, dar nici nu mi-au verificat vreodata valorile pe injectoare sau altceva ca sa vada daca am depuneri pe supape (ceea ce suspectez eu). Oricum depunerile pe supape nu stiu daca se pot curata cu aditiv sau trebuie intervenit "fizic".

 

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rece cred ca e perfect normal...eu daca opresc AC-ul si scade automat turatia de relanti, la rece, motorul trepideaza clar, adica se simte ca nu merge rotund, are mici "socuri" ca sa zic asa. Daca dau drumul la AC, nu se mai simte aproape nimic. La cald, chiar nu se mai simte nimic nici fara AC.

 

Cu injectoarele nu ai problema la benzina. Depuneri de carbon, la 60k km nu pot fi foarte mari. Bujiile stiu ca se schimba la 90k km sau la o anumita perioada de timp.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu strica cu nimic aditivul,ajuta..dar nu pe o perioada lunga. Eu folosesc cam odata pe luna un bidon la un plin si dupa ce o forjez putin...toarce ca o pisica. Insa...dupa ce merg cu ea in aglomeratie..cu motorul folosit la turatii joase,iar incepe tremuratul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile le-am schimbat la 45k km, preventiv 🙂 

 

@spido: am gasit ceva Liqui Moly aditiv benzina. Pe ala ma gandeam sa il pun (300ml) la un plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa inteleg, aveti tremurat la pornire? aveti tremurat in primul km de mers cu ea? tineti AC-ul pornit sau oprit? Dupa ce se incalzeste motorul, chiar si la mers in oras, tot aveti tremurat?

 

Eu am tremurat doar daca opresc AC-ul la rece (adica pana ajunge la 90 de grade uleiul), prin tremurat a se intelege ca se simte un mers neregulat al motorului, dar nu mi se pare foarte pronuntat. Cam asa e la mine. In rest, in special cu AC-ul pornit si il tin cam tot timpul pornit (asta face sa stea relantiul mai sus, pe la 750-800RPM, de aici si mersul mai bun al motorului) nu se simte nimic, chiar si la pornire dupa cateva zile, pe vreme foarte rece. Sta mai turat vreo 30 de secunde, insa nu se simte nicio trepidatie.

 

Stiu ca nu e acelasi motor cu al vostru, dar ca idee.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine tremura si numai la rece. nu stiu daca face asa chiar mereu, nu am fost atent.

dar de exemplu sunt cazuri cand vin de pe autostrada si cand intru in oras se simte cand stau la semafor.

am incercat si aditiv, nu cred ca s-a schimbat cu ceva povestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar la rece un foarte "fin" tremurat. Am avut motorul de la 0km asa ca sesizez orice modificare 🙂

 

Faptul ca motorul sta turat 30s este normal - "asa face toate"! Cand e turat nu se simte nici un tremurat, doar la relanti si la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am realizat faptul ca eu am volant cu masa dubla pe 1.8, asa ca e normal sa fie mai "fina" experienta.

Oricum, mers mai putin rotund se simte la mine doar la rece in primii km, cu AC oprit. In rest, mai ales dupa ce se incalzeste, e smooth.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu folosesc aditiv de benzina de la metabond pe 1.8 tfsi 120cp .. is la al 6 plin eu aveam tremurat in relantiu dupa ce cadea turatia sub 1000. In primele plinuri cu aditiv trage mai bine dar tremuratul a disparut in proportie de vreo 50% dupa al 4 lea plin. Benzina de 95 mai de calitate. Km peste 240 k km. 

 

Din ce vad si ce am citit se pare ca asa sunt aceste motoare si tremuratul ar fi de la calitatea benzinei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Cu cat trece timpul cu atat cunosti mai bine o masina, sau in cazul meu observi si alte zgomote. 

 

De cand a venit iarna, dimineata in mers aud un tacanit in sarcina > 2000 RPM pana se incalzeste motorul apoi dispare.  De exemplu daca accelerez de la 2000 la 2500 si tin constant 2500 dispare acel tacanit. Mentionez ca este raporat la turatia motrului dar mult mai lent (1/4). Am mers la 2 serviceuri si dau vina pe distributie (boala lor cica).

 

Din ce am mai citit poate fi de la pompa de benzina sau o valva de recirculare gaze care poate fi galagioasa. 

La voi exista acest sunet ? De unde sa incep ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am un Eos 1.4 TSI si am cumparat-o din Germania in urma cu 3,5 ani, avea 220 000 de km acum are 265 000 km cod motor CAXA 122 cp

Am cumparat-o defcta, eroare distributie, tremurat groaznic cu misfire la rece, compresie 6 bari pe cilindrul 3.

Am schimbat distributia, am refacut complet motorul(mai putin segmenti, erau in toleranta), am pus ulei 5w30 LM top tech 4200 dar Tremuratul a ramas, am facut Remap la 163 cp si degeaba

De curand am schimbat tipul de ulei de la 5w30 LM top tech 4200 la 5w40 LM Liechtlauf high tech + aditiv LM MOS2 si surpriza tremuratul s-a oprit si motorul e mega silentios si nu mai face frana de motor asa violenta.

Daca intampinati aceiasi problema ca mine si ati eliminat toate posibilitatiile (buji, bobine, compresie, PCV valve, EVAPvalve, lambda O2 sensors, variator distributie, furtune vacum, MAP sensors, termostat etc) si nu ati rezolvat problema sper sa rezolvati cu uleiul, la mine a mers cu ulei mai vascos la rece

 

Off topic: am vazut ca topicul cu RNS510 SWL e closed si nu gasesc ceva thread deschis pe tema asta...am o problema cu navigatia si nu reusesc sa ii dau de capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greșit, segmentii nu se refolosesc. Nu ii mai pui in aceeași pozitie și motorul va începe sa consume ulei. Tare sunt curios cine a fost cu economia la bani? Tu??? sau mecanicu 

în urmă cu 4 ore, iorgcr1 a scris:

Salutare, am un Eos 1.4 TSI si am cumparat-o din Germania in urma cu 3,5 ani, avea 220 000 de km acum are 265 000 km cod motor CAXA 122 cp

Am cumparat-o defcta, eroare distributie, tremurat groaznic cu misfire la rece, compresie 6 bari pe cilindrul 3.

Am schimbat distributia, am refacut complet motorul(mai putin segmenti, erau in toleranta), am pus ulei 5w30 LM top tech 4200 dar Tremuratul a ramas, am facut Remap la 163 cp si degeaba

De curand am schimbat tipul de ulei de la 5w30 LM top tech 4200 la 5w40 LM Liechtlauf high tech + aditiv LM MOS2 si surpriza tremuratul s-a oprit si motorul e mega silentios si nu mai face frana de motor asa violenta.

Daca intampinati aceiasi problema ca mine si ati eliminat toate posibilitatiile (buji, bobine, compresie, PCV valve, EVAPvalve, lambda O2 sensors, variator distributie, furtune vacum, MAP sensors, termostat etc) si nu ati rezolvat problema sper sa rezolvati cu uleiul, la mine a mers cu ulei mai vascos la rece

 

Off topic: am vazut ca topicul cu RNS510 SWL e closed si nu gasesc ceva thread deschis pe tema asta...am o problema cu navigatia si nu reusesc sa ii dau de capat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o supapa care nu inchidea, planurile erau bune si la chiulasa si la bloc, segmentii buni, am schimbat supapele, oringurile, garnitura si axele cu came boom motorul merge bine si nu consuma ulei, compresie 11.5 bari pe toti cilindrii 😎

Segmentii aratau bine, in toleranta, cilindrii Ok.

Motorul eu l-am facut, sunt propriul meu mecanic amator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare ciudat ca problema sa se fi rezolvat ca prin minune doar de la ulei, mai ales ca nu era nimic in neregula cu uleiul vechi. In cel mai bun caz uleiul (+aditivul) mascheaza cumva o problema, dar singura metoda de fi sigur de asta e ca la urmatorul schimb sa revii la vehicul ulei si sa vezi daca face la fel. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, iorgcr1 said:

Salutare, am un Eos 1.4 TSI si am cumparat-o din Germania in urma cu 3,5 ani, avea 220 000 de km acum are 265 000 km cod motor CAXA 122 cp... 

 

 163cp cu motorul/evacuare de fabrica? 

 

Am stage 1 masina stock..insa mi a fost frica de stage 2... Știam ca nu sunt asa bune motoarele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atenţie la offtopic. Discuţia despre segmenţi a fost mutată în topicul dedicat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/1/2022 at 11:52 PM, adrian001 said:

Mie mi se pare ciudat ca problema sa se fi rezolvat ca prin minune doar de la ulei, mai ales ca nu era nimic in neregula cu uleiul vechi. In cel mai bun caz uleiul (+aditivul) mascheaza cumva o problema, dar singura metoda de fi sigur de asta e ca la urmatorul schimb sa revii la vehicul ulei si sa vezi daca face la fel. 

Si mie mi se pare foarte ciudat! In afara de presiune mai ridicata la ulei nu gasesc o explicatie logica. Poate la senzorii MAP le place sa fie acoperiti cu MOS2 :))

Update: problema nu a reaparut, masina merge bine

On 2/2/2022 at 2:48 PM, nelly said:

 163cp cu motorul/evacuare de fabrica? 

 

Am stage 1 masina stock..insa mi a fost frica de stage 2... Știam ca nu sunt asa bune motoarele. 

Da, motorul si evacuarea stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, acum 6-7 luni am facut distributia la 1.4 tsi 160 cai cu toate piesele pe original dar variatorul nu l-am schimbat. dupa ceva timp a inceput sa se auda lantul la pornire dar se auzea destul rar. In ultima perioada a inceput sa se auda destul de des dar nu conteaza daca e rece sau nu, face si daca o opresc si o pornesc peste 10-20 minute. Ce ar putea sa fie ? Motorul merge normal si fara erori. Distributia a fost facuta in Mai 2021 si am 15 000 km de atunci pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate,da,are dreptate Catalin.  Sincer...si mie mi-e cam frica sa umblu la a mea 1.4tsi caxa. Are 220k dar nu am informatii ca ar fi fost inlocuita distributia. O am de la 160k,dar nu zornaie,nu bate lantul,decat daca sta nepornita o saptamana...se dezamorseaza. Altfel...merge ceas. Ulei+filtre...si talpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, de curand am achizitionat un passat 1.4 tsi 160 CP motor CTHD care are mici variatii ale turatiei (care se simt si pe loc si in mers). Am consultat un mecanic care spune ca problema ar aparea de la o pupapa unidirectionala (sau de la furtunele acesteia) ce are marcat codul 03c 103 175 L. Problema este ca nu gasesc nicaieri piesa cu acest cod pe piata. Tot ce gasesc este o supapa cat de cat asemanatoare (03c 103 175 G) dar la care nu pare ca se potrivesc furtunele existente pe masina. Pot achizitiona piesa din urma si sa o potrivesc pe masina, cu alte conducte, bineinteles? 

IMG_20211026_175406.jpg.084380f44449b3d3603cc1dc7009de50 (1).pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm.... Si cum a ajuns la concluzia ca ar fi acea supapa de vina ?

Sfatul meu, intai schimba bujiile ( bine ar fi si bobinele ) baga o benzina buna si apoi fa o diagnoza. 

Modificat de Cristi_45
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!