Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

  • 3 weeks later...

Buna la toti. Luni mergeam pe autostrada spre Cluj cand a inceput sa faca foarte urat motorul, trepida foarte tare toata masina , s-a aprins in bord EPC/Service Now...am oprit de urgenta in prima parcare si am pus VCDS ca il am in masina pentru orice eventualitate si au fost identificate erorile atasate mai jos...Va sunt recunoscator daca aveti idee ce pot insemna aceste coduri si daca sunt legate unul de celalalt...cam am o idee dar as vrea sa fiu totusi pregatit. Banuiesc ca nu e vorba de bobine sau bujii...Aveti idee unde as gasi un mecanic bun in Sibiu? Daca a avut vreunul dintre voi probleme serioase cu motorul si a fost la acest mecanic/service si s-a rezolvat problema adica nu v-ati intors dupa cateva saptamani/luni ca ceva nu a fost pus bine/lipsa piese/suruburi/furtune..... Mentionez ca e vorba de un 1.4 TSI 4motion din 2010 Cod motor CAVA... Am mers pana acum 12500KM de la schimbarea uleiului/filtrelor fara nici o problema...pana alaltaieri. Maine se implineste 1 an de cand am cumparat-o... Orice sfat/idee este apreciata. Va multumesc la toti.

facebook_1631174996964_6841643814468044954.jpg

facebook_1631175012874_6841643881198369771.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De schimbat bujiile... Din primele 2,cilindru disable e consecință la missfire. Aiurea e ultima care zice ca trage aer fals... Posibil tot consecință, sau ai vreun furtun sărit /crăpat... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/3/2021 at 10:48 AM, Cosmin Ch. said:

Salut! Cu cresterea temperaturii aud un huruit un frana de motor. Exact la 1/2s dupa ce i-au piciorul de pe acceleratie, de fiecare data. Cand motorul este rece parca sounetul este mai diminuat.  Din ce se aude pare sa fie din dreapta fata. Sa fie de la distributie (zgomot tehnologic)? Sau rola/pomapa apa? Masina are 175k si nu stiu cand a fost facuta revizia la accesorii. Mecanicul zice a arata foarte bine cureaua.  Urmeaza sa fac o constatare dar eram curios daca a mai patit cineva si care a fost rezolvarea. Multumesc!

Este oare tija de la actuator ("wastegate rattle")? Am avut/am problema asta, e un barait metalic/ascutit din dreapta (cum stai la volan). Patesc rar cand motorul este incalzit bine dupa drumuri lungi. La mine doar cand turatiile sunt in scadere, la trecerea ~2000->~1700, cred eu cand este actionata tija. Am patit foarte aleatoriu, in unele zile foarte zgomotos, altele deloc, altele abia sesizabil. Nu am auzit deloc de luni bune (poate depinde de vreme?), n-am schimbat decat uleiul.

Stiu ca este problema relativ comuna, se "carpeste" cu o clema metalica (facuta de VAG, are si cod dar nu-l am notat). E posibil sa trebuiasca inlocuita tija sau alte piese, cel mai rau toata turbina cred. Nu stiu mai mult de atat.
A mai mentionat-o cineva aici: https://vwforum.ro/topic/122847-14-tsi-tfsi/page/115/?tab=comments#comment-2953286 si sunt mai multe rezultate pe net in engleza (si la 2.0 TSI)

Apreciez daca afli mai multe si le spui si aici.

 

Modificat de Wololo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

 

Pentru un VW Sciroco, 1,4TSI, 160CP cod motor CAVD ma puteti ajuta cu un cod pe original pentru kitul de distributie complet? Ultima varianta.

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am gasit intre timp pentru motor CAVD:

 

Kit: 03C198229C (contine lant distributie, intinzator, variator ax came, pinion arbore cotit, pinion ax came si cele doua patine)

 

Dar, pentru motor CAVD se schimba obligatoriu si:


03C115225A = 1 buc (lant antrenare pompa ulei)

03C109507AD = 1 buc (intinzator lant pompa ulei)

03C115121J = 1 buc (pinion pompa ulei)

N 90365901 = 1 buc (surub, oval hexagon socket head bolt)

03C109287G = 1 buc (garnitura capac distributie)

038103085E  = 1 buc (simering arbore cotit)

N 90712403 = 3 buc (suruburi cap hex cu umar) 

N 90500605 = 10 buc (suruburi baie ulei)

D 176600A1 = 1 buc (garnitura baie ulei)

N 90813202 = 1 buc (surub golire baie ulei)

N 91048601 = 1 buc (surub, 12 points socket combi M14x1,5x100)

N 91197001 = 1 buc (surub, Socket head bolt with inner multipoint head M10x1,25x89x30)

N 90256202 = 1 buc (surub cap hex M10x1,25x30)

N 10552402 = 2 buc (suruburi cap hexagonal cu umar M12x1,5x70)

N 10300804 = 8 buc (suruburi prindere capac distributie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Julien Marius Daca vei cauta pe topicul de "Probleme Scirocco", acu ceva ani am pus eu factura de la reprezentanta. Ai acolo codurile de piese daca vrei sa faci double check.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

De cand cu vremea rece, motorul asta 1.4 tfsi 125Cp CAXC imi da dureri de cap. Nu porneste decat dupa 4-5 incercari. 

Mentionez ca nu se opreste in mers si porneste din prima in timpul zilei, chiar dupa ce sta parcata ore intregi. Nu am erori pe motor la scanare.

Broasca de la sofer e defecta, se deshide doar mecanic, cu cheia. Ar trebui sa aud pompa de benzina cand deschid usa? Sau cand pun contactul?

Am inteles ca tachetul pompei de inalte nu e problematic la motorizarea asta iar unitatea de comanda a pompei de benzina, chiar daca e cea cu probleme fabricata in Romania, nu cred ca e defecta, altfel as avea erori pe ea sau s-ar opri si in mers motorul. 

Ce as mai putea verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa benzina trebuie sa porneasca la deschiderea usii sofer. Verifica temperaturile raportate de senzorii de temperatura motor,cu un vcds,dimineata la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

 

Detin un VW Golf 5 motor 1.4 TSI 122 CP distributie lant, 202.000 km. Masina are unele balbaieli la relanti si in turatii foarte mari in treapta mica gen 2-3 da missfire intotdeauna pe cil2. Am verificat compresia si e ff buna, 12 pe toti 4, am schimbat bujii (pus NGK), schimbat flanse bobine, la fel se comporta, trepideaza usor pe loc, da check engine la turatii ff mari (gen peste 5000) si cand pun testerul apare acelasi misfire pe cil2. Ma gandesc sa schimb distributia si ca odata ce schimb cele 2 role defazoare poate se va remedia problema, chiar daca ma costa 4.000 ron cu tot cu manopera.

Ceva pareri?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un golf v caxa 122cp cu relantiu tremurat dar nu a dat check niciodata. Ideea este ca i a fost schimbata distributia si parca nu mai are un tremurat asa de pronuntat. Distributia e bine sa o schimbi daca nu ai schimbat o dar cel mai bine este sa mergi la un service care stie ce are de facut. Cauta pe forum, pe net .. vezi ca cei de la coasta de est is buni pe tsi uri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@toxicity808- schimba injectorul 2.

Distributia da,trebuie facuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, Bogdan20cj said:

Am avut un golf v caxa 122cp cu relantiu tremurat dar nu a dat check niciodata. Ideea este ca i a fost schimbata distributia si parca nu mai are un tremurat asa de pronuntat. Distributia e bine sa o schimbi daca nu ai schimbat o dar cel mai bine este sa mergi la un service care stie ce are de facut. Cauta pe forum, pe net .. vezi ca cei de la coasta de est is buni pe tsi uri. 

salut si merci de feedback!

M-am gandit la cei de la Coasta de Est, le-am scris si astept raspuns. Cat despre check engine il da doar cand sare de 5000 turarii in treapta mica, treapta 2 sau 3. in rest niciun missfire, niciodata.

Bafta!

21 hours ago, spido said:

@toxicity808- schimba injectorul 2.

Distributia da,trebuie facuta.

Salut!

distributia trebuie si nu trebuie, de intinzator imi e, nu de lant. 

De ce sa schimb doar injectorul 2, nu trebuie schimbate toate 4?

 

merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca tot umbli...demontezi o groaza...schimbi doar intinzatorul? Si lantul nu?

Ia un lant nou si pune-l linga al tau. O sa vezi singur diferenta,de lungime. Se intinde...

Se schimba injector 2 ptr ca acolo ai missfire. Daca vrei...le poti inlocui pe toate,fireste,dar 2 e bolnav...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea era sa schimb toata distributia, lant, intinzator, cele 2 role defazoare (pt ca 16 valve are 2..), si la injectoare am inteles ca exista prin Berceni un service care le verifica, doar ca nu ti le demonteaza, si practic trebuie sa merg la un service sa le scoata si apoi cu ele in rucsac sa ma duc sa le verific valorile. nu stiu daca e indicat sa fac asta sau sa le schimb direct. problema e ca un injector costa 1000 lei..distributia cu totul ma duce si ea la minim 3000 lei, nu prea are sens sa bag 2k euro intr-o masina veche de 13-14 ani..gen am dat pe ea in 2015 3800 euro si de atunci merg cu ea asa cu acele balbaieli si trepidatii si missfire in turatii intre 5-6000 :)

daca era ceva grav ma gandesc ca se buleau pistoane, etc?

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, toxicity808 said:

cele 2 role defazoare (pt ca 16 valve are 2..)

Are un singur defazor.Cealalta,e o fulie simpla.

Schimba distributia cum am mai zis si inj 2.Altfel,poti avea mult mai multe probleme cu motorul asta...si asa prost din nastere.

Acum...tu alegi cum o intretii.

Screenshot_20211105-215249_Firefox.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot asa as face cum zice spido. Dar este decizia ta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare ! 

Detin un golf 5 1.4 tsi 140cp (BMY), am o problema și nu ii dau de cap de câteva luni. Motor refăcut complet, chiulasa noua, bobine, bujii noi, fără martori, fără erori, fără missfire, clapete anulate fizic și din soft la dopmotorsport, dimineața la rece bâlbâie foarte rau, fluctuează la relanti între 800-1400, 600-1800, pana in punctul când da sa moara, și nu găsesc rezolvare. Nu stochează nicio eroare, nimic. De la ce poate sa fie? Mulțumesc! 

Modificat de Daniel3321
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba furnizorul de benzina si/sau treci pe benzina de 99/100.

 

Verifica pompa de benzina, filtru,....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am alimentat omw 100 de la începutul anului, de 3-4 ori mol 100. distribuția la 162k a fost schimbată.. acum are 192k. o sa merg sa verific pompa de benzina și filtru. o recomandare de filtru? mann sau mahle? sau altceva? mulțumesc frumos!

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca filtru respecta presiunea necesara si e nou nu trebuie sa fie o marca anume! Eu folosesc Mann ,dar si Mahle sunt fff bune.

 

La mine se balbaia la un Golf 5 de la benzina de Lukoil , iar la un Seat Leon murea motorul iarna de la pompa de benzina , ambele 1.4 TSI :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fluctuatiile la relanti au aparut dupa anularea clapetelor,EGR-ul a fost curatat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imediat după anularea clapetele fizic, a doua zi au apărut. a rămas tija fizic fără clapete (am refăcut motor tocmai ca mi-a tras clapetele pe admisie si a rupt tot). am făcut soft pentru anulare la dop si totul a fost bine, 2 luni, acum a început iar. 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!