Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Garniturile de la injectoare au fost schimbate.

Exact asa face si la mine. Se balbaie dimineata la prima pornire in special cand e rece. Iar daca e cald gen 5 grade sau chiar mai mult. Nu are treaba cu prima pornire. In rest merge brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel face si la mine, 1.4 tsi CAXA.

Cu benzina 100 OMV parca e mai ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Ce parere aveti de motorul 1.4 TSI de 150 Hp, cod motor CAVA pe un Tiguan 2010?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mai gasit cineva explicatie pentru problema pornirii la motoarele 1.4 tsi? 

acele trepidatii incredibile si missfire pe cilindrul 3? 

la pornirea masinii cand sunt 15-20 grade afara face ca toti dracii, cand e frig nu are nimic

 

pentru moment, am gasit solutia sa opresc motorul si sa-i dau cheie din nou... nu mai face la a doua cheie... ce naiba au ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Pe subiectul asta eram si eu mai devreme si tot citind pe forum am descoperit ca este un proces normal al motoarelor 1.4 tsi caxa in cazul meu, de preincalzire a catalizatorului. Ceva normal care dureaza 1 min dar foarte enervant. Mai ales smuciturile. Vara face cel mai des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Comportamentul de care vorbesti a mai fost discutat in acest topic. Este vorba de preincalzirea catalizatorului dupa o perioada de stationare indelungata.

Din cate retin, un coleg de forum a primit aceasta informatie in scris de la un dealer VW. Nu ai de ce sa iti faci griji.

Masina mea face asa de cand am achizitionato si nu s-a intamplat nimic. Cel putin in cazul meu nu am nici o eroare salvata pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, de ciclul de preîncălzire știam, dar mai citisem pe undeva ca poate fi vorba despre variatorul axului cu came. Nimic concret însă. 

Ms de răspunsuri. E nasol să pornesc dimineața și să bubuie eșapamentul că toți dracii... Asta e. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, studiez de ceva vreme motorul de 1.4 122 cp insa am auzit multe lucruri rele.... ce ma sfatuiti? Sa merg pe 1.6 102 cai clasic, sau sa merg linistit pe 122 ca nu de speriat?

Sa fiu sincer, inca iau in calcul si megane 3 1.4 tce de 130 sau 1.6 16v insa cel putin la TCE nu se gasesc piesele atat de usor ca la TSI iar motorul aspirat e cam slab pt preferintele mele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau @Hightlink,

Dupa parerea mea motoarele TSI sunt mult superioare celor aspirate , simti ca conduci si ai cu ce, pe cand la 1.6 16v e "moartea caprioarei" acceleratie foarte slaba- consum foarte mare , motor fiabil dar sincer mie nu-mi ofera placerea de a conduce.

Ca si probleme la TSI cea mai mare este distributia , cand face galagie distributia nu mai astepti , o schimbi ( de preferinta la o reprezentanta) costa cam 2300-3000Ron depinde de motor .Mai sunt si comportamente anormale la unele( mai moare motorul la prima cheie la temperaturi joase daca nu accelerezi putin, cauza necunoscuta ?) , dar depinde de norocul fiecaruia si cum a fost condusa/intretinuta masina inainte.

Despre Renault, am avut dar cu exceptia motoarelor aspirate foarte fiabile, am o parere foarte proasta pica totul dar motorul functioneaza :)).Piesele sunt scumpe, ora de reparatii in reprezentanta este foarte scumpa iar reteaua lor de reprezentante Autoeuropa e varza , niste samsari mai scumpi.

Ex: reparatie macara geam Nissan Primera cu banda de hartie , cost 200ron a tinut 4 zile , explicatia lor: daca nu ti-am schimbat toata macaraua nu ai nici o garantie.In conditiile in care am reparato apoi eu cu un "soricel" si cu silicon.

Modificat de SelesanD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6500e masina, apoi distributia, apoi alte chestii ca e veche masina. E cineva pe forum care a platit 6500e pe un golf 1.4 tsi 122 pe lant cu 180.000km pe bord, a schimbat distributia cu 6300ron la reprezentanta (cu variator).

 

Deci a investit ~8000euro, la 8000euro imi cumparam un 1.0 tsi sau un 1.2 tsi an mai nou cu aceasi CP ca si 1.4 tsi, si aveam distributie pe curea, care se schimba la 180-210.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minutes ago, SelesanD said:

Ceau @Hightlink,

Dupa parerea mea motoarele TSI sunt mult superioare celor aspirate , simti ca conduci si ai cu ce, pe cand la 1.6 16v e "moartea caprioarei" acceleratie foarte slaba- consum foarte mare , motor fiabil dar sincer mie nu-mi ofera placerea de a conduce.

Ca si probleme la TSI cea mai mare este distributia , cand face galagie distributia nu mai astepti , o schimbi ( de preferinta la o reprezentanta) costa cam 2300-3000Ron depinde de motor .Mai sunt si comportamente anormale la unele( mai moare motorul la prima cheie la temperaturi joase daca nu accelerezi putin, cauza necunoscuta ?) , dar depinde de norocul fiecaruia si cum a fost condusa/intretinuta masina inainte.

Despre Renault, am avut dar cu exceptia motoarelor aspirate foarte fiabile, am o parere foarte proasta pica totul dar motorul functioneaza :)).Piesele sunt scumpe, ora de reparatii in reprezentanta este foarte scumpa iar reteaua lor de reprezentante Autoeuropa e varza , niste samsari mai scumpi.

Ex: reparatie macara geam Nissan Primera cu banda de hartie , cost 200ron a tinut 4 zile , explicatia lor: daca nu ti-am schimbat toata macaraua nu ai nici o garantie.In conditiile in care am reparato apoi eu cu un "soricel" si cu silicon.

Adio renault ?

Nu ma sperie costurile de intretinere, mai ales ca acum am BMW, culmea ca de schimbat distributia pe lant m.a costat la un service mai putin autorizat 1200 de lei si masina merge foarte bine insa pica multe pe ea in ultima vreme. 

Am avut in familie un 1.2 tsi din 2016 si mi.a palcut, de asta as merge pe 1.4 tsi dar nu vreau sa raman cu el in drum. Nu stiu ce sa fac. Bugetul meu este undeva la 6 mi si as vrea un golf 6 in 2 portiere.

Modificat de Hightlink
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TSI-urile pe curea sunt cele de dupa 2013 , momentan gasesti o masina buna din 2013-2014 in Germania iti cam trebuie de la 9.000e la 11.000e .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sare de buget, ma incadrez la un 1.4 122 cp cu distributia pe lant si sa o schimb preventiv in periaoda care vine... ori asta, ori altceva pana in 6k. Orice sfat este bine venit.

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de norocul tau, Golf din 2009-2010  1.4 TSI gasesti pana in 6000e, chiar modelul highline daca mai sti sa negociezi cu nemtii.

Mare atentie la prima cheie , daca face galagie(zgomot metalic) la preincalzirea catalizatorului atunci e primul semn ca trebuie schimbata distributia.

Bafta la cautat.

Variante mai ieftine sunt : Seat Leon sau Skoda Octavia tot cu motoare 1.4 TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfat, leon nu imi place si octavia e mare ca si masina de oras. O sa schimb distributia preventiv si aia e, alte probleme mai sunt? consum de ulei etc?

 

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 23 ore, Klauserman a scris:

Salut,

Comportamentul de care vorbesti a mai fost discutat in acest topic. Este vorba de preincalzirea catalizatorului dupa o perioada de stationare indelungata.

Din cate retin, un coleg de forum a primit aceasta informatie in scris de la un dealer VW. Nu ai de ce sa iti faci griji.

Masina mea face asa de cand am achizitionato si nu s-a intamplat nimic. Cel putin in cazul meu nu am nici o eroare salvata pe motor.

Si la mine face preincalzire si da, a mai fost discutat de asta, dar era o inregistrare cateva postari in urma in care i se oprea si motorul, in care ii trepida turometrul.

Normal e sa porneasca preincalzirea, dar sa nu joace turatiile. stau oarecum constant mai sus si scade incet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate elimina din soft chestia cu preincalzirea. Ea este oricum prezenta doar intre anumite valori de temperatura (nu mai stiu valorile, dar era ceva de genul 5-20 grade).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai are cineva vibratii subtile la 1.4 TSI la ralanti la intervale random (la rece mai dese, la cald poate o data la 3-5 secunde)?

Bujii NGK BKR7EIX noi, pus recent ultima revizie de injectoare (cod care se termina cu M), pistoane noi forjate, toata distributia schimbata cu cea revizuita, la bobine intr-adevar nu am umblat inca.

Nu-mi dau seama (si nici nu as stii sa spun diferenta) dintre un misfire care se intampla doar la ralanti sau o vibratie din varii motive care nu afecteaza nimic (inafara de starea mea de spirit).

In sarcina nu am probleme.

Edit: se intampla asa si cu benzina de 100 de la petrom si cu cea de la OMW, parca un pic mai pregnant cu cea de la petrom dar s-ar putea sa ma insel

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu acum am ajuns la vibratii usoare la relantiu dupa ce am avut zdruncinaturi in toata regula, pe VCDS misfire cilindri 1 si 3 parca. Am "sapat" mult pe net si dupa ce am pus cap la cap toate informatiile am schimbat valva N80 si apoi vezi ca sunt niste furtune care au un semering din cauciuc ce trage aer fals. Prin urmare am bandajat si acele furtune cu banda izolatoare chiar acolo unde e semeringul. Ca si rezultat s a redus intensitatea vibratilor si ma gandesc sa schimb si acele furtune numai ca nu am cand. Verifica furtunele 2 si 3 la semeringuri.octavia-mk2-3362.png.8cbd1b1004f3418c12eb0001955e9756.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știe cineva daca problemele cu distribuția au fost rezolvate pe modelele după 2010? Mă interesează un Seat Leon 1.4 tsi 125hp din 2011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan20cj mersi ?. Ai observat și la tine înainte ca dacă o turezi in gol foarte puțin nu mai sunt vibrații?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Hightlink aici (CLICK) poți viziona mașinuța mea, golf 6, 1.4 TSI 122 CP. Am schimbat recent distribuție + variator / regulator arbore cu came + revizie (filtre ulei) + mai multe garnituri pe ici pe colo (fostul proprietar a dus-o într-un service unde au făcut o operațiune de pomană și nu pusese totul calumea și pierdea ulei) am ajuns aproximativ la 6300 lei cu totul (găsești o listă cu chestiile schimbate în topic). În momentul de față nu mai are nimic mașina, merge brici. Singurele lucruri de care să fii constient la motorul ăsta sunt următoarele:

- Să faci revizia calumea;

- Să pui benzină mai superioară (99 -100);

- Să calci brutal (glumesc) accelerația doar când apa a ajuns la 90 de grade.

 

Și eu simt aceste vibrații ușoare, mai ales când stau la semafor. Până acum am băgat benzină doar de 99 - 100. @vladandrei51, am observat și eu că, cu benzina de la Petrom de 100 vibrațiile sunt puțin mai puternice, de puțin timp încarc de la MOL cu 100 și pare mai oki.  Aceste vibrații le-am simțit și la mașina tatalui meu, un Hyundai I20 2015, 1.2 84 CP + gaz și la mașina cumnatului meu Hyundai I20 2018 1.2 84 CP, am mai simțit-o și la un Polo 2006 (dar nu mai știu motorizarea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e din categoria asa fac toate, am mai taiat o buba de pe lista ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi. Ati mai vazut/gasit asa ceva? Bujie topita la 15000 km, NGK originala....1.4 Tsi Caxa. Ce poate provoca asa ceva? Cu bujii noi, motorul merge ok acum...

IMG-20190331-WA0006.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau @spido,

La TSI-urile mele am observat de fiecare data cand am schimbat bujiile ca bujia 3 este cea mai afumata, dar nici intr-un caz sa arata asa :( .Bobina este OK!?

Din ce stiu eu mai sunt unele simptome ce tin de distributie decalata si/sau injector stricat, la cum arata poate baga  mult mai mult combustibil!Consumul cum este?

Si eu folosesc doar NGK-uri , s-au dovedit a fi bune si trainice !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!