Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Am intrebat despre o diagnoza precisa care sa indice niste valori inexacte pentru injectoare. raspunsul a fost " din pacate la benzina sunt foarte putine valori deoarece au foarte putina electronica, nu sunt ca la diesel unde se primesc o sumedenie de valori". Noxele au iesit la valori normale, lambda ok.  Eroare "system too rich" .

 

stafurile sau sugestiile sunt foarte binevenite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce eroare este, numarul ei? Vezi pe Ross Tech.

 

L.E.: Ce gasisem era pt 2.0

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez ca nu am niciun martor aprins si masina se comporta normal in 98% din timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul de aer in ce stare este?Am avut eroarea asta la Alfa Romeo 159, si problema era de la debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Eu zic sa iei un motor din dezmembrari iar pe al tau il vinzi la bucata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"System too rich", fum negru, consum mai mare, missfire (fara bec in bord), variatie de turatii la relanti si compresie slaba pe cilindrul 3 am avut cand s-a dus pompa de inalte (pe CAXC). Picura benzina in ulei. O garnitura de cauciuc din interiorul pompei a cedat...presiune facea, dar picura.

Sper sa scapi odata de belele ca eu de mult ii dadeam foc in service la ei. :)

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrea cineva un Scirocco cu motorul nou si garantie 2 ani ?! :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate valva dv sa fluiere daca este stricata?
Se aude un fluierat ca de turbina imediat dupa accelerare(doar cu masina in viteza) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fi sarit mufa de la dv. Sau sa nu se fi rupt membrana din el, daca ai versiunea veche din plastic+cauciuc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa am verificat si este la locul ei, ce versiune e nu stiu(masina este prima saptamana de my2011).

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este de preferat sa fie cel putin cu terminatie D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am observat ar trebui sa o dau jos ca sa aflu ce versiune am.

Ce se intampla daca mergi cu ea defecta ? De versiunea de la gfb ce parere ai?

Mersi

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E overkill. Mergi pe oem revizie noua(metalica). Eu am mers mult si bine cu 1.6-1.7 bar fara probleme.

Bafta!

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am verificat si pe lumina si se pare ca face figuri mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar tot mi se pare haios ca la noi mufa costa 1/4 din pretul valvei si  nici macar nu o au pe stoc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate mufele sunt scumpe, eu le-am schimbat pe cele de la proiectoare cand am pus bara de GTI si am dat putin sub 100 de RON pe 2 bucati..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar de ar fi scumpe si bune,mai ales cu cele de la bobine trebuie multa grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

La 1.4 TSI 150 CP, cam pe la 85k km am inceput sa aud lantul de distributie la pornire, la inceput o data la cateva zile, iar in ultima perioada la fiecare pornire, timp de 3-5 secunde.

Am schimbat lantul de distributie, rola, intinzatorul si patinele.

Acum motorul e la fel de silentios ca la inceput :)

Cu aceasta ocazie am observat ca a mai disparut un zgomot care aparea in partea stanga fata a masinii la trecerea peste denivelari scurte sau linii de tramvai, mi se parea mie ca vine de la suspensie.

oare se lovea lantul de ceva pe acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lantul e in dreapta masinii cum stai in scaun.

Nu cred ca se lungeste incat sa se balangane. Zgomotul era de la altceva, care probabil va reveni sau a fost repozitionat cu ocazia intrarii in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Un update legat de turbina. 

Pe factura apare galerie evacuare cod : 03C145703AX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Istoric coduri:

- 03C145702P - teava de esapament cu turbocompresor, cod initial

- 03C145703A din 01.05.2015

- 03C145703AX acum disponibil doar acest cod, cu turbina veche la schimb ~ 940€

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, corect, era pe dreapta!

De doua saptamani nu se mai aude.

sper sa nu se mai auda. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat distributia la 1.4 tsi caxa acum 2 saptamani. Lantul, intinzatorul ,cele 2 patine si simeringul de jos de la fulie. La 107 000 Km, cam atat se pare ca rezista.

Lantul vechi era destul de alungit, nu am masurat exact cat, dar se vedea din cat de mult era iesit intinzatorul.

S-a rezolvat zgomotul de la pornire, si in plus acum porneste "la sfert" , nu mai apare nicio eroare pe senzorul de pe axul cu came (G40).

 

Pe langa disitributie am mai curatat parghia de la turbina si electrovalva diverter.

 

Am pus ulei Motul XClean 5W40 , pana acum sunt multumit, sper sa nu mai apara probleme.

Modificat de lucianm86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello!

La o lună dupa ce am schimbat distributia, dupa ce am facut vreo 2500 de km, azi mi s-a oprit motorul in mers.

A sarit fulia, cu tot cu surub! :grrrrrr:  :grrrrrr:  :grrrrrr:

Am dus masina la service, sa vad ce naiba s-a f...t prin motor.

Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!