Jump to content

Golf 6/Jetta - Codari/activari VCDS


mark21
 Share

Postare recomandată

butonul de presiune mi se pare inutil..

m ar interesa daca se poate monta cu ajustarile de rigoare, suspensia reglabila..

am trecut de la Golf 6 cf la 6 highline si are suspensii sport , si se simte la treceri de cale ferata, tramvai cam nasol..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate dar e foarte scump. Cel mai bine faci schimb de suspensie(amortizoare si arcuri) cu cineva care nu are suspensie sport!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul este util daca iti doresti senzor de presiune si sa nu cari laptop-ul dupa tine tot timpul.

Eu nu cred ca are amortizoarele diferite ci diametru rotilor si implicit grosimea anvelopelor..

Nu cumva aveai jante pe 15 si ai trecut pe 16,17?

Retrofit-ul suspensiei adaptive estimez ca ar costa in jurul a 3000 de euro..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul de TPMS este necesar, la Jetta/Golf 5 deoarece nu se poate seta valoarea de referinta din ABS - Adaptation, am incercat in tot ce se poate, nu merge fara buton.

scuze ABS - Basic Settings

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca are amortizoarele diferite

6 highline si are suspensii sport

Eu zic ca a trecut de la suspensia normala si jantele standard pe CL(15) la suspensie sport si jante pe 17(suspensia sport vine standard cu jantele pe 17).

Imi mentin recomandarea de a face schimb de suspensie, eventual si jante, cu altcineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

deci, nu va mai dati cu presupusul, mai bine intrebati..

am avut asa.. Golf 5 cu 16 aliaj, sport

Golf 6, cu jante 16, susepensie sport, dar masina era confortline..cred ca arcurile erau altfel..

si acum tot Golf 6, dar highline..si tot sport..suspensia , dar e diferenta de cum se simte..poate arcurile sunt mai tari..

mereu am avut jante de 16", si de iarna...

am un coleg care are G6 trendline si toate cele 3 masini care le am avut sunt/au fost mai joase decat a lui..

Singura diferenta e ca pana acum am avut mereu anvelope Dunlop , si acum am Hankook, sa fie oare asta buba?

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu vreau sa fiu rau dar in titlul acestui topic scrie: Codari VAG-COM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iesi tot acolo daca le cumperi din Romania :

1K0 927 121 C REH - TPMS Switch – 89.03 LEI

4B0 971 636 - Connector Housing Switch – 25.11 LEI

1K0 973 333 - Connector Housing – 12.59 LEI

1C0 973 119 B - Connector Housing – 11.59 LEI

000 979 012 E - Repair Wire x 2 – 18.35 LEI / BUCATA

000 979 009 E - Repair Wire x 2 – 13.21 LEI/ BUCATA

000 979 131 E - Repair Wire x 1 – 13.21 LEI/ BUCATA

Si iesi si mai ieftin daca nu cumperi kiturile de reperatie pentru fire , si mergi la cineva care are papuci separati si cleste de sertizat.

Adica nu ai nevoie decat de astea:

1K0 927 121 C REH - TPMS Switch – 89.03 LEI

4B0 971 636 - Connector Housing Switch – 25.11 LEI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa elucidez misterul suspensiilor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am gasit kitt-ul de TPMS, pentru Jetta/Golf la

41,99 EUR. Problema ar fi transportul care costa 35,70 eur. Mai este cineva din Bucuresti interesat?

Poate comandam mai multe kitt-uri si impartim transportul. Kitt-ul contine butonul care se monteaza

langa cel de ASR/ESP, cablajul care trebuie conectat in mufa de la ABS din comparimentul motor si instructiuni

de montaj. Legat de montaj: stie cineva sa-l monteze? cat de complexa este procedura?

Am atasat si doua poze cu cablajul si butonul.

post-54107-0-22648000-1335937589_thumb.j

post-54107-0-68085900-1335937596_thumb.j

Pe ce site ai gasit? Daca e de pe kufatec eu sunt interesat de altceva de acolo, dar daca s-ar putea imparti transportul ar fi ideal :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Recodare byte 18 (daca cumva l-ati schimbat din greseala).

Vreo 3 incercari au fost codarea in HEX si nu a vrut sa o accepte.

Din valoarea 00 (Default setup EEPROM, sau cum ii zice exact) se codeaza in binary 00000001.

Apoi din aceasta valoare se trece la valoarea in HEX care o aveati initial (la mine era 9D).

Si asta este tot. Merge si fara codare ONLINE.

Nu stiu daca functioneaza cu clone VAG, la mine operatiunea a fost facuta cu VAS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi initial la mine era 00 si totusi sub ea se ascunde altceva. iar reluam discutia cu aceasta codare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine inițial era 9D.

Am schimbat-o eu in alte balarii dupa care aveam eroare bec ars si singura opțiune care mergea era 00.

Stiu ca la unele masini e pitita optiunea sub acest 00 insa este util postul de mai sus ptr cei ca mine care nu asculta de tine si isi baga nasul in bitul 18; eu macar aveam trecuta valoarea si am tinut minte ce era.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

utila daca se cunoaste valoarea initiala, care la tine e 9D ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 17: Instruments (J285) Labels: 5K0-920-xxx-17.clb

Part No SW: 5K0 920 860 H HW: 5K0 920 860 H

Component: KOMBI H04 0308

Serial number: 00000000000000

Coding: 170B00

Nu pot seta Gauge Sweeping ori Stage, sau cum s-o numi :( desi am cluster-ul Instruments H

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE ce nu poti? Ce spune la canalul respectiv din adaptari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur "not available"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Ma inscriu si eu in clubul asta..... :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea ca pe Leon 1.4TSi 2010 merge, dar pe Golf nu. Ciudate mai sunt caile VAG :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy - imi zice ceva de genul Error: Channel not available

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Normal - ca nu suporta functia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
micuzzu_marius

Am o nelamurire daca ma puteti ajuta, ce face byte 27, bit 2, anuleaza monitorzarea(eroare bec ars) daca pui leduri pe DRL? Atasez si o poza, Multumesc

post-97030-0-86929200-1340916552_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred,cel mai probabil este pentru cand ai faruri xenon cu leduri .

Ce leduri vrei sa pui si unde?

Ca la golf cu faruri halogen este h15 becul si nu prea poti pune led decat daca pui pe pozitie sau suplimentare in bara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel bit l-am bifat eu cand am montat farurile... Nu am mai avut timp sa verific daca am eroare cu el debifat (mereu am uitat ;) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

am pus becuri led la DRL(la jetta 6 este spatiu in far dedicat pt DRL) si mi da eroare de bec ars, martorul de bec ars se stinge totusi dupa 3-4 secunde dar de fiecare data cand pornesc motorul iar se aprinde pt 3-4 secunde, si ma gandeam daca bifez aceasta optiune nu voi mai avea eroarea

este bec P21W la DRL la mine nu e h15

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!