Jump to content

Golf 6/Jetta - Codari/activari VCDS


mark21
 Share

Postare recomandată

E clar, deci cu VCDS nu stim ce sa facem, Dongle-ul modifica dar ascunde ceea ce a modificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Standard Eprom Settings , si 000000 , in afara de asta nimic...

Intrebarea cred ca era pentru tine, cred ca era pentru George ;)

Odata schimbata acea valoare 0, prin editare la voloare initiala nu mai are acelasi efect, doar pe ecran mai devine :) ... stiu asta ca m-am jucat din prostie si singura fara "belele" a ramas pentru mine hexa "04"

Deci ascultati de sfatul lui Cristi, fara joaca la byte 18, eu am vazut asta ulterior, bine ca am scapat fara probleme

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar sunt curios ce anume face exact acest dongle, am unul de desfacut si analizat daca nu merge la George :P

Gabi oricum nu ma bagam in byte-ul 18, de la Cristi stiu ca exista sute de pagini pe vortex cu codari pe byte-ul 18 dar sincer nu le-as incerca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge dongle-ul, macar am stat sa mai vedem ce si cum prin vagcom, rezultatul este ca daca scap de drl aprinse ca pozitii, o dau in erorile de pe LED-urile spate. Asa cu drl macar nu am erori, iar daca merg ziua e ok, stau cu pozitia aprinsa.

De nota 10 Radu ca avut rabdare cu toate codarile si le-a incercat pe toate!

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura rezolvare e sa te duci in service si sa le spui ca nu-ti merg pozitiile si sa se descurce ei pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai prieteni, orice manevra in computer ti-l scoate din garantie si daca-s rai (de fapt daca-s corecti) pot sa te puna sa platesti recodarea

Modificat de danb1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-ar deranja sa platesc daca mi-o aduc in stare perfecta, fara erori si cu pozitii normale.

Ar fi nesimtiti sa mi-o scoata din garantie ca doar ei au dreptul la vagcom, tot ce s-a modificat era in optiunile cu care a venit masina din fabrica. Pot la fel de bine sa repun la bitul 18, Golf RoW si sa ma duc la ei cu erorile de pe stopuri , 6 la numar, atunci nu au ce sa mai comenteze, stopurile achizitionate sunt oem.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stopurile sunt OEM, dar pe led si la recodare online o sa le puna tot pe bec si nu scapi de eroare. recodarea inseamna revenirea la setarile din fabrica.

Si la Radu nu m-am bagat la codari stiind ca deja centrala a fost recodata odata cu dongle de la kufatec cand a montat stopurile pe led , si acum cu DRl dadeam toate alea peste cap si la reprezentanta stricam si codarea pentru spate.

Asa ca singura solutie viabila este acel dongle care se poate achizitiona odata sau dupa ce iei stopurile.

Cine are o alta codare , diferita de 00000 la byte 18 poate incerca toate codarile de pe vwvortex.

daca ati fi citit posturile din topicul masina mea, ati fi vazut ca am pierdut cateva ore bune cu laptopul in masina cautand pentru mine DRL cu l;ed si tot la reprezentanta am ajuns. pentru recodare online.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi comand maine de la kufatec interfata, e 35euro cu tot cu transport. Mai e cineva interesat sa ia ceva de pe site sa impartim transportul? :P

Alta problema sesizata azi, desi am senzor de lumina, daca dau pe Auto mi se aprind automat, chiar si in plin soare. Nu se mai sting :(

BCMurile recente nu mai permit codarea pe byte 18, al meu de la sfarsitul lui 2010 nu. Sunt curios cine poate.

Pe led vin si din fabrica pe Golfuri obisnuite. Ma gandesc ca totusi la reprezentanta ar putea coda sau este ceva hardware diferit?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta, iti recomand o recodare direct la reprezentanta, dupa care monteaza interfata... Nu vreau sa cobesc, chiar daca sunt stopuri OEM, mi-e teama ca daca nu demonstrezi ca le-ai montat intr-o reprezentanta, e posibil sa pierzi garantia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba iau interfata si s-a rezolvat totul, evit si pierderea garantiei.

M-am hazardat sa zic ca este 35euro cu transport, de fapt 60 :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA reprezentanta nu or sa monteze stopuri cu led, ei ai instructiuni clare sa mentina masina asa cum a iesit din fabrica. Si nu au cum sa codeze cu LED. Interfata e cea mai sigura solutie.

In cazul lui Radu, acesta a cumparat 2 interfete, daca ambele lucrari se faceau simultan, cumpara doar 0 singura interfata care coda si ledurile [e spate si DRL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi nesimtiti sa mi-o scoata din garantie ca doar ei au dreptul la vagcom, tot ce s-a modificat era in optiunile cu care a venit

Sa te vad pe tine daca ai fi service si ai avea coada de meseriasi care si-au belit codarile si vor sa le refaci pe gratis.

Scrie clar prin hirtii ca orice modificare te scoate din garantie. Si e normal, altfel toti ne-am recoda masinile luni, miercuri si vineri si marti, joi si simbata am sta la coada la service ca am belit ceva si nu mai merge.

Nu e normal ca nu avem acces din meniuri la o gramada de optiuni de confort (mai ales astia fara cb+ care nu avem acces la nimic) si trebuie codate cu vagcom-ul

Nu e frumos ca unii octeti nu pot fi cititi ca sa nu facem prostii, dar asta e alegerea producatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva codare pentru un raspuns mai rapid al volanului la un G6 (GTI ed 35) exista? Si daca da, in ce canal gasesc

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul mai are si o honda civic sport. Si ma intreba daca se poate vreo setare astfel incat volanul la gti sa raspunda ca cel de la honda. Adica la o miscare scurta a volanului sa se vireze ceeva mai mult masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca la golf poti regla doar intarirea directiei ... adica sa miste directia mai usor sau mai greu...

Cred ca treaba asta tine mai mult de cremaliera din caseta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf 5 asistarea nu se mai modifica de la modelele din 2007 din motive de siguranta. E foarte probabil sa nu mai permita modificarea nici la Golf 6.

Dar tu nu vorbesti despre asistare, vorbesti despre raza de bracaj. Sigur ca se poate modifica, dar nu din soft. Zi-i sa-si puna o caseta de honda... Iar asta nu, nu se face cu vag com-ul :|

LE: Daca vrei raza mica de bracaj si comoditate in traficul de oras, atunci nu iti iei masina sport. :wacko:

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei la miscari scurte bracaj mai mare, asta nu se face din soft ci pe coloana de directie exista un mecanism planetar (un soi de diferential) cu un motor electric comandat de computerul de directie, care poate amplifica miscarea. In mod normal se amplifica raspunsul directiei la viteze mici, pentru a nu lopata asa de mult la intersectii si manevre de parcare.

Din soft poti (sau nu) controla taria servodirectiei (presiunea din instalatie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta chestie: acelasi prieten a scapat cheia pe jos si acum nu i-o mai recunoaste imobilizatorul. Partea de comanda a usilor e ok, poate descuia, incuia. Se poate rezolva fara drum la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uh, de obicei partea de imobilizator ar trebui sa fie cam turnata in rasina si daca nu merge, nasol, nu vreau sa stiu cit costa o cheie noua. Doar daca-i in garantie, atunci ar trebui sa i-o schimbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

ceva noutati in vag com, aveti pe ggolf 6 acete functii? bit 1,2,3,4,5, restul bitilor erau

si bitul 0 am uitat sa l precizez

0,1,3,4,5 atia unt bitii noi

post-97030-0-77318000-1334341415_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cine nu are "emergency brake/signals flashing" activ e util s-o activeze... exista 2 moduri, prin becurile de frana sau prin semnalizare sau varianta "pom de iarna" in care le aveti active pe amandoua ;)

Le gasiti in Centrala electrica, byte 16, bit 1 si 2 si se manifesta cam asa:

Cu vag com-ul unui amic am dat ambele bife ( deci si avariile, "pom de Craciun-style" ) si se pare ca nu clipesc stopurile deloc iar o singura data au pornit avariile, dupa ce m-am oprit de tot (stand-still).

Mai sunt alte bife in alta parte,intra in conflict cu vreo alta setare sau ce credeti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am activat dar n-am apucat sa le testez pentru ca de fiecare data cand imi aduc aminte, e fii-mea in masina :)

E ciudat, nu esti primul care mi-a spus ca nu au efect, sper sa revin cu detalii concrete curand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!