Jump to content

Golf 7 facelift


Golf TDI
 Share

Postare recomandată

Hmm.. inseamna ca e posibil sa il fi adus din Jermanyka :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este disponibil motorul de 1.5TSI 150CP in Romania, a aparut in configurator, doar pe echipare Highline deocamdata.

 

Modificat de Mohicanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2200E pentru +25CP si 50Nm? Waaawww!!! Cred ca sunt cei mai scumpi 25CP ever. 

 

 

Screen Shot 2017-03-31 at 8.09.54 AM.png

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si doar 300euro diferenta intre 1.4 150 si 1.5 150. Tare curios sunt de diferentele reale intre ele, daca la performante sunt tot acolo. Am vazut ca din exterior arata complet altfel motorul, altfel pozitionat filtrul de aer si traseul admisiei. Oricum 1.4 150 e in continuare calul de bataie pt VAG.

Diferenta de 1500 euro era inainte de facelift intre 1.4 125 si 1.4 150 pt ca ultimul este cu ACT, alta turbina usor mai mare. Asadar nu e doar de un simplu soft.

Sa vedem care va fi diferenta intre 1.5 130cp si 1.5 150.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai e si suspensia independenta in banii aia.

Am vazut si eu prin diverse review-uri ca 1.5 TSI la acceleratie pare mai slab ca 1.4 TSI si vad ca au inceput sa apara si clipuri pe youtube: https://www.youtube.com/watch?v=qTE5C4LLNJM

~9 secunde pentru cutia manuala e destul de slab. Oficial 0 - 100km/h e 8.3s pentru 1.5 TSI si 8.2s pentru 1.4 TSI. Din ce m-am uitat eu, atat 1.4 TSI cat si 1.5 TSI nu ajung in treapta a 2a la 100km/h deci diferenta de acceleratie nu e din schimbatul treptei de viteze.

Oricum in viata reala nici nu cred ca e perceptibila diferenta.

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cilindreea in plus ajuta in cazul de fata la fiabilitatea motorului si componentelor anexe lui. Probabil ca are si potential mai mare decat 1.4 pentru cine nu vrea sa lase masina stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Principala diferenta dintre 1.4 si 1.5 in varianta de 150 cp o reprezinta turbina cu geometrie variabila. 

Urmatorul aspect este ppf, care va deveni obligatoriu din 2018. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inca nu mi-e clar. Mai sus zicea cineva ca doar 1.5 TSI in varianta de 130CP are turbina cu geometrie variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar 1.5 130 este cu geometrie variabila din ce a prezentat VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concret, studiind acum articolele disponibile, niciunul nu spune clar ca doar varianta de 130cp a primit vtg. Toate spun ca "motorul, in variantele de putere 130 si 150 cp, este primul produs in serie mare care va fi echipat cu vtg". 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce mare diferenta ar fi intre cele doua tipuri de turbine? Revenind la timpul mai bun pana la 100 km/h in favoarea 1,4 TSI, ma gandesc ca cel de 1,5 are si ceva greutate in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca VW duce 1.5 TSI-ul si in US http://jalopnik.com/the-2018-volkswagen-gti-just-got-an-incredibly-high-tec-1788803175

Momentan Golf are un singur motor in US: 1.8 TSI cuplat la cutie auto cu convertizor la care se pare ca renunta pentru un 1.5 TSI de 145HP.

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mdaa...nu duc bunaciunea asta de DSG in SUA ca le baga aia in procese de ii sar capacele la VAG... Cum vrea Europa sa rezolve problema migratiei fara hotare cand nici macar problema legislatiei in legatura cu protectia consumatorilor nu stie/nu vrea sa rezolve si lasa prada consumatorii de buna credinta sa fie facuti cobai. Nu sunt sigur ca este o alegere desteapta sa renunte la 1.8TSI (un motor cat de cat fiabil deja) in favoarea astuia nou si mai si slab ca performante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare mie sau fart-ul acela specific dsg e absent sau se aude foarte rar? :( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aude cand pleci cu launch control. Nu s-a auzit niciodata, nici la modelele pre-facelift. DSG fart-ul este o functie din ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor, 

0. Are cineva idee ce se schimba la FL odata cu MY2018? (din cate stiu, apare in sapt 22 care incepe in 29 mai, corectati-ma daca gresesc). 

In alta ordine de idei, pun aici niste intrebari pe care nu mi le-a lamurit 100% dealer-ul: 

1. E vreo alta diferenta intre LED MID si LED TOP in afara de faptul ca TOP sunt adaptive? 
2. E vreo alta diferenta intre stopurile standard si cele optionale, in afara de "rosu inchis" si design-ul dinamic al semnalizarii? 
3. Aveti idee la ce se refera "servodirectie progresiva" din pachetul sport R-Line? Este acel feature care iti intareste directia si face masina mai responsive? Intreb pentru ca pretul de 78EUR mi se pare mic pentru ce am auzit despre aceasta optiune (numai de bine)
4. Camera Rear Assist are doar imagine sau si atentionare acustica la apropierea de obstacole? 

Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Camera nu are cum sa aiba atentionare acustica. Pentru asta sunt senzorii. Cu camera poti face buf daca nu te uiti in ecran :)

Curios si eu despre servodirectia progresiva ca optiune pe R-Line. Ce ar fi in plus? Stiam ca este oricum progresiva si se mai intareste si din Drive Mode Selection in modul sport al directiei (eu setarea asta o folosesc pe autostrada, am un preset pe Individual: Engine: normal, A/C: low, Steering: sport).

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce alta diferenta sa fie intre stopuri? Cele standard cu led sunt foarte asemanatoare cu cele standard de pe Passat B8.

Daca sunt farurile adaptive si se merge mult extraurban, merita!

Directia progresiva e altceva din ce stiu, nu doar ca se intareste directia. Apropo, mi se pare asa artificial cand e pe Sport. Pe Individual eu am totul pe Sport, mai putin directia care e normala.

Ce zice VW:  Progressive steering provides steering assistance for the driver. Compared to a conventional steering system, progressive steering requires significantly fewer steering wheel turns until full lock is reached. For example, a progressive gear ratio reduces the number of steering movements required when parking. It also provides optimised, more direct, and controlled steering characteristics which ensure everyday comfort and enhance driving dynamics on winding roads.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ne lamureste @75NOR cum e cu directia progresiva.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A spus destul de clar @The_Ego In principiu, pe intelesul tuturor, la viteze foarte mici (gen cele de parcare) pana la 0 km/h inclusiv, in loc sa faci 2 rotiri de volan (sau cate o fi) ca sa faci maxim stanga/dreapta este de-ajuns sa faci un sfert din aceasta miscare sau jumatate (nu stiu sa va spun exact cat, ati prins idea), pentru ca rotile sa bracheze maxim stanga sau dreapta (sau de la maxim stanga la maxim dreapta cu mult mai putine rotiri). La fel reactioneaza si la drum lung pe curbe, dar desigur mai subtil ca altfel ai ajunge in sant. 75Nor poate sa va spuna intr-adevar exact cate rotiri si alte detalii el avand acest sistem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoria e lesne de inteles, explicatia ta si cea oficiala sunt bune, dar si un real feel ar fi util, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In practica sunt si eu curios si regret ca pe nonFL in Romania nu se putea alege (in BG era optionala). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Directia progresiva a fos introdusa de BMW acum multi, multi ani. Creste unghiul de bracare direct proportional cu viteza de deplasare.

Ex: daca in parcare rotesti volanul 10 grade, rotile merg si ele 10 grade dar la 100 kmh, 10 grade in volan sunt 30 grade la roti.

Clar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, laduncaag said:

Poate ne lamureste @75NOR cum e cu directia progresiva.

 

Salut,

Ca feeling - e cea ma misto directie pe care am avut-o pe un VAG "civil" (nu vorbesc de R-uri, GTI-uri, etc).

E foarte comunicativa, directa, ceva mai "grea" decat cea normala, iar senzatia de asistare e mai putin prezenta. Directia nu se simte "sintetica" - datorita asistarii electrice, ai senzatia ca te dai cu o masina old school cu servo hidraulic.

Pe viraje se simte foarte ok, in rotirea volanului simti ca imprimi natural masinii traiectoria dorita pentru a o inscrie pe viraj, nu e nevoie de corectii fine.

In plus, da, rotesti mai putin volanul. Inca nu m-am dat pe ace de par, dar in rest, poti aborda orice viraj cu mainile la 9 si 15, nu trebuie sa plimbi mainile pe volan pentru a roti mai mult volanul, e suficient sa le tii la 9 si 15, nu ajungi sa le incrucisezi.

O sa masor cate ture de volan sunt de la 0 catre stanga sau dreapta si revin

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!