Jump to content

Golf 7 facelift


Golf TDI
 Share

Postare recomandată

Are cineva informatii despre cand vor fi disponibile optiunile prezente pe Golful R afisat la Geneva? In speta discurile de frana, anvelopele, evacuarea, eleronul. Sunt regasite in brosura oficiala a masinii http://www.volkswagen.de/content/medialib/vwd4/de/dialog/pdf/golf-a7-pa/golf-r_variant-rkatalog/_jcr_content/renditions/rendition.download_attachment.file/golf-r_katalog.pdf si in recentul advert al masinii.

Nu am incredere in formatiile venite de la dealer ca acestea sunt dotari aftermaket care nu or sa poata fi specificate la comanda fiind afisate peste tot. Orice hint de pret si disponibilitate imi sunt de folos (mi-a trecut pe la urechi saptamana 22)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cam ce discount maxim se poate obtine la dealer pentru un Golf 7 FL Variant HL ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de client. Depinde de forma de plata aleasa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, 

Golf 7 Facelift este disponibil pentru testare in showroom. Va pot spune ca arata foarte bine, se comporta exemplar (1.4 TSI 150CP) si inspira incredere; pe mine personal m-a satisfacut.

Aveti fotografii atasate. 

IMG-20170315-WA0001.jpg

IMG-20170315-WA0002.jpg

IMG-20170315-WA0003.jpg

IMG-20170315-WA0004.jpg

IMG-20170315-WA0005.jpg

IMG-20170315-WA0007.jpg

Modificat de Designer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim de poze.

Unitatea aceea media arata asa aftermarket, nu ma incanta deloc. Se vede ca toata consola nu a fost gandita cu acea unitate acolo, dar nah..sa se schimbe ceva. Toata portiunea aia neagra de sub ecranul propriul zis ce este? Acea margine uriasa pana la rama are cumva senzori de proximitate? Sau e ca sa arate cat de mult ecran se mai castiga cu Discover Pro? :))Desi unitatea de pe masina e Discover Media, adica nu cea mai low.

Ce-i drept arata mai bine cu Discover Pro si cu ocazia asta dispar si ultimele potentiometre/butoane. Bine ca arata mai ok integrata, rau ca un buton e buton, nu stai sa cauzi sa vezi exact unde sa apesi. Ba chiar sa se vada urme de degete peste tot.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butoanele cele doua stanga-dreapta de volum si zoom asezate fix la mijlocul display-ului pe laterale parca rupe infotainment-ul in doua. Seamănă cu radioul bunicii. Eu personal i-as face repede un retrofit la vechiul infotainment ? Strict vizual mă refer, unitatea in sine o fi mai capabila.

In rest masina arata intr-un mare fel, jos pălăria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut treaba la pbn dimineata si am trecut sa vad si facelift-ul.

Mi-au placut:

* farurile led top; foarte potrivite ca design golfului, amintesc putin de passat b7;

* active info display se integreaza bine in bord;

* noile stopuri led standard sunt f frumoase;

* discovery pro  se misca foarte bine in navigatie, merg si gesturile stg dr destul de ok, insa nu m-a dat pe spate.

Indecis:

* composition media e ok, butoanele alea sunt cam aiurea in tramvai asa e. incadrarea in consola centrala...okish ...?

Nu mi-au placut:

* vopseaua uni verde; chiar eram curios, imi plac masinile verzi, insa pe lumina gri din showroom cel putin, nu arata prea bine :(

* nu aveau ergoactive in showroom insa trebuie trecut clar la minus faptul ca nu mai vin cu piele

* si clar nu mi-a placut designul fustei spate cu evacuarile false ! absolut oribil, cu tevile la vedere e mult mai bine !

Si am aflat o informatie: oglinda retrovizoare stil vechi vine in continuare si pe facelift, daca nu este echipat pachetul lumini si vizibilitate; oglinda cu rama subtire vine cu acesta din urma.

Modificat de laduncaag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deodamdata faceliftul este dezamagitor, in afara de active display care este o jucarie frumoasa si scumpa, motorul de 150CP (LE: aici trebuie sa aflam mai multe detalii, cine stie sa scrie ce modificari s-au adus la motor si turbina) si cutia DSG7 pe ulei (LE: daca se confirma), practic nu au facut decat niste schimbari vizuale, dintre care noul composition media este aproape insuportabil cu butoanele ridicate in mijloc si cu glossul de toyota / sukuzi. Nu mi se pare mai frumos nici pe afara, mutarea cromului mai sus pe bara din fata si cel din spate intre evacuarile false mi se par deplasate. Oricum si dealerul neinspirat sa aduca o masina de culoare neagra.

Iar mutarea cea mai rea a fost la Ergo Active, se si feresc sa o arate, la G7 in showroom puneau numai cu Ergo Active. Ma bucur ca am cea mai buna tapiserie de pe G7 si ca si peste 2-3 ani masina mea va avea cautare la revanzare. Bine ca n-au mai facut si alte prostii, sa schimbe ceva pe la volan (care este super ok tesit), pe la maneta schimbatorului de viteze DSG. A, si bine macar ca n-au schimbat farurile ca la O3 facelift. Aia e o mare prostie pentru ca aduce si costuri in plus de fabricatie.

Trebuie sa vedem niste poze cu culoarea verde :)

LE: are optiune de head-up display pana la urma?

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este confirmata treaba ca acum DSG7 ce echipeaza 1.4TSI nu mai este DQ200 cu ambreiaje uscate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@codz m-am uitat si eu dupa optiunea aia pe configuratorul din germania si nu e. Se pare ca au renuntat. La arteon, care e deja in configuratorul de germania apropo, este optiunea in grupul cu active display info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu gasesc cele 2 butoane rotative in mijloc foarte inspirate deoarece le poti manevra pe pipaite, Audi Style, fara sa iei ochii de la drum.

Tot cu ajutorul lor, poti pipai unde sunt butoanele de Phone, Media, car, App 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru asta (sa nu iti iei ochii de la drum) exista comenzile de pe volan, altfel erau ok si unde erau, oricum le foloseam rar dar macar cadrau bine cu consola.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V-ati intrebat vreodata de ce BMW, Audi si Mercedes Benz nu au touchscreen? Toate folosind un sistem de rotite, butoane, eventual touchpad pe consola, fiind mult mai facila acest tip de coordonare mana-ochi.

Acele butoane de la Composition Media, Discover Media nu fac decat sa iasa in evidenta. Fie butoane normale pe langa ca sa fie integrate ok, fie totul capacitiv si stim o treaba. E o cale de mijloc, de dragul facelift-ului. Discover pro arata mai bine si are si acel control prin gesturi.

Sunt curios cum se vad acele butoane capacitive, daca se vad foarte usor toate amprentele pe ele.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai mie mi se pare ca e muuuult prea mult crom, cel putin pe masina respectiva de test? :))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit ceva informatii despre varianta de DSG in catalogul de volkswagen.de. Scuze de traducerea din germana este tradus cu Google Translate :

The 6-speed dual clutch DSG is more powerful Motorisations and torques of more than 250 Nm.

The double clutch consists of two running in an oil bath Lamella couplings.

The 7-speed dual clutch transmission DSG is available in two different Specifications:

- For smaller engines: The max. Torque is 250 Nm. Here The double clutch runs dry without an oil bath.

- For motors with high loads: The max. Torque Is 380 Nm. Here the double clutch runs in an oil bath.

Deci chiar daca nu scrie DQ200 pe nicaieri este clar ca daca nu au inventat alta cutie cu ambreiaj uscat asta va fi folosita pe modele cu cuplu mai mic de 250 Nm.

Puteti consulta catalogul aici:

http://www.volkswagen.de/content/medialib/vwd4/de/dialog/pdf/golf-a7-pa/golf_preisliste/_jcr_content/renditions/rendition.download_attachment.file/golf_preisliste.pdf

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ca mare atentie, este aceeasi cutie care isi macina ambreiajele in max 30.000km rulati preponderent urban. Indiferent de a nu stiu cata revizie de ambreiaje, principiul cutiei este problema si  faptul ca ambreiajele sunt uscate. Se incing mult in trafic bara la bara si se degradeaza, incep sa patineze. S-a intamplat la suficiente masini de pe platforma mqb.

Tot ce inseamna TSI de 85, 110, 150cp si 1.6TDI 115cp vor fi cu DSG 7 uscat. Pe 2.0TDI 150cp va fi DSG 7 cu ambreiaje in ulei, alta poveste.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare decide cum vrea. Nu transformam in topic de DSG, insa este de stiut ca in continuare vine cu loteria numita DSG7 DQ200..o loterie scumpa. Puteti sa va informati si pe forumurile din strainate (indiferent ca vorbim de Seat Leon, VW Golf, Skoda Octavia) ca sa nu fie de mirare ulterior. Reiau ca e vorba in special de rulaj urban, in aglomeratie unde schimba in continuu primele trepte si le uzeaza. Asa mers mult extraurban, cutia nu are probleme.

Un mic sondaj aici: http://www.motor-talk.de/forum/hast-du-probleme-mit-deinem-6-oder-7-gang-dsg-t4454475.html?page=84&viewResultsOfPoll=8027 Dupa cum se vede este cea mai slaba cutie DSG din cate ofera VW. 60% au avut probleme cu DSG7 vs 32% cu DSG6. Era prima optiune pe care o luam acum 8 luni cand am configurat golful daca nu avea o fiabilitate la pamant.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la ce data o masina se considera model al anului urmator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In concernul VAG din cate stiu de la 1 iunie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Ego - nu vreau sa combat ceea ce spui/ce s-a intamplat pana in prezent; vreau sa subliniez faptul ca avantajele unei automate se simt in zona urbana cu genul de provocari impuse de traficul aglomerat si daca este un lucru adevarat - este o mare problema. Eu personal ma gandesc la cutie manuala atat dpdv al finantelor cat si a regimului de utilizare : afara nu am nevoie de principii automate'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea noul golf de 1.4 tsi. .păreri? Are distribuția pe lant sau curea? merita sa trec de la 1.6 tdi la 1.4 tsi?  Fac în jur de 30 km pe zi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Designer, perfect adevarat ce spui. De asta e si buna cutia automata.

Subiectul de tdi sau tsi este pentru un versus, nu aici. In scurt timp nu va mai fi 1.4tsi, ci 1.5tsi 130 sau 150cp.  30km pe zi inseamna 11.000km pe an, asa ca mai degraba din noile TSI.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/15/2017 at 9:24 PM, Designer said:

IMG-20170315-WA0001.jpg

Dumnezeule, ce jante oribile, zici ca sunt CMS de la turci.

Este la Tess masina? As vrea sa o vad si eu. Au si alte motorizari, de ex diesel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au spus ca ramane un diesel la ei (Tess), cea neagra era 1.4'le 150CP ; cred ca au trimis de la Bucuresti cateva exemplare la plimbare prin toata tara. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!