Jump to content

Golf 7 facelift


Golf TDI
 Share

Postare recomandată

Am vazut si eu la lucru directia asta pe Cupra la momentul respectiv, mi-a placut dar nu pot spune ca m-a dat pe spate. Ca fapt divers directia (in sine) de pe Focus m-a impresionat mai mult. 

Ieri ma uitam pe configurator si detaliile de pe site si am observat ca cel putin in acest moment, Alltrack 1.8 TSI nu figureaza nici in brosura, este prezent doar in variantele 2.0 TDI manuala 150CP si DSG 184 CP. Am crezut ca nu se mai face, dar in Germania vad ca inca este prezent TSI-ul, deci inca se face. Alta chestie vazuta mai usor pe site-ul din DE, noul Alltrack vine cu DSG7 pe TDI in timp ce TSI-ul ramane cu DSG6 in continuare. DSG-7-le umed e misto in teorie, nu stiu daca ar fi ajutat si pe TSI in afara de consum mai mic. Ca si performante la TDI sunt la fel, deci aici pare ca nu aduce vreun plus..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Duceau de dimineata la PBN Golf-ul facelift. Am crezut ca placutele cu "Noul Golf" si celelalte bri-briz-uri le monteaza ei, dar asta venea cu ele gata montate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti! 
Sa inteleg ca LED MID are doar o "jumatate" de design de lumini de zi fata de LED TOP? In pozele de mai sus, asa pare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi culmea ca doar pentru jumătate din luminile de zi sa platesti încă 1000 de Euro, iar restul sa fie identic. LED TOP are in plus si Active Lighting System (farurile probabil urmaresc drumul in viraje stanga-dreapta). Dar ca si look, probabil ca da, aia e singura diferenta, jumătate din luminile de zi pe Led Mid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul lor este de 300-400euro peste cel MID care sunt parte din pachet tehnology

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa o fi, eu m-am uitat doar la preturile din pozele de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/8/2017 at 0:23 PM, dadu said:

Directia progresiva a fos introdusa de BMW acum multi, multi ani. Creste unghiul de bracare direct proportional cu viteza de deplasare.

Ex: daca in parcare rotesti volanul 10 grade, rotile merg si ele 10 grade dar la 100 kmh, 10 grade in volan sunt 30 grade la roti.

Clar?

Nu e deloc clar pentru ca ce descrii tu este fix opusul VW :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este expus in Baneasa Mall un Golf facelift. M-am urcat in el aseara si mi-au placut scaunele in mod deosebit. Pe mijloc au catifea si stateam in ele foarte bine. La fel si pe bancheta din spate. In rest nu m-am uitat prea bine ce versiune de echipare era caci m-am grabit si oricum fetita care statea pe langa ea nu avea habar de masina si motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este directie progresiva activa ca la BMW, care poate varia demultiplicatea in functie de viteza, senzori esp, etc. La Golf directie progresiva inseamna ca demultiplicarea scade/creste cu cat invarti mai mult de volan. Sau altfel spus, cu cat unghiul  volanului creste, rotile vireaza si mai mult. Sper sa ma fi facut inteles. :)

Directia are 2,2 ture din cap in cap.

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine are 2.5 ture din cap in cap fara sa am (din cate stiu) directie progresiva.

Concret, nu folosesc miscari mai ample de 90 grade stanga/dreapta in mare parte din timpul efectiv petrecut in spatele volanului.  :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Impresionante performantele in real life pentru 0-100 fata de timpii oficiali: 5.7s pentru GTI si 4.2s pentru R ! Totusi, chiar asa sa fie ?! :scratch:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea masuratoare e 0 - 60 mph (~96.5km/h). Probabil pana la 100km/h ar fi fost cu 0.2s mai mult.

Nu stiu daca e cazul aici dar e si un joc de marketing in jurul acestei cifre: sunt producatori care pun o cutie mai lunga si ajungi la 100km/h in treapta a 2a si nu mai pierzi timp cu schimbatul treptei si altii care nu fac asta.

 

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu, am scrie eu gresit mai sus, era vorba evident de 0-60mph, dar oricum..rezultatele obtinute ar sugera ca timpii 0-100 km/h s-ar putea sa fie ceva mai buni decat cei declarati oficiali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa a fost si cu pre-fl. Asa a fost si cu Golf 5/6. Intrebarea e daca ei dau timp cu launch control sau nu :)

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este timpul cu LC on. Stiu ca pentru Golf 6 R este un film pe youtube de la Autocar.co.uk cu DSG vs manual in care se masoara timpii si doar DSG-ul este in concordanta cu ce da VW pe 0-100, manuala este pe langa de ex.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu intrebarea: a aflat cineva ce se modifica odata cu MY2018? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre MY2018 am vazut ca se discuta aici

Poate sa-mi spuna cineva daca pentru schimbarea jantelor cu unele de iarna, la golf facelift, trebuie sa se cumpere si senzori de presiune in pneuri?

Modificat de adryan7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are Seat Ateca MY2018 cu Golf 7 facelift MY 2018? MY inseamna model year.

N-am vazut sa existe optiunea de senzori in pneuri la G7 FL. Asadar, nu este in roti, ci modelul basic pe baza de senzor ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi la PBV1

 

IMG_8089.JPG

IMG_8090.JPG

IMG_8092.JPG

IMG_8093.JPG

IMG_8096.JPG

IMG_8097.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumoase foc, mai ales cel albastru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pe un forum francez:
2a95mzc.jpg
Asa ar arata dupa 2 zile de folosire si e vorba de masina personala, nu de test-drive. Exact asta e problema cand faci sa dispara absolut toate butoanele doar de dragul disparitiei. Butonul prin care navigai rapid in piesele de pe SD= gone. In poza este noul Discover Pro. La Discover Media si CM au ramas in continuare cele doua butoane pt volum si scroll. La preFL pe langa butoane, e si ecranul mat. Nu neg ca MIBIII are mai multe functii, merge mai rapid, dar la capitolul de design si utilitate pentru mine nu e un pas inainte.

Farurile mid, nu cele de top au un singur DRL si tot acela devine semnalizare

559247201704Maskgolf27.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, The_Ego said:

Asa ar arata dupa 2 zile de folosire

Nu cumva e " trasa de par" poza aia? Mie îmi pare ca omul si-a pus special fond de ten pe degete la cum se vede. Eu unul sunt sceptic din ce vad in acea poza. Nu e nevoie de 2 zile sa vezi rezultatul, acesta ar trebui sa fie imediat, te joci putin cu degetele pe ecran si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sensul ca 2 zile de cand a fost sters. 

Acest efect se poate vedea si pe orice touchscreen lucios, fara sa fie nevoie de fond de ten.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!