Jump to content

Sfat achizitie VW Jetta


neos
 Share

Postare recomandată

Jetta din 2007 in care sa nu bagi un leu 50K km de acum in colo...sunt de la 7000 de euro in sus sau chiar mai bine.

Nr-ul de kilometrii e mai putin important, decat modul in care a fost intretinuta. Ori pe mana cui a fost.

 

A mea are 85K km, am luat-o ceva mai ieftin -dar deja trebuie sa ma pregatesc de un kit de ambreiaj.Stiam asta dinainte sa o iau, dar pretul a fost OK.

 

Mai pe romaneste: Omul chiar stia ce vinde si la ce bani.

 

Si a mea e zgariata pe toate partile, dar sasiul e drept. Nu e atinsa structura sau chestii de genul.

 

 

Multe din lovituri/zgarieturi le are la parcare/in parcare.

La lovituri a fost schimbat tot elementul de caroserie si revopsit, zgarieturile...au ramas :)

Desi nu grave.

 

In Romania greu sa gasesti masina care sa nu fi fost lovita macar odata in 10 ani.

Chiar si chestii minore.


http://autovit.ro/anunt/volkswagen-jetta-ID7Gg3RB.html#a0ea024790Postez iar, pentru ca nu imi da voie sa editez postul. Am gasit si jetta asta care e si ok la pret. Pareri ? Andrei, o inspectam si pe domnisoara ?

Cere-le sa iti trimita o copie dupa CIV.

 

Daca e firma de Leasinng inca pe el ca proprietar, ai de platit si taxa de poluare. Vreo ~900 de euro.

 

Intre 2007-2009, firmele de leasing nu plateau taxa de poluare ptr masinile noi.

Se platea abia dupa ce masina era trecuta pe numele proprietarului.

 

Nu stiu ce e aia taxa de timbru. Eu stiu de taxa de mediu, nu e specificat nimic de ea :)

 

Mare grija la formulari. Deja imi miros a fi niste mici samsari.

 

Cat despre certificat fiscal, daca nu scrie pe el "ptr instrainare auto" te stergi cu el la ***

 

Si eu personal gasisem masini ok, dar la acte VARZA VARZA VARZA !

 

Mare atentie la hartoage

Modificat de M4V3RiCk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o zi, inca cateva masini vazute.. 

 

Am vazut: 2 jette si 2 octavii II , toate cu motoare de 1.9 si echipari modeste. 

 

preturi de la 4900 la 7200.

 

Prima, o Jetta din 2007 cu rulaj bun dar detinuta de .. oameni mult prea simpli si cu picioarele departe de a fi lipite de pamant. Am vazut-o, inspectat-o, ascultat-o. Usor deranjati de vanzatori am refuzat sa mai facem testul de drum.

Omul cerea 7200, eu i-am oferit tinand cont de devalorizare si starea efectiva a masinii 6500. El a zis minim 6900. Am spus pas din mom ala in mintea mea. Iar masina in sine nu imi inspira nimic personal. Si din spusele lui Adi(neos),am concluzionat ca a fost si el de aceeasi parere. Practic ne-a venit sa plecam in acelasi timp. Masina este aceasta: http://olx.ro/oferta/volkswagen-jetta-ID58EWi.html#78996dc29b

 

Celalate 3 au fost la acelasi vanzator. http://olx.ro/oferta/skoda-octavia-60000-km-ireprosabila-km-garantati-ID5hw8Y.html#e70976aa5b

 

O octavia 2 la 4900 E. 2007, 116.000km. Masina de flota ING. Desi nu prezenta urme de avarii clare (Adi ar fi observat ceva la burta portbagajului), fata fiind intacta, originala, masina afisa martor de airbag. Posibil mufe ceva "deranjate". In schimb, observat pe loc cu motorul pornit si usoare turatii: motorul batea - deci un BXE cu problemele la tacheti, axa - , turbina mieuna bine de tot iar volantul prezenta o bataie relativ usoara. Nu avea nici taxa platita, anvelope de iarna nu avea, distributia era originala si asa mai departe. Am sarit-o.. 

 

A doua octavia, tot ING-ista, 2008, 60.000km. Pret 7200, negociat la un ultim de 6900. Desi distributia era tot cea originala din fabrica, anvelope de vara coapte din 2008. Macar taxa era platita. Ins chimb, fara urme de avarii serioase, avea nevoie de 3 elemente revopsite - fiecare prezentand infundaturi usoare, zgarieturi ori stersaturi.

Cu asta am iesit sa facem si o proba de drum. Motorul, turbina sunau f bine. Volantul nu batea. Insa, motorul nu avea vlaga cuvenita. Passatul de ieri seara cu acelasi motor tragea considerabil mai bine. Tragea asa cum trebuia. Probabil era infundata, condusa prost toata viata ei. 

 

Si maia vea o Jetta, la 6300 ultim pret. Insa am inspectat-o vizual caci bateria era moarta, nu am putut nici macar s-o pornim. Vanzatorul ne-a spus insa ca el crede ca ii bate volantul. Deci necesita kit ambreiaj. Distributia la fel.. si cine stie ce am mai fi descoperit si de am fi putut asculta motorul. 

 

Aparent, nici in 7000+ Euro nu este deloc usor sa gasesti o masina DECENTA. Si sa mai ceri si 7000+ pe masini strambe, cu diverse probleme cand mai au si aproape 10 ani si noi au costat 16-17 mii, mi se pare neobrazare. Ar mai fi 2 Passat-uri B6 2.0 tdi pe care ar fi sa le vedem, dar una e 4motion la 7300 si pe Adi nu prea il incanta ideea de 4motion iar cealalta, la 6900 imi pare cam ieftina. Si proprietarul revine in tara abia saptamana viitoare. 

 

Asta e, vedem ce o fi. Intre timp, Adi va merge sa verifice Passat-ul de ieri in reprezentanta. Sa vedem daca mai prezinta ceva surprize. Ca de mers, mergea bine. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa ii multumesc lui Andrei_Tdi pentru sprijinul acordat, a facut ce trebuia sa faca Dan Barbu si acesta imi lua pe 3 masini 990 lei. Tare bun pe treaba asta, chiar daca nu e domeniul lui de activitate, se vede ca o face din pasiune si chiar se pricepe( btw trebuie sa iti fac cinste, iesim odata, indiferent ca iau sau nu passatul ). De adaugat este faptul ca ultimele 3 masini, cele 2 skode si jetta, sunt vandute de un samsar. Cea  mai ieftina fiind si atinsa frontal, masticul de imbinare la oala fiind reaplicat si se vedea urat rau, plus bataia de la tacheti care era mai mult decat evidenta. Dupa toata treaba de astazi si dupa ce am vazut cum trage acelasi motor dar cu 100k km mai putin, am realizat ca passatul chiar se prezenta mai mult decat decent. Proprietarul chiar mi-a spus ca daca imi place asa mult, ca el poate sa o retina pentru mine, am refuzat politicos si l-am rugat sa imi dea un apel in cazul in care mai apare un ofertant, asta pana joi cand mergem in reprezentanta sa o verificam. Intrebare pentru cei mai cunoscatori ca mine: se poate face o verificare cu testerul sa imi spuna daca a fost umblat la kilometraj ? Din ce stiu eu nu se poate, dar se poate sa ma insel. SI inca ceva: Cine scoate fiscalul din care sa reiasa daca masina are taxa platita sau nu ? Eu stiam ca proprietarul. Ca sa concluzionez, jetta la 7200 si skoda la acelasi pret, nu se prezentau rau deloc, dar pretul cerut de acestia era ciudat de mare. Prost nu e ala care cere, prost e ala care da. Inca ceva, domnul cu prima masina mi-a spus ca are coltul la bara iesit in exterior pentru ca  se scurge motorina pe caroserie si din cauza asta sta asa. Am ramas pur si simplu stupefiat. 

Seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 SI inca ceva: Cine scoate fiscalul din care sa reiasa daca masina are taxa platita sau nu ? Eu stiam ca proprietarul. 

 

Fiscalul e scos de proprietar si numai de proprietar. Vezi sa scrie ptr "instrainare/vanzare auto" nume Auto/tip auto/ VIN -nu fiscalul lui personal din care sa rezulte ca nu are datorii.

 

Eu am patit-o personal la DITL sector 2. M-au trimis la plimbare  zicandu-mi: "Pe de unde stim noi ca a bagat masina la fisc sau nu ?!" 

Si aveau dreptate ! 

 

Multi au dat tepe asa.

 

Odata ce a vandut-o e bine sa scoata si fisa de inmatriculare. Fara ea (fisa de inmatriculare) nu poti inmatricula masina.

Merge si doar cu fiscalul, dupa care faci copie legalizata. Copia legalizata dupa "certificatul de atestare fiscala" tine loc de stampila pe fisa de inmatriculare din partea proprietarului.

 

Certificatul de atestare fiscala e valabil pana la sfarsitul lunii in care a fost emis !

 

Dovada Anaf ca taxa (de poluare) e platita si nerecuperata din partea proprietarului pe luna in curs.

Merge la dosar la inmatriculare. Cu asta dovedesti statului ca nu mai ai de platit inca 800 si ceva de euroi.

 

Cam asta iti trebuie de la proprietar.

 

Contract de V/C preferabil la notar. Dai banii doar in fata notarului.

Odata ce ti-a scris pe talon instrainat catre (proprietarul), ai 30 de zile sa inmatriculezi masina. Asta dupa ce ati facut actele/ s-a platit suma de bani

 

Nu uita de rovienieta daca iesi cu ea din localitate ! Chiar daca inca nu ai inmatriculat-o, e bine sa verifici asta.

Modificat de M4V3RiCk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

certificat fiscal e una;

hartia care atesta faptul ca taxa este platita si nerecuperata este alta.

fiscalul se scoate 100% de vanzator de la directia de taxe si impozite de unde apartine iar hartia privind taxa se scoate de la ANAF. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ii spuneam si eu vanzatorului passatului. Ce spune bossake. El spunea ca nu. Probabil trebuie pus in tema. Baiat rau intentionat nu e..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiscalul il va scoate dupa ce vei cumpara masina.

dupa ce faceti actele de vanzare cumparare. nu are cum inainte. aici trebuie sa fii sigur ca omul e la zi cu impozitele sau alte amenzi, datorii catre stat

 

in ceea ce priveste hartia cu taxa, aici e putin mai complicat,din ce stiu e posibil sa fie scoasa hartia aia doar de cumparator. pentru ca unul din actele pe care trebuie sa le depui ca sa o scoti este un contract de vanzare cumparare.

multi acum 1-2 ani procedau asa: facea un contract la misto intre el si nevasta-sa si nevasta-sa scotea hartia.

hartia scoasa de el sau nevasta-sa oricum nu iti va folosi decat ca si caracter informativ.

 

ca sa inmatriculezi masina, in dosarul de la politie vei avea nevoie de hartie scoasa de catre tine.

Modificat de bossake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiscalul se scoate inainte sa cumpere masina, NU DUPA. 

Altfel probabilitate mare de teapa.

 

Proprietarul poate avea amenzi, datorii, penalitati de mii sau zeci de mii de lei.

Pana nu le plateste, nu inmatriculezi nimic.

 

Si spun asta fiindca m-am ocupat personal de inmatricularea masinii, nu prin firma - acum o luna.

 

Il doare in 14 pe Stat ce datorii ai tu ca virgula cumparator.

Pe ei intereseaza ce datorii are vanzatorul, tocmai ca RADIAZA masina fiscal.

Si statul nu te lasa sa vinzi un bun, pana nu ti-ai platit toate taxele. E metoda "lui" de a te prinde la cotitura.

 

Cum spune si @Bossake

 

Certifical de atestare fiscala il scoti de la DITL (Directia taxe impozite Locale)

Poluare de la ANAF.

 

 

Institutii diferite si multa bataie de cap.

 

Stiu ca la sectotorul 2 dureaza minim 2 saptamani.Vai si amar...

 

Si da, tipul probabil sa nu aiba idee de hartoage. Nimic grav.

Mai usor vinzi o casa, decat o masina in tara asta.

 

Poti scoate si tu poluarea, nu proprietarul. Dar poti merge "pe incredere" ca el nu a recuperat taxa ?!

Cand e vorba de aproape 1000 de euro, numai "pe incredere" nu se merge

 

De aia se cere poluarea de la proprietar -preventiv !

Modificat de M4V3RiCk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ziua de azi, cred ca pare apetisant Passatul de ieri :D

Parerea mea e ca mai usor gasesti Passat 2.0 decit 1.9 sau chiar si Jetta in conditiile care le doresti.

Jetta sunt mult mai putine decit Passat. Mai sunt ceva Octavii...

Poate din cauza ca am eu Passat as inclina mai mult catre unul, dar si inainte sa imi iau masina, stiam clar ca vreau Passat, nu Jetta, nu Octavia.

Ai putea sa iei unul cu motor de 2.0 fara DPF, 1 ax ... diferenta de taxe (impozit, rca) nu cred ca e asa de mare intre 1.9 si 2.0, dar diferenta de putere se simte clar.

 

Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 ax si fara dpf pe 2.0 tdi nu exista. BKP-ul cu injectoare noi e sfant la PD-uri pe Passat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm... BMA ? poate gresesc :)


Ok, atunci cu 2 axe..fara dpf, chiar m-am uitat pe olx si numai pe Bucuresti sunt o gramada de Passaturi intre 5.500-7.000. Pana la urma tot o fi unul ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Passat? Never. :)

 

Cu riscul de a aparea colegul bogdan_ sa faca bascalie de mine, iti spun cu mana pe inima ca sub 6500 passat decent, nu cred ca gasesti. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o concluzionare . proprietarul trebuie sa scoată de taxe si impozite dovada ca nu are datorii si fiscalul pe care sa scrie înstrăinare/ vanzare auto , de la anaf ca are taxa plătită si fișa de înmatriculare. Asta ca sa fiu eu sigur. Banutii ii dau in fata unui notar. Si cam asta tine de el. Legat de prima intrebare cu km? Un raspuns va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine dim masina merge la porche pt verificare, daca totul e ok ii dam bataie.

Modificat de neos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o concluzionare . proprietarul trebuie sa scoată de taxe si impozite dovada ca nu are datorii si fiscalul pe care sa scrie înstrăinare/ vanzare auto , de la anaf ca are taxa plătită si fișa de înmatriculare. Asta ca sa fiu eu sigur. Banutii ii dau in fata unui notar. Si cam asta tine de el. Legat de prima intrebare cu km? Un raspuns va rog.

 

De la proprietar ca sa o inmatriculezi ai nevoie doar de certificatul de atestare fiscala de la DITL unde e el, si dovada anaf (de la ANAF) ca nu a recuperat taxa de poluare.

Contract de V/C la notara, scris pe talon instrainate catre "tine" la date de si atat.

 

Fisa de inmatriculare o poti face si tu la DITL de care apartii cu o copie legalizata la notar ( (e 12 lei tarif  FIX) dupa Certificatul de atestare fiscala din care sa reiasca ca masina bla bla vin bla bla se instrainineaza/vinde.

Originalul intra la dosar la politie.

 

De multe ori la DITL -ptr fisa de inmatriculare nici nu iti trebuie copie legalizata , ci doar o copie pe care scriu cei de la taxe conform cu originalul. 

Depinde peste ce acritura dai.

 

Referitor la masina si strict parere personala -si chiar sunt nevoit sa te informez cu asta.Dai o gramada de bani si trebuie sa stii despre ce e vorba

 

Banuiesc ca esti constient de faptul ca 1.9 BXE 105 cp are GRAVE probleme de proiecatere !

Axe cu came distruse, cuzineti care creaza probleme, biele iesite prin blocul motor. Nu suna prea bine, nu?

 

Eu mi-am cam luat teapa aici -luand  o Jetta 1.9 BXE, dar macar am dat 6000 de euro pe ea si cu 84K, carte service la zi, etc.

Am luat-o tocmai din Baia Mare, omu statea la vila si conducea un BMW X6 ultimul model -inginer petrolist.

Deci nu statea de magarii -asta a contat mult cand am decis sa o iau totusi.

 

Deja ma pregatesc ptr un kit de ambreija, schimbat cuzineti -poate si o axa cu came noua. 1000 de euro ca popa !

 

 

Acum gandeste-te, merita un Passat din 2007, cu cod motor BXE ?FIx motorul problema?

 

Problemele nu se manifesta chiar imediat, dar in 1 luna maxim 2 constati ca trebuie sa mai bagi 1000 de Euro lejer in ea.

Si uite cum ajung la 8000 de euro, ptr o masina cu dublu km fata de a mea.

 

Merita?

 

Tu decizi.

 

Sincer, cauta un 2.0, sau un 1.9 dar alt cod motor. 

 

PS: Daca Passatul e 1.9 BLS (blue motion), BKC sau BKM si e ok treaba...

Poti sa-l iei.

Modificat de M4V3RiCk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLS-ul tot BXE este dar cu DPF.

 

Stiu, dar n-am auzit de BLS cu biele iesite prin blocul motor. BXE-uri, fara numar !

Mai ales pe Octavia 2. Dar nici Seat ori VW n-au scapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BXE nu are probleme multe din cauza motorului ci din cauza numarului mare de vanzari si a faptului ca sunt multi care cred ca e motor sport

eu am doua BXE in familie, 135 si 125 mii km si merg excelent, fara nici o problema

problemele apar la cei care cumpara masina cu 400 mii km dati inapoi la 150 mii km sau la cei care trag de ele de parca ar fi Ferrari

si chiar si asa, problemele sunt foarte rare raportat la numarul de masini vandute cu acest motor care e cel mai vandut motor din Europa

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m4v3rick, un motor care da semne de probleme interne il percepi usor la vizionare. Nu apare bataia tipica brusc, intr-o luna 2 cum ai spus. Sau 1-2 mii de km. 

 

Faptul ca ti-ai luat teapa arata faptul ca nu ai stiut cum sa investighezi corespunzator masina la vizionare. 

 

Cu exceptia cazurilor in care proprietarii f atenti au avut mare ghinion si le-au "plesnit" motoarele - ffff rare - majoritatea BXE-urilor problematice au ajuns acolo datorita exploatarii si mentenantei proaste. Tocmai de aia, 90+% din cazurile de masini cu BXE ale caror motor bate, de reguloa bat si multe altele si amsinile nu se prezinta foarte bine, atat tehnci cat si estetic, atat la interior cat si la exterior. 

 

Cum romanii vor diesel ca "consuma putin" si cum multi proprietari fac schimburile de ulei ANUAL (indiferent de rulajul efectuat in cele 12 luni - unele ajungand si la 25-30.000) si umbla cu distributiile originale chiar si 8-10 ani, nu ar trebui sa mire pe nimeni!

 

Cum justifica acestia modul lor de ingrijire? Simplu, iti dau citate din cartea masinii:

 

"Pai cum? In carte scrie ca distributia se face la 150.000km! "

"Pai cum? In carte scrie revizie periodica anuala, de ce trebuie s-o fac la 6 luni?" 

 

Aparent nimeni nu intelege ideea din spatele formularilor ce inlud cuvantul dubios "SAU". 

 

Daca la distributie cartea spune 150.000km SAU 5 ani, omul considera ca distributia nu are rost sa o schimbe daca masina are 120.000 si 9 ani. Ca asa scrie cartea! Oricat le-ai justifica si oricat de mult se va vedea ienvitabil pe fata ta mahnirea creata de prostie, indiferenta si ignoranta, ei tot vor argumenta ca asa spune "biblia" din torpedou. Mai ca iti rad si in nas ca esti atat de prost si nu intelegi ce spune de fapt cartea.

 

Iar un om care umbla cu distributia neschimbata 8.9,10 ani la masina este cat se poate de clar ca acel om nu are pic de habar despre ce inseamna aia o masina ori pur si simplu i se rupe. Dar ma doare mintea cand icnerc macar sa inteleg cum pot unii sa-si bata joc de banii si de siguranta lor. 

 

Asadar, lasati deja MIT-ul asta urban cu BXE-ul, plimbat din gura-n gura de toti habarnistii. Undeva este si un sambure de adevar, dar mai departe, realitatea este cea expusa de catre mine mai sus. Inclusiv de bogdan_. 

Asa cum s-a facut si cu BKP-ul acum cativa ani si acum multi nu stiu cum sa mai puna mana pe unul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema se manifesta doar in oras, in trafic bara la bara.

Nu stiu daca bataia e de la volant sau mai are si altceva.

De volant stiam de cand am luat-o -dar am zis ca nu e mare paguba un kit de ambreiaj.

 

Cat am venit cu ea de la Baia Mare pana in Bucuresti, nu am avut nici o problema.

Nu sunete ciudate, nu nimic.A tras ok.

 

Consumul a fost unul record - 4.8% ! N-am mers de loc subturat, venind si de pe benzinar si fiind obisnuit sa tin masina in ture.

In Bucuresti imi ia si 12%, pe gerurile astea cu motorul rece.

 

Acum sper sa nu am probleme cu axa cu came (daca era ceva, nu cred ca mai aveam consumul asta).

In fine, raman cu speratul.

 

Sincer nu as mai lua BXE a doua oara -deh nu am citit inainte pe aici.

Toti lauda masinile, dar nimeni -absolut nimeni, nu prea zice ce probleme are.

 

 

Ca idee doream Honda Accord 2.0 bezina 2007, dar ofertele se numara pe degetele de la o mana.

 

Jetta a fost a doua optiune.


m4v3rick, un motor care da semne de probleme interne il percepi usor la vizionare. Nu apare bataia tipica brusc, intr-o luna 2 cum ai spus. Sau 1-2 mii de km. 

 

 

 

Daca la distributie cartea spune 150.000km SAU 5 ani, omul considera ca distributia nu are rost sa o schimbe daca masina are 120.000 si 9 ani. Ca asa scrie cartea! Oricat le-ai justifica si oricat de mult se va vedea ienvitabil pe fata ta mahnirea creata de prostie, indiferenta si ignoranta, ei tot vor argumenta ca asa spune "biblia" din torpedou. Mai ca iti rad si in nas ca esti atat de prost si nu intelegi ce spune de fapt cartea.

 

Iar un om care umbla cu distributia neschimbata 8.9,10 ani la masina este cat se poate de clar ca acel om nu are pic de habar despre ce inseamna aia o masina ori pur si simplu i se rupe. Dar ma doare mintea cand icnerc macar sa inteleg cum pot unii sa-si bata joc de banii si de siguranta lor. 

 

Asadar, lasati deja MIT-ul asta urban cu BXE-ul, plimbat din gura-n gura de toti habarnistii. Undeva este si un sambure de adevar, dar mai departe, realitatea este cea expusa de catre mine mai sus. Inclusiv de bogdan_. 

Asa cum s-a facut si cu BKP-ul acum cativa ani si acum multi nu stiu cum sa mai puna mana pe unul. 

 

 Am citit inclusiv pe forum-uri de afara, din pacate nu la timp.

Sunt destui oameni inclusiv aici pe forum care au patit-o si cu ulei schimbat la 8000 de km, distributie schimbata in timp, etc etc.

 

Curea de distributie?! Aia se rupe sau nu se rupe. Sare de la punct sau nu.

Iti sare un dinte,ai terminat motorul. Period.

 

Nu acum face, acum nu mai face.

Modificat de M4V3RiCk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In loc sa ne tot certam si sa ne contrazicem, pentru ca o dam in offtopic si pe urma moderatorii o sa isi faca treaba, eu zic sa ramanem la discutii concludente. Degeaba unii pe forum au intentii bune, dau sfaturi bune pentru au cat de cat habar despre o masina si sunt constienti de ce presupune o exploatare/intretinere corecta, pentru ca mereu vor fi restul de 80-90% care vor stii mai bine si vor face cum vor ei (adica cum ii taie capul).

Pana la urma este vorba aia..."cum iti asterni asa dormi", deci haideti sa ii lasam pe fiecare sa faca cum vrea. Singura parte proasta este ca o persoana X care nu le prea are cu masinile, la un anumit interval de timp o da de gard si pe urma intra pe forumuri si se apuca de dat sfaturi ca ce proasta este masina X, ca ce probleme majore a avut cu masina Y si asa mai departe. Dar nu tine sa precizeze modul in care a exploatat masina si care au fost cauzele care au dus la respectivele defecte pentru care ajunge sa blameze o anumita componenta sau poate intreaga masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios cate sute de mii de masini au fost vandute in romania cu motor BXE. ala prost de care toti vorbesc. Cum am mai spus, eu stiu personal de 2 masini cu motor bxe una are peste 300k km si alta 230k km. Ambele masini in cadrul unei firme, deci exploatare cat cuprinde si niciunul nu miauna ca ar avea ceva la motor, doar egr ca na , e Bucuresti. Asta e marea problema la unii oameni, daca pe mizeria aia de carte de service scrie ca le are facute la x service, aia sunt frate. De parca nu pot sa pun o stampila si eu, poti sa dai 50 lei spaga si iti fac baietii la stampile cate vrei. Chiar asa crezi ca la ei nu e foamete? Plus ca bataia aia nu apare asa brusc si urmatorul metru gata a trecut biela prin motor. Motorul iti da semne, iti spune ca are ceva. Dar si asa eu sunt de parere ca acele probleme apar de la lipsa de ulei( cati din cei care au avut probleme stiu unde e busonul pt ulei ? ). Vindem teren si ne luam masina, lasa ca ii fac revizia acasa si ii cumpar ulei de la nea care vinde si castraveti ca scrie pe el Castrol. In Rusia a fost gasita o fabrica de ulei contrafacut si reproduceau toate marcile ( cu nume ). Ce credeti ca nu a ajuns si la noi acel ulei ? Daca te apuci acum sa ii spui unui nea cu basca in cap ca el trebuie sa ii puna ulei de PD, ca nu merge orice ulei si ca trebuie sa aiba anumit indicativ, il doare pe el in 14, mai degraba pune ceva mai ieftin si de restul banilor isi cumpara niste huse, sa arate asa frumos la interior. Cati din cei care au diesle stiu cum sa exploateze corect acel motor ? Noi am invatat pe Dacia ca la 2000rpm se schimba asa ca aia e turatia la ce schimba. Eu personal am fost la mare cu cineva, a intrat in depasire cu 60km/h si a dat treapta a 5a, ca asa stie el ca se da superioara. Si cand i-am spus ca ii dai treapta nr 3 si scoti pistoanele prin capota a spus ca sunt nebun, ca doar e mai importanta masina ca viata noastra. Din partea nu puteti decat sa ii creati o imagine proasta acestui motor, poate mai ajunge la urechile unui destept si se gandeste sa o vanda repede ca o sa il lase motorul, asa poate mai scade si piata. Si eu eram putin circumspect cand am citit ce se poate intampla la acel motor, dar daca aprofundezi putin situatia o sa vezi ca nu e chiar asa. Si daca iti duci masina in reprezenta, aveti siguranta ca aia sunt mai breji? Nu sunt aceiasi mecanici din colt ? Cand am lucrat in service am facut test cu o turbina pe un audi, am trimis masina la ei cu turbina moarta si am dat cu creta pe suruburi. Masina  stat 2 sapt la ei si dupa au adus masina si au taiat o factura cu multe cifre,turbina era neatinsa. Fiind si masina sefului, s-a dus peste ei si surpriza, dupa scandal , cand am fost prinsi cu mata in sac au reparat masina si au facut discount la reparatie.

Modificat de neos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@neos: Te-ai razgandit ? In urma cu 2 saptamani spuneai ca nu iei BXE nici batut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris putin mai sus, ca si eu eram ceva speriat de acest motor, dupa cele citite pe net, dar dupa ce am vazut mai multe masini cu multi km si fara probleme, mi-am dat seama ca alea sunt cazuri izolate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfat achizitie vw jetta, sa ma anunti si pe mine daca tu esti la subiect.

eu ti-am scris mai sus la subiect si repet

am abut Jetta 1.9TDI BXE si am fost multumit de ea, nu am avut nici o problema cu motorul nici pana sa o vand si nici acum nu are nici o problema pt. ca am vandut-o la cineva din familie

acum are 135 mii km, are 9 ani si nu da nici un semn ca ar fi probleme la motor de nici un fel si cureaua de distributie e cea originala si asa va ramane pana cand o sa apara 150 mii pe bord

am scris mai mult de distributie pt. ca aparuse ideea daca nu se schimba la 4 ani atunci cresc sansele de a se strica motorul ceea ce e de doua ori fals si am scris de ce

initial nu voiai BXE dar dupa ce ti-au spus multi ca sunt motoare bune ai inceput sa nu mai fugi de ele, eu am doua BXE in familie si sapt viitoare o sa cumpar Golful BXE din familie ca a doua masina

iti recomand Jetta BXE si ca fost proprietar si ca viitor proprietar de asa ceva dar neaparat masina adusa din afara si nerulata la noi chiar daca are dublu km e mai putin uzata

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!