Jump to content

Probleme instalatie spalare faruri


mariusbtc
 Share

Postare recomandată

Salutare si la multi ani dragi forumisti !

 

Deschid acest topic intrucat a venit iarna si au inceput sa apara si problemele cu inghetul.....(mai mult sau mai putin suprinzator).

In cateva cuvinte, duzele ce ies din bara si spala farurile o data la 5 actionari ale manetei mi-au ramas blocate in exterior ( cel mai probabil de la temperaturile f scazute ). Am incercat sa le imping usor in interior si pana la urma au intrat la loc singure ....in orice caz nu este normal, intrucat platesti extra pentru pachetul de iarna ( duze incalzite, etc etc , vrajeli ).

 

Se mai confrunta sau s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? Ce solutii aveti ?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fix la asta ma uitam când a apărut postarea. [emoji4] Aceeași problemă o am si eu acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal mi se pare innaceptabil ... am masina din iunie si la primul test mai dur al vremii ...au inceput sa se blocheze ba duzele de spalare a farurilor, ba cele de spalare a parbrizului ( care se vor incalzite ) ...iar in rezervor am lichid de iarna ce "rezista" la -35grade ( 3L la 28 de lei Auchan ) ....de mentionat

Modificat de mariusbtc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

La cat de rece este in ultimele zile este mai bine sa aveti grija sa comutati din Auto sau ON pe OFF la blocul de lumini. Astfel nu mai splati si faruri ci doar o sa curatati pe parbriz (aseara am facut inclusiv pe intuneric bezna gestul dar il faceam la semafor sa nu par nebun ca merg fara lumini la ora aia).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cat de rece este in ultimele zile este mai bine sa aveti grija sa comutati din Auto sau ON pe OFF la blocul de lumini. Astfel nu mai splati si faruri ci doar o sa curatati pe parbriz (aseara am facut inclusiv pe intuneric bezna gestul dar il faceam la semafor sa nu par nebun ca merg fara lumini la ora aia).

Tocmai iarna este mai multa nevoie de spalatori la faruri..

La noi a ramas cel din stanga iesit, VW CC 2010, apoi vad ca s-a retras. Si da, lichidul era inghetat cand a ramas pe afara. Care e legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

La cat de rece este in ultimele zile este mai bine sa aveti grija sa comutati din Auto sau ON pe OFF la blocul de lumini. Astfel nu mai splati si faruri ci doar o sa curatati pe parbriz (aseara am facut inclusiv pe intuneric bezna gestul dar il faceam la semafor sa nu par nebun ca merg fara lumini la ora aia).

Tocmai iarna este mai multa nevoie de spalatori la faruri..

La noi a ramas cel din stanga iesit, VW CC 2010, apoi vad ca s-a retras. Si da, lichidul era inghetat cand a ramas pe afara. Care e legatura?

 

cred ca se intampla ce suspectam eu in postul de mai sus .......duzele au iesit ...au asteptat sa scuipe ceva lichid ( inghetat ) si au ramas asa.....e doar o banuiala, nu am nicio certitudine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, foarte probabil; sper să-și mai și revină…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

degeaba lichidul rezista la -35 grade, in sectiunile mici ingheata si la -10 grade. Eu am Motul Classic vision , -20 grade si nu a inghetat nici duzele, nici spalatoarele. dar pe parbriz ingheata dupa ce trec stergatoarele peste solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca puneti lichid de iarna si mai este din cel de vara pe instalatie si pana acum nu ati actionat spalatoarele de faruri, nu este logic de ce ingheata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu incep inca din septembrie sa bag lichid de iarna.

 

Am patit-o de atatea ori cu mai multe masini hatchback incat m-am invatat minte. La stropitoarea spate e si mai delicata treaba pt ca furtunul pana acolo e lung si se consuma greu lichidul.

 

La spalatoarele de faruri se mai adauga o problema care nu tine nici de lichid, nici de faptul ca duzele sunt sau nu incalzite. Apa care se topeste de la zapada ingheata pe bara si poate defecta mecanismul daca acesta este fortat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu mecanismul stropitoarelor de faruri nu are motorase ci se bazeaza exclusiv pe presiunea lichidului de spalare; daca nu este asa si sunt motorase va rog sa ma corectati si sa prezentati mecanismul. Altfel, daca iarna lichidul de spalare ingheata atunci ori nu iese de tot stropitorul ori iese si nu mai intra, e normal. De aceea la masinile cu spalatoare de faruri se recomanda folosirea unui lichid de spalare de iarna pe care scrie ca rezista la -30 grade.

 

Referitor la duze incalzite, stie cineva daca duzele incalzite sunt doar cele pentru parbriz sau sunt incalzite si cele de faruri? Mai este vreun element incalzitor si in alta parte, de exemplu in rezervorul de lichid de spalare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezervorul de lichid parbriz nu ar avea niciun sens sa fie incalzit. Daca e sa inghete pe undeva ingheata furtunasele si duzele.

 

Apoi daca este ceva blocat si pompa baga presiune => ceva trebuie sa cedeze: De cele mai multe ori se desface un furtun. Daca nu s-ar desface si pompa nu ar stii sa se opreasca singura probabil ar crapa pompa si ar fi mai nasol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu mecanismul stropitoarelor de faruri nu are motorase ci se bazeaza exclusiv pe presiunea lichidului de spalare; daca nu este asa si sunt motorase va rog sa ma corectati si sa prezentati mecanismul. Altfel, daca iarna lichidul de spalare ingheata atunci ori nu iese de tot stropitorul ori iese si nu mai intra, e normal. De aceea la masinile cu spalatoare de faruri se recomanda folosirea unui lichid de spalare de iarna pe care scrie ca rezista la -30 grade.

 

Referitor la duze incalzite, stie cineva daca duzele incalzite sunt doar cele pentru parbriz sau sunt incalzite si cele de faruri? Mai este vreun element incalzitor si in alta parte, de exemplu in rezervorul de lichid de spalare?

Buna observatie si logica ! M-am interesat si asa am inteles si eu - duzele de faruri functioneaza exclusiv pe presiunea jetului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incalzire exista doar in duzele de la parbriz si asta ca sa nu inghete, nu de altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la duze incalzite, stie cineva daca duzele incalzite sunt doar cele pentru parbriz sau sunt incalzite si cele de faruri? Mai este vreun element incalzitor si in alta parte, de exemplu in rezervorul de lichid de spalare?

 

Asa cum bine zice Cristi, doar duzele de la parbriz pot fi incalzite, in plus la masinile cu spalator de faruri mai exista o pompa aditionala fix pentru circuitul spalatoului (cel putin asa este la masina mea).

In rest nu sunt alte diferente din ce stiu eu.

Modificat de anorganix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare, am si eu o problema cu spalatoarele pt. faruri ies normal, nu sunt blocate, dar nu stropesc.

Modificat de meff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema, a trebuit sa insist, probabil nu avea lichid de spalare pe circuitul care duce la faruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Dumitrescu Mihai

Salut,

Am cumparat un Golf 7 Variante 2016 1.6 TDI DSG 110 CP. Am o problema cu spalatoarele pentru faruri. 

Ies normal, jeturile sunt normale si actioneaza de 2 ori dupa care cand sa intre la loc in bara unul ajunge pana la capac, dar tot mai ramane putin pe afara, iar celalalt ramane in proportie de 80% afara si se aude scartaind usor, intrand , dar la un moment dat se opreste ramanand cam 30-40% afara. 

Am incercat cu spray cu silicon, in momentul cand am pulverizat pe brat au intrat automat la loc, am repetat spalarea si prima data au intrat la loc normal dupa care iar au ramas blocate in pozitiile descrise mai sus.

Am mai avut spalatoare si pe alte masini, dar e prima data cand intalnesc asa ceva. Se curata? Se ung cu ceva anume? Sau pur si simplu se inlocuiesc?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau calcificat pistonasele si diuzele de la solutie proasta de parbriz, sau mai rau sa folosit apa-chioara  (raman blocate in pozitia deschis sau semi-deschis datorita presiunii din instalatie)... repararea si inlocuirea va fi provizorie si costisitoare ~500lei, este necesara decalcifierea instalatiei complete cu detratant si grija la duze sa fie demontate atat cele din bara, capota fata si eleron/lampa frana pentru a nu le bloca complet cu ''nisipul din instalatia contaminata. Sigur vei spune ''da dom-ne' am folosit doar jet-x de la omv si tot sau stricat'' si capacelul ala albastru ca sa nu intre ''gandaci si pesti'' in instalatie a fost pus la loc de fiecare data?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Va salut! Imi puteti spune care este siguranta de pompa de spalare a farurilor? Golf 7 1.6 tdi din 2016. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

M-am trezit azi ca stropitorul de faruri de pe partea stanga iese, isi face treaba si nu mai intra la loc singurel, trebuie sa il imping eu usurel. Aveti idee daca pot eu rezolva aceasta problema cumva? Sa ii dau cu ceva pentru curatat gen (cand e iesit afara) ? Garantia o acoperi si aceasta chestiune - desi nu cred ca trebuie inlocuit, el functioneaza, trebuie doar rezolvata retractarea in lacasul lui.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un WD40 sau ceva vaselina siliconica ar trebui sa fie de ajuns 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva ori a ramas afara stropitorul stanga si a trebuit sa-l bag la loc manual. Am facut programare si Joi merg la garantie. Intre timp e perfect, nu mai iese/stropeste nici unul :))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Dupa ce am citit postarile voastre m-am hotarat, o sa dezactivez spalatorile de faruri cu obdeleven ... si gata... nu mai stau cu stresul de a ingheta ...sau sa ramana pe afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!