Jump to content

Furtun spalator haion / parbriz


yuk
 Share

Postare recomandată

Are cineva instructiuni mai clare/poze pentru demontarea ornamentelor?

Am scos clapa de rabatare, am desfacut surubul de sub ea, am tras de ornamente, dar nu vor sa se desfaca. Mi-e frica sa nu raman cu bucati de plastic in mana. 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Tocmai ce am rezolvat si eu furtunul care spala hayonul. Am facut si ceva poze (sper sa fie suficient de mici sa intre aici). Am avut furtunul retezat langa balamaua hayonului. Degeaba am incercat sa-l repar, nu a tinut la presiune lipitura. Asa ca am hotarat sa-l schimb. 

Am luat furtun de retur motorina si merge brici.

Dar pana sa-l inlocuiesc...am muncit pe rupte:

- demontat capitonaj hayon;

- demontat capitonajul de langa geamul dreapta spate;

- demontat lateralul dreapta am banchetei;

- demontat protectia laterala dreapta spate ( cea dintre stalp si cheder).

In principiu toate merg scoase relativ usor, prin tractiune...dar atentie sa nu le rupeti/pierdeti "bradutii de metal" care asigura prinderea de caroserie.

Este nevoie de atata munca pentru ca nu aveti acces la swich-ul de furtun carevse afla la jumatatea geamului dreapata spate.

P.S.: multumiri celor care au scris aici si m-am putut orienta dupa detaliile prezentate.

Detalii poze pe whatsapp la 0761658474. Pozele sunt prea mari sa le atasez. Daca reusesc sa le reduc dimensiunea le voi atasa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut! Am o problema cu stergatorul si stropirea lunetei care nu functioneaza. Singurul moment cand functioneaza stergatorul spate este atunci cand sun pornite cele de pe fata si bag cutia de viteze in R. Masina este un passat b7 2011. Daca ma poate ajuta cineva cu aceasta problema. Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari,

 

Am reusit si eu sa schimb furtunul cu pricina. Am schimbat-o toata, din portbagaj pana la motorul de stergator. A trebuit sa schimb si un piciorus al mufei albatre ca era complet corodat. Aia am scos-o de la o alta mufa cu ce am ramas de la dezmembrarea unui basat B5 de acu 10 ani.

Va multumesc tuturor care m-au ajutat la problema mea.

La Multi Ani.

 

Cu respect,

B.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut colegi

Dupa ce am rezolvat problema cu inlocuirea fortunului de la spalatorul lunetei la masina unui prieten, a venit si randul meu, numai ca problema mea este cu futunul de la spalatorul parbriz. Mai precis s-a sectionat intre capota si grila de aerisire. Pentru moment am facut o "tiganie" cu un termocontractant care nu stiu cat va rezista.

Din ce am vazut pe o schema exista mai multe mufe "rapide" pe traseul furtunului intre stropitori si rezervorul de apa. Ce nu am putut sa i-mi dau seama din schema este pozitionarea acestor mufe. Ma poate ajuta cineva cu o schena sparta, sau cu pozitionarea primei mufe?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca spatiul permite, unde s-a rupt poti taia si pui o supapa

VDO 246-063-012-001G

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea supapa pusa chiar de unde s-a rupt furtunul face mai mul;t rau, ca nu mai este flexibil in acea portiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se va tăia în alte zone, unde nu se mișcă furtunasul, se folosesc cuple și se prelungește. Nu cred ca mai ai cuple între vas și capota, pana în stropitoare. O sa îți verific cand am acces la Elsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin, eu am gasit ceva in ekta dar nu da cum este pozitionat traseul. Acolo apare ca ar fi 2 sau 3 mufe de cuplare intre vas si stropitori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am reusit si eu sa schimb furtunasul de la haion cu unul siliconic de vacuum, multumita indicatiilor si pozelor lui @addx3100 si pe aceasta cale vreau sa ii multumesc. De asemenea, daca este cineva prin Iasi care va avea aceasta problema, ma poate contacta daca are nevoie de ajutor si in limita timpului disponibil il pot ajuta cu mare drag. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Furtunul care intra in diuzele de spalare a parbrizului s-a rupt complet in zona in care el flexeaza de fiecare data cand se deschide/inchide capota.

Aveti idee cum as putea rezolva problema cat mai simplu?

Pe net sa gaseste furtunul repectiv doar a rola de 10m si costa in jur de 100 lei. Pe de alta parte ma gandesc poate exista kituri de reparatie (innadire) sau poate exista si alte furtune de la alte marci de masini care sa fie compatibile cu cel de la Passat.

Astept pareri sfaturi.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista kit original, mergi la un magazin de piese și verifica 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/22/2016 at 12:55 PM, yuk said:

nu am . Scuze! stergatoarele se ridica numai cand cheia este in contact in pozitia 1 (adica cea mai scoasa inspre exterior)

 

stergatoarele se ridica si fara cheie in contact, apasand o data maneta, se poate vedea procedura exacta in filmuletul cu numarul 2:

https://www.carcarekiosk.com/video/2012_Volkswagen_Passat_S_2.5L_5_Cyl._Sedan_(4_Door)/windshield_wiper_blade_front/replace_wiper_blades

pt a se cobori la loc, cred ca singura solutie e activarea lor normala ca pentru a le folosi pe ploaie.

Modificat de Manuel N.
Fara cheie in contact se ridica doar dupa ce scoti cheia.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
On 1/5/2016 at 8:14 PM, yuk said:

Am rezolvat, desi instalatia vine in cateva zile si este ieftina, am cumparat 3 ml furtun retur de motorina (cu insertie in el) interior ~ 2,5mm si am facut legatura intre mufa rapida de la stergator si cea de la jumatatea geamului lateral spate dreapta . Totul functioneaza ok, nu se mai dezamorseaza si nu mai curge. In burduf erau 2 sparturi noi si una reparata profesional, eu reparasem numai una dintre cele "proaspete" (cu banda ca romanu') Sa feresti plasticele alea fara sa strici este o adevarata aventura. Becul din plafonul portbagajului tot nu am reusit sa il fac sa mearga, switch ul din broasca pare ok (piuie aparatul) cred ca problema este in alta parte.

Salut! Spune-mi te rog cum ai ajuns la imbinarea de sub geamul lateral dreapta spate ca acel plastic pare prins in cuiul in care se blocheaza bancheta. Prin portbagaj pare a fi imposibil de dat jos capitonajul fara a demonta jumatate de portbagaj. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se demontează, nu ai cum altfel. Scoți și acel cui... Etc.. Și jumătate de portbagaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 9/2/2018 at 2:42 PM, addx3100 said:

Salutare!

Tocmai ce am rezolvat si eu furtunul care spala hayonul. Am facut si ceva poze (sper sa fie suficient de mici sa intre aici). Am avut furtunul retezat langa balamaua hayonului. Degeaba am incercat sa-l repar, nu a tinut la presiune lipitura. Asa ca am hotarat sa-l schimb. 

Am luat furtun de retur motorina si merge brici.

Dar pana sa-l inlocuiesc...am muncit pe rupte:

- demontat capitonaj hayon;

- demontat capitonajul de langa geamul dreapta spate;

- demontat lateralul dreapta am banchetei;

- demontat protectia laterala dreapta spate ( cea dintre stalp si cheder).

In principiu toate merg scoase relativ usor, prin tractiune...dar atentie sa nu le rupeti/pierdeti "bradutii de metal" care asigura prinderea de caroserie.

Este nevoie de atata munca pentru ca nu aveti acces la swich-ul de furtun carevse afla la jumatatea geamului dreapata spate.

P.S.: multumiri celor care au scris aici si m-am putut orienta dupa detaliile prezentate.

Detalii poze pe whatsapp la 0761658474. Pozele sunt prea mari sa le atasez. Daca reusesc sa le reduc dimensiunea le voi atasa. 

Poti sa imi trimiti pozele ? Ai avut probleme cu mufa albastra ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare,
dupa o noapte cu 0/-1 am fortat spălarea parbrizului(eu avand lichid de vara) Problema este ca atunci cand activez maneta sa spal si hayonul vine apa si pe cele 6diuze din fata. Ce poate sa fie? Eroare, sau funcționează ambele motorase?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un singur motor doar inverseaza rotatia, daca nu isi revine ..pompa noua 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare

Ieri dimineata m-am trezit ca nu mergeau stropitorile la parbriz si nici cele de la faruri(la a 5 cea apasare cu faruruile aprinse trebuie sa intre). Nu se auzea nici pompa ,nici nimic. Dupa niste drumuri in oras cele de la faruri si-au dat drumul. Mai greu la inceput, parca era blocat undeva lichidul , desi e de iarna si restul in bidon in portbagaj  era perfect lichid. Insa la cele de parbriz nu se aude nimic. Aveti idee de la ce e? La prima impresie s-a parea ca nu intra curent in pompa/motoras ce este din moment ce nu misca nimic, nu se aude nimic.

Multumesc frumos

 

Modificat de Ionescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A inghetat. Verifica sigurantele daca nu s-a ars camd le-ai fortat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Dupa ce in urma cu un an si jumatate am inlocuit furtunul care spala haionul, acum ma confrunt din nou cu aceeasi problema caci am observat ca in coltul din spate dreapta este umed dupa actionarea spalatorului de luneta.

Intrebarea ar fi ce furtun sa folosesc acum? tinand cont ca cel original m-a tinut numai un an jumate! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CEl cauciucat si cuplele de imbinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Emi99 said:

Salutare,

Dupa ce in urma cu un an si jumatate am inlocuit furtunul care spala haionul, acum ma confrunt din nou cu aceeasi problema caci am observat ca in coltul din spate dreapta este umed dupa actionarea spalatorului de luneta.

Intrebarea ar fi ce furtun sa folosesc acum? tinand cont ca cel original m-a tinut numai un an jumate! 

Eventual ceva siliconic, de calitate. Din pacate, se pare ca au dat gres cu furtunele oem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa pun tot original, am gasit un cod de tub care nu ar fi gofrat ca cel de data trecuta (2D0955962).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala este cel de care spuneam, mai trebuie sa gasesti codurile cuplelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!