Jump to content

Furtun spalator haion / parbriz


yuk
 Share

Postare recomandată

@Emi99 si ceilalti colegi care vor sa mearga pe OE de astea aveti nevoie

Furtun.jpg.1861684c5dfd4bf014b6dba2892064a8.jpgMufe.jpg.6bda992b79331934867649cccaa70d15.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul gofrat nu tine perioada lunga, se inlocuieste cu cel cauciucat si se monteaza cele 2 cuple, deci codurile necesare sunt urmatoarele :

furtun: 2D0955962

Cuple 2 bucati : 5J0955871B

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aoleo Cristi si mie mi-ai pus din ala original gofrat. Sa cumpar preventiv cauciucat sa il am?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am si eu cauciucat, pe atunci nu stiam de el. DAR eu cred ca minim 2 ani nu o sa ai probleme cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca este o problema cu furtunul gofrat (care se foloseste de foarte mult timp pe toata gama VAG)  ci inclin sa cred ca este o problema cu cinematica ansamblului din zona respectiva pe acest model.

Oricum am comandat furtun 2D0955962 impreuna cu 1J0955875R/1J0955875P. O alternativa la ce a mentionat colegul Dyngo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cinematica e aceesi ca la b6 variant...la care nu se rupea. Probabil au schimbat reteta....sau producatorul. Si la golf 6 se intampla, la golf 5 nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate si finisajul tablei pe acolo e un pic mai... ieftin. Bine macar ca e problema cunoscuta cu rezolvare relativ lejera.

Problema este doar ca se observa in general doar cand au corodat pinii din mufa si apar scurtcircuite aberante (pt care unii au schimbat broasca hayon degeaba...)

Totusi, prin fantele plasticului spate se cam vede tabla, ma intreb daca nu s-ar putea imagina un sistem de testare umiditate acolo, gen stropit de la maneta apa pe hayon si apoi introdus prin fantele alea niste bucati lungi si subtiri de hartie care sa poate apoi arata daca exista apa pe acolo?

O verificare o data la 3-4 luni cred ca ar fi suficient. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar verificarea ajuta. Nu are legatura cu finisajul tablei, sunt aceleasi caroserii....in aceea zona...B6/B7, Golf 5/6. Au stricat reteta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul este bine izolat, plus ca el este intr-o camasa elastica de nylon, foarte rezistent, deci nu are cum sa il taie cineva, este casant si de asta nu mai rezista la atatea indoituri.

18 hours ago, Emi99 said:

Eu nu cred ca este o problema cu furtunul gofrat (care se foloseste de foarte mult timp pe toata gama VAG)  ci inclin sa cred ca este o problema cu cinematica ansamblului din zona respectiva pe acest model.

Oricum am comandat furtun 2D0955962 impreuna cu 1J0955875R/1J0955875P. O alternativa la ce a mentionat colegul Dyngo

Cele 2 piese de imbinare comandata de tine nu ai cum sa le mufezi pe furtunul gofrat, iar daca vrei sa-l schimbi cap coada, furtunul cauciucat nu cred ca ajunge de la motoras pana la mufa de imbinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/9/2020 at 5:16 PM, F l o r i n said:

A inghetat. Verifica sigurantele daca nu s-a ars camd le-ai fortat

Salut 

am verificat sigurantele vizual doar si sunt intregi toate. Deci probabil tine direct de pompa pt stropitori parbriz.  Sper sa fie doar acel safe mode al pompei de care zicea cineva in topic. O sa merg la o scanare sa vad exact ce e.

multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos pompa si verifica pe direct. Nu ai ce face cu tester ul, în cazul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, Ionescu said:

Salut 

am verificat sigurantele vizual doar si sunt intregi toate.

Sigurantele nu se verifica vizual ci cu un aparat de masura sau cel mai bine o lampa de control.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, am inteles. Le verific cu o lampa de control. De dat jos e mai greu, n-am dat niciodata, nu stiu cum s-o verific data jos.

Daca nu rezolv ma duc la service cel mai probabil sau la cineva care a mai facut asa ceva.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare

am verificat si cu lampa sigurantele si sunt ok.  din moment ce stergatoarele si pompa de la faruri mergeau probelma e la direct pompa de parbriz (un electrician mi-a zis). cum zicea si cineva mai sus la pompa trebuie cautat direct cand doar ea face figuri.

am dat-o jos pana la urma la un service ca e in bara  fata pompa(dat roata jos si carenaj). era blocata,  dar i-a dat mecanicul doua cu cheia si si-a revenit. Acum stiu macar de la ce daca mai face figuri pe viitor

multumesc de info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eventual sa cumperi alta sa o schimbi, cat e vremea frumoasa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, mi s a scurs lichidul de parbriz peste noapte, când am plecat la servici am găsit o pata sub far dreapta, iar senzorul de lichid de parbriz aprins, cu 1 zi înainte făcusem plinul. Sa fie un furtun sau vasul?! A mai ptit cineva? 

IMG_20200531_134557.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa si vezi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai desfac, dar nu știu de unde sa încep. Citisem ca ar trebui sa dau scutul de la roata dreapta jos,pe sus nu vad nimic...

Ma gândeam ca a mai demontat cineva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti desface grila proiector si aparatoare plastic roata..sa poti face o verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema, am demontat scutul de la roata și proiectorul de zi. Problema era la un bypas, mai exact pe vasul de antigel sta atașata pompa cu un bypas iar acesta format din 2 piese îmbinate nu se mai etansa corect. L am lipit cu silicon pentru etansari?

IMG_20200601_105004.jpg

Modificat de Mihaimiron
Am atașat poza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este supapa de sens, nu e by-pass.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep, scz, Supapa de sens... Mi a luat cam 2h sa rezolv problema. Sper sa tina

IMG_20200601_105734.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare!

Ca majoritatea celor care au scris pe aici, ma confrunt și eu cu problema furtunului de la spalator haion care s a fisurat și cel mai probabil a provocat   un scurt mufei albastre astfel încât în bord îmi apare intermitent haion închis/deschis, luminile din  oglinzi se aprind intermitent când mașina este încuiată iar bateria a fost gasită descărcată.

Urmează mâine  sa comand cele trei piese ala căror coduri au fost puse la dispoziție de Al Bundy mai sus, mulțumindu-i pe această cale.

Vroiam sa întreb dacă are cineva un plan de ,, atac" exemplificat cu foto sau video, astfel încât sa execut reparația intr un mod cât mai  profi?

M am uitat pe postările anterioare, am înțeles in mare despre ce e vorba dar am și unele nelămuriri  cum ar fi de ex. dacă  furtunul cel nou poate fi tras prin locul celui vechi  în zona burdufului( si nu numai) sau  trebuie desfăcute firele  ( înlăturată banda din jurul lor)  și  apoi cu totul  rulat cu banda izolier. 

De asemenea, întreb dacă o curatare a mufei cu spray dedicat înlăturată problemele electrice  sau e nevoie de schimbarea acesteia?

Există ceva ,,chichițe " la demontarea panourilor astfel încât sa se evite e deterioarare a acestora sau a clipsurilor?

Vă mulțumesc anticipat!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie desfacuta banda izolatoare din jurul firelor. Furtunul de cauciuc poate fi tras in locul celui rupt chiar cu ajutorul acestuia din urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus schimbat pini mufa albastra, daca au fost afectati/corodati. Se constata cand se desface.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!