Jump to content

Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)


CristiALF
 Share

Postare recomandată

Asa e si din pacate se aplica nu doar in situatia de fata...

 

Intre timp i-am cerut VIN-ul, sa vedem ce succes am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Untitled.thumb.jpg.a541558c613911de82771331b0308e19.jpg 

Este VIN-ul intr-o poza din anunt, daca vorbim tot de Tiguan ala de mai sus.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mersi @Bebeee :) 

 

Mi-a dat si el un raport, masina my17, fabricata in 2016. raportul pana la 76k si 06.2021 e curat. Ramane de vazut ce s-a mai intamplat intre timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu confundati 1.8TSI de 180cp cu 2.0TSI de 180cp, nu sunt aceleasi motoare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 20.06.2024 la 11:18, cristi511 a spus:

Nu, dar e nevoie de oa 2a masina soon. Care trebuie sa primeasca 2 scaune rotative de timp in timp.

 

Ma intereseaza daca are rost sa ma uit la 2.0 ea888 cu km ala...restul tine de intretinere.

 

Salut! La 2.0tsi cu 180cp (132kw) ai valvelift pe admisie - este ok - pretabil la multe jucarii.....software.

Am motorul asta de la 109mii km, acum are 175mii. De la 120mii are stg2-3.cu turbina de la CHH si evacuarea cu teava de 70mm (doar teava schimbata de la 60 la 70mm si inox si toba intermediara cu una sport de la FMIC in rest, evacuarea este OEM (catalizator si finala)..

Este BRICI doar cam de la cca 150 -160mii a nceput sa piste ulei si acum papa cam juma de litru la 2500km rulat - ulei 0w 20 - de la urmatorul schimb o sa trec pe 5w 40.

Cred ca, cu un consum civilizat de ulei, nu trece cu mult (daca trece) de 200mii km.

Cutia DQ500, de obicei la motorizarea asta vine cu mecatronic de DQ381 (facut de BOSCH in China) - daca o exploatezi normal, e ok altfel, trebuie sa i pui meka' de DQ500 (BOSCH, in Germania) +soft.

Detalii despre soft: la motor DOP Motorsport, la cutii ...altii.

Eu i am pus si GPL- un deliciu, alerg fara grija 😲

O problema cu care ma confrunt de cand o am - bat etrierii la gropi - eu am discuri de 340mm pe fata. Sunt la treilea rand de etrieti cu suporti fata si bat si astia - am placute Brembo Xtra cu disc ventilat.

Daca mai ai alte intrebari,iti raspund cu placere.

 

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cascadoru motorul tau n are ce merge cu 0w20, ci cu 5w30 ( sau poate 0w30 ). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te contrazic. 

About Oil.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are gpf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CZP urile sunt fara GPF pana in 2019 sau 2020 cand a apurut GPF. Al meu este fara, e model 2018.

Dar, vorbim de uleiul recomandat pe cod motor, nu-i asa ?

Ca optiuni norme ulei sunt si: 0w 30, 5w 30 si 5w 40 dar la mine, schimburile s facute pana acum cu 0w 20 - asa a venit din Germania cu istoric pe service plan,

in conformitate cu ce zice si VW in tabelul de mai sus.

Acum, fiecare'si trage propriile concluzii - eu le -am tras p'ale mele . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat. Nu m as fi gandit ca poate merge cu 0w20, si fara gpf.

Iar cu stage 2 3 cum ai tu, mi se pare omor pt motor cu vascozitatea asta, dupa zici si tu jumate de litru la 2500km nu pisca, ci consuma grav ulei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici e ceva fff interesant: n am pierderi de ulei si nici teava de esaoament inegrita. N am stat sa stidiez fenomenul, momentan nu ma deranjeaza. Oricum am un set de interne motor noi, gata de montat cand o fi momentul. 😃

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca (mai ales in conditiile tale actuale) 0w20 nu te ajuta... Ceva consum vei avea oricum, dar pare cam maricel in conditiile in care spui ca nu ai pierderi.. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!