Jump to content

Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)


CristiALF
 Share

Postare recomandată

@The IOP felicitari pentru achizitie , sa o stapaniti sanatosi ! Recomand sa apelezi la cineva de specialitate sa vezi ca ai doar doua chei codate , cea pierduta sa fie stearsa din sistem. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cheia pierduta se sterge automat din sistem la inrolarea celorlalte 2. 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca era o optiune (la skoda cred) sa adaugi o cheie suplimentara, 3 in total.

Se poate verifica numarul de chei inregistrate cu OBDEleven? Am interfata respectiva cu licenta pro si as putea incerca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine in meniul masinii, Car - Service & checks - Car information, imi apar nr de chei initializate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai facut curios, ma duc sa ma uit si la mine.

 

LE: nu arata

 

 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma deranjeaza chestia cu materialele si finisajele inferioare fata de B8

Pai nu a luat o clasa inferioara , ce daca e crossover , materialele si finisajele trebuiau sa fie cel putin la fel de calitative

Totul se face mai prost azi , trebuie sa scoti 100k din buzunar sa iei ceva premium sa ai parte de calitate cat de cat ... te doare mintea

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_mm89
8 minute în urmă, tavitara a scris:

Pe mine ma deranjeaza chestia cu materialele si finisajele inferioare fata de B8

Pai nu a luat o clasa inferioara , ce daca e crossover , materialele si finisajele trebuiau sa fie cel putin la fel de calitative

Totul se face mai prost azi , trebuie sa scoti 100k din buzunar sa iei ceva premium sa ai parte de calitate cat de cat ... te doare mintea

Cand a aparut primul Tiguan, a fost facut pe platforma de Golf, de acolo si materialele de Golf. Cred ca in continuare Tiguanul e facut pe aceeasi platforma, chiar daca e Allspace si e mai mare. In conceptia VW, Passat > Tiguan. 

Eu am B8 2017 si un prieten Tiguan 2018 (acelasi ca Tiguanul de mai sus) si nu as trece de la una la alta, daca as trece as vrea la Touareg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si Passat-ul e tot pe platforma de Golf, dar Passat e in clasa medie, Tiguan e un crossover compact (un Golf ridicat). E drept ca in ultima vreme au facut economii la tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Savescu Lenuta

salutari!

Doresc sa achizitionez un tiguan diesel. Nu prea cunosc detalii prea multe  despre motor, cutie ssmd.

Ce motorizare recomandati? Care ar fi cel mai fiabil motor disel cu cutie automata. modelul 4x4 cum functioneaza, e permanent sau se selecteaza din modurile de condus? cutia automata se preteaza pe drumurile accidentate- forestiere si de pamant? Ce costuri de intretinere ar fi in mare? 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu ai specificat daca doresti noul Tiguan (proaspat lansat pe piata) sau ceva second hand. Daca este vorba de noul Tiguan 2,0 TDI, eu l-as lua fara sa ezit. Mi se pare ca are o ergonomie mult mai buna decat precedentul Tiguan. Referitor la motorizarea diesel, acum toate sunt 2,0 TDI, difera doar puterea in functie de cum este reglata din soft. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Savescu Lenuta

Second-hand tiguan 2 după jumătate 2016.

Mă gândesc la 150 cp.

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

 

Ce parere avem despre masina -> asta! ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi511 renuntam la ARO italienesc?Masina aia pare OK... preWLTP. Pretul... aici nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, dar e nevoie de o a 2a masina soon. Care trebuie sa primeasca 2 scaune rotative from time to time.

 

Ma intereseaza daca are rost sa ma uit la 2.0 ea888 cu km ala...restul tine de intretinere.

 

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E EA888 rev3.

Îngrijite corect (aka ulei anual/max 15.000) trec fara probleme de 200.000km. 

 

@CristiALF avea motorul asta la inceput. Si... @yeeeeman parca ;))

 

Eu tocmai am ajuns la 106000.

 

Despre masina lui @75NOR nu mai stim nimic ;))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma grabesc sa fac km atat de multi, probabil de-o revizie pe an vreo 2 3 ani pana cresc puradeii. 

 

Pe de alta parte, fiindca metropola in care imi respir aerul sa tot aiba 3km, ma gandesc ca un diesel cu dpf (d'asta pretentios E6) nu-i ce trebuie.

 

edit: pe de alta parte nici cu a4 si nici cu leonul n-am avut probleme in acelasi regim de utilizare...doar ca alea nu bifeaza partea cu "sa nu lovim borduri" sau "sa fie loc". 

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi511 cunosc metropola.... in drum spre dealuri... intr-o dimineața, m-a deviat waze prin ea... Ceva accident pe DN. Văd indicator de localitate... pana sa ma dezmeticesc deja ieseam din localitate ;))

 

Mai sus am zis asa daca:

  • nu sunt ceva probleme tehnice (deseghe bulit, zgomote neobișnuite la motor/consum de ulei cauzate de schimburi de ulei la 2 ani)
  • are macar un schimb de ulei pe an

masina ar trebui sa fie in mintile ei. 

 

Totodata, daca a respectat planul de service, ar trebui sa aibe deja schimb de ulei in DSG+Haldex si bujii facut (parca era la 4 ani); Ar urma schimbul doi; Apoi te uiti la discuri si placute pe toate colțurile. In fuctie de unde si ce pui te decartezi vreo 2000€.

Modificat de zidanne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

halamadrid

Postat 18 iunie 2024

Vizualizări: 9062

Daca masina era vreun chilipir, era data deja.  Ala e pretul corect daca masina bifeaza conditiile de servisare enumerate de @zidanne.

 

Daca  as cauta masina si daca s-ar dovedi  ca e unicul proprietar, eu as lua-o in calcul, combinatia motor+cutie e buna, are si dotari inca  actuale pentru o masina veche de 7 ani, un uograde de infotainment si gata.

Vad ca omul mai vinde 2 junghiuri de Chevrolet care au kilometraj identic. Or fi din familie, samsarii nu se complica sa vanda panarame de Aveo.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat de farurile alea full.led matrix pe care nu le are, desi in anunt e simplu de enumerat multe aa dea bine.

Sca istoricul e curat, fara daune si intretinere corecta, merita.vazuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe lângă gafa samsaricească cu matrixul, preț suspect de mic și utilizator cu ratinguri suspecte.  N-ai zis dacă ai sau nu nevoie de 4motion, m-aș uita la ceva daswelt sau sau dealeri să ai măcar un an garanție

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nenciu Victor

Au luat ai mei de la Scorpion, WeltAuto acest Tiguan Elegance 2021, adus pe platforma din Germania, 54.000km, 2.0 TDI 150 Cp 4Motion, DSG, Navi de 9 inch, Webasto, 2 seturi de jante cu anvelope vara si iarna. Alcantara in interior ... Nu stiu exact toate dotarile, ma duc zilele astea sa o cer, am verificat istoricul de service detaliat, schimburi de ulei la 15000 km, la 30000 si mai urmeaza unu peste 6000 km daca am citit eu bine, e in germana :)) are addblue, care mai are range 6000km . Masina e frumoasa, eu am testat si Noul Tiguan 2024, Advanced cu motorizare eTSI 1.5 de 150 CP si e bun si ala, e desenat altfel ... 

In istoricul de service nu apare mai nimic anormal, doar cateva chestii care mi se par ciudate, cum ar fi schimbarea bateriei la una din chei la 3000-4000 km si un stop pe frana inlocuit, pe la 30000km, fiind pe led, cred ca s-au dus ledurile ... a avut si ceva rechemari, dar cu google translate nu inteleg mare lucru, oricum au fost pe garantie schimbate... Dar mi se par cam prea devreme sa se strice asa repede, cel putin asa banuiesc. 

Ca servisare, pe langa schimburile de ulei, s-a efectuat si schimbul de ulei din haldex, stergatoare schimbate ( lamelele ), lichidul de frana ... Totul pe original :D 

Ca defecte nu am vazut decat 2 puncte mici de vopsea sarita pe capota, dar sunt in buza capotei, pe radiator nici o urma cum ca ar fi circulat pe autostrada, de pietricele gaze, ma refer la acele lamele ca nu sunt indoite ... 

Masina a fost luata pe firma si a costat 33.000 E cu TVA inclus. 

Acum sper sa nu aiba probleme pe viitor. Am vazut ca schimburile de ulei nu-s scumpe, are plan de service variat sau cum ii zice, o sa intreb exact cand iau si foaia cu dotari, sa il treaca la fix, la 15.000 sa ii zica sau la 10.000 km daca se poate ... 

Tot atunci cand va necesita addblue va necesita si inlocuirea placutelor pe spate, pe fata au fost schimbate si sunt ca noi... 

Inca nu sunt gata toate actele si nu ma lasa sa o scot la plimbare :)) Cam multi bani dar si inflatia asta si-a facut simtita prezenta ... 

IMG_8380.JPG

Modificat de Nenciu Victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi511 numarul din fata este putin indoit, doar semnalez, nu neaparat o problema.

Tipul de nr. imi suna a leasing operational.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

Minusurile mașinii, la o prima scanare, le am vazut. Personal ma interesează partea de motor/cutie daca e ok, restul se rezolva.  Nu ma sperie o bara revopsita sau mai stiu eu ce nimicuri d astea.

 

In plus, mulțumesc colegilor care au punctat mai sus diverse aspecte. Personal prefer sa fac pe prostu cand vorbesc cu un pui de samsarel, e mai sănătos asa.

 

Keep you posted.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ajuns la 145000km si motorul se tine bine.

Cutia e manuala la mine, deci nu ma pot pronunta, dar in general DSG umed e fiabil.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi511 Daca te duci la vizionare cu Stelvio nu mai poti sa "play dumb" si nici pe "saracie".

 

Nu este chiar acelasi lucru motorul pus pe Skoda cu cel de pe VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!