Jump to content

Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)


CristiALF
 Share

Postare recomandată

@ct_act multumesc pentru lamuriri. Deci in esenta are cam acelasi comportament ...

Vad ca si tu ai recomand Top Led, imi mentin si eu parerea ca ar fi recomandate. Daca bugetul este o problema, atunci si eu as renunta la keyless si oglinzile pliabile electric. Eu le pliez mereu din buton, la nevoie. Nicidecum din inchiderea centralizata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sNaKeyy

Cum adica le pliezi din buton? Exista vreun buton pentru asta fara sa iei oglinzi pliabile electric?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod evident daca oglinzile nu sunt pliabile electric, ele nu se pot plia din buton ... daca sunt, se pot plia si din cheie ... zicere filosofala bulgareasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

1 hour ago, Navi said:

@sNaKeyy

Cum adica le pliezi din buton? Exista vreun buton pentru asta fara sa iei oglinzi pliabile electric?

Clar ca nu. Doar ca, daca ai oglinzi pliabile electric, ai 2 moduri de pliere: din butonul telecomenzii (apasare lunga pe pozitia inchis) sau din masina (este o pozitie de pliere oglinzi la butonul care regleaza oglinzile, butonul fiind situat pe portiera soferului). La Skoda pot fi pliate si manual.

Asa cum am spus, eu as renunta la aceasta optiune pentru ca plierea nu se face la fel de bine ca la cele cu pliere manuala. Din banii economisiti iti poti lua altceva (top led mi se pare mai util decat plierea electrica a oglinzilor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mai am (si cred ca si voi) o a 3-a optiune. Cand inchizi masina (cheie/keyless), oglinzile se pliaza si ele automat. Se poate activa sau dezactiva din meniu. Eu o tin asa activa mereu, dar dintre asta, top led si keyless si haion electric as alege top led -> keyless ->haion electric -> oglinzi electrice daca circuli si noaptea, dar daca e doar masina de oras si 2 iesiri pe an, atunci as alege keyless - > top led -> haion electric -> oglinzi electrice.

Modificat de raresh20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza foarte mult cat mergi pe timp de noapte in afara localitatilor. Desi arata foarte frumos masina cu top led, pentru o utilizare preponderent urbana eu as alege farurile basic led si de diferenta de bani as alege chestii de confort care chiar le folosesti zi de zi (oglinzi pliabile electric, keyless etc). Pana la urma nu comparam top led cu halogen, ci led cu led, iar diferenta intre cele 2 variante de led clar e mai mica decat intre halogen si basic led.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vital sa ai lumini bune noaptea, chiar daca nu mergi prea mult extraurban. Si in oras, chiar daca pare luminat, top ledul e foarte bun.

In prezent detin o Honda Civic, masina buna dar faruri proaste. Am schimbat becurile cu Osram Night breaker, am fost la reprezentanta sa le mai ridice putin, si tot degeaba: nu am lumina nici in oras, nici in afara. Am ajuns sa ratez sa intru la Carrefour spre exemplu, seara pe la ora 19, pur si simplu nu am vazut intrarea. De atunci am zis ca nu recomand lumini chioare nici dusmanilor, cu cat e mai multa lumina cu atat mai bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru pareri, insa e clar ca fiecare vede avantaje/dezavantaje si prioritizeaza anumite dotari. Bugetul nu este fix, unde merge suta, intra si mia... de euro. Insa nici sa arunc banii pe geam.

Personal, mi se par chiar foarte scumpe led-urile (basic, nu mai zic de top), insa nu pot sta cu halogen pe o masina in 2020 (dezavantajul este ca modelul are ceva vechime, iar solutiile de acum 4 ani in materie de faruri led erau scumpe).  In plus, utilizarea masinii va fi preponderent in Bucuresti si A2 (Bucuresti - Lehliu/Bucuresti - Constanta) unde optiunea adaptiva de pe ledurile top nu conteaza asa de mult. Semnatura drl e mai interesanta, nimic de zis, dar 800 EUR peste deja 1.000 EUR este exagerat si nu vreau sa fac risipa.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

38 minute în urmă, vizitator a scris:

prezent detin o Honda Civic, masina buna dar faruri proaste. Am schimbat becurile cu Osram Night breaker

Ce treabă au farurile cu halogen în toată discuția asta? La halogen orice bec ai pune tot nu ajungi la puterea unui far cu led. Iar farurile led de la honda sunt la nivel cu led-ul basic. 

@b94uri mergi cu încredere pe led basic. Nici nu trebuie sa te gândești la halogen în bugetul tau iar diferenta pt top led nu prea merita dpmdv pt situatia ta. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Farurile led de la Honda sunt f slabe.

Diferenta intre top led si led-basic mi se pare mare la Volkswagen, (top led fiind mult mai bune, dupa apreciearea mea). De asta spun sa se mearga pe top -led. Fara oglinzi pliabile si keyles entry mai traiesti, dar cu faruri slabe traiesti mai greu. Ajunge o data sa faci accident ca nu ai vazut groapa, si iti dai pumni in cap. Cel mai bine e sa mergi la dealer seara pe la 6 fara ceva, cand e intuneric, si incercati ambele variante de faruri (led basic si top led). Asa te hotarasti daca led basicul e suficient ptr tine. Cele cu halogen ies din discutie, de asta am si dat exemplul de mai sus, sa le excluzi fara ezitare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, eutavi said:

Apropos, explicati-mi si mie un mister: multi spun ca motorul de 190CP pe aceasta masina consuma mai putin decat cel de 150CP pe motivul ca masina este grea si motorul mai mare se chinuie mai putin sa o puna in miscare. Si totusi, in specificatiile oficiale, consumul(care stim cu totii ca nu este cel real) este mai mare cu 1L la motorul de 190CP....

Motivul e simplu, la o mașină de 35k-40k euro, am pretenții sa isi miște fundul mai repede, nu sa fac recorduri de consum redus când merge doar cu soferul. ;)

Pe de alta parte, la condus alert 1.5 nu mai merge doar in 2 cilindri ca in testele de consum, iar la viteze mai mari ACT este exclus. Recomand si citirea ariei de consumuri

Fara 4x4 un SUV e ca o masina tunată doar optic cu motor de 1.2 (exagerez), prefer motor mai puternic cu 4x4, in limita bugetului.

Tiguanul cu ESP off + o parcare cu zapada + o talpă pe gaz si un indemn potrivit din volan = Bliss!

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de-aia sunt oamenii diferiti @ct_act.

Pai n-as lua ever un 4x4 cat timp stau la oras. De ce sa car dupa mine greutate in plus / costuri in plus / consum ridicat  .. doar ca ma ajuta de 2 3 ori iarna ? (sau deloc ca n-am avut zapada la Craiova). 4x4 as lua doar daca as merge des pe drumuri offroad .. 

Tu ai renunta la portbagaj electric? La mine e printre cele mai importante optiuni.

Farurile ? Aici nu intra discutia : ce e  mai bun :top led.

Zicea domnul @b94uri ca i se par foarte scumpe ? 1000 euro ? Pai cred ca nu a mers vreodata cu o masina cu led noaptea in exterior sa vada diferenta. Mia aia de euro o sa ti se para nimic la cat costa masina si ce ofera sistemul led. Sa-ti iei halogen in 2020 cand ledurile sunt asa ieftine ...

Personal cand mi-am configurat tiguanul prima optiune a fost topLed si neaparat versiune FWD/benzina.

Modificat de RazvR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu voi merge probabil tot pe led basic. Mi-ar fi placut celalalt, dar...

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e topicul potrivit pentru asta, dar...

"Pai n-as lua ever un 4x4 cat timp stau la oras. De ce sa car dupa mine greutate in plus / costuri in plus / consum ridicat  .. doar ca ma ajuta de 2 3 ori iarna ? "

Chiar crezi ca 4x4 a fost inventat doar pentru noroaie si pentru a iesi din zapada? Sau te gandesti ca are de a face si cu altceva, mai ales in viraje? Te las sa te gandesti.. dar sper sa nu-mi raspunzi tot in acest topic.. n-are sens.

Sunt de acord cu tot ce zice @ct_act... o masina mai puternica iti pune zambetul pe buze si uneori chiar va consuma mai putin decat una mai slaba dar incarcata. Asa ca inteleg si sustin rationamentul ca 2.0tsi ar fi favorabil unui 1.5 tsi. Insa, daca masina va merge 90% in oras, atunci 1.5tsi e alegerea corecta. Depinde foarte mult de exploatare.

Pana la urma fiecare isi stie bugetul, stie de ce are nevoie si face alegere personala. 

 

Modificat de sNaKeyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Portbagaj electric am, dar era o optiune de coada listei. Sa iti zic cum e cand copilul iti deschide portbagajul electric si sari ca ars sa il opresti ca sa nu loveasca tavanul la o parcare joasă? (Inaltimea de ridicare se poate limita usor dar trebuie sa o ridici inapoi, altfel dai cu capul in hayon). In plus, rata de succes la mișcat piciorul pe sub bara spate e de cca 60-70%, adica mult balet inutil, mai bine merg la fitness, eu am renunțat la mișcarea asta. Cand nu ai ti se pare ca e wow, cand ii vezi aplicabilitatea e plictisitor, singurul avantaj REAL la cel electric e ca nu te murdaresti pe mâini după un drum pe ploaie.

La fel si area view, e un gadget. Camera spate e suficientă.

Eu am prins masina configurata cu 99% din ce voiam inclusiv culoare, motor, dotari, interior, etc, am crezut ca mi-a furat dealerul lista, asa ca am optat pentru masina din stoc si cu reducere. :)

Sa zicem ca 4Motion iti deschide o altă perspectivă iar masina nu am luat-o pentru oras, de altfel SUV in oras parca nu se leagă, o fi aerul mai curat cand stai mai sus la semafor, asta ca sa ne amuzăm. :) 4M este necesar cand e mai multa putere, altfel o irosesti pe puntea față, de aceea si producătorul pune 4wd de la 190cp in sus.

Evident fiecare le stie pe ale lui, sa aveti spor, bine ca sunt destule variante de ales, apoi sa va bucurati de masini si sa va faceti topic la "masina mea" unde sa ni le prezentati... :)

20200208_172958.jpg

 

în urmă cu 9 ore, RazvR a scris:

Pai n-as lua ever un 4x4 cat timp stau la oras. [...]

Si acum imi vine logic sa intreb, ce face bine un SUV in oras? Nu vreau un raspuns ca suntem offtopic, las doar de gândit.

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma apropii si eu de finalizarea listei de optionale.

Masina va merge 95% din timp in oras.

In alegerea optionalelor a contat mult si comparatia cu golf-ul din dotare.

- 2 Interfete USB pentru iPod/iPhone,

- Active Info Display- afisaj digital (bord clasic am la Golf; vreau altceva)

- App-Connect

- Camera spate Rear view si Park Assist

- Faruri LED Basic (nu am la Golf si sunt utile)

- Incalzire sau ventilare stationara (aici inca mai oscilez: poate schimb si aleg parbriz incalzit + volan incalzit)

- Lumini ambientale (am la Golf si vreau sa am in continuare; fara ele interiorul este tern)

- Oglinzi exterioare rabatabile electric (am la Golf si vreau sa am in continuare)

- Pachet Function 2

- Pachet Iarna 

- Scaun sofer ergoActiv (nu am la Golf, fiindca scaunele de pe highline sunt super; daca aveam aceleasi scaune si pe Tiguan nu luam ergoactiv, dar cele standard de pe Comfort nu imi plac, asa ca musai) 

- Selectarea modului de conducere (poate un moft; nu am la Golf si vreau sa vad daca e bun de ceva; in plus costa putin)

- Side Assist Plus inclusiv Lane Assist

Daca mi-a scapat vreun "must have" sunt deschis la sugestii.

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Volan incalzit recomand din toata inima. Cel putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si eu, dar cu webasto nu prea vad de ce ar mai fi nevoie. Plus ca vine cu padele care nu imi plac deloc. 

Daca insa voi merge pe parbriz incalzit, atunci neaparat voi lua si volan incalzit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 - incalzirea stationara cred ca este mai utila. Incalzeste habitaclul, automat si dezgheata parbrizul si nici volanul nu mai pare asa de rece.

- selectare mod de conducere sa alegi doar daca pui si DCC, altfel prea putine schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DDoc Am condus pe vremuri intr-un drive-test un Tiguan setat pe modul sport si m-a impresionat. De-aia ma gandeam sa-l iau. Poate la o iesire din oras iti da oarece satisfactii.

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Selectare mod de conducere fara DCC in sport, din cate stiu actioneaza doar pe directie, si nu si pe suspensie sau acceleratie. Greseala mea daca ma insel.

Modificat de DDoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte util volanul, chiar daca ai incalzire stationara: nu cred ca o vei folosi mereu iar volanul este ieftin.

Selectarea modului o recomand si fara DCC. O am eu ai am facut foarte bine cand am luat-o. La fel, nici asta nu costa mult, deci merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic la fel ca @DDoc

La moduri de conducere cel mai mult se vede diferenta la DCC, in rest sunt diferente prea mici, doar un reglaj pe regim de ventilare clima, modul inutil Eco si o intarire artificiala la volan pe care nu o agreez.

Eu merg majoritar cu suspensia pe "confort".

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Navi la DCC te-ai gandit? din cate spun review-urile susp standard cam zdruncina la riduri mici gen sine de tramvai. Si vad ca esti din Bucuresti, avem multe linii de tramvai de astea faine. DCC are si comfort, nu doar sport ?

@DDoc actioneaza asupra directiei si asupra raspunsului la apasarea pedalei de acceleratie. Eu am fara DCC si nu as mai lua masina fara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@laduncaag Nu m-am gandit, fiindca din ceea ce am citit peste ani la Golf posesorii nu prea pareau incantati de achizitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!