Jump to content

Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)


CristiALF
 Share

Postare recomandată

@lambda_dryver

Cred ca diodele led sunt doar doua bucati (sau 2 grupe) per blocul de lumini (2 buc/grupe pe o fiecare parte a masinii) care sunt mascate si rotite cu totul dupa caz. In mod cert nu vorbim de matrix led, adica mult mai multe diode independente. Pe tiguan e un sistem mai simplu, nu la fel de eficient ca cel matrix, dar mult mai bun ca unul cu faruri fixe (neadaptive). Asta din cat le-am vazut eu functionand la mine.

Oricum, cu farurile full led si lumina lor foarte buna, noaptea esti boier pe sosea.

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei0241 Nu am Webasto pe masina fiindca, la momentul comenzii, nu i-am vazut utilitatea fiind benzina, stand in garaj si avand un buget in care trebuia sa ma incadrez. Totusi, din cate stiu, nu porneste A/C-ul, ci doar ventilatia. Cel putin asta este comportamentul pe care l-am observat pe alte modele din grup, cu Webasto. Pe Diesel, aportul mi se pare mult mai mare, motorul incalzindu-se mai greoi...

@ct_act Recunosc ca nu stiu exact cate diode au farurile noastre, dar, da, Matrix-ul are undeva in jurul a 150 (parca) diode / far si, clar, are o modularitate a fasciculului luminos mult mai mare. In orice caz, sunt foarte bune noaptea si iti confera un feeling de siguranta suplimentara, cand trebuie sa stai atent la toata fauna de pe marginea drumului :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu va face offroad sau cel putin nu mai mult decat un sedan cu garda mai ridicata. Nici jantele de 19 nu cred ca ar ajuta f mult fara sa fie zgariate. Sper doar sa poata trece borduri inalte fara sa atinga ?. Masina va sta afara . 

Cei de la skoda au in momentul asta un pachet care include incalzirea stationara la pret chiar f bun si ma batea gandul sa iau la tiguan , dar daca este doar ventilatia pornita nu ma incanta. Un alt lucru care ma face sa nu pun asta este faptul ca se recomanda pentru tari cu o clima rece . Pentru 2,3 luni nu stiu daca se justifica. Este stric parerea mea. Nu am renuntat inca la idee. Nu vreau HUD . Din cate stiu e pe un plastic care se ridica ( e o chestie de gust si mie nu imi place ) . Daca era proiectat pe parbriz poate luam . 

Ma gandesc la DCC pentru ca parerile din cate am citit pe forum sunt impartite la jantele pe 19, dar trebuie sa cresc bugetul deja intins. 

Nu au reusit sa ma lamureasca cei de la vw. Intreb si aici. ACC-ul in combinatie cu navigatia accelereaza sau franeaza in functie de semnele de circulatie sau viraje . Cei de la vw spun ca .

Ce alte optiuni legate de securitate pot adauga in afara de blind spot la care voi renunta ? 

Trapa e foarte frumoasa , dar la fel trebuie "bibilita " si cred ca eu o voi folosi doar la inceput apoi uit de ea .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pachetul R obliga la suspensie sport, atunci as opta pentru DCC. Daca nu, mergi pe suspensia normală. Eu am 19inch cu DCC si tin suspensia aproape tot timpul pe confort, undeva la 90-95% din timp. Pe sport nu pot merge pe termen lung, doar sesiuni de 10-15 minute si cu asfalt bun spre foarte bun.

ACC nu franeaza si nici nu accelereaza singur functie de Navi ci doar functie de ce fac masinile din față.

Ce nu am pe masina si as fi pus: scaunele reglabile electric, dar nu e posibil cu pachetul Rline interior, la tine ar merge daca ramai doar cu R exterior. R interior vine (printre altele) cu volanul R si textil negru pe plafon, care personal imi plac foarte mult.

La ce nu as renunta: la keyless si la servodirectia progresiva.

Alte dotari pentru safety pe care sa le pui sunt doar airbag-urile spate, restul sunt deja in highline.

Varianta fara trapa are multe cutii deasupra, care nu imi plac (aici trebuie verificat daca nu cumva cutiile multe sunt doar pe Allspace).

Eu nu am dat comandă ci am gasit masina deja configurata, adusa in tara si ireal de aproape de ce voiam: motor, culoare, R int+ext, dotari, etc...am scutit o gramada de timp, cca 10 luni, as fi prins inclusiv blocajul cu trecerea la WLTP.

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ct_act multumesc ... daca r- exterior vine cu suspensie spor nu stiu ce voi face. Vreau normala . Cei de la vw spun ca e suspensie normala .  O sa ii mai stresez cu intrebari ?. Oricum astept cu nerabdare sa vad cum se simte la test drive. As pune si DCC , dar pe configurator trec bine de 42k . Poate nu sunt bine informat dar era anul trecut oferta la audi q5 pret de pornire 38 si ceva ce e drept nu cu dotarile astea , dar daca adaug cateva lucruri minime nu cred sa fi sarit de 45k. 

Sper sa ma fac inteles ... sunt optionale scumpe , tehnologie noua aproape de ultima generatie (ma refer la acc si faruri led) pe tiguan , dar parca mi se pare mult 42k chiar si cu dotarile astea. E parerea mea de nespecialist. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde pentru ce o iei. Eu am fost "obligat" sa iau o masina cu mai mult spatiu. Daca vrei doar pentru placerea ta de a conduce, ia q5 pentru suspensie, zgomot redus de rulare si pentru cum sta pe drum, desi preturile pe care le spui tu acolo au fost anul trecut dar cu dotări minime si fara tva. Intre q5 si tiguan, Tiguanul se descurca chiar onorabil, dar nu e wow. Depinde si cu ce ai mers inainte/ mergi acum si ce asteptari ai. Sfatul meu e sa mergi cu toate care ar putea intra in discutie.

Nu continui ca iese un versus, si nu e permis.

In acelasi timp, poti citi review-ul meu la Tiguan, il gasesti la "masina mea", am scris acolo si de bune si de rele, filtrezi functie de ce este prioritar pt tine.

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ct_act corect la tot ce spui . Scuze ca intreb , dar am tot cautat pe forum si nu gasesc unde este sectiunea "masina mea" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit review-urile de pe "masina mea" ale lui @lambda_dryver si @ct_act . Felicitari !  Sunt 2 exemplare superbe. 

@ct_act primele poze sunt mai bune ca cele din reclamele cu tiguan. ??

@lambda_dryver si eu sunt atent cu masina mea si in general cu toate... credeam ca sunt exagerat , dar hei mai e cineva ca mine chiar ma depaseste. ??Adevarul ca merita . Arata intr-un mare fel. 

Va doresc sa va bucurati de ele mult km fara evenimente ca de altfel tuturor . 

Ce parere aveti de culoarea indium grey cu r-line exterior. ?

Am vazut una la reprezentanta de care nu m-as mai fi dezlipit ??

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha! multumesc, @straight sa zicem ca am avut noroc la poze, lumina potrivită, o masina nouă in cadru, contrast bunicel, se întâmplă destul de rar in viață... ?

@lambda_dryver e maniac la intretinere, am zis si eu ca sunt atent cu masinile mele, dar am vazut ca altii dau clasă, ii apreciez pentru grija si pentru timpul lor.

La culori... aici e cam fiecare cu ce ii place... mai greu de dat sfaturi, înainte a fost "iridium" grey... acum vad ca ii zice indium !?

Personal imi place gri deschis, dar am vazut si un gri inchis pe passat Rline si arata incredibil de bine. E posibil sa se tragă de la combinația cu pachetul R, oricum, arăta special.

Cred ca e dupa gusturi, ia ce iti place, dar neaparat sa fie culoare metalizata, are si strat de lac pe ea, nu doar vopsea. Allspace a avut un paletar idiot in primii doi ani, la Tiguan a fost si este si acum mult mai variat. Eu am alb nemetalizat si am mici ciupituri pe capota, le-am acoperit cu corector, dar nici alta culoare nu imi plăcea din ce era disponibil atunci.

Pe de alta parte este bine ca ai de unde alege, cântărești opțiunile, face parte din procesul plăcut de configurare. :)

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@straight Multumesc si eu! Te asteptam si pe tine sa prezinti "bestiuta" cand ajunge :beer: 

Cum spune si colegul @ct_act, culoarea este ceva mega-subiectiv. Alege-o pe cea care iti face sa tresara inima cel mai mult si sigur-sigur nu o sa regreti. Si eu iti recomand, din perspectiva rezistentei, sa mergi pe o vopsea metalizata, fiind ceva mai rezistenta decat una normala. Singura mentiune legata de culoare este ca, desi arata foarte bine si pe negru si ar putea sa iasa un "All-Black" senzational, R-Line-ul iese cel mai mult in evidenta pe culori mai dechise (avand elemente Piano Black). In plus, negrul este si mai greu de intretinut :))...

Legat de dotari: din ce am vazut, R-Line-ul nu mai vine standard cu Suspensie Sport, cu normala. Cea Sport este optiune acum. La fel si in cazul cutiilor de depozitare de pe plafon - sunt optionale acum (inainte erau standard pe cele fara trapa). MY19 vine acum cu AID-ul nou care, desi este mai mic in diagonala, are rezolutie mai buna si este mai personalizabil. S-ar parea ca se poate activa din VCDS ca ACC-ul sa tina cont de limitele de viteza afisate de D-TSA (recunoasterea semnelor), cat si cele din Navi, dar aici poate ne poate ajuta colegul @yanq. Parca pe topic-ul lui citesem ca activase functia aceasta pe Kodiaq... HUD-ul este o jucarie distractiva, dar departe de a fi un must-have, iar pe partea de siguranta, singurul lucru notabil ar mai fi Front Assist-ul, dar care nu este prea ieftin in pachet... Cat despre urcatul bordurilor, la cei 20 cm garda la sol (19 cm in cazul R-Line-ului), chiar nu prea ai de ce sa-ti faci griji! :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de parbrizul incalzit, pot sa iti spun ca mi-a schimbat viata iarna.

Eu tin masina afara, din pacate, si tot procesul de deszapezire s-a redus la jumatate ca si timp iar in plus, atunci cand mergi cu masina pe ninsoare, nu mai acumulezi gheata pe parbriz si ulterior zgarieturi.

Dmpdv este un must have pe orice masina chiar si in climatul nostru cand timp de 3 luni pe an ai de furca cu zapada...

Si da, un alt must have sunt farurile top led, merita fiecare euro platit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu de curand un Tiguan 2017 Rline int-ext si confirm si aprob necesitatea farurilor LED cu asistent, venind de pe Passat cu bixenon.  Nu am parbriz cu incalzire, dar tin masina in garaj, deci nu ma pot pronunta.

In schimb, ACC imi place mult, chiar si in Romania, comparat cu passat unde aveam doar CC. As mai alege si scaunele incalzite neaparat, iar in continuare as merge pe pachet R line exterior (am jantele pe 19), pachet Rline interior ( Volanul e fain, plafonul negru imi place, scaunele sport Rline sunt asa si asa comparate cu cele sport de la passat) si Kessy.  DCC mi-ar fi placut sa am , in mare sa vad diferenta intre moduri avand jantele pe 19, dar asta e, merge si fara.

In privinta trapei panoramice, nu imi pot da cu parerea ca nu am, dar am vazut pe aici ca necesita un pic de intretinere si nu mi se pare un must.

Modificat de raresh20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dotari necesare pt mine: DCC (din cauza inaltimii masinii merita fiecare banut), top LED ( reduce mult din neplacerile noptii), scaune cu memorie (nu am, dar mi-am dat seama de necesitate dupa ce sunt nevoit sa schimb absolut orice cand sotia foloseste masina), ACC (bun si in Romania pe autostrada), Lane assist adaptiv ( reduce mult din oboseala la volan), side assist + front assist + rear assist (m-au ajutat deja prea mult ca sa nu le mentionez ca necesare), senzori de parcare fata - spate ( e o masina inalta iar daca vrei sa parchezi foarte aproape de un obstacol te ajuta mult), pachet offroad (util in regim de sat/comuna, plus ca arata mai bine decat bara clasica,daca nu vrei sa platesti pt rline exterior), volan incalzit (super in sezonul rece).

Dotari optionale: kessy ( e doar pt confort dar se poate si fara), haion automat (te obisnuiesti cu el,iar in parcari acoperite cu tavan jos oricum trebuie sa stai sa il opresti), parbriz incalzit ( nu il am insa mi-am dat seama ca nu merita deoarece se pare ca semnalul din interiorul masinii e necesar mai ales cand ai mai multi pasageri care vor sa stea conectati), navigatie ( nefolositoare daca ai android auto; am folosit-o de 2 ori intr-un an si nu in bucuresti).

In legatura cu ce as vrea in plus pe a mea: volanul de rline insa mi se pare aiurea ca tre sa platesti pentru tot interiorul ca sa il ai, mai ales pentru cei care nu vor piele pe interior si sunt fani alcantara; eleronul de rline, insa la fel nu as plati pentru tot exteriorul deoarece am vrut pachetul offroad si nu elementele piano black (utilitate > aspect).

Modificat de Xadrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitul interior de Rline nu cred ca vine neaparat cu full piele. Cel putin la mine e combinatia aceea cu piele pe exterior, tapiterie pe sezut si spatar si alcantara pe interiorul pernitelor de suport lateral. 

Se poate face destul de usor retrofit la volan  si probabil si la eleronul de Rline, doar ca trebuie gasit si vopsit. La volan e posibil sa fie plug and play.

Aprob si punctul cu scaunele cu memorie, patesc la fel cu sotia :).

Modificat de raresh20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ,

Dupa multe configurari si multe calcule am reusit sa ma decid la o varianta  pentru masina urmand ca saptamana viitoare sa dau comanda. Ar mai fi de pus una alta , dar deja am depasit cu mult bugetul initial?.

Tiguan highline 2.0 tdi 190 cp

Culoare : ( indium grey metalic )

dotari optionale :

- app connect si vw media control

- area view si real view camera inc. Park assist

- faruri led top

- interfata telefonie comfort 

- keyless access ( inca nu stiu daca va ramane sau nu - mi se pare aiurea ca un buton sa coste 368 euro . La cat costa masina ma asteptam sa vina standard )

-oglinzi ext rabatabile electric

- pachet r -line exterior 

-scaune fata ergoActive cu incalzire , masaj pt sofer si pasager ( aici cred ca o sa le iau pe cele standard doar cu incalzire ...pretul ma influenteaza sa renunt si am inteles de la reprezentanta ca la confort ar fi identice )

- servodirectie progresiva 

- side assist plus ,inclusiv lane assist ... 

- sistem de navigatie discover media 

- parbriz incalzit 

 

+ cateva optionale care nu ma intereseaza , dar sunt obligatorii pentru cele de sus 

Ar fi mers si DCC , dar no tengo dinero . La test drive am mers cu r-line exterior pe drum f prost. Personal mi s-a parut ok , dar daca aveam posibilitatea as fi dat pe confort.

Multumesc pentru ajutor si sfaturi (le astept in continuare ).

Sper sa fi ales bine .

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus destule, oricum fiind highline are dotari mai multe din start. Ca sa mai tai din pret, eu as renunta la area view si as pune doar camera spate, aș taia interfata telefon confort, side assistul (dar cu pastrarea lane assist, daca permite) si as renunta si la parbrizul incalzit. Pretul la keyless e mai greu de înghițit. Dar pot fi subiectiv, iei functie de ce crezi ca vei folosi. Zona interfeței wireless de telefon va trebui sa nu o ții acoperita/aglomerata cu alte obiecte ca sa fie utilizabilă.

O mica corectie pt denumirea sistemului de camere, cea din spate este "REAR" view camera.

DSG/4M sunt incluse sau le-ai sarit? Din configurator vad highline disponibil doar cu DSG, fie 4M, fie 2wd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare atentie de unde comanzi. Pretul de lista e clar in configurator. Dar poate ai sansa sa gasesti ceva care e deja dat in productie cu specificatii asemanatoare si in acel moment sigur vei primi un discount mai mare fata de o masina nou comandata.

In aceeasi ordine de ideei exista dealeri care dau discounturi aproape inexistente si dealeri care jongleaza cu unele mai mari. E testata de mine la ~30k valoare am avut diferenta de 1200€ de la un dealer la altu.

Asa ca nu te grabi sa dai comanda pana nu discuti cu mai multi din tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ct_act interfata telefon confort vine la pachet cu parbrizul incalzit . Nu se poate una fara alta , iar la parbriz nu prea as renunta ?. La fel si cu side assistul . Un singur pachet contine mai multe lucruri. Nu pot lua separat ?.  Corect" rear " am gresit. 

Masina va fi 4M nu m-am gandit nici un moment sa fie 2wd acesta fiind motivul pentru care nu am precizat scuze ?.

@Sop multumesc pentru sfat. Nu m-am gandit sa intreb daca e ceva in productie asemanator cu ce am eu , dar masina de test drive cred ca le avea pe toate plus r -interior . Pacat ca la doar 50 de km avea un punct de vopsea sarit din neatentia cuiva ?. Voi intreba cand dau comanda , dar sunt sceptic . 

Discountul mi s-a parut ok avand in vedere ca e maxim din ce am citit pe forumuri ca poate da vw, dar am solicitat si alte oferte ?. Sper sa raspunda cineva .

Ar mai fi nevoie de un discount de 700 euro sa fie tot ce e mai sus ca optionale ( luni as semna daca ar fi ) si inca 1000 sa am pentru DCC , dar deja ma intind prea mult ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata bine configuratia, merita!

Iti zic eu cum sa faci rost de 1000 de euro pentru DCC, iti iei 2.0 TSI 190 CP si ai rezolvat problema :)

Peste ani de zile cand o sa vrei sa o vinzi s-ar putea sa te avantajeze ca este pe benzina si mai bine dotata decat diesel :)

P.S. eu inainte sa dau comanda am cerut oferte de la 3 dealeri din Bucuresti, 1 din Constanta si 1 din Valcea iar ofertele cu discount au fost identice. In concluzie am luat din Bucuresti de la dealer-ul la care mi-am intretinut inainte Passat-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AMW m-am gandit si eu la benzina ca e mai silentioasa , la revanzare posibil sa fie mai cautata .... intretinerea mai ieftina , pretul mai mic acum la achizitie...

Pe de alta parte noxele sunt mai mari la benzina la fel ca si consumul. M-am tot gandit ca daca va fi o lege poluatorul trebuie sa plateasca in functie de noxe si capacitate cilindrica . Ramane de vazut. 

Am condus diesel inainte iar acum benzina. Imi place cuplu motor oferit la turatii mici . 

Ramane de vazut ce voi face . Masina sotiei are suspensia f dura si oarecum sunt obisnuit cu asta . Ce m-a facut sa ma gandesc la DCC e faptul ca pe drumul cu gropi mi se parea ca suspenzia pur si simplu nu putea prelua socul de la roata. 

O suspensie dura va avea cu timpul mai mult de suferit decat una moale .

Lasand asta la o parte s-a mai intamplat la cineva urmatoarea situatie : Masina configurata de mine pe internet este mai ieftina cu 190 euro decat cea facuta (la dotari identica ) la reprezentanta . 

Nu am insistat acolo cu intrebari cu gandul ca poate este comisionul incasat la vanzare , dar sunt curios. Nu as vrea sa platesc ceva inexistent daca nu este asta. 

Modificat de straight
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca nu trebuie sa fie diferenta de pret intre configuratia facuta de tine pe sait si cea pe care o  face reprezentanta. 

Exista sigur o scapare pe care nu ai sesizat-o.

Eu dupa ce am stabilit configuratia masinii din semnatura am solicitat oferta de la 5 reprezentante (Craiova, Valcea, Brasov si doua din Bucuresti). Discountul a variat de la 0 la aproape 7%.

Asa ca solicita cateva oferte si incearca sa discuti cu ei. Sigur vei fi multumit.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bamiro multumesc..  voi mai intreba cand dau comanda ! Am solicitat in bucuresti , valcea, sibiu , craiova. Am primit un singur raspuns pana acum si e mai scump cu aprox 1000 euro fata de oferta initiala. 

Modificat de straight
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 changed the title to Achizitie, Configurare & Impresii (Tiguan AD1)
  • Andrei_72 a deschis acest topic

De cand conduc (adun lejer vreo 600k km) pot numara pe degetele pe la o mana de cate ori chiar as fi avut nevoie de un parbriz încălzit, sa zicem asa, cu bătaie in sus, de vreo 4 ori. E drept ca nu am prins ploaia de anul asta din bucuresti. Cumulat cu telefonia deja o diferenta de 1000eur de la un parbriz normal la unul incalzit e cam pricey! Parca DCC suna mai justificat la 1000eur. 

Hai ca am scris suficient despre parbriz, revin la altele, generale. :)

Din cate stiu, pe topic nu e permisa discutia despre discounturi intre dealeri.

Singurul sfat pe care il pot da este sa te duci pe la mai multi dealeri si sa vezi ce comenzi in derulare au. Unele se mai pot modifica si câștigi timp. E posibil sa găsești si unele care vin deja, configuratia ta nu e extrem de neobisnuita si nici cea mai scumpa, este una cumpătată, deci e posibil sa prinzi ceva in lucru. E drept ca poti pierde unele dotari si sa câștigi altele. Trebuie cântărit si aspectul bani - timp livrare.

Dealerii au fiecare comenzile lor si nu le dau la altii, decat exceptional. De asemenea, putini iti spun ca un alt dealer asteapta o comanda similara cu a ta. Dealerul prefera sa iti dea o comanda noua decat sa te indrume la altii, el poate astepta, are timp, va fi acolo si peste 1 an.

In acelasi timp, pretul comenzilor in lucru e un preț mai vechi si nu contine ultimele indexari, deoarece e pretul din momentul comenzii dealerului catre fabrica.

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti da omului pe PM cu ofertele, nu incurajam aici sa publicam cine ce a oferit ca sa nu punem dealerii sa se concureze la noi pe forum :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!