Jump to content

Golf 7 vs Astra K vs Megane 4 vs Honda Civic


The_Ego

Recommended Posts

  • Replies 519
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristiansen077

    43

  • CristiALF

    33

  • Doc Morelli

    33

  • Iulian M

    30

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eu sunt de acord! Adica... am vazut de curand parcat langa mine noul 911. Am stat pe langa el foarte mult timp, peste o ora, asteptam pe cineva, si nu am putut intelege cum poti sa fabrici o masina

Am si eu o parere , daca mi se permite, bineinteles. Si unele intrebari care ma tot sacaie. De ce laudati atat de mult masinile VW? Vad afirmatii gen "Opel a incercat, prin Astra J sa se apr

Din seria “Testam de 10 ori si cumparam .. de doua ori” azi va voi delecta .. sau enerva cu un drive-test mai consistent cu noua generatie Honda Civic. Testul se va axa pe evolutia masinii fata de Civ

Posted Images

@Doc Morelli Mazda 6, peugeot 508 din cate stiu eu sunt in clasa cu passat-ul, ceea ce extinde versus-ul asta foarte mult. De asemenea, camry nu se vinde doar in sua? 

@cristi511 Detaliaza putin faza cu megane-ul te rog. Si eventual cateva cuvinte si despre break.

Link to post
Share on other sites

Il extind pentru ca exista viata si in afara clasei compacte si vreau sa aleg optim pentru nevoile mele. In detalii o sa intru pe topic doar pe compacte. Camry se vinde in SUA, dar Toyota ne ameninta in mod oficial ca il aduce si pe batranul continent din 2019. Doar in varianta de motorizare hybrid. Ceea ce nu este asa de rau.

Edited by Doc Morelli
Link to post
Share on other sites

Hatch-ul este construit pe platforma de ultima generatie a marcii, alaturi de Talisman si Espace ( vezi 4control, motoarele turbo, etc) in timp ce sedanul este construit pe vechea platforma, cea a lui Fluence. 

De asemenea exista o diferenta clara intre calitatea masinilor, prima fiind asamblata in Franta sau Spania iar cea din urma in Turcia.

Break-ul este construit in aceleasi conditii ca hatch-ul. :)

 

 

Link to post
Share on other sites

Nu mai induceti in eroare. Sedanul are aceeasi platforma tehnica cu hatch-ul, nu este nici o diferenta intre ele.  In plus, statistic vorbind modelul produs in Turcia este mai fiabil ca cel produs in  Spania, iar materialele sunt identice. Si asta o spun posesorii, nu unii care nu s-au urcat niciodata in masina.

Link to post
Share on other sites

Edit: retrag orice am spus in legatura cu subiectul discutat. 

Masinile ( hatch-ul, sw-ul si sedanul) sunt identice, beneficiaza de aceeasi tehnologie, aceeasi platforma, aceleasi materile etc.

Edited by cristi511
Link to post
Share on other sites

Asta cu calitatea mai buna la fabricile din Turcia am auzit-o si de la reprezentantii de vanzari  Toyota si Honda.

Referitor la platforma, la o prima cautare prin Gogu, se spune ca este identica la toate caroseriile:

https://www.autoevolution.com/news/2017-renault-megane-sedan-unveiled-it-s-better-than-the-fluence-109353.html

"The replacement for the Fluence is built on the same CMF C/D platform as the Megane hatchback and station wagon. To be produced in Bursa, Turkey, and to be sold in more than 20 countries around the world, the Renault Megane Sedan holds great promise for a plethora of reasons."

Edited by Doc Morelli
Link to post
Share on other sites
On 24.12.2018 at 23:36, Doc Morelli a scris:

Adica noul Sandero va fi pe platforma de Clio 2020. Adica 5 stele EuroNCAP. Chiar m-a bucura sa imi pot cumpara o masina romaneasca si sa nu imi fie frica in ea. Macar si pentru masina de oras.

Cumva ma indoiesc ca Daciei i se va permite sa ia 5* la EuroNCAP. Cum aceste teste nu sunt exclusiv despre comportamentul la impact ci si respre sisteme de asistenta si averizare, vor fi montate doar cele necesare pentru mentinerea la 3, maxim 4*.

Daca ar ajunge la 5* ar manca si mai mult din cota de piata Renault si Nissan.

Link to post
Share on other sites

Pentru ca fabricile alea sunt cele mai moderne din grup si au in ele cele mai noi tehnologii. Tara de origine nu mai conteaza de mult in industria auto, ca daca este asa Q7, Touareg si Cayenne sunt masini slovace,  TT-ul este ungureasca, A1 este produsa in Belgia etc. Sa nu mai spunem de ciudateniile VAG, care vrea sa produca in Germania Skoda Superb din cauza cererii mari si sa mute productia Passat-ului in Cehia. PS Eu cred ca lucreaza mai multi turci intr-o fabrica Vw din Germania decat turci intr-o fabrica din Turcia. ? PS PS Iar toata instalatia electrica, centurile de siguranta, airbag-urile etc sunt made in Romania sau Polonia, indiferent ca te numesti Mercedes, Bmw, Audi sau Tata Motors. ??

Link to post
Share on other sites

Si totusi, voi ati cumpara o masina asamblata la turci, adica sedanul, sau una asamblata in Spania, adica hatch-ul?Le-am condus pe ambele...E o diferenta si nu psihologica!

Link to post
Share on other sites

Pai si ce ai observat la ele? ai ceva poze, masuratori facute, vazut lufturi diferite, etc? de-obicei intre aceiasi masina hatch si sedan exista ceva diferente la cum se simte pe drum si sunt diferente voite de producator: cea sedan are suspensia ceva mai moale si e mai mult orientata spre confort. La fel e cazul cu Honda Civic unde sedanul e produs in Turcia si hatchback-ul in UK.

Audi Q5 se face prin Mexic iar calitatea acestuia e destul de ridicata si e prin top in segmentul din care face.

Edited by Iulian M
Link to post
Share on other sites

@loghy

Cred ca daca primeste acelasi sasiu, merge minim pe 4 stele, diferenta pana la 5 va fi facuta de "nannies" - sistemele active standard sau optionale. Eu zic ca vom vedea o schimbare buna la Dacia in curand dupa mizeria ordinara facuta de japs cu Carlos si francezii vor avantaja Dacia, mai ales ca la vanzari sta excelent cu toate masinile.

 

Link to post
Share on other sites

discutiile privind meganeul provin de la megane3 unde pentru piata din Romania, meganeul hatchback era produs in Turcia, pe o platforma diferita fata de cea "originala", cu diferente sesizabile la materialele de interior, cu anumite diferente de dotari sau chestii de mici finete (aeratoarele centrale aveau rotita sa le poti inchide la varianta originala iar cele de turcia nu aveau rotita) etc.

cele de turcia erau produse pe platforma de Flunece, practic din Romania comandai un megane3 hatchback dar primeai  un Fluence   cu caroserie de megane. Lucrul asta era valabil doar pentru europa de est.

Daca comandai varianta break iti venea megane "original" produs in Spania.

Daca unul din germania comanda megane hatchback i-ar fi venit megane original, nu cel fabricat in turcia. 

 

Habar nu am daca s-a mentinut trendul asta si la Megane4, dar tinand seama de ideea omniprezenta in ziua de azi de cost reduction, de faptul ca sedanurile se vand cu o pondere muuult mai ridicata in europa de est si de precedentul cu megane3 eu daca as fi aproape sa imi iau un megane4 as sapa internetul si pe tema asta. 

Nu fabrica de asamblare era  problema ci faptul ca s-au pretat sa vanda alta platforma (mai low cost decat cea originala) plus diferenta de calitate a materialelor folosite.

Edited by bossake
Link to post
Share on other sites

Nu este adevarat! Megane 3 hatch nu a fost produs niciodata  in Turcia, nu erau versiuni produse in Spania sau Turcia, se producea intr-o singura fabrica din Spania. Problema a fost la Fluence care era produs pe alta platforma tehnica, lucru care nu mai este adevarat la actuala generatie. Cam ca la Golf si Jetta din curtea VAG-ului.

Link to post
Share on other sites

, crezi ca eu glumesc pe aici sau vorbesc sa ma aflu in treaba?

megane3 hatch care s-a vandut in Romania de nou a fost (in afara de primele 6 luni de la lansare) fabricat in turcia cu diferentele de rigoare despre care vorbeam. Meganeul 3 produs in turcia tocmai asta era, un fluence intr-o caroserie de megane. 

https://www.reno.ro/Megane-3-Turcia-t289620.html (sper sa nu se considere reclama linkul) este arhicunoscuta "problema" asta la megane3 hatchback adus in Romania de nou. variantele break si coupe se produceau exclusiv in spania, doar la hatch au facut "tigania" asta,

Edited by bossake
Link to post
Share on other sites

Lasa ca am eu hatch si nu cred ca as lua masina asta cu un motor “normal”. Sunt multe chestii care ma enerveaza prea mult cat sa accept masina daca nu avea cateva avantaje: 4Control, directie, motor si suspensie. Cel putin 2 din astea nu sunt pe cel normal (motor + 4control), celelalte nu stiu, nu am condus alta varianta/ alt motor. In versiunea asta merita, da, e “GTI-ul saracului”. In altele... nu stiu. Citisem ceva de un 1.3 TCE decent dotat pe la 17k... poate doar asa...

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...
Dragoș Pahonțu

 

On 4/13/2017 at 9:51 PM, The_Ego said:

off topic: Practic din nou se aduce in discutie saga emisiilor. Nu e vorba de fiabilitate. Apoi dieselul oricum e spre iesire din scena pe masinile mici, atat Renault cat si VW au anuntat ca in cativa ani vor renunta la diesel. Un motor mai mare nu e neaparat mai bun, mai fiabil, ci doar in conformitate cu noile teste de poluare.
Nu e totusi exclus ca noile tehnologii sa faca un motor de 1.6 si 1.8 sa aiba consum similar cu 1.2 si 1.4.

 

Motoarele mari 2.0/2.5 aspirate o sa meargă mult mai mulți kilometri decât un 1.5 turbo. De ce crezi că în America ei folosesc astfel de motoare?

Edited by Rave
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
Dragoș Pahonțu

Eu aș merge pe o Honda Civic 1.5 182hp manuală 6! Mult peste VW la orice aspect. Sau pentru confort Mazda 3 2.0 AT6!

Link to post
Share on other sites

Am auzit ca posesorii de Honda se plang ca acea motorizare are o problema si cumva ajunge benzina in ulei. Nu multumesc :)

Mazda este ok din toate punctele de vedere; rudimentara in motorizare si cutie dar probabil fara moarte. Singurul neajuns este lipsa de performanta datorata celor anterior mentionate.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept