Jump to content

Golf 7 vs Astra K vs Megane 4 vs Honda Civic


The_Ego
 Share

Postare recomandată

Imi place ca Sedanul a crescut in dimensiuni si preia din prestanta modelului Mazda 6 . La 4,67 metri ajunge in clasa cu Octavia si Civic X Sedan. Asta inseamna spatiu interior si cargo consistent. Iar AWD-ul este un plus.

Referitor la puntea spate, cred ca macar pe AWD va fi independenta. Eu nu am vazut masini noi cu AWD on-demand si bara de torsiune.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, Bebeee said:

Si modele lor noi, tot a facelift aduc. Sedanul mi se mai frumos. La hatchback parca lipseste ceva. Stalpul “C” e cel putin ciudat. Nu cred ca va fi un concurent real pentru grupul Vag, cel putin in Romania ?

Nici nu are cum sa fie, nu gasesti Mazda SH, cum ii place romanului, pe toate drumurile cum gasesti Golf-uri.

Nu o zic pentru ca am eu Mazda, nu o zic nici cu rautate, but it's a fact.

Legat de modelul nou, mie-mi place, spatele la hatch e putin ciudat insa interiorul e chiar frumos, la fel ca si partea frontala. Iar sedanul e singurul sedan derivat dintr-un hatch care chiar arata bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deși nu o sa mai fiu deținător de Vag îți pot contesta părerea cu cel mai frumos Sedan provenit dintr- un hatch. Cel mai frumos rămâne la exterior A3 Sedan, și nu trebuie sa  fum de acord. Mazda mi a dat mereu senzația la seria 3 cel puțin de ieftineala, și la tabla și la interior.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mazda face masini frumoase in general. Hatch-ul asta nu ma atrage, are ceva care il strica (la spate, exact cum a observat toata lumea). Sedan-ul este ok, arata bine. La interior este ...aceeasi Mazda: ok-ish, nimic spectaculos. AWD este de bun augur, sa vedem acum motorizarile si combinatiile de transmisii ! La sfarsit insa sigur va da cu virgula la pret, un aspect care cel putin in Romania ii va trage mult in jos.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Doc Morelli said:

Referitor la puntea spate, cred ca macar pe AWD va fi independenta. Eu nu am vazut masini noi cu AWD on-demand si bara de torsiune.

Eh, tot Mazda a reusit performanta asta pe noul CX-3 cu bara de torsiune si AWD..

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, deenman said:

Deși nu o sa mai fiu deținător de Vag îți pot contesta părerea cu cel mai frumos Sedan provenit dintr- un hatch. Cel mai frumos rămâne la exterior A3 Sedan, și nu trebuie sa  fum de acord. Mazda mi a dat mereu senzația la seria 3 cel puțin de ieftineala, și la tabla și la interior.

Nu trebuie, dar suntem. Chiar am uitat pe A3 sedan pentru ca m-am gandit la marci de volum, nu premium. 

53 minutes ago, CristiALF said:

Mazda face masini frumoase in general. Hatch-ul asta nu ma atrage, are ceva care il strica (la spate, exact cum a observat toata lumea). Sedan-ul este ok, arata bine. La interior este ...aceeasi Mazda: ok-ish, nimic spectaculos. AWD este de bun augur, sa vedem acum motorizarile si combinatiile de transmisii ! La sfarsit insa sigur va da cu virgula la pret, un aspect care cel putin in Romania ii va trage mult in jos.

 

Nu inteleg ce vrei sa zici cu pretul. Golf-ul este mult mai scump, o Mazda cu de toate o iei cu 23k, probabil 25k cand o sa fie disponibil SkyactivX. Eu cand umblam dupa masina nu scoteam un Golf cu de toate 1.5 tsi 150cp fara 29k. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca faceti o confuzie cu bara de torsiune ... este o solutie de suspensie perfect compatibila cu suspensia independenta, inca de pe vremea Oltcitului ... probabil vreti sa spuneti suspensie semiindependenta cu bara interconenctata care este autre chose.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca va fi suspensie semi-independenta cu bara de torsiune. Oricum, comunicatul oficial nu da multe detalii, asa ca tot la drive-test ne vom convinge de adevarul din spatele bull-shit-ului marketingului. Macar arata bine si modelul de serie arata apropiat de conceptul expus acum cateva luni.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica nu va avea arcuri elicoidale pe spate? Mira-m-as ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica probabil ceva de genul asta:

edf6991047154704.jpeg

Asta e de pe Dacia mea, ignorati componentele sistemului de directie :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta are arcuri elicoidale. Colegii vorbeau de bara de torsiune. Nu exista pe masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles :) Doar ziceam ca, probabil, cu asa ceva o sa vina masina, ca e la moda.

Ceea ce nu e neaparat un lucru rau, conteaza foarte mult cum e setata. In 99% din cazuri, la o masina setata cum trebuie, nici nu-ti dai seama ce suspensie are pe spate si, in acelasi timp, exista masini cu independenta pe spate care amortizeaza mai prost decat una cu suspensie semi-independenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am vorbit de adaugat si alte masini in titlul topicului, ce parere aveti de noua Kia Ceed? Din review-uri se pare ca este o masina foarte bine construita, bine insonorizata, cu o directie precisa, care concureaza de la egal la egal cu actuala generatie de Golf (ramane de vazut cum se va compara cu noul Golf), ba chiar bate golful in opinia celor de la autobild.de https://www.autobild.de/artikel/golf-ceed-astra-civic-megane-kompakte-im-test-13948121.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut de acord!

Din pacate gama de motorizari are un gap in partea superioara de putere ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are. Exista ProCeed-ul care e 1.6 ~200cp, ceva de genul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu tot respectul, la noul Ceed varianta Proceed nu e inca in vinzare, iar cel mai puternic motor e 1.4 turbo de 140 de cai. Si pe versiunea anterioara era un gap - de la 1.6 135 la 1.6 205 nu exista nimic si nici nu exista ceva peste 1.6 l. Deci nu exista, care va sa zica ca lipseste :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, detalii... :)) 

"Producția modelului shooting brake ProCeed va începe în noiembrie, iar comercializarea sa exclusiv în Europa este programată pentru primul trimestru al anului 2019."

Si macar ofera cate ceva pentru toata lumea, fata de Focus care trece de la 1.0 la 1.5 (desi si la 150 si la 180 cp) dar in 3 cilindri ambele, si apoi la ST, probabil, adica 2.0-2.3(?!) undeva pe la 250-280 de cai. Cum hot-hatch-urile s-au dus undeva foarte departe, adica ~300cp, s-a deschis piata de warm-hatch-uri care acopera intre 180-220 cp, adica fix cat un hot hatch acum cativa ani :)) Si asta nu e deloc rau!

Kia, fiind sora cu Hyundai care are i30-ul N care a fost bine primit, probabil va dezvolta o varianta mai ieftina a acestuia ca sa acopere si gama aia. Oricum, se misca mai bine decat alte companii, *coughFORD :) care inca nu stiu exact ce vor sa faca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil lumea asteapta ceva intre 2-2.5 litri aspirat ori turbo benzina, care sa aiba mai multe decat are gti-ul. Mai multe in sensul de: ori vii cu mai multa tehnologie, ori ceva mai complex pe partea de suspensie/frane/dinamica ori aduci cam acelasi lucru dar la o diferenta de pret care sa merite achizitia (daca e diferenta de 500-1500euro la acelasi nivel de echipare, sunt destul de convins ca 99% din cumparatori vor alege gti-ul din motive lesne de inteles). 

Dinamica, frane, acceleratie de GTI la pret de golf normal (25.000 euro) Si motorul sa-l faca de minim 2000cmc, preferabil mai mare (2200-2300) pentru ca cine isi cumpara genul asta de masini (e un target bine definit) nu il intereseaza sa obtina cel mai mic impozit, ci e dispus sa plateasca in plus pentru cand e nevoie de niste cai.

Masina ideala: RWD/AWD, 2.2-2.3 benzina aspirat sau turbo, 250 CP, dotari in conformitate cu ce ofera majoritatea producatorilor  normali nu premium in zilele noastre  si care sa coste pret final 25.000euro (hatch sau break).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord ca lipsesc anumite motorizari din gama celor de la Kia, dar ele vor veni cum a spus si @Rave la inceputul anului urmator. Din ce-am citit, noul motor 1.4T-GDI e foarte bine gandit, usor, silentios si avand in vedere cei 7 ani de garantie, cred ca si fiabil.

Reamintesc faptul ca titlul topicului nu compara Golf GTI cu Astra OPC si Honda Civic Type R, iar initiatorul topicului si-a luat un 1.4T de 150CP. Asadar, cred ca Ceed-ul se incadreaza foarte bine in aceasta comparatie Review Ceed

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, AllinDanut said:

 

Nu inteleg ce vrei sa zici cu pretul. Golf-ul este mult mai scump, o Mazda cu de toate o iei cu 23k, probabil 25k cand o sa fie disponibil SkyactivX. Eu cand umblam dupa masina nu scoteam un Golf cu de toate 1.5 tsi 150cp fara 29k. 

1. Majoritatea oamenilor nu isi cumpara masina "cu de toate", ci cu cele minim necesare. Da, cand pui o caruta de optiuni pe un VW o sa te ia capul - drept urmare nu ar trebui sa faci asa ceva, exceptie cazul in care banii nu sunt o problema -> discutia este deja irelevanta in acest caz. 

2. Mazda "cu te toate" dar fara motorizari mai de D-ne ajuta (nu vb de fiabilitate) si fara transmisii sau combinatii intre ele. Altfel, pentru cine se multumeste cu un motor aspirat de 120-150CP, da..va iesi "mai bine" (adica cu mai multe optiuni) la banii dati. Va lua o masina ok, fara doar si poate. Eu insa, as lua Golf sau Focus de ex (1.0T/1.5T in detrimentul aspiratelor). Daca as vrea aspirat (masina simpla, fiabila, fara a fi fancy, fara batai de cap) m-as uita la masini mult mai ieftine decat Mazda.

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot vorbim de majoritatea oamenilor, atunci majoritatea nu isi cumpara 1.5 TSI 150CP ACT (sau cum ii zice) ori 1.8 TSI cum ai tu,  ci un 1.5 de 125cp sau un 1.6 TDI plictisit.

Asa ca, explica-mi tu mie de ce astea sunt cele mai motoare iar un 2l benzina aspirat de 120cp e de "D-ne ajuta".

Sunt sigur ca un Golf cu 1.5TSI 125CP vs Mazda3 G120 (adica motor fantastic vs D-ne ajuta, presupun ca la fel ar fi si TSI150cp vs G165 sau 1.8TSI vs noul SkyactivX de 181cp, adica cele mai motoare vs D-ne ajuta), ambele cutii automate si aceleasi optiuni este mai scump cu cel putin 4k. Ca nu pui optiunile alea ca sa ajungi la pret de Mazda, este alta discutie :)

 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE si flame inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!