Jump to content

Golf 7 vs Astra K vs Megane 4 vs Honda Civic


The_Ego
 Share

Postare recomandată

@Abu nu e chiar frumos dar exista si mai urate :) si nu, nu are tableta aia ( din pacate :)) )... cea mare e interesanta cand te urci in masina, mai ales noaptea cand nu vezi marginile alea nesimtit de groase :)) 

Partea buna la display-ul asta mic e ca inca mai are buton de volum. Tableta are volumul pe butoane capacitive puse langa ecran si sunt cam greu de nimerit. Si avand in vedere ca pe volan nu exista, ci doar pe satelitul ala din spatele lui, e mult mai simplu de folosit butonul asta. Si mai are si niste butoane in plus de la clima, tableta are toate comenzile in ea, in afara de cele doua butoane de reglajul temperaturii stanga-dreapta.

Si da, lumina ambientala de pe usile fata-spate si marginea consolei centrale are 5 culori care se pot schimba cum si cand vrei, rosu, albastru, verde, mov si galben. Odata cu ambientala se schimba si culoarea principala a sistemului de infotainment si a bordului digital care, la randul lui, are 4 teme ce se pot schimba cum vrei, o chestie care-ti ia ochii dar fara vreo utilitate anume ( nu se poate pune harta navigatiei acolo :( )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare foarte ok interiorul la Megane GT (sau la Megane in general) si arata mult mai ok (parerea mea) cu ecranul de dimensiuni reduse decat cel mare, care chiar pare chinezesc si ieftin.  

Oricum frumoasa masina, am testat-o si eu acum 2 ani inainte sa iau Mazda 3. Motorul este foarte fain :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal. Exista fani si pentru Fiat Multipla. Mai bine ne impartasesti niste impresii despre M3 si ce te-a facut sa o alegi in detrimentul celorlalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o stapanesti sanatos @Rave . Masina e noua :) ?  Mie imi par putin uzate scaunele . In rest arata si cred ca merge bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e noua, fortele laterale din curbe sunt mai mari insa decat la un 1.2tce si tocesc scaunele mai rpd :P

Arata f bine masina, scaunele arata misto si probabil ofera si sustinere buna, doar consola centrala parca e luata de pe alta masina...

Modificat de andrei0241
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina am luat-o noua, din stoc, da. Si deja inmatriculata pentru ca WLTP ;) 

Eu mi-as fi dorit scaunele imbracate in alcantara, materialul asta de pe fata lor arata putin ciudat (pe spate si laterale e piele artificiala) in loc de trapa si camera spate (are doar senzori) in loc de head-up display dar, avand in vedere ca masina deocamdata nu se mai poate comanda, merge si asa :)) 

Consola e love or hate! Eu sunt nici/nici :) masina e foarte ok, ca raport de ce am primit fata de cat am dat, asa ca pot sa ignor lucrul asta. E tare ca e bazata pe Android, si deja am activat video in motion de ex... :) 

Exista si variante alternative desi nu stiu daca e de bine sau de rau :)) 

HTB1jpaBPFXXXXczXXXXq6xXFXXXf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca 1.6 Tce nu trece noile teste de poluare WLTP si probabil ca ii adauga filtru de particule, eventual umbla putin la putere.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista niste zvonuri ca ar baga pe GT 1.8-ul de RS dar la 220cp, ceea ce l-ar face cam... bine! :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar baga 1.8-ul pe GT, ar face RS-ul greu de motivat financiar.

In lupta asta din clasa compacta cu putere intre 180 si 210CP. Eu am gasit doar 6 modele:

  • Seat Leon si Skoda Octavia cu 2.0TSI 190CP
  • Honda Civic cu 1.5t 182CP
  • Ford Focus cu 1.5t 182CP
  • Megane 4 GT cu 1.6t 205CP (sau cel putin cat a fost pana la WLTP)
  • Opel Astra cu 1.6t  200CP

Mai e altceva in gama?

 

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Iulian M said:

In lupta asta din clasa compacta cu putere intre 180 si 210CP. Eu am gasit doar 6 modele:

Si avem ca preturi de lista asa:

  • Seat Leon FR - 2.0 TSI, 190 CP, DSG7 - 24.394 €
  • Skoda Octavia - 2.0 TSI, 190 CP, DSG
    • Style - 23.591 €
    • Laurin & Klement - 28.464 €
  • Honda Civic - 1.5 VTEC Turbo, 182 CP
    • Manuala, 6 trepte: 
      • Sport - 22.000 €
      • Sport Plus - 24.000 €
      • Prestige - 25.000 €
    • CVT:
      • Sport - 23.500 €
      • Sport Plus - 25.500 €
      • Prestige - 26.500 €
  • Ford Focus - 1.5 EcoBoost, 175 CP, manuala 6 trepte
    • ST Line Business - 22,750 €
    • Vignale - 25,900 €
  • Megane 4 GT - 1.6 TCE, 205 CP, EDC 7 trepte - 22.700 € (indisponibila)
  • Opel Astra - 1.6 Turbo, 200 CP
    • Manuala, 6 trepte: 
      • Innovation - 22.800 €
      • Dynamic - 21.890 €
    • Automata, 6 trepte:
      • Innovation - 24.050 €
      • Dynamic - 23.140 €
  • Peugeot 308 GT - THP 225CP S&S EAT8 - 27.741 €
Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot suntem pe un topic de versus, @Rave poate ne dai niste informatii despre cum se compara GT-ul cu Leon-ul tinand cont ca ai avut?

- comfort

- zgomot interior

- practicalitate

- calitatea fabricatiei

- performante :) aici inteleg ca nu e chiar ok sa compari 205CP cu 125CP dar ar fi interesant "feeling-ul"

Modificat de Abu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai hai sa o luam punctual...

Pe suspensii e mai bine GT-ul chiar si cu jante pe 18” fata de Leon-ul care avea 17”. Si nu e de la suspensia independenta pe spate ci de la setup-ul ei si de la amortizoare, e mai lina si amortizeaza mai bine, si mak silentios, desi e mai dura. E foarte ok!

Ca antifonare iarasi sta mai bine. Nu muult mai bine dar e mai bine, e cam la nivelul Golf-ului, asa... Zgomotul de cauciucuri e mai redus, SportContact 5 pe ambele masini si la fel de late (225/45/17 fata de 225/40/18), dar asta e posibil sa fie acoperit in GT de sunetul artificial de motor pe care il baga in habitaclu prin boxe. 

Ambele masini sunt cam la fel de practice. Adica diferentele de dimensiuni sunt de ordinul milimetrilor intre ele si cine are nevoie de spatiu mai presus de altele oricum nu ia compacta sau se indreapta care break-uri. Diferentele sunt la ergonomie, in schimb, unde GT-ul nu iese bine. Butoanele de volum ascunse in spatele volanului si foarte jos ma dispera, padelele sunt mai greu de folosit, mai ales cand nu e volanul drept, R Link-ul e ceva mai greu de navigat... d-astea. Nu e destul de rau cat sa te faca sa renunti la achizitie si banuiesc ca multe tin de obisnuinta dar na, trebuie sa le mentionez.

Despre calitatea fabricatiei nu pot sa ma pronunt acum. Calitatea perceputa e mai sus in Leon, se joaca mai bine vizual cu materialele si masina da impresia ca ar fi mai scumpa si mai calitativa decat Renault-ul. Cand incepi sa pui mana pe ici-colo, in schimb, realizezi ca sunt cam la fel... Poate una e mai buna intr-o parte dar cealalta e mai ok in alta si asa mai departe. Mai departe de atat, Leon-ul a trecut bine testul timpului. Cu intretinere corespunzatoare dupa aproape 4 ani nu aveam niciun greieras in masina si masina era, cu sau fara modestie, cam ca noua... Cat de bine rezista GT-ul, venind de la o firma care in trecut avea probleme la capitolul asta, o sa descopar in timp... :) 

Despre performante nu pot sa comentez. Merg deocamdata cu motorul in Eco, pentru ca rodaj, ceea ce ma limiteaza la 4k RPM. Masina se misca bine dar nu e o masina sport si nu cred ca ar trebui sa o cumpere cineva pentru asta. 

Este destul de grea, are 1.500kg, asa ca un Leon 1.8 TSI cred ca e mai rapid, cu atat mai mult 2.0 190cp care are si resurse bune pentru un Stage 1. Pana si 1.5-ul de 150cp e foarte aproape, pentru ca e mult mai usor, asa ca cine nu ia masina sa se dea cu ea si sa conteze fiecare sutime de secunda poate sa se indrepte linistit si spre 1.5 TSI. 

Nu e o masina inceata, in niciun caz, si sta fantastic de bine pe curbe, multumita 4Control care o face sa nu-si arate greutatea, dar eu nu o vad ca pe o masina sport ci ca pe o masina normala cu ceva mai multe resurse disponibile.

Nu stiu ce sa mai zic, intrebati-ma voi :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul tine mult si de ce discount primesti .  Ford au preturi mari de lista dar discounturi mari (stiu sigur ca se poate obtine un 15%)...

@RaveLa Seat nu ai primit un discount care sa te motiveze sa il iei (tinand cont ca ai mai avut unul cumparat de la ei) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ford-ul imi dadea un ST Line 1.5, 150cp, automat de aproape 30k la 25k, deci se poate :) Dar neavand nimic in stoc si eu nefiind dispus sa astept 2-3 luni ( nu 5-6-10 ca la marcile mai exclusiviste :)) ) am renuntat. 

La Seat am discutat bine dar erau 2 probleme. Odata ca nu aveau DSG in stoc si apoi sotia care a zis “Pai ce facem, dam 10.000 de euro in plus pe aceeasi masina?!” si... avea dreptate! :) Desi daca gaseam un FR 2.0 TSI, 190cp, DSG in stoc la vreo max 25k il luam pe acela fara sa ezit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave daca tot ai mentionat 1.5 TSI, vine si intrebarea fireasca: de ce nu Golf 1.5 TSI? Cu siguranta gaseai in stoc. Sau DSG era "must have"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PBN voia sa-mi dea un 1.5, 130cp, DSG 7, Confortline cu halogene la banii astia si asta candva in Noiembrie ca nu era in stoc. Deci... pas! :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut td cu noul focus. Era un titanium bussiness cu 1.0 125. La interior este mai ergonomic fata de generatia anterioara. Motorasul urca repede in ture prezentand un zgomot placut in habitaclu. Conducand in acelasi stil cu al meu ( 1.5 150 hp) ma trezeam pe la 3500 lejer. Se simt oarecare vibratii in schimbator cand accelerezi, posibil din cauza ca e in 3 cilindri. Spatiul interior este mai mare dar se observa rapid de unde au "taiat", bordul este mai mic, parbrizul nu mai e asa mare ca la generatia anterioara. Portbagajul era extrem de mic, din cauza ca avea roata de rezerva e dimensiuni normale. Per total a fost o experienta placuta. Din ce mi-a zis consilierul varianta de echipare ST line nu mai e doar un kit exterior ca la vechia generatie, ci si modificari mecanice, suspensie diferita, bucsaraie asemanator cu ST.

45462742_2197289280546352_2045967659257823232_n.jpg

45488825_767064490306973_3539547943805648896_n.jpg

45500439_580477805688675_744345281532788736_n.jpg

45500470_362825541190313_1713528948505182208_n.jpg

45500500_311721252994407_4232541776008708096_n.jpg

45520473_806006976236704_1362599570319605760_n.jpg

45583926_263242134336091_3886788864206962688_n.jpg

45636444_322425405218706_1021749728758464512_n.jpg

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu as lua niciodata Ford cu motorul ala de 1

tableta aia face parte din masina ?

dupa cum arata , nu

dupa cum stim , da

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e doar opinia mea personala si e vorba de clasa masinii , nu de brand

nu as lua nicio masina din clasa Focus sau superioara , cu motor de 1

criteriul la cumparare = economia de taxe locale si asigurare , mi se pare o gluma la motoarele sub 2.0

iar economia de carburant , la fel

la fel cum Mondeo cu motor de 1.0 , e hilar

 

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Este vorba de down-size la nivel global. Mai putin Mazda care are 2.0 aspirat si 120 cai.  Deci,nu vad o problema sa ai un 1.0 de 125 cai . 

Mie nu imi place ca e in 3 cilindri , poate de aia nu as lua. Dar pentru o masina noua la un 12-14k E  eu zic ca merge.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca as fi firma mare si as lua o flota de masinute noi , la care dupa 100.000 km le-as face vant ...

atunci da , motorul de 1.0  ar fi o alegere f buna

Oricum , toti care au luat masini gen Focus sau mai mari , cu motoare de 1.0 , sunt foarte multumiti , verificati pe net

Dupa ce ai dat banul si ai luat masina , ii cauti doar punctele forte , e mai revigorant ptr psihic

Si da , motorul e in 3 clindri , nici mie nu imi place

 

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cred ca titlul asta acum mai merge editat si adaugat inca un concurent.

Mazda tocmai ce a prezentat noul 3 si cred ca e una din cele mai frumoase masini din clasa compacta ce va fi disponibila si cu tractiune AWD.

A ridicat putin stacheta in materie de design interior si exterior si sunt curios ce va lansa grupul VAG in materie de Golf Mk8 si Seat Leon ca si competitie.

Primul punct negativ observat e ca au renuntat la suspensia spate independenta; de vazut daca vor pune multi-link pentru varianta AWD sau vor face o grozavie tehnologica sa imperecheze AWD cu puntea simpla spate.

879975745_2019-mazda-mazda-3-104-1543341698(1).thumb.jpg.587023c6a86d6307d2644f35142c1e8d.jpg 885423630_2019-mazda-mazda-3-105-1543341698(1).thumb.jpg.c882d97b014391a2aed817fcf8ccd3df.jpg 2019-mazda-mazda-3-106-1543341695.thumb.jpg.b3e17c4c5257df6f13a4fd9df197aa12.jpg

2019-mazda-mazda-3-120-1543341704.thumb.jpg.5fe2dc393fb74d7ff83c57daca142a84.jpg 2019-mazda-mazda-3-121-1543341704.thumb.jpg.1c84bcfe6da79eb377737edb1c5bec8d.jpg 2019-mazda-mazda-3-122-1543341705.thumb.jpg.288852407152495df946f154560c2a12.jpg 

2019-mazda-mazda-3-114-1543341701.thumb.jpg.f80e9e56fc8f6ba9b56415c23f38df4c.jpg 2019-mazda-mazda-3-111-1543341699.thumb.jpg.06bfe931aba04c4f3750dd0648bf0d99.jpg 2019-mazda-mazda-3-112-1543341699.thumb.jpg.c3a0fc34f7c526328cf0ee4280035998.jpg 

 

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si modele lor noi, tot a facelift aduc. Sedanul mi se mai frumos. La hatchback parca lipseste ceva. Stalpul “C” e cel putin ciudat. Nu cred ca va fi un concurent real pentru grupul Vag, cel putin in Romania ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!