Jump to content

Ceasuri noi Polo 9N3


astratc
 Share

Postare recomandată

Am un polo 9N3 1.2 BMD 40KW din 12/2006
Nu se auzeau semnalizarile. Am dat comanda din Germania de buzzer si l-am inlocuit.
In timpul operatiei, am stricat motorasele si acele indicatoare.

Am dat comanda din germania de alte ceasuri.
In prima poza atasata sunt ceasurile mele cu codul 6Q0920823t.
In poza 2 sunt ceasurile comandate pe ebay cu acelasi coduri, difera doar V04, la mine este V03.

Ambele ceasuri sunt Magenti Marelli.

Care ar fi procedura de instalare a noilor ceasuri? Din cate am citit imi trebuie codurile PIN pentru ambele ceasuri.

S-ar putea copia dump-ul din ceasurile mele in ceasurile noi? Sa nu mai trebuiasca sa scriu cheile?

Pentru a scrie cheile, imi trebuie cipuri noi?

Vreo recomandare unde as putea sa fac operatia?
 

post-57651-0-50283100-1449333103_thumb.j

post-57651-0-38835400-1449333108_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buzzerul se putea schimba prin spate fara sa ajungi la ace si motorase :(

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, am incercat, numai ca nu intrase de tot, si am zis sa fie totul ca la carte, nu am stiut in ce ma bag :D

Vazusem un tutorial pe net cu acele scoase, dar mai mult ca sigur nu erau Magneti Marelli.

Astea ies foarte foarte greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am reusit sa le rezolv insa am ramas cu un gust amar, am venit in Bucuresti pentru adaptare ceasuri cumparate din Germania la un membru cu un numar impresionant de mesaje pe acest forum.

Sincer m-a pus pe drum degeaba, m-a facut sa pierd 2 zile in Bucuresti sa ii las ceasurile sa le adapteze acasa dupa 5 minute de incercari esuate prin OBD.

Ma facea sa pierd si ziua de vineri, cu promisiunea ca sigur se uita la ele. Si aveam programare facuta de luni pentru miercuri.

Domnule forumist, stiti ce ma deranjeaza cel mai mult la d-vstra? Cand v-am sunat joi si v-am spus ca sunt dispus sa platesc in plus poate va faceti timp sa va uitati la ceasurile mele sa pot pleca si eu la Buzau, si mi-ati spus ceva de genul ca asa va zice si nevasta. Sau cand mi-ati sugerat ca ar mai fi o solutie, sa pornesc motorul, sa imi scoateti ceasurile din bord si sa plec la Buzau fara sa opresc motorul. Sau cand v-am intrebat cat ma costa incercarile prin OBD si mi-ati spus ca nimic insa mi-ati luat ceasurile importate din Germania din masina sa fiti sigur ca nu ma razgandesc si caut alt service.

Am avut si un eveniment dupa ce am plecat de la dvstra miercuri seara sa parchez polo si sa va aduc ceasurile, m-a lovit un focus in spate si a fugit de la locul accidentului.

Aveam programare, costul lucrarii nu era o problema eram dispus sa platesc in plus, daduse si norocul peste mine cu focus-ul ala si totusi nu v-a interesat.

Noroc ca am cautat pe google un alt service si am gasit profesionisti care au adaptat ceasurile in 10 minute.

Puteti inchide acest topic, nu doresc sa dau numele domnului care m-a facut sa pierd 2 zile prin Bucuresti.

Pentru adaptari ceasuri  strada Luica nr 6.

post-57651-0-12697300-1450399623_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ar trebui sa spui cine este, pe viitor sa fie lumea mai atenta. Asa doar ai aprins fitilu'...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu banuiesc cine este, dar sa vedem .......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astract - la mine a fost, din pacate cu toate interfetele posibile, ceasurile lui nu s-au putut citii pe OBD - tot asa, am vb in acel moment ca se va duce acasa, imi aduce/trimite ceasurile , urmand sa le fac noaptea - deoarece trebuie citite cu programatorul - specificand insa ca nu garantez ca le fac in acea seara si e posibil sa le fac in seara urmatoare, din lipsa de timp - si ca le voi trimite prin curier - lucru cu care a fost de acord - atunci.

 

urma sa le fac azinoapte.... 

 

departe de mine gandul de a nu te duce in alta parte, sau de a tine ceasurile blocate la mine.... dar nu aveai de ce sa platesti, pentru scanarea facuta si pentru incercarile de citire.

 

astract - cum am vb si ieri, nu aveam cand sa le fac - inteleg perfect dezamagirea ta si imi cer scuze pentru disconfortul creea - si cu mare placere, te rog sa imi dai un cont pentru a-ti trimite contravalorea deplasarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin, nu aveam de gand sa dau numele tau, nu am nevoie de bani pentru deplasare. Te-am sunat luni si ai zis miercuri la ora 18 vii si le facem. Dupa, mi-ai dat mesaj miercuri ca trebuie sa iti las ceasurile daca nu le putem citi prin obd. Inainte sa plec te-am sunat si te-am intrebat daca sa vin cu cealalta masina sa iti pot lasa ceasurile si ai spus ca nu, sa vin cu polo ca daca este le trimitem prin curier. Cand mi-ai facut programare nu mi-ai spus ca reparatia o sa fie facuta si cu ajutorul curierului.

Sunt dezamagit pentru ca aveam impresia ca te pricepi si ai scule avand atatea mesaje aici. Daca ai vazut ca nu poti prin Obd si nu ai timp sau scule sa le faci puteai sa zici, nu pot face mai mult, iti recomand pe strada luica nr 6 sau unde stiai tu.

In schimb mi-a placut atelierul tau, ai fost mai mult decat ok, probabil te-am prins eu intr-u n moment de aglomeratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca odata imi exprim regretul ca nu am putut sa rezolv problema pe loc - din pacate atelierul este in amenajare iar birourile / biroul in care se va desfasura partea de electronica.... sunt in zugraveala - saptamana viitoare sper sa fie gata si mutam toate sculele, ca aceste probleme sa se rezolve pe loc - pana saptamana ce vine, astfel de operatiuni le desfasor acasa, noaptea.... dupa lucru.

 

tot saptamana viitoare, o sa vina si elevatorul, etc.

 

profit de aceasta ocazie sa imi cer scuze de disconfortul creeat si voi incerca sa ma revansez - treaba cu banii de carburant ramane valida din punctul meu de vedere, astept cu datele si contul pe PM.

 

zi deosebita !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit nu este nevoie, mult success iti doresc cu noul atelier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca intreb pe acest/acelasi topic si eu ceva...

Sa presupunem ca avem niste ceasuri pe un polo din 2008, care merg ok.

Cumparam alte ceasuri pe care le adaptam pe masina in locul celor vechi, folosind aceleasi chei ale masinii.

Toate bune si frumoase.

Intrebare: vechile ceasuri, daca le pun inapoi, vor mai functiona fara adaptare?

Presupun ca, cheile masinii se afla stocate in ambele instrumente, nu?

Sau in ecu-ul de motor se va stoca seria instrumentelor din momentul asta si instrumentele vechi nu vor functiona fara adaptare din nou pentru a stoca din nou seria instrumentelor?

Thanks.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se cloneaza / copiaza eepromul - da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa intru mai in detaliu...

Am schimbat mai demult instrumentele originale cu unele cu maxi-dot si eram curios daca vechile instrumente, care zac undeva in debara, mai sunt bune de pus pe masina si ar functiona plug-n-play.

Deci, fiind tipuri diferite, chestia cu clonarea epromului nu cred ca e valabila din moment ce au o configuratie total diferita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut pe toti. Dupa ce ma doare capu de la cate am citi pe acest forum m-am hotarat sa vin si eu cu problema mea. De curand am achizitionat un poli 1.2 12v second. Dupa o saptamana au inceput ceasurile sa faca zgomot in mers, s-a aprins volanul, airbagu, uleiul, toate.. Aveam pom de craciun in bord. Am oprit masina si am avut surpriza ca atuci cand sa o pornesc.. Pauza. Suna pe unul cu testeru.. A venit si mi-a sters erorile. Mi-a spus ca trebuie schimbate ceasurile de bord. Cred ca este din ceasuri pentru ca de multe ori scade turometrul, aprind luminile si ceasurile nu se aprind. Toti pe la care am fost au venit cu variante diferite pe care o sa le enumar..

1. Schimba ceasurile de bord

2. Masina a suferit niste socuri. Mi-a sters erorile, a pornit masina, mi-a luat banii, dus a fost..

3. Contacte imperfecte, lipituri fine care trebuie refacute

4. Sigurante arse

5. Da cu spray de contact pe la mufe

6. Vinde-o

Chestia cu immo off. Vag com. Ecu e chineza pura pentru mine. Am incercat sa inteleg limba prin care vorbiti voi dar ms depaseste cu mult. O sa revin cu o filmare.

As incerca sa schimb ceasurile, le cumpar noi daca trebuie.. Dar din ce am citit nu ajunge doar sa le schimb si atat.. Trebuie sa adaptate/calibrate/configurate sau cum spuneti voi?

Ce ma va sfatuiti?

Sunt disperat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, in teorie trebuie inlocuite ceasurile - zic in teorie, deoarece poate sa fie si o problema de alimentare, etc - sau un defect reparabil usor, pe placa ceasurilor.

 

noi, nu merita - sunt foarte scumpe. Cumperi altele SH, se adapteaza pe masina si o sa pornesca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut florin. Daca le pun second merg si cu alt cod? Trebuie sa le inlocuiesc la un service specializat? Cum se adapteaza mai exact, trebuie ceva aparatura? Mai am un nissan din 96 la care am avut probleme cu ceasurile si le-am schimbat de pe alt nissan pe care l-am luat pentru piese, insa doar o luasera acurile razna, nu avea probleme cu pornirea. Le-am schimbat singur dar la polo e alta apa de ploaie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Polo si alte VW, ai componenta de imobilizator in ceasuri... deci nu merg doar schimbate si atat.

 

in functie de marca ceasurilor, se citesc pe mufa OBD cu interfete dedicate.... sau cu porgramatorul.

 

coduri - sigur, merge mai multe..... care - posteaza ce gasesti si iti zic daca merg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut florin. Daca le pun second merg si cu alt cod? Trebuie sa le inlocuiesc la un service specializat? Cum se adapteaza mai exact, trebuie ceva aparatura? Mai am un nissan din 96 la care am avut probleme cu ceasurile si le-am schimbat de pe alt nissan pe care l-am luat pentru piese, insa doar o luasera acurile razna, nu avea probleme cu pornirea. Le-am schimbat singur dar la polo e alta apa de ploaie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptarea ceasurilor inseamna scrierea ciourilor de cheie in ceasuri si imperecherea ceasurior pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci se poate și la un service nu? N-are rost sa mă duc în reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca service-ul respectiv are un electrician care stie despre ce e vorba si are sculele necesare - da, se poate.

 

La reprezentanta nu te vor accepta cu ceasuri SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Okay. O sa încerc sa schimb ceasurile și am sa revin cu detalii. Mulțumesc frumos.

Încă o întrebare. Am găsit o siguranță arsa la baterie pe care am inlocuit-o. Trebuie șterse erorile ca sa nu mai apară în bord sau trebuia sa dispară imediat. Ma gândesc ca aia o fi fost problema. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia sa isi revina.... banuiesc ca ceasurile se comporta tot asa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu știu. As mai putea verifica ceva după părerea ta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!