Jump to content

Pornire extrem de grea jetta 2 diesel JP


vwjetta
 Share

Postare recomandată

Salutare baieti, care dintre voi ma ajuta si pe mine cu o problema? Am o jetta 2 diesel aspirat JP si la rece nu porneste decat dupa vreo 20 de minute de dat la automat in reprize. La cald porneste la sfert de cheie. Mentionez faptul ca am pompa de JR si injectoare de JP. Ar fi asta o cauza sa nu pornesca la rece? Distributie, bujii, toate sunt ok. Am si supapa de sens dar cred ca e degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod sigur trage aer fals si pierde motorina de pompa! Incearca cu o alta supapa de sens pusa cat mai aproape de pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am surubarit pe la capu hidraulic si cum am umblat pe acolo am vazut ca a pornit mai usor un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai surubait la capul hidraulic ?? Singurul loc un poti umbla e la surubul de debit.

Verifica compresia in primul rand si pt.a vedea daca in pompa este motorina dimineata desfa holenderul si vezi sa fie plina pompa.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Vezi daca te ajuta cu ceva pornirea cu socul tras si verifica-ti injectoarele  daca functioneaza corect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat. Azi am avut timp si am verificat bujiile. 2 din 4 erau "moarte".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna,

Scriu in acest topic pentru ca problema este asemanatoare, dar cauza ca neidentificata.

Am un Golf 5 1.9 TDI 2008. 
De cand s-a lasat frigul nu mai porneste decat  la a 4-7 cheie(indiferent la cald sau rece). In rest merge perfect, ba chiar am facut 3000 km cu ea de cand a inceput sa nu mai porneasca la prima cheie.

Bateria e noua, am pus testerul si erau arse 2 bujii incandescente + aparea eroare la senzor axe came. Daca inactivez senzorul, masina porneste la prima cheie, deci serviceul a recomandat sa il schimbam.

Au fost inlocuite la service bujiile (toate 4) si dupa ce au pus senzorul nou, facea aceleasi probleme: pornire la a 4-7 cheie.

Mi-au zis sa o duc la reprezentanta sa o puna la tester (ei nu au aparatura necesara) si sa verifice partea electrica pe injectoare. Cabluri intrerupte nu sunt ca au verificat, iar alta solutir nu au avut la service.

Are cineva idee ce pb ar putea fi? Nu as vrea  sa ma duc la reprezentanta fara sa stiu ce ar trebui sa investigheze. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!