Jump to content

Problema cu accelerarea


Broscarul amator
 Share

Postare recomandată

Aveam si eu un pic simptomele prezentate mai sus; ieri am reglat culbutorii, au disparut

Cat trebuie sa fie jocul? 0.15 parca pe ambele supape nu? io asa citisem intr-un post mai vechi.

Difera de la motor la motor (model adica) sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat trebuie sa fie jocul? 0.15 parca pe ambele supape nu? io asa citisem intr-un post mai vechi.

Difera de la motor la motor (model adica) sau nu?

Difera. La 1200 a mea e recomandat 0.2 pe ambele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa urmaresti si sa notezi cand trebuie sa intervii cu corectie la culbutori: sa nu te trezesti cu vreun ghid cazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa urmaresti si sa notezi cand trebuie sa intervii cu corectie la culbutori: sa nu te trezesti cu vreun ghid cazut.

ce vrei sa spui, ca nu intzeleg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce vrei sa spui, ca nu intzeleg?

Ca trebuie reglati periodic, eventual notezi de fiecare data ce ai gasit. De obicei cedeaza prima supapa de evacuare pe cil 3. Iti dai seama de asta daca o gasesti in mod repetat prea "stransa" si asta la interval mic de timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam la ce interval trebuie verificat si reglati tachetii?

Oricum la tine am intzeles ca erau prea largi, nu? dar ce ei se largesc singuri, sau au fost prost reglatzi/,mai larg de la inceput?

de obicei, cum ai scris si tu, dispare din joc din diferite cauze, lungirea supapei, pasuirea scaunului etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam la ce interval trebuie verificat si reglati tachetii?

nu gasesc acum prin carti, de obicei verifici cand constati ca "tzacanitul" motorului devine suparator. Eu am facut asta ptr. ca nu gaseam cauza de ce se puturosise, si era cam zgomotoasa toba . Acum merge smooth, are iar viata motorul si e si mai silentios motorul

Oricum la tine am intzeles ca erau prea largi, nu? dar ce ei se largesc singuri, sau au fost prost reglatzi/,mai larg de la inceput?

Eu i-am reglat "la inceput" :( si i-am reglat bine. De ce se deregleaza ? vibratii, dilatari-contractari, etc, etc (presupun, asta oricum se intampla la orice masina mai vechiuta, trebuie reglate jocurile astea)

de obicei, cum ai scris si tu, dispare din joc din diferite cauze, lungirea supapei, pasuirea scaunului etc.

In special la evacuarea cil 3 din cauza ca are racirea cea mai proasta. Se poate lungi tija supapei pana se rupe; din ce am citit in diverse locuri, am inteles ca lungirea asta inainte de rupere se intampla intr-un timp relativ scurt, de-aia trebuie sa dea de gandit atunci cand la intervale scurte tot gasesti supapa aia prea "stransa"

In cazul meu, de obicei reglez foarte rar supapele de pe 3 si 4 (nu e cazul), pe partea cealalta mai des, in special pe cil 2. Banuiesc o uzura a culbutorilor pe axul lor (am constatat oricum un mic joc acolo) Mentionez ca chiulasa 1-2 (pardon de cacofonie:P ) e cea originala a masinii, 3-4 se pare ca a fost schimbata (conform seriei de pe ea , e un replacement), deci se s-ar explica dereglarea mai deasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar practic cam la catzi km o reglezi pe cea 1, 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar practic cam la catzi km o reglezi pe cea 1, 2?

De verificat le verific pe toate odata. Reglat ....cred ca in urma cu aprox. 10 000 km am umblat la 3-4, la 1-2 cam pe la 3- 4 000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a, am intzeles, merci. eu cred ca i-am reglat un pic mai des decat 4000 km. poate pe la 2500??? nu stiu exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa zicem, din experienta, o data, de 2 ori pe an, nu strica :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lumea spune pe net sa reglezi tachetii atgunci cand faci revizia(schimb ulei motor, filtru etc) adica din 5000 in 5000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lumea spune pe net sa reglezi tachetii atgunci cand faci revizia(schimb ulei motor, filtru etc) adica din 5000 in 5000 km.

vorbe de claca :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la batranii ce se intalnesc virtual pe net in "poiana lui Iocan" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!