Jump to content

Problema cu accelerarea


Broscarul amator
 Share

Postare recomandată

Broscarul amator

Am o problema pe care vreau sa o rezolv in we si vreau sa va intreb si pe voi care poate fi cauza...Motorul merge rotund la ralanti dar cand il accelerez se inneaca (da in nas). Daca il accelerez incet (dar incet de tot) merge bine. Problema e ca la plecarea de la stop eu plec ca un melc, cu claxoanele de rigoare.... :angry: sau plec cu tremuraturi si "flatulente" ca sa nu zic altfel, cand accelerez normal. Eu cred ca e vorba de pompa de spritz...Alte sugestii?

Imi pare rau ca am dat titlul topicului "Problema" fara sa fiu mai explicit....Daca cineva poate face modificarea de rigoare in titlu i-asi ramane recunoscator....Sau poate mai bine sterg?...

Modificat de Broscarul amator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avans dereglat sau pierdere de vacum intre capsula si carburator. Schimba furtunele alea de cauciuc care conecteaza conducata de vacum cu capsula si cu carburatorul.

E posibil sa fi uitat sa conectezi vacumul la carburator, mi s-a intimplat si mie si exact asa facea.

Ca sa schimbi astea tre' sa dai motorul jos! :angry: Gudlac!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe linga asta, mai poate fi si de la jocuri in timoneria pompei de sprit.

Capsula de vacuum trebuie verificata sugind din furtunas si uitindu-ne daca misca platanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator

Multumesc pentru sfaturi!

Multumesc pentru schimbarea numelui topicului!

@Bubu - Tre' sa si segmentez motoru? :P Vacumul e conectat, m-am uitat...Mi s-a mai intamplat si mie...

:angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spala si tu carburiciu....mai curata si bujii... dupa iarna apar tot soiu de de-astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bueiii si mie imi da niste shuturi cateodata, dar io am zis ca e gunoaie in carburator :P :angry: . Oricum trebuie sa investighez mai multe la ea. ooofff nu se face cald odata????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil avans dereglat sau reglaj incorect la platina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator
Cel mai probabil avans dereglat sau reglaj incorect la platina.

La relanti merge bine, se poate cu avansul dereglat sau cu platina aiurea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am avut, era de la aprindere! verifica avans, platina, bujii, fise. si daca tot te apuci, ca veni primavara, merge o verificare de tacheti si o curatare de carb (rutina de primavara, cel putin la mine!).

Modificat de TZepeSH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai se poate, la ralanti merge bine cu avansul reglat static, la accelerare avansul se modifica prin intermediul acelei conducte. Presupun ca nu ai delcou cu avans centrifugal sau mixt. Racordurile alea de cauciuc nu mai etanseaza prea bine, iar avansul nu se modifica corelat cu cantitatea de benzina pe care o sprituiesti in carburator. Chestie patita de subsemnatul. Am schimbat si merge boboc. Incearca sa mergi fara conducta de vacum si vezi daca e vreo diferenta. Poti sa pui un furtunas transparent cu capete de cauciuc. Se gaseste la magazinele de Dacia.

A doua varianta: s-ar putea sa mergi in 3 cilindri. Verifica fisele. Chestie patita, de asemenea, de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate. Am patit la drum. Cand dadeam sa merg tremura, smucea nu tragea, cum opream pe dreapta sa vad ce are mergea boboc la relanti. Am umblat la avans nimic. Pana la urma am verificat si platina, avea distanta prea mare. Dupa aia a mers bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator

Am uitat sa va zic de consum..... :o Dezastruos! :)) Scade acul de la un stop la altul....

Deci in we trebuie sa verific tot sa refac reglajele si sa si curat bujii, carburator, etc... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BA - vreau sa te intreb daca atunci cind accelerezi pe loc, fara sa ambreiezi, tot asa face ? Daca atunci merge bine si problema apare doar cind e ambreiata (de ex la pornirea de pe loc) atunci (asa cum ai spus si tu ca se ineaca, se cabreaza) e f probabil sa fie bucla de la cablual de ambreiaj, sau discul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator
@BA - vreau sa te intreb daca atunci cind accelerezi pe loc, fara sa ambreiezi, tot asa face ? Daca atunci merge bine si problema apare doar cind e ambreiata (de ex la pornirea de pe loc) atunci (asa cum ai spus si tu ca se ineaca, se cabreaza) e f probabil sa fie bucla de la cablual de ambreiaj, sau discul.

Si pe loc face la fel ca si atunci cand e in viteza...Nu e de la ambreiaj. Trebuie sa fie ceva la aprindere sau la alimentare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci verifica si debitul pompei de spritz- oricum va trebui sa cureti carburatorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa va zic de consum..... ;) Dezastruos! ;) Scade acul de la un stop la altul....

Deci in we trebuie sa verific tot sa refac reglajele si sa si curat bujii, carburator, etc... ;)

S-ar putea sa nu-ti inchida cuiul pontou bine si in momentul in care accelerezi sa aiba tendinta de a se ineca, asa s-ar justifica si consumul mare. Cat despre avansul vaccumatic eu am mers mult timp fara (se f***se membrana ) si nu se simtea decat in sarcina de ex. la urcarea dealurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ashaaa.. sa va zica taica. Tiptilescu a avut dreptate. Ori putzishoara de shpritz s-a infundat cu un gunoi 9cel mai probabil), ori supapele (niste bilutze) de la pompitza de spritz nu inchid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa nu-ti inchida cuiul pontou bine si in momentul in care accelerezi sa aiba tendinta de a se ineca, asa s-ar justifica si consumul mare. Cat despre avansul vaccumatic eu am mers mult timp fara (se f***se membrana ) si nu se simtea decat in sarcina de ex. la urcarea dealurilor.

Fals! Daca nu inchide cuiul poantou, creste nivelul in camera de nivel constant si nu ar avea mers normal nici la ralanti. :)

Tot aprinderea (platina) sau pompa de sprit raman primele cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fals! Daca nu inchide cuiul poantou, creste nivelul in camera de nivel constant si nu ar avea mers normal nici la ralanti. :wub:

Tot aprinderea (platina) sau pompa de sprit raman primele cauze.

Ai avut vreodata broasca ? :) Iti zic eu.... motorul de broasca merge si numai in 2 cilindri si la ralanti nu-ti dai seama :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergee si in 2 si in 3..... doar daca ai urechea "avizata" iti dai seama.. apoi constati vizual ca uleiul se "inmulteste", etc

prin ianuarie am patit-o eu, cu bujii de o saptamana, vezi postul meu... http://vwforum.ro/index.php?showtopic=458&st=1000

Modificat de niq_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut vreodata broasca ? :( Iti zic eu.... motorul de broasca merge si numai in 2 cilindri si la ralanti nu-ti dai seama ;)

Nu am avut broasca dar, cred eu, ca principiul de functionare al carburatoarelor este cam acelasi. Tu te-ai lovit de problema cu "nivel mare in camera de nivel constant"? Eu da; si culmea puteam sa verific asta foarte usor deoarece carburatorul era prevazut cu fereastra (geam) la camera de nivel constant. Cand aveam nivel mai mare (depasea semnul de pe fereastra) iti spun ca nici nu mai pornea motorul pana nu remediam problema. Dupa cum bine ai vazut, am spus FALS doar la problema cuiului poanto. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu te-ai lovit de problema cu "nivel mare in camera de nivel constant"?

Da, m-am lovit, surubaresc prin carburatoare de vreo 20 de ani ... :( N-am zis decat ca motorul de broasca e tare afurisit, are ralantiul bun chiar daca are o gramada de probleme

Modificat de RaduI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam si eu un pic simptomele prezentate mai sus; ieri am reglat culbutorii, au disparut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam si eu un pic simptomele prezentate mai sus; ieri am reglat culbutorii, au disparut

nu aveau suficient joc/erau prea stransi, sau era jocul prea mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu aveau suficient joc/erau prea stransi, sau era jocul prea mare?

prea mare, era cam 0.25 pe la toate supapele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!