Jump to content

Ambreiaj - probleme, schimbare, etc


bogdancosm
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Passat , 2013, 2.0, S/S, manuala 6, ~200K km (pe bord):

A inceput cu un sasit foarte vag si innocent, care disparea la apasarea ambreiajului. Am zis ok, a inceput scenariul "volant", trebuie schimbata. Nu m-am gandit nici o clipa ca din momentul ala fiecare rotatie a motorului conta.    In cateva zile pana sa caut preturi si un service, (nu cred ca masina a facut mai mult de 20-30 de km), a ramas pedala jos.  Am dus-o imediat in service si surpriza:  volant cu joc pe toate axele, o piesa din placa de presiune (pare un distantier sau arc ) rupt care a luat o forma de cutit de strung si a trecut la treaba: a remodelat cutia.

Priviti pozele, foarte "interesante" sunt generatiile astea de motorizari si transmisii:

IMG-20190219-WA0001.jpg

IMG-20190219-WA0010.jpg

IMG-20190219-WA0012.jpg

IMG-20190219-WA0013.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat. Eu am patit ceva asemanator vara trecuta si datorita acestui forum am scapat ieftin si cu un minim de pagube. 

 

Recomand celor ce bănuiesc ca au probleme la volant / ambreiaj sa vizualizeze aceasta postare: 

 

 

Modificat de biggynr3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Of, nasol. Eu la a mea am "scapat" mai ieftin, in sensul ca zgomotul era din cutie, ceva rulmenti pe la sincroane. Carcasa era intacta la demontare, am luat o cutie de la o masina lovita in spate, am schimbat kitul ambreiaj complet si asta a fost. Cutia stricata o tin in garaj, daca e ceva cu asta noua sa am o carcasa intacta la dispozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. passat b7 4motion 140cp. Am avut problema cu ambreiajul care pocneste si scobeste cutia.

Cutia a fost reparata, ambreiaj si volant schimbat. Dupa reparatie, la schimbarea treptelor agata si situatia se agraveaza la cald. Am schimbat o data uleiul din cutie cu cel pe origine, am facut inlocuire la lichidul de ambreiaj/frana insa tot agata.

Maine ma duc sa verific timoneria, sa gresez nuca de la schimbator cu acea vasilina siliconica pe origine care costa o gramada insa e ceva la care nu m-am gandit ca ar avea legatura: inainte de defectiune, pedala de ambreiaj avea cursa foarte mica pana se oprea complet, iar dupa reparatie, se duce pana la podea. n-am stiu sa ma exprim atunci sau sa vad o posibila legatura insa exista o posibilitate sa nu se actioneze ambreiajul complet, si de aceea sa agata la schimbare?

Am mai citit pe forum ca operatiunea de aerisire ambreiaj consta in pedalele succesive cu valva de aerisire deschisa pana iese lichid, dupa care completarea suplimentara cu lichid a vasului. Ori eu nu cred ca am vazut acea completare, si cred ca si de aceea agata. 

Practic, in configuratia actuala, imping pedala, lichidul de frana sa ridica in vas poate pana la jumatatea cursei pedalei si abia dupa face presiune pt actionarea ambreiajului. poate acea presiune nu e destul de mare sa actioneze pana la capat 100% ambreiajul. Am dreptate?

Daca da, presupun ca primul lucru ar trebui sa completez lichid in recipient insa pana la capat sau mai las ceva aer acolo?

Dat fiind ca la prima ora ma duc la service sugestii, impresii, pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In mod normal cursa pedalei de ambreiaj trebuie sa fie pana la podea. Cel putin in scoala de soferi asa am invatat ca se debreiaza complet la podea. Daca agata, dar schmbul de ulei in noua (reparata) cutie s-a facut cu ulei ORIGINAL si in cantitatea corecta, cred ca e de la timonerie. La mine nu agata si nu are niciun simptom, dar la mine nu a fost carcasa ci interiorul cutiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor!

Relatez si eu o situatie prin care trec. Am achizitionat anul trecut un VW Passat B7 break 1.4 TSI cutie automata (ambreiaj uscat).

La cateva luni dupa cumparare, cand imi schimba din treapta 1 in 2, trepida. Am fost la reprezentanta VW: trebuia sa schimb kitul de ambreiaj. L-am schimbat, la cum trepida, am zis sa-l schimb acum decat mai tarziu.

Toate bune si frumoase, dar: acum am scapat de trepidat, dar am alte probleme: uneori la viteze mici, viteza 2-3, apar niste smucituri, cateodata destul de puternice. In mers, cand iau piciorul dupa accelaratie si apas iar pe pedala, se aude un zgomot: ceva de genul cutiei manuale cand iei piciorul de pe ambreiaj prea devreme sau parca o piesa nu e unsa cum trebuie sau trebuie inlocuita. Sincer, greu de reprodus sunetul.

Am fost la reprezentanta VW si nu au descoperit nimic. Mi-au spus ca totul este normal si sa nu-mi fac griji (au facut retestare, recalibrare si aerisire la ambreiajul nou).

Acum, am cam dat o gramada de bani pe ambreiajul asta si mai mult rau mi-am facut. Mai bine ramaneam cu trepidatul in viteza 2.

Parerea mea: cred ca ambreiajul 'nou' ori nu e nou ori este defect.

Ma puteti ajuta cu cateva pareri/sfaturi? 

Multumesc pentru suport! ;)

Ady

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,

Detin un passat cc 2.0 tdi,2010 si trebuie sa-i schimb ambreiajul.Problema este daca-l pot pune indiferent de marca lui sau trebuie pus de la aceiasi firma care este pe masina. Cineva zice ca trebuie pus de la acelasi furnizor.Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,am un passat b7 an 2012 motor 2.0.. 140cp  si vreau sa schimb kitul ambreiaj+volant .ce firma ma sfatuiti sa iau  " nu contraza pretul".multumesc 

Modificat de Dumitrache87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut am si eu o problema cu ambreajul,am schimbat tot chitul cu tot cu volant in luna septembrie la 2 luni a inceput sa imi faca iar probleme ramanea blocata a 1 a si marsarier am fost la un alt service si i-am schimbat iar rulmentul de presiune si pompa de la ambreiaj dar nici o schimbare are cnv vreo idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!