Jump to content

Ambreiaj - probleme, schimbare, etc


bogdancosm
 Share

Postare recomandată

@mciobanu asta daca ai noroc sa cupleze ambreiajul ca sa piti baga in viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super! Au dat roade sfaturile voastre.

Multumesc foarte mult!

Am completat cu lichid de frana si am dat pedale la ambreiaj pana si-a revenit.

E clar asadar ca pierd lichid de frana pe undeva, dar important e ca o pot duce pe roti pana la service.

Stiti cumva daca lichidul de frana curs poate coroda/afecta structura de plastic a scutului?

Ar fi bine sa-l spal dupa ce rezolv problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi m-au anuntat de la service ca trebuie schimbat ceva rulment din interiorul cutiei de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am schimbat si eu pompa,receptorul de ambreiaj si furtunul de legatura dintre ele,toate piesele sunt oem...problema e ca nu se intareste pedala de ambreiaj,inca de cand am pus pompa de ambreiaj am vazut ca nu curge lichid

am facut pedale repetate cu aerisitorul inchis,dupa asta mai deschideam aerisitorul sa iasa aerul si sa vad daca curge lichid...vasul nu a ramas fara lichid

este vreo procedura de facut cu vcds ul?

multumesc

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Umple vasul cu lichid de frana ,fa pedale,aerisieste si o sa mearga ,apoi fa nivelul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut pedala vreo ora...nu a mai fost nevoie sa fac nivelul pt ca nu am pierdut lichid deloc

mai incerc maine,daca nu merge bag presiune in circuit(cu un compresor sau cu o roata de rezerva) poate asa impinge lichidul spre aerisitorul receptorului

sau daca mai are cineva vreo idee...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai incercat,cu vasul plin ochi si tot nu vrea...practic lichidul nu vrea sa ajunga la receptor

am luat lichid cu seringa si am bagat pe la aerisitor si se intareste pedala dar nu suficient sa debreieze singura...bagand lichid pe la aerisitor imi impinge tot aerul spre cilindrul de pe pedala

am luat la purificat pompa de ambreiaj veche,am suflat in stutul care vine de la rezervorul de lichid si opune rezistenta,nu trece aerul

cum amorsez pompa de ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata partial,cel putin am descoperit de ce nu puteam sa aerisesc si de ce nu curgea lichid din pompa de ambreiaj

ieri cand am montat pompa unul din plasticurile care tine tija pompei s a rupt,l am montat asa rupt dar tija nu mai ajungea cum trebuie in pedala si de asta nu curgea lichid

thumb.jpg

am comandat 3 seturi de clipsuri de astea ,sper sa imi ajunga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, am un Passat b7 2.0 diesel break si  imi face probleme!
Imi ramane pedala de ambreiaj blocata .
Daca merg cu viteza de pana la 50 km /h nu se intampla nimic daca merg peste imi slabeste ambreajul si dupa un timp se blocheaza In podea si trebuie sa o ridic cu picioru!
Dupa ce opresc motorul si dau cateva pedale de ambreiaj isi revine! se blocheaza doar la viteza mare!
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul la lichidul de frana cum e? Cand ai schimbat lichidul? Ce ai pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cum ati rezolvat cu pedala? Eu am schimbat pompa si degeaba. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am patit si eu in urma cu o saptamana problema cu pedala de ambreiaj blocata la podea. Ridicam pedala cu mana , dar cand o apasam ramanea la podea.

Am reusit sa duc masina la service si s-a constat ca am pierdut lichid de frana din instalatie din cauza rulmentului de presiune.S-a constat deaseamenea joc foarte mare in volant. Recomandarea service-ului si a reprezentatei a fost inlocuirea intregului kit de ambreiaj + volant + rulment de presiune.Masina are acum 270 000 de km.

Acum locuiesc in Olanda si lucrarea s-a facut aici , cost 2150 euro , piese de origine. Volant + kit de ambreiaj sunt LUK facute la vecinii nostri unguri iar rulmentul de presiune este made in Germany. Garantie 2 ani pt piese si 1 an pentru lucrare.

Mentionez ca anterior  am schimbat intreg kitul de ambreiaj + volant in octombrie 2017 , produse sacks aftermarket. Masina atunci avea 230 000 de km.

Sper sa reziste mai mult de 40 000 de km acest kit de ambreiaj si sa nu ajung sa schimb volantul ca pe ulei , la 30 000-40 000 de km :))). 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti,

De cateva zile am probleme cu pedala de ambreiaj, aceasta dupa ce masina se incalzeste si fac cativa kilometri nu mai tine cum trebuie, ramane in partea de jos si trebuie sa bag piciorul sub ea si sa o ridic. Am schimbat lichidul si am pus DOT5.1, schimbat aerisitorul si pompa, am aerisit decateva ori dar fara succes. Aceasta ofera un feealing ok dupa aerisire dar dupa un drum de 20-30 Km cedeaza iar.

In viteza pot baga/schimba si cu frana de mana trasa am testat daca scapa ambreiajul dar acesta nu patineaza. Lichid nu pierd nici pe la peda(pompa principala) nici pe dealungul circuitului in vas nivelul nu a scazut. Problema este ca la sf. lunii voi pleca din tara si trebuie sa plec cu masina si nu imi doresc sa am probleme, sa raman pe undeva pe marginea drumului.

Voi v-ati intalnit cu o problema similara cum a-ti rezolvat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am pățit exact ce zici tu: pedala rămânea pe la jumate si bagam piciorul sub ea si o trăgeam in sus. După 2-3 km a ramas jos si gata. Tractat la service si diagnosticat cu "ambreiaj". Deja la 17 venise si kitul complet ambreiaj si maine dimineata reparația.

@M@rcel cand apeși pe pedala e tare, o apeși greu sau se apasă usor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După ce se încălzește se apasă foarte usor, undeva la 3/4 din cursa se simte ca opune un pic de rezistență. Aceași poveste si la prima pornire după ce sta masina un timp mai îndelungat, primele două pedale se duc trei sferturi usor si tine jos, apoi daca mai exerseze mușchii piciorului cu încă vreo câteva pedale se mai întărește, dar in timp ....

@Manuel N. De la ce producator ai luat piese pentru ambreiaj si spune-mi si mie ce au descoperit. Eu suspectez placa de presiune ori cilindrul receptor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat cilindrul receptor de pe cutie? Cum e nivelul la lichid in vas?

Eu am schimbat cilindrul receptor anul trecut......Daca scoti cutia filtrului de aer se vede daca e lichid de la cilindru.

Piesele sunt LUK.

Mâine vad care e treaba exact. E la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichid am nu a scazut deloc dupa ce am aerisit. Iar in zona unde se conectează aerisitorul la cilindrul receptor este curat, dealtfel tot traseul este uscat nu sunt urme de scurgeri pe nicăieri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat kit si rulment. Schimbat cilindru pedala.

Nu pot spune daca era doar cilindrul sau si ambreiajul. Aici am dubii - cred ca nu a diagnosticat ambreiajul si s-a grăbit sa-l schimbe si apoi a constatat că tot nu merge si a schimbat si cilindru  pedala.

Miercuri la 14 s-a stricat si eu joi trebuia sa plec in concediu asa ca m-am lasat in baza lor ca ma grăbeam.

volant nu a schimbat-o ca la mine e masa simpla.

2800lei in reprezentanta.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK multumesc pentru update.

Eu doar pierd presiune in pedala si pot baga in viteza. Am gasit pe aici un tread care sugereaza ca ar putea fi cilindrul receptor.

O sa aflu probabil in acest weekend ce se intampla. Cred ca o sa trebuieasca sa dau cutia jos si sa vad ce este pe acolo.  

Concediu placut @Manuel N.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Azi am auzit prima oara, când am pornit la vale de pe un deal și am dat a doua și am dat drumul brusc la pedala de ambreiaj. Face și într-a treia a patra nu am avut unde sa teste în oraș. Accelerez,  scot la liber și bag a doua /treia zi dau drumul la pedala de ambreiaj face ca un frecat de fier pe fier. Maine incerc sa înregistrez. Dispare când accelerez imediat după schimbarea de viteza. Se manifesta doar la dat drumul brusc in decelerare/frana de motor,  în accelerare niciun simptom, nicio vibrație,  nici o patinare,  nimic. În service doar luni pot merge, e full  tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Pe un B7 motor CFFB 2013 cutie manuala am următoarea situație:

Aleator, in special după ce ma plimb 30 minute cu mașina in București (deci forja pe ambreiaj) îmi rămâne blocat în marsarier (si rar in 1-a, dupa ce o scot din marsarier) deși pedala de ambreiaj este călcată la maxim, nu mai pot scoate la liber, decât asa:

- fie forțez putin si cateodata merge, 

- fie opresc motorul si atunci instant iese fara probleme (nu agata, nu nimic). 

Acum sa va spun ce si când am schimbat la caruta:

1. In Vara lui 2018 am schimbat kit ambreiaj (asta pentru ca batea si patina ambreiajul) = SACHS volant masa dubla, Placa presiune, Disc ambreiaj (R 240, Nr. dinti 23) si Rulment presiune + Set suruburi prindere volant 

2. Tot atunci am schimbat ulei cutie viteza.

3. Acum câteva zile am schimbat si pompa ambreiaj Sachs + completare lichid frana dot 4.

Asadar după toate acestea, figura rămâne aceeași, la forja ambreiajului imi rămâne blocata in marsarier...

Va spun si ce alte idei de remediere am mai auzit, dar nu știu dacă sunt fezabile:

- După montarea kit ului a fost montat aerisitorul invers înăuntrul căruia exista o supapa cu sens și astfel presiunea era insuficienta sau se pierdea (se poate)?

Problema este in cutie. Probabil vreun balador uzat, cu joc de basculare mare. - poate fi cutia daca face doar la un anumit timp, si cand opresc motorul iese fara probleme?

- Timonierul dereglat. face sens, are vreo legătura?

 

Mulțumesc anticipat, si scuze de long post :)

Modificat de HORATIU TOTH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a discutat acest zgomot, s-au discutat cloncanituri, poc si altele. Imediat dati sfat sa postezi in alt topic, sau mutati voi, desi e eltceva.  Crede-ma ca am frecat tot forumul, si nu e ce e acolo.

Voi face azi o inregistrare audio sa o postez.

Oricum nu e turbina, stiu sa deosebesc un zgomot de turbina, gaze si presiuni fata de un zgomot mecanic, metalic, care vine de la ambreiaj/ cutie de viteze. Dupa-masa o duc in service.

Modificat de Manuel N.
Daca zici ca e ambreiajul am mutat aici. Asta e topicul potrivit. Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca nu sunt 100% sigur ca e ambreiajul sau cutia - de acea am intrebat in forum si nu am incadrat in niciunul din cele doua topic-uri existente, acesta si cel cu "Zgomot la volant/cutia de viteze" . Apropos, de ce nu le unesti si pe astea doua, ca fac parte din aceiasi zona. Am facut si o inregistrare audio dar e prea proasta ca sa se distinga ceva.

Doi mecanici mi-au spus ca e din cutie, altul mi-a spus ca e din componentele ambreiajului. La 15.30 sunt programat la un service unde se va demonta sa vedem. Voi tine comunitatea la curent.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!