Jump to content

Polo 86 - Motor iese ulei


Gabriel Raicu
 Share

Postare recomandată

Gabriel Raicu

Salut,

Inainte de toate am facut un ftp cu manuale pentru cei interesati. Inca nu le-am aranjat.

ftp://86.120.230.96/manuale/

Acum despre masina mea:

1. Mi-a iesit ulei in filtrul de aer dupa o ambalare puternica de vreo 3-4 minute cu socul tras. Uleiul a venit pe furtunul de evacuare a gazelor nearse de la motor. Ce parere aveti? E motorul dus sau exista vreo alta explicatie?

2. Are putere foarte mica. Merge foarte incet masina chiar si daca accelerez de o inebunesc. Am mers doar cu 1 si a 2-a. Aveti idee din ce cauza? Motorul e schimbat de cel de care am luat-o, e HK de 1300cmc si e pentru polo-urile mai tinere cele de dupa 1983, oricum...cred c-ar trebui sa mearga. Sa fie oare de la cutia de viteze? Sa nu fie bine reglat motorul? Aveti vreo idee/recomandare?

3. Aveti idee ce tip de ulei trebuie sa-i cumpar? Intrebare stupida, stiu. M20W40?

4. Are cineva un manual de polo 86 (adica mk1 facut intre 1976 si 1982)? Mi-a recomandat cineva de aici manualul urmator:

http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/...tegory_rn=14543

Dar e prea scump pentru buzunarul meu. Si...sincer nu prea stiu sa comand pe internet.

Merci frumos si ... poate stie cineva sa ma sfatuiasca:)

Gabi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Dupa simptomele descrise de tine pare sa fie motorul dus.Compresia din cilindrii se duce in baia de ulei si de acolo pe furtunul de aerisire intra in filtru.Fa o verificare cu ajutorul unui manometru a compresiei pe fiecare cilindru in parte.La motorul meu cod GL(1043ccm) valoarea minima admisa de producator a compresiei era de 8 bar.

Cu puterea mica resimtita de tine pot fi mai multe cauze:

1. - din cauza motorului uzat

2. - distributie dereglata

3. - ambreiaj uzat

4. - cutia de viteza

Legat de cutia de viteza , ce model ai cu patru sau cinci trepte?

Din cite stiu eu masinile cu motoare de 1300 ccm veneau echipate cu cutii cu cinci trepte.Daca nu ai motorul original al masinii este posibil sa nu corespunda ansamblul motor-cutie.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Dupa simptomele descrise de tine pare sa fie motorul dus.Compresia din cilindrii se duce in baia de ulei si de acolo pe furtunul de aerisire intra in filtru.Fa o verificare cu ajutorul unui manometru a compresiei pe fiecare cilindru in parte.La motorul meu cod GL(1043ccm) valoarea minima admisa de producator a compresiei era de 8 bar.

Cu puterea mica resimtita de tine pot fi mai multe cauze:

1. - din cauza motorului uzat

2. - distributie dereglata

3. - ambreiaj uzat

4. - cutia de viteza

Legat de cutia de viteza , ce model ai cu patru sau cinci trepte?

Din cite stiu eu masinile cu motoare de 1300 ccm veneau echipate cu cutii cu cinci trepte.Daca nu ai motorul original al masinii este posibil sa nu corespunda ansamblul motor-cutie.

Bafta

Nu e obligatoriu eu am motor de 1300 si cutie in 4 trepte (e MK2 din 86). In ceea ce priveste uleiul in filtrul de aer ti-a venit datorita faptului ca e infundat separatorul de ulei. Ai filtru de aer ca o farfurie pe carburator?

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e ala separator de ulei?

Si mie imi ajunge ulei pe filtrul de aer, la masina din semnatura, dar presupun ca e din cauza ca ar fi segmentii uzati si scapa presiune. I-am curatat acum cateva saptamani furtunurile de pe la motor, inclusiv cel care pleaca de la capacul de la culbutori, dar nici un efect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e ala separator de ulei?

Si mie imi ajunge ulei pe filtrul de aer, la masina din semnatura, dar presupun ca e din cauza ca ar fi segmentii uzati si scapa presiune. I-am curatat acum cateva saptamani furtunurile de pe la motor, inclusiv cel care pleaca de la capacul de la culbutori, dar nici un efect.

Nu stiu sa iti spun la masina ta de unde apare uleiul in filtrul de aer dar banuiesc ca e o problema similara.

Asta e la motorul meu http://www.vagcat.com/epc/cat/vw/GO/1986/64/49/655038/ sistemul. Ceea ce eu numesc separator de ulei este piesa nr. 9 care asigura condensarea uleiului din gazele de carter (cred ca se numesc) si permite doar gazelor sa urce in filtrul de aer. Aceasta piesa trebuie schimbata sau scoasa si curata altfel se infunda canalele care asigura intoarcerea uleiului in baie si atunci uleiul este aruncat in filtrul de aer.

Din pacate aceasta schimbare/curatare a acelei sitei este un secret pentru mecanicii din Romania si atunci ei scot acel furtun si baga sub masina in cel mai bun caz. Ceea ce inseamna gaze in haitaclu si cresterea presiunii in motor plus pierdere de ulei.

De asta l-am intrebat pe Gabriel cum are el filtrul de aer ca probabil si el are aceeasi problema.

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Daca tot ai facut FTP-ul ala, poate ne dai si noua un user si o parola ceva...

Am si eu niste chestii interesante despre Polo, si daca reusesc sa intru pe FTP-ul asta le up-loadez.

Astept...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Bun gasit!

Buna intentia cu ftp-ul acela dar chiar nu se poate intra deloc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna intentia cu ftp-ul acela dar chiar nu se poate intra deloc!!

Sa-i multumim intai de intentie.E buna, dar...probabil ala este ip-ul lui .Trebuie sa ne dea acceptul la fiecare in parte ca sa intram pe calculatorul lui.

N-ar fi mai bine sa le urci pe site? S-au sunt prea mari? Banuiesc ca suntem mai multi interesati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut....eu am un golf.....motor 1.1(1093 cm)...si al meu da ulei in filtru numai in turatii mari...peste 5000....ceea ce inseamna ca separatorul de gaze nu isi mai face treaba.....nu este ce spuneti voi....ca daca da ulei pe acolo este compresia dusa....pentru ca...daca compresia este dusa atunci masina haleste ulei,rezultat fum albastru pe toba....la mine nu papa ulei absolut deloc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Si eu am avut aceeasi problema cu uleiul in capacu de la filtru, dar mi-a dat un fost proprietar de polo o chestie ciudata de plastic, ca un filtru, care se pune legat cu furtune intre evacuarea de gaze carter si intrarea in "castronul" filtrului de aer. Rezultatul a fost uimitor: nici un strop de ulei! :) P.S: Va asigur ca daca nu scoate mashinutza fum albastru, nu are probleme de segmentare! Bafta!Apropo, am mai auzit ca ar fi ca o sita undeva jos, care daca o curatati scapati de problema asta... Partea nasoala e ca e capsata si nu puteti ajunge la ea decat prin desfacerea completa a motorului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!