Jump to content

Zgomote distributie


marianu
 Share

Postare recomandată

Va multumesc mult GABIVVX !!!

Modificat de GDFL1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • marius1982.11

    15

  • marianu

    7

  • Kinu

    7

  • mariusmrs

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am si eu acel scartait bataie ca de tablita care apare dupa ce se incalzeste motoru ...nu acela care se aude ca si cand ar fi cureaua umeda ...Am fost la mai multi mecanici si toti mi-au spus ca este fulia de la alternator si tin sa cred ca ea e cauza ,atunci  cand pornesc mai multi consumatori zgomotul devine si mai puternic ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va rog as avea neovoie de un sfat.La masina din semnatura are 190000km, iar ultimii 100.000 km merge cu cureaua de distributie originala,ar mai merge 20.000 km pana la urmatorul schimb , am inteles ca se schimba la 120000 sau 6 ani,problema este ca a inceput sa scoata un fasait dimineata cand e rece si dispare in cateva minute mai tarziu sau cand se incalzeste (genul de fas-fas-fas),am verificat sa vad daca intradevar cea de distributie face asa, in sensul ca am am desfacut capacul si am turnat cateva picaturi de apa pe suprafata ei in timp ce mergea motorul,observand ca dispare pe moment,intrebarea mea este daca trebuie sa o schimb cu problema asta, nu vreau nici sa o schimb inutil la o adica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si de ce mai stai la discutie cu ea? O schimbi si gata. Sau poate preferi sa se rupa si apoi sa vezi distractie. Sincer deja 100 000  km mi se pare mult indiferent de cat de originala  si de buna este. Mai ales ca sunt facuti in Romania. Problema nu e musai la curea. Poate fi o rola cu bucluc si care daca cedeaza....mai bine sa nu stii. Tu faci cum vrei, sunt banii tai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut. 

Astăzi am auzit un zgomot ciudat la distribuție, ca și cum ar atinge ceva, iar când am accelerat s-a observat ca flambeaza cureaua. 

Ce poate sa fie? Eu ma gândeam la rola întinzătoare sa fie slăbită sau ceva. 

https://youtu.be/VfyN53TjkPg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O desfac sâmbăta și schimb ambele întinzătoare, cel mare și mai e unu mic parca argintiu și mai lung. 

Am mișcat de ea și cu motorul oprit. Rezultatul e asta: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are 40k distribuția. Nu îmi dau seama la curea dacă e sau nu uzata. Ideea e ca am avut un kit destul de prost când am schimbat-o, kit INA, de care nu prea am auzit sa fie cine știe ce bunătate. 

Sa o schimb toată? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ina ,Conti ,Dayco,Gates sunt kit-uri bune ,la tine posibil ca montajul nu a fost cum trebuie

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inițial voiam sa înlocuiesc doar rolele, dar o s-o schimb toată dacă tot, decât sa schimb rolele și sa pice după cureaua. 

Am găsit Conti la 580 lei cu pompa de apa de metal, altceva mai bun nu am văzut pe autokarma. Gates au pompa de plastic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea originala are paletii de plastic si a tinut bine mersi, 170mii. nu e asta un factor decisiv. Simeringul de etansare sa fie bun, ca ele incep sa curga daca se uzeaza prea repede etansarea. Odata demontata cureaua se recomanda inlocuirea ei, am un prieten patit...din zgarcenie l-a costat inzecit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de asta schimb si eu.

Am comandat acel chit si sambata daca o fi caldura afara ma pun s-o schimb. Ideea cu pompa e ca eu de cand am masina am facut 100k cu ea, si inainte nu stiu daca a fost schimbata, si pentru 200 lei in plus, nu merita riscul.

M-am zgarcit si eu odata, am amanat schimbarea, la 245k s-a rupt distributia in mers, acu am 290 aproape, distributia nu are 60k tocmai de asta m-am mirat cand am vazut ca s-au slabit rolele...montajul eu l-am facut si data trecuta cu un prieten ce e mecanic "de meserie", dar nu e prima masina unde am schimbat, din contra, ca la ale noastre avem cea mai mare grija la montaj.

Modificat de mariusmrs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi cand o desfaci ce s-a slabit, daca s-a slabit. Foloseste suruburi noi si cheie dinamometrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta ma gandeam, dar nu stiu la cati nm sa le strang.

Modificat de mariusmrs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat azi. 

Era pompa de apa ce făcea zgomot. Cureaua se mișcă la fel când accelerez, și cea noua,ciudat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!