Jump to content

Golf 6 - TDI - Probleme injectoare


danielstinga
 Share

Recommended Posts

nu mai prelua si mesajul anterior in raspunsul tau...

 

Stiu cum se cere la service, lasa injectorul ala in pace, sa inteleg ca e luat din dezmembrari... asta e. Poate sa tina pana la mare, poate sa nu tina, este loterie... 

 du-te cu injectorul inapoi sa iti dea altul , poate ai noroc.

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Florin091986 said:

precizez ca doar la injectorul 4 cel care lam schimbat am valori de 1.2 restu ok DC trebuie sa le facă toate va rog ajutorrrrrr

 

Pentru ca injectoarele astea sunt cunoscute ca fiind problematice si pentru ca toate injectoarele se uzeaza pe masura ce masina aduna kilometri. Banuiesc ca masina nu are 50 000 km ... Practic, daca vrei sa te asiguri ca nu mai ai treaba cu injectoarele ceva timp de acum incolo, ai doua variante: 

 

1. Injectoare noi cum ti-a recomandat colegul mai sus - cea mai sigura, dar si cea mai scumpa. 

2. Injectoare tale reconditionate - mai riscant, dar cu rezultate bune daca ai noroc si faci operatinuea la cineva care se pricepe si iti mai da si garantie . Ca si cosutri, ar fi undeva la 30%-40% din varianta 1. 

 

Ca si experienta propie, eu am ales varianta cu reconditionatul. Foarte multumit de rezultat, a costat undeva la 2200 RON acum doi ani, fara demontat/montat (de asta m-am ocupat personal). 

Link to comment
Share on other sites

@Florin091986 Daca ai injectoare 03L130277B, iti arat in pozele de mai jos cum se face izolatia pachetului piezo incalzit la 250°C (poze). Este un compus siliconic care nu prea rezista la temperatura mare. De aceea, cei care au acest tip de injectoare ar trebui sa scoata capacul de protectie de la motor pe perioada calda pentru o mai buna racire a partii piezo, ca sa minimizeze pericolul de defectare cauzat de temperatura inalta. Injectoarele 03L130277S sau A2C9626040080 au izolatia din sticla (cum ar trebui sa fie la toate) si nu mai au aceste probleme. 

1.jpg

2.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare,

 

Am un Golf 6 1.6 TDI, cod motor CAYC, am dus injectorul 4 la testat si a picat, am schimbat injectorul cu unul nou, injectorul a fost codat pe masina si acum masina trepideaza, am incercat sa fac Basic Setting "adapting injector minimum deviation quantity" si nu vrea sa faca rev cycle. Pe injectorul 4 apare deviation amount -2.8, si pe 3 apare +1.2.

 

Intrebarea mea este:

Are rost sa duc si injectorul 3 la testat sau sa mai incerc sa fac adaptarea de deviatie?

 

P.S. Din ce am inteles, adaptarea de deviatie nu poate fi facuta la toate versiunile de ECU, inca nu am verificat versiunea dar ce as putea face daca versiunea nu imi permite sa fac adaptarea?

Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil o sa meraga bine doar dupa ce mai pui inca 3 inj noi .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

An nou fericit la toata lumea, aveti idee ce diametru ar avea scaunul injectoarelor?Intentionez sa schimb oringurile si saibele de foc in vara.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!