Jump to content

Golf 6 - TDI - Probleme injectoare


danielstinga
 Share

Postare recomandată

Cod motor CFHC 2.0 TDI, Schimbat sonda lambda si senzor presiune diferentiala( cica dadeau pe tester) din cauza faptului ca scotea fum gri-alb la "blana". Problema persista. Niciun cod de eroare stocat, trage bine, valori injectoare bune. Mai are un zornait in zona pompei de inalte. 

 

https://we.tl/t-sirKxNMD97

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar de la ce ? A aparut asa dintr-o data, pana acum nu avea nimic. Pe tester ce parametrii sa verific sa vad daca isi da regenerare ? Nu am gasit campuri ca post injection. Sta si turata fara AC-ul pornit, numai daca opresc motorul inceteaza. Dar ronțăitul acela de la ce ar putea fi ? Incepe imediat cum accelerez la 1100 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu test compresie , CIL.1=26,CIL.2=25,CIL.3=22,CIL.4=26.Pot circula așa fără sa se agraveze situația ? Ce ar trebui făcut in continuare ? Calamitate pe supape sau cilindru cu probleme ( deși la km ăștia nu ar trebui) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu iti poate spune asta. Dai chiulasa jos si o sa vezi atunci mai departe ce e de facut. Asa din burta, ai sanse mari ca problema sa fie in zona valvelor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp nu merge bine, nu are sens terenul de "indicat" sa mergi cu ea. Pe termen scurt, daca nu dai ca surdu in clopot in ea, eu zic ca o poti folosi fara alte consecinte. Te asteptam dupa ce o repari sa ne spui care a fost problema. 😉

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

33 minutes ago, costy277 said:

CIL.1=26,CIL.2=25,CIL.3=22,CIL.4=26

Cilindru 3 se apropie de minimul compresiei .

Diferenta dintre cilindri se apropie de diferenta maxima.

Varsta si intretinerea isi spun cuvantul.

In general motoarele aste le gasesc cu aprox  29-30 bar ,250.000 km

compression.png

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am desfăcut motorul, am observat ca nu sunt urme de honuire pe cilindri sunt oglinda . Este normal?test îl de compresie înainte de a desface , CIL.1=26,CIL.2=25,CIL.3=22,CIL.4=26.

122.000km , cayc . In rest super calamina pe supape . chiulasa este deja la curățat ,înlocuit supape , simetinguri ,rectificat scaune la supape, nu este necesară planeitatea . Alta chestie este ca garnitura de chiulasa cu care a venit mașina din fabrica era deja cu 2 găuri ( motorul nu a fost desfăcut niciodată de nou )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal acel efect de oglinda pe camasi apare cand motorul a rulat mult cu sarcina redusa, gen condus in "stil de taximetrist" care implica si periode lungi de stat la ralanti. Tu ar trebui sa poti sa faci lumina aici din moment ce ai masina de noua si stii exact cum a fost exploatata. Nu e normal sa arate asa si daca vrei sa faci motorul cum trebuie cap - coada trebuie sa mergi mai departe - demontat pistoane, inspectate, curatate si rehonuire cilindrii. Nu e nimic anormal legat de garnitura originala cu doua gauri. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, costy277 said:

nu este necesară planeitatea

Mai verifica odata cu rigla specifica.

2 hours ago, costy277 said:

garnitura de chiulasa cu care a venit mașina din fabrica era deja cu 2 găuri

Grosimea garniturii se stabileste in functie de cat ies pistoanele din bloc.

 

Musai trebuie date pistoanele jos si verificati/inlocuiti segmentii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ne-am hotărât sa schimbam segmentii la toate Pistoanele , ca și urme de houire la pistonul 3 sunt mai puțin vizibile .Ce ma sfătuiți ?sa honuiesc toți cilindrii sau doar sa schimb segmentii ? Meseriașul are un dispozitiv cu pietre abrazive pt bormașina , el zice ca nu ar fi neapărată nevoie de honuire dar parca as vrea sa o facă .Ar fi buna “scula “ lui ?motorul nu consuma ulei înainte doar compresia era problema la cil 3 (22 bar) ,din ce an înțeles honuirea se face pt a preveni consumul de ulei doar ca mie nu îmi consuma deloc 

Modificat de costy277
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data trebuie sa identifici cauza compresiei scazute .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil vechile injectoare …..ce aveau valori foarte mari ( date jos și verificate pe banc doar unul din patru funcționa corect)acum ce mai contează cauza .Important este sa fac corect reparație . Deci honuiesc cu “ “bormașina “ sau doar montez segmentii ?evident cu curățirea chiulasa , schimbarea supapelor , rectificarea scaunelor supapelor ….,etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as monta nimic pana la identificarea exacta a cauzei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Masina in cauza golf 6 1.6 TDI CAYC

  IDE00025   Coolant temperature 70 °C
  IDE00365-ENG99400   Injection amount deviation cylinder 1-FAC_CYL_BAL1 -1.9353 mg/stroke
  IDE00366-ENG101187   Injection amount deviation cylinder 2-FAC_CYL_BAL2 -1.7518 mg/stroke
  IDE00367-ENG101684   Injection amount deviation cylinder 3-FAC_CYL_BAL3 0.7601 mg/stroke
  IDE00368-ENG103465   Injection amount deviation cylinder 4-FAC_CYL_BAL4 2.3465 mg/stroke

 

O parere daca va rog ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/17/2022 at 3:47 PM, Sinisa12 said:

Va salut,

 

va scriu in legatura cu o problema si mai anume un zgomot care se aude la masina mea atunci cand o porneec si plec cu ea, gen o pornesc si o las 3-5 min pe loc, pana aici totul bine si frumos.. cand plec cu ea si schimb in a 2 a si incep sa cresc turatiile peste 2000 se aude ca un tacanit, ca o tabla care loveste alta tabla.. si cu a 3 a la fel, toate astea dureaza cam 600-1000 metri de condus, pe urma nu se mai aude nimic. Am mai observat faptul ca daca in timpul asta nu sar de 2000 de ture si nici nu descresc si doar mentin viteza, parca merge sacadat, este un mic tremurat, insa, la fel pentru un scurt timp de mers. Am adaugat si un video cu sunetul, la sec 5 si 6 se aude cel mai bine. In rest masina merge doarte bine, turatiile nu variaza la relanti, distributia schimbata, nu stiu daca facea asa inainte de schimbarea distributiei, deoarece tocmai o cumparasem si am mers 2 zile cu ea, condus bara la bara. Sa fie injectoarele? Multumesc anticipat. Golf 6 2.0 tdi rline

 

 

 

Salut! Am aceiasi problema.... Ai rezolvat? A mea face la relanti cat este rece. Daca o las 5-10 minute sa mearga, nu mai face deloc toata ziua!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Dragoi Marian

Salutare!

Dacă tot e topic de injectoare , am zis sa postez și eu..

Masina în cauza, Golf 6 2.0 TDI, 2011, cod motor CFFB.

Trebuie sa schimb întreg jitul de injectoare.

Întrebarea 1: știe cineva ce injectoare sunt cele originale ?? (Cod CFFB)

 

Întrebarea 2: Ar fi ok orice  kit de injectoare de pe 2.0 TDI ,se potrivesc sau trebuie neapărat același cod motor CFFB?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună am avut si eu probleme cu un injector la un golf 6 1.6 tdi ma lasat în drum lam mode este vorba de injectorul 4 lam schimbat iar după 1 săptămâna iarăși au apărut vibrațiile la relativ am dus mașina la.un service care se ocupa de injectoare și culmea tot injectorul 4 care lam schimbat îmi da valorile mai mari ...1.2 iar mecanicul a zis ca degeaba schimb câte un injector ca trebuie făcute toate ca altfel nu are rost ca tot asa o sa vibreze și problema cea mai mare ca peste 10 zile vreau sa ma duc la. Mare cu familia copii mici și mi frica sa nu ma lase i. Drum eu sunt din tg mures și distanta este mare 600 km dus și 600 întors ce să mă fac ca mi-e frica sa ma duc și bani sa îmi facă toate injectoarele nu am ma costa 600 sa le scoată pe banc și 600 pe bucată sa le facă ...precizez ca doar la injectorul 4 cel care lam schimbat am valori de 1.2 restu ok DC trebuie sa le facă toate va rog ajutorrrrrr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in aria "Masina mea" se posteaza doar prezentarile masinilor , NU se posteaza probleme tehnice

 

Fiind utilizator nou de VWFORUM, doar acolo ai voie sa postezi.... e de inteles, dar respecta regulile

 

In primul rand nu stiu de unde ai scos sumele astea cu 600 demontare si 600x4 reparatie.... demontarea e maxim 200 lei.

Reparatia... e cu cantec

 

Recomandarea este de 4 injectoare Siemens VDO/Continental noi , scriere in ECU si micro-calibrare.  Costa undeva la 8000 lei cu toate materialele, garniturile, suruburile neceare....

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze doar acuma mi am făcut cont atâta mi sa cerut azi la service ..în zece zile plec la mare și nu dispun de banii aia 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!